Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 825 764
  • 8 963

JKyykka

Jäsen
Turun kasarmilla ei ole ollut sotilaallista toimintaa 52 vuoteen eli sinne ei kannata tarkastuskäyntiä tehdä. Heikkilän kasarmilla on toki päällystöä paikalla runsain mitoin mm. Merivoimien veljiä joten sinne kannattaa Jaguarin nokka suunnata. Siinä maanpuolustuksen hengessä keep on defending BR: BAT79 reservin kersantti ysäriltä.
Sorry, en tiennytkään taustaasi Suomen asevoimien huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Turun kasarmilla ei ole ollut sotilaallista toimintaa 52 vuoteen eli sinne ei kannata tarkastuskäyntiä tehdä. Heikkilän kasarmilla on toki päällystöä paikalla runsain mitoin mm. Merivoimien veljiä joten sinne kannattaa Jaguarin nokka suunnata. Siinä maanpuolustuksen hengessä keep on defending BR: BAT79 reservin kersantti ysäriltä.

Herranjestas! Jos Tamin mukaan siellä on kasarmissa toimintaa, niin silloin sitä on! Viimeistään kasarmi otetaan taas käyttöön kun Jaguaari saapuu sinne tarkastuskierroksellaan. Joku uninen kersantti, joka ei ole eläissään laittanut yhtään kasarmin ohjauspeliä kuntoon, voi ottaa sitten mallia kuinka asiat laitetaan kuntoon!

Tamin mittavasta sotilasurasta mainitaan hänen kirjassaan:
"Armeija-aikani kesti kahdeksan kuukautta ja sinä aikana olin kasarmilla vain kaksi täyttä vuorokautta. Silti sain ylennyksen, kun siirryin siviiliin. Jääkäristä tuli korpraali."

Toisin sanoen Tami oppi kahdessa vuorokaudessa sotilaan tarpeelliset perustaidot. Kyllä siinä on nykyisillä unisilla aamukasoilla parkumista lähimetsässä!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turun kasarmilla ei ole ollut sotilaallista toimintaa 52 vuoteen eli sinne ei kannata tarkastuskäyntiä tehdä. Heikkilän kasarmilla on toki päällystöä paikalla runsain mitoin mm. Merivoimien veljiä joten sinne kannattaa Jaguarin nokka suunnata. Siinä maanpuolustuksen hengessä keep on defending BR: BAT79 reservin kersantti ysäriltä.
Eihän Manu tossa Turun kasarmista puhukaan, vaan ”lähikasarmista” (Heikkilä/ Turku), joka onkin Hirvensalosta katsoen lähin Turun lukuisista kasarmeista.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Herranjestas! Jos Tamin mukaan siellä on kasarmissa toimintaa, niin silloin sitä on! Viimeistään kasarmi otetaan taas käyttöön kun Jaguaari saapuu sinne tarkastuskierroksellaan. Joku uninen kersantti, joka ei ole eläissään laittanut yhtään kasarmin ohjauspeliä kuntoon, voi ottaa sitten mallia kuinka asiat laitetaan kuntoon!

Tamin mittavasta sotilasurasta mainitaan hänen kirjassaan:
"Armeija-aikani kesti kahdeksan kuukautta ja sinä aikana olin kasarmilla vain kaksi täyttä vuorokautta. Silti sain ylennyksen, kun siirryin siviiliin. Jääkäristä tuli korpraali."

Toisin sanoen Tami oppi kahdessa vuorokaudessa sotilaan tarpeelliset perustaidot. Kyllä siinä on nykyisillä unisilla aamukasoilla parkumista lähimetsässä!
Ja muistakaa aina, että Tamista olisi tullut koska tahansa upseeri halutessaan - hän itse ilmoitti jo palveluksen alussa että ei sitten ota RUK-paikkaa vastaan.
 

JKyykka

Jäsen
Please take care of your own lähikasarmi!! I'll take care of mine!! BR BAT79 lisää: www.puolustusvoimat.fi
Damn right My friend !! In case " Reverent " tarvitsee lisätietoja , olen kuullut että " veli Kimillä " on melkoinen armeija Aasian suunnalla ?? Tarjoan liput P-köreaan (huom.. vain meno!! ) niin veljet siellä varmasti opettavat mistä on kyse !!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Päivä ( 17.11 . ) kääntyi jo uuden puolelle ( 18.11 ) joten on aika " hit the sack" ; joten siinä hengessä sleep tight & sweet dreams my fb friends!! Keep rocking, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää:
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno, rauhallinen perjantaiaamu ( 18.11 .2022) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, Eurotam OY:n Headv Officen viihtyisissä tiloissa!! Aamun lehdet ( TS. HS ) pikakäsittelyyn , illalla paremmalla ajalla, aamuteevee ( nyt Yle) auki ja " kotimaan politiikkaa" pukkaa!! Päivä menee Eurotam OY:n businesten parissa, koulutukset ja niiden buukkaus, kalenterit etc.. kuntoon, kirjat " Don Tami" tilatut tavarat postiin ( 20900 Turku) lähitoimitus ( max 50 km) Jaguarin kyydillä, posti kun on valitettavan hidas ja kallis- take my word!! Joten siinä - pienyrittäjyyden- hengessä: Winner never quits- quitter never wins- jollet usko - niin kokeile- it helps- i assume!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A mo, joissa tehot way over 150 points, aikakautena, jolloin " uniset IIHF refs" eivät vielä " tunnistaneet " ns. toista syöttäjää ( second assist) !! Sitä se " veli " Faselin ja hänen uniklubinsa teetti meille ko. ajan staroille!! Time lies, keep rocking & have a great day!! JT

Tami kommenteissa
Pieni korjaus yo. textiin ; lopussa pitää olla tietysti: " Time flies" -" time lies sijaan, JT

Fani
Huomenta Tami ja mukavaa viikonloppua Sinulle. Rautaisena Jalkapallonkin moniosaajana seuraat varmaan tulevia Jalkapallon MM-kisoja. Mikä on Sinun suosikkisi maailmanmestariksi? Itse veikkaan että Ranska uusii mestaruuden ja kisojen maalikuninkuuden voittaa Mbabbe, 6 maalilla.

P.S Tiesithän että kirjoittamaa tekstiä itsessään voi myös muokata...

Tami vastaa
Kiitos viestistä ja komplimentista!! Ranskan ex Coachina ( Hockey Sur glace) luonnollisesti Equipe De France ) !! JT

Fani 2
Sama rutiini näköjään päivittäin :enkelihymiö

Tami vastaa
Väärä havainto, rutiinit vaihtelevat ; lähinnä treenimääriä koskien!! Nyt penkistä enää 100 kg:n sarjoja ; kun kilpaura on ohi ja harrastusmielessä ei isoja rautoja ole syytä käyttää!! JT
 

JKyykka

Jäsen
Nyt penkistä enää 100 kg:n sarjoja ; kun kilpaura on ohi ja harrastusmielessä ei isoja rautoja ole syytä käyttää!! JT
My maximimun respect - take my word !! Ikää mittarissa yli 70 , mutta edelleen painetaan sarjoja yli sadalla kilolla !! Homman nimi: Pienet painot- paljon toistoja ( 20 - 40 ) . Winner never quit and quitters never win - niin se vaan menee! !
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai että lämmittää sydäntä toi Tamin puuhaaminen kirjojen ynnä muiden juttujensa kanssa. Tommosia noi turkulaiset ukot on !! Kokemuksesta kerron in case epäselvää - i assume !!
 
Suosikkijoukkue
KalPa / HIFK / Cleveland Crusaders
Tänään pidetään Oulussa klassisen voimanoston Masters-SM-kisat, ja jos viime vuoden tuloslistaa (linkki vie Suomen Voimanostoliiton sivuille) katsoo, niin miesten 70 v sarjassa kolme parasta penkkipunnerrustulosta oli 135 kg, 130 kg ja 100 kg. Manu Juhani Tamminen siis pääsisi jo sarjapainoillaan helposti SM-mitaleille, jos vaan koulutusbusineksen high seasonilta ehtisi - take his word !!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Väärä havainto, rutiinit vaihtelevat ; lähinnä treenimääriä koskien!! Nyt penkistä enää 100 kg:n sarjoja ; kun kilpaura on ohi ja harrastusmielessä ei isoja rautoja ole syytä käyttää!! JT
Miten tuo vielä salilla ehtii käydä, päivityksien perusteella tuntuu että kaikki aika menee bisneksen parissa, Jaguarilla kirjojen toimittamisessa tai saunassa?

No ei, hienoa että Tamin puheissa on vielä nuoruuden poweria havaittavissa. Mitään realismin häivääkään noissa ei enää ole.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vaikuttaa vahvasti siltä, että lähimuisti ei enää niin mainiosti pelaa ja siksi muistellaan vanhoja. Valitettavasti sielläkin taitaa muistot olla pielessä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun on veli-Faselin ja hänen uniklubinsa veljien vika, kun kakkossyöttöjä ei ole osattu jakaa. Fasel kuitenkin päätyi IIHF-hommiin vasta Manun maajoukkueuran jo päätyttyä. Taitaa erästä herraa yhä harmittaa tapa, miten työt Sveitsin peräsimessä päättyivät.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Miten tuo vielä salilla ehtii käydä, päivityksien perusteella tuntuu että kaikki aika menee bisneksen parissa, Jaguarilla kirjojen toimittamisessa tai saunassa?
Sorry, en tiennytkään taustaasi aikatauluttamisen huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivä ( 18.11 . ) kääntyi jo uuden puolelle ( 19.11 ) joten on aika " hit the sack" ; joten siinä hengessä sleep tight & sweet dreams my tributeketju friends!! Keep rocking, Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
HERÄTYS!!
"Rauhallinen la ( 06.27) aamu alkamassa Turun Kuusamakujalla, Eurotam OY:n päämajassa!! Teksti TV auki ( Yle) , radion uutiset ; Tapio Lehtisen seikkailut päällimmäisenä!! Kova on kaveri - take my word!! Maximum respect, sanon minä!! Päivän lehdet luettuna kertaalleen ( Ts, HS ) illalla sitten paremmin!! Joten have a great day everybody!! Winner never quits- quitter never wins; siinä hen gessä, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lissä: "
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka minulla olisi yritys jonka "päämaja" olisi mun kotiosoitteessa niin kyllä mä kutsuisin kotia kodiksi enkä yritykseni päämajaksi.

Mutta kai se niin on että kun ikää tulee ja kansan/median kiinnostus laimenee niin jollain sitä pitää itselleen edelleen toitottaa että olen tärkeä, ihailtu, menestyvä ja muutenkin aivan saatanan kova jätkä.

Manu, mulla on sulle yks neuvo (advice) nauti eläkepäivistä olet ne ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tänään pidetään Oulussa klassisen voimanoston Masters-SM-kisat, ja jos viime vuoden tuloslistaa (linkki vie Suomen Voimanostoliiton sivuille) katsoo, niin miesten 70 v sarjassa kolme parasta penkkipunnerrustulosta oli 135 kg, 130 kg ja 100 kg. Manu Juhani Tamminen siis pääsisi jo sarjapainoillaan helposti SM-mitaleille, jos vaan koulutusbusineksen high seasonilta ehtisi - take his word !!

Puhumattakaan siitä, että kilpakumppaneille olisi varmaan henkisesti lamaannuttava kokemus nähdä Tamin saapuminen kilpailuun.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Vaikka minulla olisi yritys jonka "päämaja" olisi mun kotiosoitteessa niin kyllä mä kutsuisin kotia kodiksi enkä yritykseni päämajaksi.

Mutta kai se niin on että kun ikää tulee ja kansan/median kiinnostus laimenee niin jollain sitä pitää itselleen edelleen toitottaa että olen tärkeä, ihailtu, menestyvä ja muutenkin aivan saatanan kova jätkä.

Manu, mulla on sulle yks neuvo (advice) nauti eläkepäivistä olet ne ansainnut.
Oliko muuta?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tästä mallia metsässä huutamiseen.

 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikuttaa vahvasti siltä, että lähimuisti ei enää niin mainiosti pelaa ja siksi muistellaan vanhoja. Valitettavasti sielläkin taitaa muistot olla pielessä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun on veli-Faselin ja hänen uniklubinsa veljien vika, kun kakkossyöttöjä ei ole osattu jakaa. Fasel kuitenkin päätyi IIHF-hommiin vasta Manun maajoukkueuran jo päätyttyä. Taitaa erästä herraa yhä harmittaa tapa, miten työt Sveitsin peräsimessä päättyivät.
Pitää muistaa että Fasel oli 70-luvulla kansainvälisen tason erotuomari. Ehkä silloin jäi Faselilta antamatta joku kakkossyöttö? Tamin ja Faselin välisen kaunan siemen on kukaties kylvetty jo silloin…
Lisäksi Fasel ei laittanut tikkua ristiin korjatakseen Tammisen tilastot jälkikäteen totuudenmukaisiksi käyttäessään korkeinta valtaa IIHF:ssä, my god!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös