Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 825 964
  • 8 963

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Okejn kirotus taas huipussaan.

Hyvää perjantaita ja viikonlopun odotusta ketjun, eli joukkueen toverit!

Br, Sleepy Sleeper
En halua olla ilkikurinen, mutta joskus olisi hauska nähdä vastaus jos tuollaisen kirjoitusvirherykelmän jälkeen joku uskalias kysyisi Tamilta: "Oletko selvinpäin?"
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Mukavaa nähdä edes pientä aktivoitumista Tamilta- ja toivottavasti businekset rullaavat!! Kaikkea hyvää Kuusamakujalle toivottaen sekä timanttiset ladyt ja veljet- keep rocking!!
Tätä on joku fani kommentoinut myös Tamille.

Fani:
Oikein hyvää viikonloppua Tami ja edelleen sanon et kiva kun olet tullut takaisin :peukku


Tami:
Kiitos viestistä, kysymys? Miostä olen tullut takaisin?, JT
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kohta tahti kiihtyy
Siinä- alati kiihtyvän tahdin , vauhdin,, koulutusbusineksen; Jaguarin,Busterin etc. .. ja saunanraikkaan koulutusyrittäjän kunnioituksen hengessä ketjun kaikille urheille ja sitkeille taistelijoille ( vastassa milloin punaiset munalukot; brändin päälle kuseskelut etc. .) ja taiteilijoille ( tributetaide): " Have A Great Tribute Weekend" ans " Enjoy it" Br AB, maakunnan veli, komplimentin antaja ja vastaanottaja etcc..



 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Siinä- alati kiihtyvän tahdin , vauhdin,, koulutusbusineksen; Jaguarin,Busterin etc. .. ja saunanraikkaan koulutusyrittäjän kunnioituksen hengessä ketjun kaikille urheille ja sitkeille taistelijoille ( vastassa milloin punaiset munalukot; brändin päälle kuseskelut etc. .) ja taiteilijoille ( tributetaide): " Have A Great Tribute Weekend" ans " Enjoy it" Br AB, maakunnan veli, komplimentin antaja ja vastaanottaja etcc..



Ja huomatkaa videossa, että veljet ovat tehneet itsestään pieniä!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja huomatkaa videossa, että veljet ovat tehneet itsestään pieniä!
Damn right, my friend!! Tämä oli todellinen havainto Otsikolla ;: " Details create success- take my word!!" AB
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tami vastailee kommenteihin.

Fäni kommentoi:
Vähän hankala ottaa kantaa ,
Susanna Tapani on sen tason huippupelaajia että joukkue tarvitsee hänen panostaa ..toki päättää itse menoistaan mutta yksi maailman huippuja

Tami vastaa:
Kiitos viestisatä, minun ei ole vaikea ottaa kantaa,yli 50 vuotta kiekkoammattilaisena se on helppoa ja yksinkertaista!! JT

Fani 2:
Kyllä se siitä, pääasia eli fokus siin ett Kun sSuomipaita vedetään päälle, niin mielestäni noi muut jutut on toisarvoisia, ja noin, se on mun mielipide

Tami:
Niin minunkjn!! JT

Fani 3:
Eikös toi asia ollut sovittu valmennuksen ja pelaajan kesken jo ennen turnausta? Toki olis voinu antaa paikan toiselle pelaajalle.

Tami:
En tiedä mitä olivat sopineet- tiedotusta eivät aunakaan, kuten " kuvasta" näkyy !!

Fani 4:
Entiset naisten maajoukkueen pelaajat ja ilmeisesti osa nykyisistä ei ottanut kovin hyvällä tätä hommaa, että kesken turnauksen häihin.

Tami:
Ilmiselvästi!! juuri näin, JT

Fani 5:
Täältä lähes metsänlaidasta on hyvä huudella, mutta olisiko Sinun aikakaudella lähdetty kesken turnausta kaverin häihin.

Tami:
Ei todellakaan; peli pelinä-muut jutut sitten omana aikanaan!! JT

Ja loppuun vielä aamun päivitys:

Rauhallinen aamu ( perjantai 2.9.2022) menossa Kuusamakujan aamukahvin parissa!! Kohta tahti kiihtyy, aamusauna, päivän lehdet ( TS, HS ) ja menoksi, osoitteena Eurotam OY:n head office Nereis Business Gardenin ( kts IT Point.fi ) tiloissa Pitkämäen Business Cityssä!! In case tulet käymään?, please call before- 050 4663701, pienyrittäjä kun on liikkellä asiakkaiden ja koulutuskeikkojen myötä all the time!! See You there!! Br Tami, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam .com

Kiitos viestistä. En tosin tiedä millä meriiteillä nimeät porukkaa faneiksi!! - fiftie
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En halua olla ilkikurinen, mutta joskus olisi hauska nähdä vastaus jos tuollaisen kirjoitusvirherykelmän jälkeen joku uskalias kysyisi Tamilta: "Oletko selvinpäin?"

Joo ja typojahan meille jokaiselle lipsahtaa joskus. Ei kaikki Juhanille kirjoittavatkaan mitään äidinkielen mestareita ole. Mutta Juhani hyvin ymmärtää lukemansa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitos viestisatä, minun ei ole vaikea nimetä porukkaa faneiksi,yli 17 vuotta jatkoajan ammattilaisena se on helppoa ja yksinkertaista!! - NB
Noosebleedin tyyppisille julkisille vittuilijoille ( huom! läppärin takaa - EI EDESTÄ), " Please Mind Your Own Fans" luulisi niiden ( omien fanien ) hoitamisessa KUNNOLLA olevan duunia jatkoajan ammattilaisellakin !! Br. TS, Writer # 1
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Noosebleedin tyyppisille julkisille vittuilijoille ( huom! läppärin takaa - EI EDESTÄ), " Please Mind Your Own Fans" luulisi niiden ( omien fanien ) hoitamisessa KUNNOLLA olevan duunia jatkoajan ammattilaisellakin !! Br. TS, Writer # 1
Kiitos viestistä. Oletko selvinpäin?? Noosebleed ja Nosebleed ovat kaksi (2) eri asiaa!! Jos et suosittelen kossua raakana (straight) - apu löytyy Alkosta - I assume!! Br. NB, writing Overtime pages since 2005
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitos viestistä. Oletko selvinpäin?? Noosebleed ja Nosebleed ovat kaksi (2) eri asiaa!! Jos et suosittelen kossua raakana (straight) - apu löytyy Alkosta - I assume!! Br. NB, writing Overtime pages since 2005
Noosebleed ; Please get out of my pages, laita hiiri omat sivut pystyyn - in case kikat riittää - epäilen!! TS
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Naisleijonien otteita meneillään olevassa MM- turnauksessa seuranneena on suorittaminen ollut kieltämättä luokkaa "95-50". Olisikohan Tamin pitänyt käydä paikan päällä vetämässä sisarille pienoinen koulutuskeikka? Mukavaa olisi lukea Mestarin mietteet vallitsevasta tilanteesta.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Naisleijonien otteita meneillään olevassa MM- turnauksessa seuranneena on suorittaminen ollut kieltämättä luokkaa "95-50". Olisikohan Tamin pitänyt käydä paikan päällä vetämässä sisarille pienoinen koulutuskeikka? Mukavaa olisi lukea Mestarin mietteet vallitsevasta tilanteesta.
"Rauhallinen perjantai käynnissä, nyt jo Eurotam OY:n home officen tiloissa Turun Kuusamakujalla!! Aamulla Ylen ( Turku) veljien hasstattelussa aiheena ex joukkueeni Naisten Maajoukkue ja " veli " Mustosen metodit , jotka ovat saaneet muutkin kuin naiskiekon kannattajat liikkelle!! Pasin tunnen pitkältä ajalta , erityisesti ns." Sveitsin aika " jolloin opastin nuorempaa kolleegaa alppimaan kiekkoilun saloihin, silloisella n . 10 :n vuoden " Sveitsi " kokemuksella!! Em " hässäkkä " Mustonen vs. Räty on klassikko, jossa nuori valmentaja ja arvonsa tunteva maalivahti mittelevät voimiaan!! Ei uutta auringon eikä kiekkotaivaan alla!! Yksi ohje molemmille : Ei näitä joukkkueen sisäisiä asioita tarvitse puida julkisuudessa , sitä varten on valmentajan " Coaching Office " jossa - ainakin minun officessa oli useampi tuli tarjolla in case oli tarvetta keskustella ns.privaatisti!! Miten se nyt menikään: " Ulkoinen paine- sisäinen kiinteys" , sopii mihin tahansa voittavaan yhteisöön , perheet, työpaikat, koululuokat joukkueen pukuhuoneet etc.. Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"
Jos Team Naisleijonien leaderit eivät olisi olleet unisia , vaan kuunnelleet jo keväällä Lion # 79 ohjeet etenkin prinsiipin " Ulkoinen paine- sisäinen kiinteys" niin tämä häpeällinen farssi olisi jäänyt toteutumatta-take my word!! Nyt tuloksena taas " hässäkkä " ja voidaan päästä tuttuun johtopäätökseen : MIKÄÄN EI MUUTU!! In case Team Naisleijonat haluaa vaihtaa tämän " hässäkän " koko valtakuntaa vavisittavaksi buumiksi tervemenoa neuvottelemaan " Coaching" sopimuksesta Eurotam OY:N " town officeen" Nereis Business Gardenin hulppeisiin tiloihin!! Please call before , koska pienyrittäjän arki on kiireistä!! Paikan päällä alakerran timanttinen Lady opastaa kiekkoveljet ja sisaret oikeaan paikkaan (4:s kerros ) ja officessa tarjolla myös kahvia ( coffee) , mutta ei " renkaanpotkijoille"-take my word!! Br TS, jolla vatsan seudulle kasvamassa prinsiipin innoittamana ulkoinen paine- sisäinen kiinteys
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God, reilu viikko vielä niin Allstars-veli @Turha Kaukalo palaa muonavahvuuteen, yake my word!! Niille unisille, jotka eivät ole perillä tästä Team Moderatorsin poikittaisesta naamaan niin lyhyt kertaus anonyymista kuulustelukertomuksesta: ”Yks esimerkki sieltä tulee joku kolmas kolmoskoutsi moderaattori – en tiedä kuka perkeleen piipertäjä se on – tulee tietokone päreissä vanhan legendan saatana vittuilemaan tänne näin. Tuolta juoksee, todennäköisesti herra Ylihammaslääkärin käskyttämänä. Ja mikä on lopputulos? Turha Kaukalo saa kuukauden, ja se piipertäjä saatana kun ei ole pannut yhtään saatana ohjauspeliä elämässään toimimaan, niin se kävelee täällä klubitakki päällä ja seuraavana päivänä sanoo että hyökkäs päälle. Tasapuolista?! Herranjumala sentään. Joku kunnioitus? Ei kun sieltä vielä jakee moderaattorit pelikieltoa kuukauden. Hyvä että saatana sai koutsata tän loppuun”. Niin se vaan menee!!

Siitä voittajien hengessä have a Great fuckin’ week!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turha Kaukalo saa kuukauden
MY GOD!! Pelikieltopalstalla " Turhiksen" ilmoitetaan saaneen viikon ( vko) edestä " penaltyä" päivämäärällä 17.08 A. D. 2022!! Nyt ( 05.09. 2022) minulle valkenee viestistäsi -että em. pelikielto onkin -arvatenkin Team Moderatorsin hämärissä kabineteissa -muuttunut muotoon 1 kuukausi ( kk) -OMG sanon minä!! Olen käsittänyt , että kaiken pitää olla tasapuolista ja läpinäkyvää!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kauankohan Tamin toimisto tulee vielä olemaan Nereis Business Gardenissa. Sieltä on otettu pois deskpointin kyltit missä lukee millä yrityksillä siellä on toimisto ja työkaverit kuullut huhuja että deskpoint sieltä poistuisi ja kerros menisi vuokralle. Tietty itselläni ei ole vielä mitään varmaa tietoa, toivottavasti Tamminen muistaa ilmoittaa päivityksissään jos toimiston sijainti muuttuu. Muuten joutuu alakerran timanttinen lady ohjailemaan maakunnan veljiä jonnekkin ihan muualle päivät pitkät.
Kuulin viikonloppuna melko luotettavasta lähteestä, että Tami olisi sairastunut taudeista yhteen pahimpaan, eli Alzheimerin tautiin. Tuskin Tami enää palaa - ainakaan yksin - sosiaalisen median pariin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Siis mitä ihmettä? Mä olen oikeasti luullut, että nämä parin viime viikon aikana täällä esintyneet päivitykset olisivat mestarin omasta kynästä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
MY GOD!! Pelikieltopalstalla " Turhiksen" ilmoitetaan saaneen viikon ( vko) edestä " penaltyä" päivämäärällä 17.08 A. D. 2022!! Nyt ( 05.09. 2022) minulle valkenee viestistäsi -että em. pelikielto onkin -arvatenkin Team Moderatorsin hämärissä kabineteissa -muuttunut muotoon 1 kuukausi ( kk) -OMG sanon minä!! Olen käsittänyt , että kaiken pitää olla tasapuolista ja läpinäkyvää!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder
Uskaltaisikohan Team Moderators samaan vessaan itse Maestron kanssa tai kenen tahansa sisaren tai veljen kanssa tältä palstalta?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Siis mitä ihmettä? Mä olen oikeasti luullut, että nämä parin viime viikon aikana täällä esintyneet päivitykset olisivat mestarin omasta kynästä?
Kyllähän ne käsittääkseni ovatkin - viimeksi perjantaina. Vastaili tällöin vielä lukuisiin kommentteihinkin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Siis mitä ihmettä? Mä olen oikeasti luullut, että nämä parin viime viikon aikana täällä esintyneet päivitykset olisivat mestarin omasta kynästä?
Kyllä, ne ovat Mestarin omalta FB seinältä!! Sitä emme toki ykkösketjussakaan tiedä kuka ne on sinne postannut? Lion #79 on voinut kouluttaa Mme Tammisen tai lahjakkaat tyttärensä jatkamaan perinnettä, i assume?! Br, Frankie
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
My God, reilu viikko vielä niin Allstars-veli @Turha Kaukalo palaa muonavahvuuteen, yake my word!! Niille unisille, jotka eivät ole perillä tästä Team Moderatorsin poikittaisesta naamaan niin lyhyt kertaus anonyymista kuulustelukertomuksesta: ”Yks esimerkki sieltä tulee joku kolmas kolmoskoutsi moderaattori – en tiedä kuka perkeleen piipertäjä se on – tulee tietokone päreissä vanhan legendan saatana vittuilemaan tänne näin. Tuolta juoksee, todennäköisesti herra Ylihammaslääkärin käskyttämänä. Ja mikä on lopputulos? Turha Kaukalo saa kuukauden, ja se piipertäjä saatana kun ei ole pannut yhtään saatana ohjauspeliä elämässään toimimaan, niin se kävelee täällä klubitakki päällä ja seuraavana päivänä sanoo että hyökkäs päälle. Tasapuolista?! Herranjumala sentään. Joku kunnioitus? Ei kun sieltä vielä jakee moderaattorit pelikieltoa kuukauden. Hyvä että saatana sai koutsata tän loppuun”. Niin se vaan menee!!

Siitä voittajien hengessä have a Great fuckin’ week!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79

Terve Frankie!! Sain kerran itse Team Moderatorsin veljiltä kuukauden pelikieltoa!! Kysyin selitystä asialle ja en saanu mitään muuta vastaukseksi kuin hiirien piipittämistä!! Tiedän siis todellakin miltä veli @Turha Kaukalo tuntuu!! Selkeästi ollaan jatkoajan väärät!! Team Moderatorsin veljet; Mind your own business!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös