Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 801 385
  • 8 843

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Omituinen fiilis kun Manu laittaa päivityksen ilmoille kaikenlaisille heinäkengillekkin!! Ykkösketjun veljille ja sisarille tarkoitetulle tilille ei tule mitään päivitystä. Päivittäis nyt edes, että Guru Kasperin luota on tultu jo Kuusamakujan hulppeisiin maisemiin!!

Mä kysyn ; onko nyt siis tilanne se ; että Tamin " kakkostili" on aktivoitu käyttöön ja ykköskenttäläisille tarkoitettu " ykköstili" ns. " pannassa " - My God!! Oliko aikaa ennen Guru Kasperia (aegk.) päivityksiä siis vain " ykköstilillä" ja heinäkenkien & tasalakkien Tili NRO: 2 " pimeänä " näihin päiviin asti?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mä kysyn ; onko nyt siis tilanne se ; että Tamin " kakkostili" on aktivoitu käyttöön ja ykköskenttäläisille tarkoitettu " ykköstili" ns. " pannassa " - My God!! Oliko aikaa ennen Guru Kasperia (aegk.) päivityksiä siis vain " ykköstilillä" ja heinäkenkien & tasalakkien Tili NRO: 2 " pimeänä " näihin päiviin asti?
Joo Tamin henkilökohtainen tili(ykköstili) ei sano mitään ja tämä fanisivu(kakkostili) sitten ajaa jatkuvalla syötöllä näitä päivityksiä. Mä kysyn nyt Guru Kasperilta, että mikä on homman nimi?!! Tervetuloa kertomaan tänne palstalle, OMG, sanon minä!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Joo Tamin henkilökohtainen tili(ykköstili) ei sano mitään ja tämä fanisivu(kakkostili) sitten ajaa jatkuvalla syötöllä näitä päivityksiä. Mä kysyn nyt Guru Kasperilta, että mikä on homman nimi?!! Tervetuloa kertomaan tänne palstalle, OMG, sanon minä!!

Nyt on Guru Kasperilla näytön paikka!! Enää puuttuisi ; että seuraavan " Guru " Kasperin käynnin jälkeen päivitykset näkyisi vaan " tili kolmosella " -siellä seuraajana ainoastaan Rene Fasel & Muut sveitsiläiset hammaslääkärit!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joo Tamin henkilökohtainen tili(ykköstili) ei sano mitään ja tämä fanisivu(kakkostili) sitten ajaa jatkuvalla syötöllä näitä päivityksiä. Mä kysyn nyt Guru Kasperilta, että mikä on homman nimi?!! Tervetuloa kertomaan tänne palstalle, OMG, sanon minä!!

Ja pitäisikö Guru Kasperin opastaa, miten se päivitys tehdään molempiin?!

terv. sisar, joka parhaansa mukaan toimii juuri noin, yake my word
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt on Guru Kasperilla näytön paikka!! Enää puuttuisi ; että seuraavan " Guru " Kasperin käynnin jälkeen päivitykset näkyisi vaan " tili kolmosella " -siellä seuraajana ainoastaan Rene Fasel & Muut sveitsiläiset hammaslääkärit!!
Damn right my friend!! Eiköhän ole aika laittaa @Frankie asialle!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno päivä ( 15.03.2023) lähtenyt käyntiin Turun Kuusamakujalla, jossa myös Eurotam OY:n päämaja sijaitseee osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Soittaakin voi , joten gsm: 050 4663701, siellä vastaa iloinen leijona # 79 valmiina palvelemaan asiakkaita ( Eurotam OY ) ja bonuksena vastaamaan fanien kysymyksiin rakkaan kansallispelimme ajankohtaisiin aiheisiin!! Joten - in case koulutukset , kirjat " Don Tami " tuotteet etc.. kiinnostaa?, - let me know!! Have A Great Day!! Muistakaa please: " Winner never quits - quitter never wins" - niin se vaan on take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , 227 A MO huipputehoin ; joten - tee perässä!! JT, GSM: 050 4663701 "
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
OMG, iloinen leijona! Ja vieläpä tietää pesäpallon ajankohtaiset aiheet, true winner!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Omg , haistan tässä EuroTam oy :lle mahdollisuuden laajentaa " koulutusbusineksen " lisäksi : " Iloisen leijonan QA ( Question and Answer ) puhelinpalvelu " , kaikille meille Don Tami- ja " hockey"- ( ice , ei maa , in case unisille epäselvää) entusiasteille!!!

Palvelussa vastataan ( office hours , please!!!) kysymättäkin monen ( a few) mieltä " polttaviin" ( smoking) kysymyksiin kuten : paljonko oli Don Jellonan tehot " kakkossyöttöineen" , mitä tapahtui Moskovassa A.D. 17.12.1971 , mikä on " veli" Faselin kompetenssi ( hint: zero to none!!) , kuka oli Kokudo Mikado Keikakun " upporikas" omistaja , missä sijaitsevat EuroTamin hulppeat fasiliteetit nykyään etc. - to name a few!!!

Hyvät " veljet" , rakkaat " sisaret" , nyt olemme uuden " high seasonin" kynnyksellä!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Hieno päivä ( 15.03.2023) lähtenyt käyntiin Turun Kuusamakujalla, jossa myös Eurotam OY:n päämaja sijaitseee osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Soittaakin voi , joten gsm: 050 4663701, siellä vastaa iloinen leijona # 79 valmiina palvelemaan asiakkaita ( Eurotam OY ) ja bonuksena vastaamaan fanien kysymyksiin rakkaan kansallispelimme ajankohtaisiin aiheisiin!! Joten - in case koulutukset , kirjat " Don Tami " tuotteet etc.. kiinnostaa?, - let me know!! Have A Great Day!! Muistakaa please: " Winner never quits - quitter never wins" - niin se vaan on take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , 227 A MO huipputehoin ; joten - tee perässä!! JT, GSM: 050 4663701 "
Mä väitän että Guru Kasper on laittanut ohjauspelin tosissaan kuntoon mitä tulee kirjoitusasuun. Jumaleissön virheitä Zero to None. I'll raise my hat sanoisi Henry Ford
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Mä väitän että Guru Kasper on laittanut ohjauspelin tosissaan kuntoon mitä tulee kirjoitusasuun. Jumaleissön virheitä Zero to None. I'll raise my hat sanoisi Henry Ford

Näin se vaan menee näilläkin pelikentillä!! 60 minuutin paine näppäimistölle Rapid fire -tyylillä kirjottaessa herkästi myös virhelyöntien määrä kasvaa ; Mutta Guru on Guru -take my word!! Virhelyöntejä (at this time) tosiaan zero to none!! Nyt löytää unisinkin perille Kuusamakujalle ; osoite kirjoitettu World class -tyylillä!! Simply Great!! Br. Tinppa Viestejä 222 ( kovaa vauhtia lähestymässä merkittävää merkkipaalua viestimäärissä!!) ,tykkäyksiä way over 300!! Osa viesteistä ajalta , kun Uniselle palstalle " tykkäyspiste " oli ns. Tuntematon käsite!! Have a great day!! Br Tinppa
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Näin se vaan menee näilläkin pelikentillä!! 60 minuutin paine näppäimistölle Rapid fire -tyylillä kirjottaessa herkästi myös virhelyöntien määrä kasvaa ; Mutta Guru on Guru -take my word!! Virhelyöntejä (at this time) tosiaan zero to none!! Nyt löytää unisinkin perille Kuusamakujalle ; osoite kirjoitettu World class -tyylillä!! Simply Great!! Br. Tinppa Viestejä 222 ( kovaa vauhtia lähestymässä merkittävää merkkipaalua viestimäärissä!!) ,tykkäyksiä way over 300!! Osa viesteistä ajalta , kun Uniselle palstalle " tykkäyspiste " oli ns. Tuntematon käsite!! Have a great day!! Br Tinppa
Terve Tinppa!! Alla rajua faktaa, että totuus ei unohdu, take my word!!
 

Liitteet

  • Näyttökuva (50).png
    Näyttökuva (50).png
    65,3 KB · kertaa luettu: 152

JKyykka

Jäsen
Terve Tinppa!! Alla rajua faktaa, että totuus ei unohdu, take my word!!
Maximum respect Mr. Fiftie - yake me word !! Olen seurannut kirjoitteluasi vuosikausia ja olet aina tasolla HIGH LEVEL !! Simply Great sanon minä !! Fiftien ja muiden upeiden taistelijoiden hengessä: Have A Great Day!!; kitisijät muistakaa jatkaa elämän kovuuden parkumista- siitä se upea" päivä jatkuu!! Br JK
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Maximum respect Mr. Fiftie - yake me word !! Olen seurannut kirjoitteluasi vuosikausia ja olet aina tasolla HIGH LEVEL !! Simply Great sanon minä !! Fiftien ja muiden upeiden taistelijoiden hengessä: Have A Great Day!!; kitisijät muistakaa jatkaa elämän kovuuden parkumista- siitä se upea" päivä jatkuu!! Br JK
Damn right my friend!! JKyykka - nouseva lupaus, take my word!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
My God!! Tänään pääsin uuteen kunnioitettavaan merkkipaaluun viestin Nro: 227 -muodossa ja samaan aikaan pelaamassani manageripelissä on pisteitä TASAN : 227!! Simply Great!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pisteeni kohta 300! Ja tykkäyksiä kun ei lasketa!
Olet oikealla tiellä, join the winners!! Br Frankie, JAYK # 79, 19 JA maaottelua , tehot way over 200 points!! Tee perässä, F
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno päivä lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla ( osoite: Kuusamakuja 5, 20900 Turku) , jossa myös Eurotam OY:n Head Office nykyään sijaitsee, osoitteessa: Kuusamakuja 5, 20900 Turku!!
Soittaakin voit- joten gsm: 050 4663701, siellä vastaa iloinen leijona ( Lion # 79) valmiina palvelemaan tyyliin " world class" - take my word!! Joten arvon asiakas; be there!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua, joissa useimmiten " kentän paras" - niin se vaan meni silloin ja menee nyt!! Have A Great Day, JT"
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Guru Kasper ei tainnut opettaa copy-pastea. Hieman eroja näissä päivityksissä. Huh, meillä on siis vielä arvomme.

Tässä ykkösketjulle suunnattu päivitys:

Hieno päivä ( Torstai 16.03.2023) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla ( Kussamakuja 5, 20900 Turku) , jossa myös Eurotam OY:n päämaja ( office) nykyään sijaitsee, joten koulutukset, kirjat, "Don Tami" .. etc.. kun kiinnostaa , niin please : www.eurotam.com- siellä on koko sortimentti, kun haluat voittajien armoitettuun joukkoon , ala Vellu Ketola, Juha Rantasila, Kale Kummola .. to name a few!! Päivän agendalla useampi koulutusbriiffi toimintani perusprinsiipin mukaisesti, onhan jokaisen organisaation, joukkueen, koululuokan etc.. tilanne erilainen, sen - tilanteen-kun tiedän- räätälöin juuri Sinulle ja joukkueellesi!! Recordit ja näytöt jo 1970 luvun alusta saakka, koska silloin pelustin Eurotam OY:n ja coachattavia on riittänyt maailmanluokan yrityksista ( Nokia ABB ...etc.. ) alkaen aina eri koululuokkiin ja juniorijoukkueisiin urheilun ja liikunnan ihmeellisessä maailmassa!! Joten be there my fried, ja muista: " Winner never quits- quitter never wins" - niin se vaan on- take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A MO, 227 Maaottelua- useimmiten " kentän paras" !!

Pieni korjausosoitteeseen: Kuusamakuja 5, 20900 Turku, Alex Stubbin sanoin: " Sori siitä" !! JT
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Facebookissa joku "fani" epäilee tilin olevan kaapattu, ja jonkun imitoivan Tamia kirjoituksillaan. OMG! sanon minä. Sen verran on tullut itsekin kiekkotellusta kierrettyä, että tällaiselle epäilijälle suosittelen ns. mental wake up callia eli pikaista hakeutumista Kupittaalle. Ja vinkkinä, että nyt ei puhuta Uudenmaantien jäähallin puoleisesta alueesta, vaan päinvastaisesta suunnasta, jossa itsekin aikoinaan kaupungin nuorena kesätyöläisenä pääsin käymään niiden kuuluisien suljettujen ovien takana. Niin se vaan menee, take my word.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Facebookissa joku "fani" epäilee tilin olevan kaapattu, ja jonkun imitoivan Tamia kirjoituksillaan. OMG! sanon minä. Sen verran on tullut itsekin kiekkotellusta kierrettyä, että tällaiselle epäilijälle suosittelen ns. mental wake up callia eli pikaista hakeutumista Kupittaalle. Ja vinkkinä, että nyt ei puhuta Uudenmaantien jäähallin puoleisesta alueesta, vaan päinvastaisesta suunnasta, jossa itsekin aikoinaan kaupungin nuorena kesätyöläisenä pääsin käymään niiden kuuluisien suljettujen ovien takana. Niin se vaan menee, take my word.
Damn right my friend!! Kyllä Allstars-veli @Devon toisen Allstars-veljen tunnistaa, sillä Lion #79 jo sivalsi takaisin tälle epäilevälle elämänkovuudenparkujalle:

Harri Heinäkenkä Oletko kuulluut termistä" Multitalented" in case not - tule käymään Turun Kuusamakujalla, saat yhden kirjan muistoksi nimmarilla!! Ei luulo ole tiedon väärti my friend!! JT'
Niin sen vaan menee!! Br, F
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Samassa päivityksessä jatkuu Lion #79 tykitys:

Mikko Heinäkenkä: Kuka on Tami?

Mikko Heinäkenkä In case epäselvää? see www.eurotam.com

, jos sen jälkeen vielä, niin ota yhteys lääkäriin asap!! Muistisi ( lähimuisti ) pätkii ja pahasti!! JT
Siitä myös JAn epäileville tuomaille ja Hammaslääkäreillä todiste, että Lion #79 on elämänsä vedossa, yake my word!! Br, JAYK #79
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös