Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 826 362
  • 8 963
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Damn right my friend!! Ja suosikkijoukkueeksi Sveitsiläiset hammaslääkärit - take my word!!
Schweiziska Tandläkare -joukkueen maalilla pelaaminen voisi olla " minne för livet" , kun pitäisi saatananmoisena hämähäkkinä heilua ettei hukkuisi jäihin maestron upottaessa!! Br Rocking Keeper-maestron vetojen torjuntaprosentti zero to none ( 0 %)!!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nimimerkkejä (NICK) on tullut Tamilta ns. rapid fire - tyyliin vuosien varrella,take my word!!
- Cissy: unelias asioiden nuuhkija, simply great! Toiminee asiapitoisella palstalla I assume?
- 100Hooks: tarttuvat one-linerit, näin se vain menee!!
- since1966: monivuotista coach/player/yrittäjä-kokemusta "par exellence" palstalle. Tehkää perässä!!
- klubitakki: style is never out fashion my friends!!!
- kuntokoulu: kaiken "a" ja "o". Piste!

etc etc... Siinä voittajien hengessä, have a great day and better username I assume?!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ilmeisen hiljaista ollut siis päivitysosastolla. En voi olla ajattelematta, että joku lähipiiristä on ohjannut Tamin Jatkoaikaan. Nyt odottelee vain tunnuksia, että vastajännärit pysyy lopullisesti metsän reunassa. Siinä olisi kyllä hakemus, jonka modetkin muistaisi. Tai sitten on tehnyt ns. rapid fire -tyylillä ja modet todenneet vain kopioksi.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ilmeisen hiljaista ollut siis päivitysosastolla. En voi olla ajattelematta, että joku lähipiiristä on ohjannut Tamin Jatkoaikaan. Nyt odottelee vain tunnuksia, että vastajännärit pysyy lopullisesti metsän reunassa. Siinä olisi kyllä hakemus, jonka modetkin muistaisi. Tai sitten on tehnyt ns. rapid fire -tyylillä ja modet todenneet vain kopioksi.

Voi sitä savun määrää kuusamakujalla, kun modet hylkäisivät hakemuksen "palstalle ei kaivata enää yhtään huonoa Tami imitaattoria".

Mutta vakavasti, tietysti sitä toivoo että maestrolla on kaikki kunnossa. Toisaalta, minusta Juhanin meno on ollut jo pidempään niin sekavaa, että ehkä olisi aika laittaa some unholaan, ja keskittyä oleellisiin asioihin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Simply Great sanon minä Lion #79 JAssa niin se vaan menee, yake my word!! Saataisin päivitykset suoraan tähän ketjuun ja voitaisiin suoraan jakaa komplimentit mestarille itselle sekä muistella yhdessä useita buumeja ja mestaruuksia!! Vastajännäreistä ei tarvitsi Tamin huolehtia samalla tavalla kuin nyt SoMessa, kun ykkösketjun veljet ja siskot hoitaisivat Vellun sekä Hexin tyylillä jaloista roikottamisen ja kyyditsemisen metsän laitaan elämän kovuutta parkumaan. Br, Frankie, CEO, EuroFrank Oy
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Simply Great sanon minä Lion #79 JAssa niin se vaan menee, yake my word!! Saataisin päivitykset suoraan tähän ketjuun ja voitaisiin suoraan jakaa komplimentit mestarille itselle sekä muistella yhdessä useita buumeja ja mestaruuksia!! Vastajännäreistä ei tarvitsi Tamin huolehtia samalla tavalla kuin nyt SoMessa, kun ykkösketjun veljet ja siskot hoitaisivat Vellun sekä Hexin tyylillä jaloista roikottamisen ja kyyditsemisen metsän laitaan elämän kovuutta parkumaan. Br, Frankie, CEO, EuroFrank Oy
Miettikää sitä jälkipyykkiä jos Tami heitettäisiin banaanisaarille jonkun unisen vastajännärin rapalasta, MY GOD!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ehkä Juhanilta on otettu Yokophone ja Lenovo pois, mutta olisivat saaneet antaa hänen heippa-viestin laittaa.
Terve Sebukärppä, jos sinä olisit mun pelaajia, mä roikottaisin sinua Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt?! Jos sana ei mene perille, täytyy löytää konkretiaa, take my word!! Toivotaan, että sana meni perille. Episodi on mun osaltani ohi niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Miettikää sitä jälkipyykkiä jos Tami heitettäisiin banaanisaarille jonkun unisen vastajännärin rapalasta, MY GOD!!
Kuten itse Lion #79 aikoinaan tokaisi niin siinä tapauksessa hiiriltä loppuu vinkuminen, yake my word!!
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjauutuuksia

”Tuntematon kakkossyöttäjä on jääkiekkomaailmaan sijoittuva romaani, joka kuvaa erään maajoukkueen veljien kokemuksia kansainvälisissä turnauksissa aikana, jolloin ns. kakkossyöttö oli tuntematon käsite. Kirja on realistinen kuvaus joukkueen vuosien mittaiseksi venyvästä tiestä kohti kiekkolevan maan palavien unelmien päämaalia. Se kertoo joukkuetovereiden tarinan - miten toveruus, huumori ja halu voittaa Neuvostoliitto edes kerran yhdistävät veljiä matkalla Moskovaan ja takaisin. Peli mullistaa niin yksittäisen pelaajan kuin metsänlaitaan jääneiden elämän kovuutta parkuvien tasalakkienkin maailman ja jättää lopulta jälkensä koko kansakuntaan. Kirjan piirteitä ovat värikkäät henkilöhahmot, useiden kielien sujuva käyttäminen vuoropuhelussa ja pelin kuvaaminen ykkösketjun veljien näkökulmasta. Tuntematon kakkossyöttäjä todellinen suomalaisen jääkiekkoilijan muistomerkki”.
 

Liitteet

  • TKS.jpg
    TKS.jpg
    54,7 KB · kertaa luettu: 89

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Terve Sebukärppä, jos sinä olisit mun pelaajia, mä roikottaisin sinua Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt?! Jos sana ei mene perille, täytyy löytää konkretiaa, take my word!! Toivotaan, että sana meni perille. Episodi on mun osaltani ohi niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
Kyllähän sitä rokottaa jos sarjoina menee 150 kg (at least) - I assume. Uskaltaisin lähteä myös legendaariseen rokottamiseen. Rokottamisen hengessä have a great final night.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllähän sitä rokottaa jos sarjoina menee 150 kg (at least) - I assume. Uskaltaisin lähteä myös legendaariseen rokottamiseen. Rokottamisen hengessä have a great final night.
Kuten Tamikin menen yleensä lenkin jälkeen , alakerran " The Gymiin" , jossa filosofiana " pienet painot- paljon toistoja" - take my word!!
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Kun Maestro pommittaa päivityksiä " rapid fire" tyyliin neljä kertaa päivässä, saa lukea täältä vittuilua ja taivastelua!! Sitten kun " Tami" pitää taukoa ,, niin samat " hiiret" ovat vinkumassa päivitysten perään!! Missä kunnioitus? OMG sanon minä!! Sama ilmiö on hyvin tuttu myös parisuhdemarkkinoilla ,, ensin ei oikein kiinnosta, mutta sitten kun antaa olla niin jo käydään päälle kuin yleinen syyttäjä!! Joten kysymykseni Teille ; Oletteko selvinpäin?? Mikäl ette , please stay out of my pages ja suosittelen soittoa Mehiläiseen!! Siinä, vastajännärien ja aina tyytymättömien hengessä ; In case you have nothing sensible to say, keep your fucking mouth shut!! CC
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näin tänään taas lounastauolla Juhanin Langbakkessa syömässä. Vaikutti ainakin ulkoisesti omalta itseltään, päivityksien puuttumisesta en viitsinyt mennä herran ruokarauhaa häiritsemään.
Kiitos viestistä!! Meitä monia varmasti harmittaa; ettei # 79 anna meille meidän jokapäiväistä päivitystään -mutta miten se nyt menikään : " Ole valmis tinkimään vähän omastasi tämän yhteisen edun nimeen" -i agree!! Ike Kanervan ( RIP) valitettavan poismenon johdosta käytössä edelleen periaate " Style is never out of fashion" by Reagan ( RIP) -niin se vaan menee!! Eiköhän tämä kunnioittava hiljaisuus vielä jonain päivänä pääty -i assume!! Br AB
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kiitos viestistä!! Meitä monia varmasti harmittaa; ettei # 79 anna meille meidän jokapäiväistä päivitystään -mutta miten se nyt menikään
Minun mielestäni tämä ketju on vain syttynyt kovempaan liekkiin, kun odotetaan " missä Maestro luuraa ". Slow and steady gets you ready!!

Tiedote Live just joo. Tami Live on se mikä kansalaisia kiinnostaa - i assume!!

Olen muuten ottanut tavaksi katsoa joka työpäivän alussa Tamin aikalisät koska 95-50. Have a great winning day Br Tasuno Tasalakki CEO EuroBarnes OY
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
CEO EuroBarnes OY
Tributeketjun suurkuluttajana ja entusiastina olen huomannut -että valloillaan on todellinen businessbuumi yrittäjyyden hengessä : oli sitten kyseessä @Frankie :n perustama EuroFrank Ky / Oy tai Sinun EuroBarnes OY -Simply Great sanon minä!! AB
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä on tylsää, kun Tami ei tee päivityksiä facebookiinsa. Nykyään joutuu päivittäin käymään Wikipediasta tarkistamassa Tamin pisteet maajoukkueessa. Mutta ei siinä ole mitään järkeä, kun siellä on samat pisteet joka kerta. Ja ei mitään mainintaa siitä, että kakkossyötöt puuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Missä päin tätä nakkikattilaa on one and only kirjapinonsa kanssa-take my question??
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Vaikkei Facebookia olekaan hetkeen päivitetty, niin kai sentään otteluraportit Euroopan huippujulkaisuihin on laadittu kuten ennenkin? Kai siinä pari scouttausraporttiakin luikahtaa kylkiäisinä.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Jossain ketjussa taidettiin mainita, että Don oli istunut kahvilla jossain G5-katsomon hollilla. Eli olisiko aitiota ylempänä tms.

Muoks: matsi oli siis joku aiemmista pleijarimatseista.
Ei näkynyt Kuusamakujan veljeä, sen sijaan näin Kai Raution kahtena. On tää ihmeellinen kevät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös