Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 822 183
  • 8 953
Suosikkijoukkue
Kärpät
My god! Tributeketjun founding father (perustamisisä) ja ykkösketjun veli par excellance @aurora borealis on tykännyt mun viestistä. Itse Maestron tykkäämisen jälkeen next best thing niin kuin Clevelandin veljet sanoisivat. Nyt pitää juhlia ottamalla kukko (small cock) kauniiseen käteen, take my word!!
Kiitos komplimentista!! Kuten aiemmin sanottua; tributeketjussa jutut ovat kuumia kuin aamukahvi koneesta ( De Longhi Intensa ) ja veljet ja siskot suurimman osan ajasta timanttisia kuin alakerran Lady ( reception) konsanaan!! Tsemppiä Sinulle ja pysy kanavalla!! Keep rocking, Br AB, viestien määrä tributeketjussa way over 400 aikana jolloin Team Moderators sulkee ketjuja mielivaltaisesti!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olen nauttinut Tamin työskentelystä oman suosikkijoukkueeni valmentajana
Tästä on päästy täällä maakunnassakin ( Oulu) nauttimaan; mahtuupa aikaan myös Raksilan räjähdys ja Oulun sekoaminen kirjaimellisesti ( huhtikuu A.D . 2000) sekä sitä seurannut sarjanousu " par excellence" -take my word!! AB
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ahaa sitä ruvettiin lyömään ässää pöytään.

Minä olen nauttinut Tamin työskentelystä oman suosikkijoukkueeni valmentajana ja myöhemmin seuran toimitusjohtajana.

Tehkää perässä!!
Kuis monta peliä olet katellut kun Tami valmentanut liigaa? Jos zero to none niin....Pysähdyin, tein analyysin ja jatkan matkaa eli 80-luvulla.
Vähä muokkasin alkuperäistä koska voi olla liian monta kukkoa (large cock in hand) kädessä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuis monta peliä olet katellut kun Tami valmentanut liigaa? Jos zero to none niin....Pysähdyin, tein analyysin ja jatkan matkaa eli 80-luvulla.
Vähä muokkasin alkuperäistä koska voi olla liian monta kukkoa (large cock in hand) kädessä.
Ainakin Tamin kotipelit Porissa ja jonkun vieraspelin Turussa.

My God, ei mua kiinnosta muiden seurojen pelit. Eipä niitä Juhanilla niin paljon ole liigassa.

Br Ässät-entusiasti in case epäselvää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ainakin Tamin kotipelit Porissa ja jonkun vieraspelin Turussa.

My God, ei mua kiinnosta muiden seurojen pelit. Eipä niitä Juhanilla niin paljon ole liigassa.

Br Ässät-entusiasti in case epäselvää.
Kuis monta kertaa olet nähnyt lähietäisyydeltä kun Tami mittauttaa vastustajan pelaajan mailan?
In case epäselvää se taphtui Kupittaalla 1988.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Porissa Tami esiintyi olevansa tuollaisen toiminnan yläpuolella. Kaikki vain oli aina Juhanin valmentamaa joukkuetta vastaan.
Damn right my friend!! Suomalaisessa jääkiekossa on " oikeat" ja väärät,, vääristä esimerkkeinä " veljet" Summanen ja Tamminen -take my word!! Järjestelmä lyö poikittaista " rapid fire" tahtiin ; jäähyjen tasapaino, kotietu, viimeisimpänä lämpimissä kabineteissa tehdyt valinnat huippu-urheilun johtotehtäviin,, joihin " Tamin" kompetenssi ei muka näiden lämpimässä officessa piilottelevien hiirien mielestä riitä -MY GOD!! Tamin " CV" on suomalaisella urheilukentällä " vailla vertaa" , on kyse sitten pelaamisesta, coachaamisesta tai busineksesta -Piste!! Tämä sama ilmiö näkyy myös " Team Moderators" toiminnassa täällä Jatkoajan puolella, tribuuttiketjun timanttiset veljet ja leidit kuuluvat vääriin -niin se vaan menee!! Viestini unisille moderaattoreille ; Argumentoikaa faktoilla!! Jos ette halua meitä tänne, " OK", meillä on kompetenssia tehdä muutakin -take my word!! Siinä, oikeiden ja väärien hengessä ; Have A Great Weekend kaikki JA:n " väärät" ,, " karavaani kulkee ja koirat ( team moderators) haukkuu" -kitisijät Pohjois-Koreaan ( one-way-ticket) -simple as that!! BR CC, selvinpäin since A.D. 1.5. !!
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mieleen tuli ajatus Tami keskustelemassa Pietarin kanssa taivaan porteilla. :D
Kalastuksesta luultavasti keskustelisivat, koska vastakkain olisi Välimeren fisherman#1 ja Airiston fisherman#1. Googlaamalla löysin, että Pietarin legendaarinen kalansaalis oli 153 kalaa yhdessä verkossa. Sehän on suunnilleen sama määrä kuin Tamilla pisteitä maajoukkueessa eli way over 150. Uskoisin, että Tami saisi tuon määrän kalaa helposti vaikka mato-ongella noin puolessa tunnissa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kalastuksesta luultavasti keskustelisivat, koska vastakkain olisi Välimeren fisherman#1 ja Airiston fisherman#1. Googlaamalla löysin, että Pietarin legendaarinen kalansaalis oli 153 kalaa yhdessä verkossa. Sehän on suunnilleen sama määrä kuin Tamilla pisteitä maajoukkueessa eli way over 150. Uskoisin, että Tami saisi tuon määrän kalaa helposti vaikka mato-ongella noin puolessa tunnissa.
Pietarilta taisi tulla maailman ensimmäinen ylöskirjattu kalavale, olikohan luvatkaan kunnossa vai omalla luvallako veteli eväkästä ylös.
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kalastuksesta luultavasti keskustelisivat, koska vastakkain olisi Välimeren fisherman#1 ja Airiston fisherman#1. Googlaamalla löysin, että Pietarin legendaarinen kalansaalis oli 153 kalaa yhdessä verkossa. Sehän on suunnilleen sama määrä kuin Tamilla pisteitä maajoukkueessa eli way over 150. Uskoisin, että Tami saisi tuon määrän kalaa helposti vaikka mato-ongella noin puolessa tunnissa.


Airiston parhaat kalavedet, pitkäsiima (100 hooks), alla Buster, hätätapauksessa Lohi, vuosikymmenien kokemus kalastuksesta...Tami pyytää yhtenä kesäiltana enemmän kalaa kuin maailman ammattikalastajat yhteensä vuoden aikana!! Kalat tottelevat kuten muuan veli Konovalenko eräänä joulukuisena iltana Moskovassa- tymake my word!! MME Tamminen saa painaa pitkää päivää kalaruokien parissa- uuni ja savustuspönttö käyvät kuumana kuten maailmanluokan jäähallit ja paikkakunnat pitkin maailmaa ( Arizona, Cleveland, Tokio, Vaasa, Turku, Oulu etc...) to name a few!! Ns. "Buumi " on päällä maailman joka kolkassa- kaikille taistelijoille ja " fishermaneille" - keep fishing!! Montako kalastusbuumia veli Pietarilla on luotuna?!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalastuksesta luultavasti keskustelisivat, koska vastakkain olisi Välimeren fisherman#1 ja Airiston fisherman#1. Googlaamalla löysin, että Pietarin legendaarinen kalansaalis oli 153 kalaa yhdessä verkossa. Sehän on suunnilleen sama määrä kuin Tamilla pisteitä maajoukkueessa eli way over 150. Uskoisin, että Tami saisi tuon määrän kalaa helposti vaikka mato-ongella noin puolessa tunnissa.
Eiköhän Tami ole niitä miehiä, jotka saavat einettä 2 kalasta ( ja viidestä leivästä) niin ykkösketjun porukalle kuin vastajännäreille.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kävin juuri Moonsamelanella! Toki näin virtuaalisesti Google mapsin kautta. Heittäydyin Google auton rattiin ja pysähdyin itse Manun oven eteen. Silmiini pisti kukkaruukku johon MME Tamminen oletettavasti on laittanut amppelin. Siis sellaisen roikotettavan mallin. Yleensä noita näkee roikkumassa, mutta ei itse kuusamakujalla. Jatkoin vielä Google autollani matkaa kuusamakujan päähän ja siellä oli Tamin naapureita päässyt kuviin. Oli kyllä aika tasuno tasalakkeja nuo kaksi eläkeläistä. Onkohan kuusamakujalla talkoopäiviä naapurustossa?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Niin, selkeästi oli veli Bednar ollut yhteydessä Kuusamakujalle, sillä sen verran vakuuttavalla 60 minuutin paineella iskettiin Tampa jäänrakoon. Vastaavasti taasen veli Cooperilla ja suojateillaan tuntui illan teemana olevan sama kuin Neuvostoliitolla eräänä joulukuun iltana vuonna -71: " 95-50 " !! My God!! Tietysti " hockey is a momentum game" kuten kaikki tiedämme- silti, jos ja kun Colorado kannua nostelee, on syytä muistaa kenen ansiota kaikki on: vuonna -66 Kupittaalla luotiin buumi, joka on kantanut tähän päivään- ilman sitä veljet Lehkonen ja Rantanen olisivat kaikki nämä vuodet lätkineet jääpalloa Siperian perukoilla. Simple as that!! Voittajien ja Stanley Cupin hengessä- keep rocking!!
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jäi vielä mieleen pyörimään Tamin ja Pietarin mahdollinen keskustelun aloitus. Sitä en uskalla arvailla miten keskustelu päättyy.

Pietari: Mikä mies ja minne matka?

Tami: Etkö tosiaan tiedä kuka olen? Et taida lukea Seiskaa? Tässä lyhyt koulutuskeikka sinulle. Olen Juhani Tamminen a.k.a. Tami, Aurinkokuningas, Don Tami, hyvä rakastaja - to name a few. Puhun seitsemää kieltä, jääkiekon parissa työskennellyt kuudessa eri maassa, luonut buumin jokaisessa paikassa - Cleveland, Turku, Oulu, Zürich, Vaasa, Pori - to name a few. Nostanut liigaan TuTon, Kärpät, Sportin - to name a few. Valmentanut Ranskan välieriin. Kaatanut Neuvostoliiton vuonna 1971, points 2+2. Hammaslääkärin saan pakenemaan vessaan pelkällä läsnäolollani. Golfkauden avaaja. Karikon lenkin juoksija. Kirjailija olen, kirjoitan vain itsestäni kirjoja, 11 kirjaa tähän mennessä. Monta olet itse kirjoittanut?

Pietari: En ole yhtään kirjoittanut yhtään, mutta yhdessä seikkailen. Sitä on painettu ainakin kaksi miljardia kappaletta.

Tami: MY GOD!! Way over two ( 2) billion!! MY MAXIMUM RESPECT!! Mitä muuta olet tehnyt kuin seikkaillut kirjassa?

Pietari: Kalastaja olen.

Tami: Niin olen minäkin. Nimittäin Airiston fisherman#1. Tiuraverkot vesille ja 100 hooks myös ja pian ahvenet on savustuspöntössä. Buster XXL ( ei mikään kuuraketti) vesille ja kalaa tulee. Kunhan airot on haettu huollosta ja telakan veljet eivät ole olleet unisia. Minkä verran saat saalista?

Pietari: Ennätys yhdellä verkolla 153 kalaa.

Tami: Eli way over 150!! Chapeau!! Saman verran kuin mulla pisteitä maajoukkueessa aikana jolloin kakkossyöttöjä ei tunnettu hammaslääkärin takia. Poikittaista tuli kaukalossa Ragulinilta ja kaukalon ulkopuolella Faselilta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

"– Växjö Lakers on menestynyt hyvin Ruotsin SHL:ssä, mutta suosikkijoukkueeni jääkiekkoilussa ovat Djurgården ja Turun Palloseura, Tami Tammisen kiekkokoulussa lapsuudessaan hikoillut Ståhl kertoo."
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onko Juhani laitettu niin isosti karanteeniin nyt, ettei päivityksiinkään ole aiheita?! My god! Luulisi, että Ståhlia voisi hehkuttaa. No pysyypähän kitisijät hiljaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tästä tulikin mieleen, että saiskohan Manulta tilattua koulutuskeikan siihen miten nainen saadaan?
Nyt törmättiin alueeseen josta Manulla ei mitään kokemusta. Kokemusta on vain kuinka suuresta joukosta valitaan se oikea. Herrasmiehenän Manu muistutti asiasta äitienpäivänä mme Tammista. Rakkaiden onnitteluiden perään muistutus "Muista että sinut on valittu isosta joukosta". Voiko vaimo kuulla suurempaa rakkauden tunnustusta...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hieno, rauhallinen su iltapäivä edelleen Haapaluodon maisemissa!! Huominen Liiga Alumnin golf Kytäjällä herättää kysymyksen? Matka Haapaluoto -Kytäjä ; 5 min veneellä, sitten 220 km Jaguarilla ( 3 hours ) ja tilaisuuden brekkari klubilla 8.00 , sitten pelibriiffi 9.30 ja peliä klo 10.00!! Ilmiselvästi veljet Alumnin puikoissa ovat Stadin ympäristöstä, koska täältä saaristosta on lähdettävä viimeistään klo 04.30 , jotta vene + automatka ( 3.5 hours ) mahdollistaisi pelaamisen!! Joten forget it - take my word!! Seuraavaan kokoukseen vien nykyjohdolle Suomen kartan lahjaksi!! Time to wake up nykyjohto- take my word!! , Br Tami; Lion # 79 ; Alumnin ja pelaajayhdistyksen ( established 1973 ) yksi perustajista!! Simple as that!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
I was a little bit too slowly. Ms @UnenNukkuja has been wake up and visited at the facebook wall of Juhani. She found quite interesting writing. Juhani was quite angry of tomorrow. At the Golf club of Kytäjä will hosting Liiga alumni golfmeeting. It will start early Moring, 8 am. Gameinfo start 9.30 am and game 10 am.
Because situation of Juhani he should live at 4.30 am if he wants to go to Kytäjä... And we know that he can't wakeup so early..
Could Someone go to wall of Juhani and tell him, that You can also go to Kytäjä today, take a room of hotel and stay a night there.
I assume
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kuusamakujalla kannattaisi laittaa ärrimurrimehupullon korkki kiinni. Ehkä golftapahtuma on Kytäjällä juuri siksi, ettei Tami tule sinne, mutta ei kai se niin mene.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Veli @UnenNukkuja oli nopein kuten jo mainittu.
Jäi kalvamaan mieltäni, että onko alla Lohi 390 vai Buster XXL 150hp Yamahalla alla kun lähtee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös