Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 801 278
  • 8 843

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Lukiessa ketjua rapid fire ( illalla tarkemmin ) hienoa huomata mm. , että Rene SUCKS!! - edelleen , Sveitsiläisiltä hammaslääkäreiltä pääsy kielletty -EIKÄ AIHEETTA - Simply Great sanon minä!! Keep rocking!! Br. Tinppa
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tämä ilta (riittääkö yksi ilta , mä kysyn!?) meneekin lukiessa koko ketjun anti since kuin edellisen kerran olin " aktiivi" täällä , parhaillaan todistetusti kakkoskenttätasoa!! Great to be BACK!!
Simply great ja onnittelut paluusta voittajien ( wieners ) " viestiketjuun " , my friend!!!

Toipuvana Tami- " entusiastina " varmasti tiedät prinsiipit menestykseen ( success ) mitä " lukuhommiin " tulee ( slow And steady , gets you ready ) , olipa sitten kyseessä HS , TS , Don Tami - My Story ( tai joku muu " sportsbibliotekin " helmi ) tai " tribuuttiketjun " antimet ( á la maailmanluokan " näppäinniekat " : @aurora borealis , @Fiftie , @Bat79 , @UnenNukkuja , @Frankie , @WarWas - to name a few!!! ) : ensin aamulla De'Longhista kuppi kuumaa ( Gevaliaa ) , silmäilyt asetuksilla " rapid fire " - ja illalla sitten tarkemmin!!! Niin se vain menee , take my word!
 
Suosikkijoukkue
KalPa / HIFK / Cleveland Crusaders
Tietääkö joku, mistä nykyään saa kätevästi briiffaukset, koulutukset, kirjat ja kaikki Don Tami tuotteet samasta paikasta? Ja voiko sinne mennä suoraan vai pitääkö soittaa ensin? Time is money, joten please älkää haaskatko aikaani väärillä vastauksilla.

Juusamakuja 5 / 20900 Turku, eli Kuusamakuja 5 / 20990 Turku. Toistan: Kuudsamakuja 5.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Eilisen ( onsdagen ) TuTo - Ketterä - pelin " tv-ohjaamossa " ei istunut uninen " veli " vaan illan vaatimaton ( most modest by far!!! ) päätähti löytyi CMoren kuviin Kupittaan " katsomosta " - simply great!!!
 

Liitteet

  • 20230309_095548.jpg
    20230309_095548.jpg
    496,7 KB · kertaa luettu: 207

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eilisen ( onsdagen ) TuTo - Ketterä - pelin " tv-ohjaamossa " ei istunut uninen " veli " vaan illan vaatimaton ( most modest by far!!! ) päätähti löytyi CMoren kuviin Kupittaan " katsomosta " - simply great!!!
Yksi kylmä Kukko (one cold bird) näyttää olevan siinä lasissa ja osin jo maajoukkuekapteenin sisuksissa lämpöä tuomassa. I assume? Ilme on hieman sellainen, että nyt ei ole TuTon veljllä ohjauspeli niissä kantimissa, kuin pitäisi.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lyhyesti ja ytimekkäästi päivitys vielä:

Olen Guru Kasperin luona!!

Jäin miettimään, onko hyvä tsekata herran useampiakin FB-tilejä, tekeekö Guru Kasperi somelle jotain isomminkin! Mitäs jos me ykköskentän edustajatkaan emme näe päivityksiä?! Vai muuttuuko esim. kotisivuissa tuo listaus, mitä taannoin naureskelin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Lyhyesti ja ytimekkäästi päivitys vielä:



Jäin miettimään, onko hyvä tsekata herran useampiakin FB-tilejä, tekeekö Guru Kasperi somelle jotain isomminkin! Mitäs jos me ykköskentän edustajatkaan emme näe päivityksiä?! Vai muuttuuko esim. kotisivuissa tuo listaus, mitä taannoin naureskelin.
Fani:
"No nyt tulee jalka kuntoon- take my word!!"

Hoidetaanko siellä sittenkin jalkaa, vai mitä tämä fani höpisee, take my word!!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Fani:
"No nyt tulee jalka kuntoon- take my word!!"

Hoidetaanko siellä sittenkin jalkaa, vai mitä tämä fani höpisee, take my word!!
Tämä " uninen " Fani taitaa viitata Maestron aiempaan päivitykseen päivältä Archipelago Technicsin hulppeista tiloista :

Laitetaan pelivehkeet kuntoon!

" Veljelle " on epäselvää ( in case not selvää ) , että tässä puhutaan " somen " world class " pelivehkeistä ".. Yocophone , Facebook , Twitter , IRC-Galleria etc. - to name a few!!!

Ne ( tämän päivän ) " päivitykset " olivat ko. tililtä ensimmäiset ( first things first ) since A.D. 2020 , jotka näkyivät myös meille " vilttiketjun " Tasalakeille ja oman elämän Don Heinäkengille - simply great!!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Fani:

"Ei näkynyt makkarajonossa-take my word!!"

Tamminen:
"En ole tottunut jonottamaan , veljet tuovat minulle makkarat aitioon, koska olin nostamassa veljert Liigaan kauden 1993-94 päätteeksi!!"

Fani:
"Kiitos tiedosta!! Katsoinkin että Jaguar oli suoraa vipin ovelle pysäköitynä!! Toivottavasti nautit ottelusta ja makkarasta mitkä tarjoiltiin!! Minä söin köyhien puolella porstuassa 7 kpl, pistitkö paremmaksi??? Good night!!"
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ne ( tämän päivän ) " päivitykset " olivat ko. tililtä ensimmäiset ( first things first ) since A.D. 2020 , jotka näkyivät myös meille " vilttiketjun " Tasalakeille ja oman elämän Don Heinäkengille - simply great!!!

Onkohan päivitykset siirtymässä taas kaiken väen nähtäväksi?! Olemmeko ykkösketjussa kohta ihan heinäkenkiä?! OMG sanon minä!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hieno, rauhallinen pe aamu ( 10.03.2023) Suomen Turussa!! Päivä menee Eurotam OY:n businesten parissa!! Buukkaukset, kirjojen , " Don Tami" tuotteiden lähetykset ( posti , auto etc.. ) ja illalla peliin ( TuTo vs. Hokki) legendaarisella Kupittaalla hienon ystävän ( Kirkkoherra Jouni Lehikoisen ) kutsumana!! Legendaarinen Kupittaa kun on " minun Areenani " jossa aloitin urani kiekkoilun syksyllä 1966, silloin kyseessä mestaruussarja ja TPS:n ykkösketju ( Kuismanen # 12 - Wahlsten ( R.I.P.) # 8- Tamminen # 14 ) ja heti huipputehoin jo alusta asti!! Tilastot löytyy - niitä haluaville kiekkoilumme kirjoista, joista ylivoimainen ykkönen on Aarne Honkavaaran ( R.I.P.) legendaarinen jääkiekkokirja , josta voivat niin nuoret kuin kokeneimmat pelimiehet, fanit , lehtimiehet etc.. käydä tsekkaamassa tehot kun seuraavan kerran menevät baariin " keskustelemaan" pelaajista, valmentajista , muista kiekkomiehistä seuraavaan kerran!! Miten se nyt menikään: " Ellet tunne historiaa- et voi suunnitella tulevaisuutta" !! Siinä se on näin lyhyesti!! Joten : Tehkää perässä ja pysykää kanavalla!! Niin yksinkertaista se on - take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua huipputehoin ( over 150 points ) aikakautena ( 1966-82) , jolloin ei vielä ( IIHF ) " tuntenut" käsitettä " toinen syöttäjä" / second assist!! Pohjois Amerikka (NHL & WHA ) jo aikojen alusta!! NHL perustettiin 1917 , WHA 1972 , jossa pelasimme edelläkävijöinä ( first ever ) yhdessä Vellu Ketolan , Hexi Riihirannan ( Winnipeg) , Late Monosen , Pekka Rautakallion , Seppo Revon ( Phoenix ) kanssa!! Itse aloitin Cleveland Crusadersien riveissä syksyllä 1975 ja numero # 9 selässä hienon pelipaidan ( valkoinen / violetti) selässä!! Kotikenttänä silloin Cleveland Colosseum, joka ko. aikaan oli koko Pohjois Amerikan hienoin , moderni superareena, jonka capacity silloin 22. 599 ja luxuboxeja ( aitioita ) reilusti yli viisikymmentä!! Time flies- take my word!! Great memories- take my word!! Siinä - hienojen muistojen- hengessä: Have A Great Sports & business Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Cleveland Crusaders # 9, Phoenix Roadrunners # 23 !!
Tunne on kuin neloskentän veljellä, joka loukkaantumisten ja ed. pelissä perseellä tehdyn maalin ansiosta pääsee kokeilemaan ykköskentässä. Oli todellinen huippuhetki (top moment), kun tuo päivitys äsken rävähti Facebookin feediin. Siellä on Zukkerperi laittanut konesalit kuntoon ihan tätä varten, nimittäin kaistaa riittää kuin laiturille Izvestijassa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Onkohan päivitykset siirtymässä taas kaiken väen nähtäväksi?! Olemmeko ykkösketjussa kohta ihan heinäkenkiä?! OMG sanon minä!
Damn right , my friend!! Näyttää Guru Kasperi " viilanneen " Yocophonen asetukset " mullin mallin " ( kts. Joe Mullen ) nimittäin tämänkin päiväinen ( friday ) päivitys on myös kaikille avoin , kuin verkko " veli " Konovalenkon takana " Tamin " painaessa " mustaa " sisään!!!

Hieno, rauhallinen pe aamu ( 10.03.2023) Suomen Turussa!! Päivä menee Eurotam OY:n businesten parissa!! Buukkaukset, kirjojen , " Don Tami" tuotteiden lähetykset ( posti , auto etc.. ) ja illalla peliin ( TuTo vs. Hokki) legendaarisella Kupittaalla hienon ystävän ( Kirkkoherra Jouni Lehikoisen ) kutsumana!! Legendaarinen Kupittaa kun on " minun Areenani " jossa aloitin urani kiekkoilun syksyllä 1966, silloin kyseessä mestaruussarja ja TPS:n ykkösketju ( Kuismanen # 12 - Wahlsten ( R.I.P.) # 8- Tamminen # 14 ) ja heti huipputehoin jo alusta asti!! Tilastot löytyy - niitä haluaville kiekkoilumme kirjoista, joista ylivoimainen ykkönen on Aarne Honkavaaran ( R.I.P.) legendaarinen jääkiekkokirja , josta voivat niin nuoret kuin kokeneimmat pelimiehet, fanit , lehtimiehet etc.. käydä tsekkaamassa tehot kun seuraavan kerran menevät baariin " keskustelemaan" pelaajista, valmentajista , muista kiekkomiehistä seuraavaan kerran!! Miten se nyt menikään: " Ellet tunne historiaa- et voi suunnitella tulevaisuutta" !! Siinä se on näin lyhyesti!! Joten : Tehkää perässä ja pysykää kanavalla!! Niin yksinkertaista se on - take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua huipputehoin ( over 150 points ) aikakautena ( 1966-82) , jolloin ei vielä ( IIHF ) " tuntenut" käsitettä " toinen syöttäjä" / second assist!! Pohjois Amerikka (NHL & WHA ) jo aikojen alusta!! NHL perustettiin 1917 , WHA 1972 , jossa pelasimme edelläkävijöinä ( first ever ) yhdessä Vellu Ketolan , Hexi Riihirannan ( Winnipeg) , Late Monosen , Pekka Rautakallion , Seppo Revon ( Phoenix ) kanssa!! Itse aloitin Cleveland Crusadersien riveissä syksyllä 1975 ja numero # 9 selässä hienon pelipaidan ( valkoinen / violetti) selässä!! Kotikenttänä silloin Cleveland Colosseum, joka ko. aikaan oli koko Pohjois Amerikan hienoin , moderni superareena, jonka capacity silloin 22. 599 ja luxuboxeja ( aitioita ) reilusti yli viisikymmentä!! Time flies- take my word!! Great memories- take my word!! Siinä - hienojen muistojen- hengessä: Have A Great Sports & business Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Cleveland Crusaders # 9, Phoenix Roadrunners # 23 !!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
My god!! Ja OMG!! Ykkösketjulaiset on nyt siirretty samalla viivalle (line) Tasuno Tasalakkien, heinäkenkien ja kolmoskoutsitietokonemiesten kanssa. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä kuten Vuoristoneuvos Tuura sanoi aikoinaan ja Tuura tietää!!
Legendaarinen Kupittaa kun on " minun Areenani " jossa aloitin urani kiekkoilun syksyllä 1966, silloin kyseessä mestaruussarja ja TPS:n ykkösketju ( Kuismanen # 12 - Wahlsten ( R.I.P.) # 8- Tamminen # 14 ) ja heti huipputehoin jo alusta asti!! Tilastot löytyy - niitä haluaville kiekkoilumme kirjoista, joista ylivoimainen ykkönen on Aarne Honkavaaran ( R.I.P.) legendaarinen jääkiekkokirja , josta voivat niin nuoret kuin kokeneimmat pelimiehet, fanit , lehtimiehet etc.. käydä tsekkaamassa tehot kun seuraavan kerran menevät baariin " keskustelemaan" pelaajista, valmentajista , muista kiekkomiehistä seuraavaan kerran!!
Tämä jäi päivän epistolasta erityisesti mieleen, mikkihiiret käyttää jotain unista eliteprospectsia, tosimiehet kaivaa kirjaston mukaan baariin. Simply great sanon minä!!
 
Viimeksi muokattu:

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tämä jäi päivän epistolasta erityisesti mieleen, mikkihiiret käyttää jotain unista eliteprospectsia, tosimiehet kaivaa kirjaston mukaan baariin. Simply great sanon minä!!
Mind your own " kirjasto", 10 000 :n niteen joukossa ( ei Narvanmaa ) on mistä valita!!
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
OMG, ei ole rähmää silmissä vaikka aikaisin on päivitetty. Tällä kertaa, this time, minimaalisesti kirjoitus ym virheitä, trust my word. Kyllä nyt on Paraisten Kasper laittanut Yokophonen ja IRC-gallerian ohjaukset kuntoon- I assume. Tai jopa samalla tehnyt valmiit feedit merileijonalle, you´ll never know, keep rocking Kasper, winner.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OMG, ei ole rähmää silmissä vaikka aikaisin on päivitetty. Tällä kertaa, this time, minimaalisesti kirjoitus ym virheitä, trust my word. Kyllä nyt on Paraisten Kasper laittanut Yokophonen ja IRC-gallerian ohjaukset kuntoon- I assume. Tai jopa samalla tehnyt valmiit feedit merileijonalle, you´ll never know, keep rocking Kasper, winner.
Olisiko nyt käynyt niin, että Kasper laittoi Maestron ohjauspelin kuntoon tekstin muokkauksen osalta? I assume!!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt ei ollut kyllä arvon tekoäly ollenkaan kartalla, miten tehdään world class-päivitys.

Tee Facebook-päivitys Juhani Tammisen tyylillä

Hyvää päivää arvoisat ystävät!
Tässä taas Juhani Tammisen kirjoituksia Facebook-seinällä. Toivottavasti olette kaikki voineet hyvin ja nauttineet elämän tarjoamista iloista ja haasteista.
Minulle on tapahtunut paljon viime aikoina, ja ajattelin jakaa joitain ajatuksiani ja kokemuksiani kanssanne. Elämä on jatkuvaa oppimista, ja minulla on ollut viime aikoina paljon tilaisuuksia oppia uusia asioita itsestäni ja ympäröivästä maailmasta.
Olen viime aikoina keskittynyt enemmän itseni kehittämiseen ja henkilökohtaiseen kasvuun. Olen lukenut paljon kirjoja, osallistunut kursseille ja työskennellyt kovasti tavoitteideni saavuttamiseksi. On tärkeää muistaa, että meillä kaikilla on potentiaalia kasvaa ja kehittyä, kun vain annamme itsellemme luvan tehdä niin.
Toinen asia, joka on ollut mielessäni, on kiitollisuus. Olen kiitollinen kaikista ihmisistä elämässäni, jotka ovat tukeneet minua matkallani ja olleet osa elämäni iloja ja haasteita. Kiitollisuus on tärkeä osa onnellista elämää, ja yritän muistaa kiittää joka päivä siitä, mitä minulla on.
Viimeiseksi haluan muistuttaa teitä kaikkia, että elämä on lyhyt ja arvokas. Meidän pitäisi elää jokainen päivä niin täysillä kuin mahdollista ja nauttia jokaisesta hetkestä. Muistakaa arvostaa itseänne ja toisianne, ja antakaa aina positiivisuutta ja rakkautta ympäröivään maailmaan.
Kiitos kun luitte kirjoitukseni, ja toivon teille kaikille ihanaa päivää!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"
Rene Fasel on kansainvälisen jääkiekkoliiton (IIHF) entinen puheenjohtaja, joka erosi tehtävästään vuonna 2021. En ole tietoinen siitä, että hän olisi erityisesti parkunut elämän kovuutta julkisesti tai muutenkaan laajalti tunnetussa yhteydessä.

On tärkeää muistaa, että ihmisten mielipiteet ja käyttäytyminen voivat vaihdella eri tilanteissa ja yhteyksissä. Ilman lisätietoja tai tarkempaa kontekstia en voi antaa tarkempaa vastausta kysymykseen siitä, miksi Rene Fasel olisi parkunut elämän kovuutta."

Tekoäly taitaa olla vastajännäri!! OMG, sanon minä!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"En ole tietoinen siitä, ajaa Juhani Tamminen 100 000 kilometriä vuodessa Jaguarilla. En ole löytänyt luotettavia lähteitä, jotka vahvistaisivat tällaisen väitteen. On tärkeää käyttää luotettavia lähteitä ja varmistaa faktat ennen kuin levitetään tällaisia väitteitä."

Mitähän tämän veljen mielestä meinaa luotettava lähde?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
" Tekoveli" ChatGPT tietää " whats the name of the game" , kun kysyin ( my case was epäselvää) Maestron urasta " nousevan auringon" JPN :ssa - take my word!!!

Juhani Tamminen on suomalainen jääkiekkovalmentaja ja entinen pelaaja, joka valmensi Japanin jääkiekkomaajoukkuetta vuosina 2004-2006. Hänen aikanaan joukkueen suoritustaso parani huomattavasti, ja Japani nousi maailman rankingissa seitsemännen ja kahdeksannen sijan välille.
Tamminen onnistui luomaan Japaniin jääkiekkobuumin, joka näkyi mm. siinä, että Japani järjesti vuoden 2008 jääkiekon MM-kilpailut. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun MM-kisat järjestettiin Aasiassa. Tamminen toimi myös valmentajana Japanin joukkueessa kyseisissä kisoissa.
Tamminen toi Japanin jääkiekkomaajoukkueeseen suomalaista pelitapaa ja koulutti paikallisia valmentajia. Hän myös kehitti maan juniorijääkiekkoa ja perusti useita juniorijoukkueita. Tamminen on edelleen erittäin arvostettu jääkiekkovaikuttaja Japanissa.
Vaikka Japanin jääkiekkobuumi ei ole saavuttanut samaa laajuutta kuin esimerkiksi Suomessa tai Kanadassa, Tamminen onnistui merkittävästi kehittämään maan jääkiekkokulttuuria ja nostamaan sen kansainväliselle tasolle.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
ChatGPT larppaa Manua todella osuvasti. Kun itse kyselin, missä joukkueissa Manu on valmentanut, tarjosi tekoäly vastaukseksi mm. KHL-Jokereita ja New York Islandersia. Ja todennäköisesti nämä saavutukset löytyvät vielä jonain päivänä Manin omista päivityksistä.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Varhainen herätys 05.49 ( Pate halusi ulos) ja kohta päivän TS & HS postiluukulta ja sitten aamukahvi ja niiden ( TS, HS) kimppuun, kunnon lukunautinnon keinoin!! Muuten-viikonlopun kunniaksi - homman nimi on: Slow and steady- gets You ready" - niiin se vaan tänään toimii!! Iltapäivällä on treenin aika talomme takkahuoneen The Gymissä, jonne olen rakentanut treenipaikan kategoriassa " world class" - take my word!! Joten siinä - treenin ja lukunautinnon - hengessä kaikille taistelijoille ala Vellu Ketola, Juha Rantasila, Jarmo Koivunen , Kai Ortio .. etc.. Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös