Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 808 646
  • 8 893
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän aamun päivitys sisältää tärkeää ( important) informaatiota , niille jotka vanhasta tottumuksesta vielä eksyvät Postikadun hulppeisiin maisemiin " Don Tami" vermeiden, veli " Antsan" kalsareiden etc. .. perässä -niin se vaan menee!!

Manu Juhani Tamminen kirjoitti:
Hieno, rauhallinen keskiviikko,nyt alkamassa Turun Kuusamakujalla , osoitteessa Kuusamakuja 5,20900 Turku!!Samassa osoitteessa nykyään myös Eurotam OY:n " The Head Office" , sijaittuaan vuosikausia Nereis Business Gardenin tiloissa Turun Postikadulla ( Postikatu 2, 20520 Turku) !! Täällä Kuusamakujalla on nyt kaikki, varastot kirjoille, " Don Tami " vermeille etc.. on parkkipaikka aivan oven vieressä , joten tervetuloa, yhdellä ehdella, please call first ja varmista, että olen paikalla , niin säästyy aikaa ja vaivaa molemmin puolin!! Have A great Day, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701, lisää:

Br, AB, maakunnan veli, "Don Tami suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few", lisää: JA:N ( The Hockey Forum) #79 tributeketju
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno, rauhallinen keskiviikko,nyt alkamassa Turun Kuusamakujalla , osoitteessa Kuusamakuja 5,20900 Turku!!

Luulisi unisinkin tasalakki ymmärtävän että Kuusamakujalla ollaan. Miten se menikään!! KISS!!

Olisi myös kiva nähdä kun Manu näitä päivityksiä duunaa, lähes joka kerta epistola loppuu sanoihin lisää: Ja sitten on tyhjää, mitä tai missä on lisää?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisi myös kiva nähdä kun Manu näitä päivityksiä duunaa, lähes joka kerta epistola loppuu sanoihin lisää: Ja sitten on tyhjää, mitä tai missä on lisää?
In case epäselvää; Facebookissa näkyy linkin esikatselu siinä ( eurotam.com), mutta tänne JA:N ( The Hockey Forum) foorumille näitä päivityksiä kopioidessa tuo linkki ei kopioidu oikein ( kiitos FB:n muotoilun) -take my word!! Siksi täällä päivityksiä lukiessa lisää:n jälkeen on vain tyhjää -niin se vaan menee!! AB

Summa summarum, " lisää" on täällä;

 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
In case epäselvää; Facebookissa näkyy linkin esikatselu siinä ( eurotam.com), mutta tänne JA:N ( The Hockey Forum) foorumille näitä päivityksiä kopioidessa tuo linkki ei kopioidu oikein ( kiitos FB:n muotoilun) -take my word!! Siksi täällä päivityksiä lukiessa lisää:n jälkeen on vain tyhjää -niin se vaan menee!! AB

Summa summarum, " lisää" on täällä;

Kiitos veli @aurora borealis vastauksestasi huomasin äärettömän lahjakkuutesi jo silloin kun ensimmäisen kerran tälle palstalle eksyin!! Arvasinkin, että JA:n uninen palstasofta antaa poikittaista sen minkä ehtii.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitos veli @aurora borealis vastauksestasi huomasin äärettömän lahjakkuutesi jo silloin kun ensimmäisen kerran tälle palstalle eksyin!! Arvasinkin, että JA:n uninen palstasofta antaa poikittaista sen minkä ehtii.
@Bat79 rocks, kuka seuraavaksi lauteille? Keep rocking, br. JAYK #79
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivän aamupäivitys on saapunut Kuusamakujalta -Simply Great sanon minä!! Kärppien suurkuluttajana ja entusiastina , todellisena Kärppäfriikkinä " veli " Junnon mainitseminen saa aina hyvälle tuulelle -take my word!! AB

Manu Juhani Tamminen kirjoitti:
Hieno, keväinen torstai (27.04.2023) lähdössä käyntiin Turun Kuusamajalla, osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 , Turku !! Vuosikausia toimin ( Eurotam OY ) osoitteessa Postikatu 2, 20520 Turku , silloin Nereis Business Gardenin tiloissa osoitteessa - silloin - Postikatu 2, 20520 Turku!! Aika aikaa kutakin!! Täällä - Kuusamakuja 5 , minulla on hulppeat tilat, samoin varastot ( kirjat, lippikset, kaulaliinat, t- paidat, golfpaidat etc.. aivan taloni viereisessä lisärakennuksessa!! Samalla parkkipaikkoja - free of charge - sopivasti useammalle autolle , joten be there, visit there , se kannattaa - take my word!! Nyt aamuteeveen lisäksi kohta postilaatikolta päivän TS & HS ja sitten niiden lukupakettien kimppuun!! Siinä hengessä kaikille taistelijoille : Have a great business & sports day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , 227 A maaottelua, joissa useimmiten " kentän paras" lisäsi vuodet ( 1977-82 ) maajoukkueen kapteenina as Team Captain of The Lions !! Se - kapteeni - 5 vuotta non stop - on Juha Junnon termein: " Kova juttu hei" !! Kyllä " veli " Junno tietää- take mt word!! JT

Muista - muistakaa: Jos / kun tulet käymään?, soita ennen kun tulet ( gsm: 050 4663701) niin varmistat paikalloloni!! Be there, Br Tami
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Perhana. Näinä hetkinä toivoisi asuvansa Turussa, fanituotteet, bisnestapaamiset ja koulutuskeikat kun olisivat aivan lähellä. Varmasti laittaisin parit kirjat ja golfpaidat tilaukseen kun ne Jaguarilla toimitettaisiin kotiovelle. Luulisi muilla Kuusamakujan asukeilla olevan kissanpäivät, kun voi(si)vat suoraan naapurista hakea fanikamat ja päivän koulutukset. Samalla vielä kahvin/Kukon merkeissä kelpaisi muistella Neuvostoliiton kaatoa sekä Solkungenin muutenkin värikästä uraa. Simply great, sanon minä!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Päivän aamupäivitys on saapunut Kuusamakujalta -Simply Great sanon minä!! Kärppien suurkuluttajana ja entusiastina , todellisena Kärppäfriikkinä " veli " Junnon mainitseminen saa aina hyvälle tuulelle -take my word!! AB
Niin se vaan menee!! En ollut itse aiemmin huomannut, että Lion #79 oli ostanut naapurin talon itselleen ”lisärakennukseksi” !! My God!! Toisaalta ei inventaario, jossa on kirjat, lippikset, kaulaliinat, t- paidat, golfpaidat etc. mahdu mihinkään väsyneeseen puuliiteriin, yake my word!! Br, F
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Niin se vaan menee!! En ollut itse aiemmin huomannut, että Lion #79 oli ostanut naapurin talon itselleen ”lisärakennukseksi” !! My God!! Toisaalta ei inventaario, jossa on kirjat, lippikset, kaulaliinat, t- paidat, golfpaidat etc. mahdu mihinkään väsyneeseen puuliiteriin, yake my word!! Br, F
Olisihan se aika metkaa, jos naapurin perusperhe Uskolat olisivat pitkään haaveilemallaan kaukomatkalla ja sieltä palattuaan Kuusamakuja 6 onkin muuttunut world class-bisneslahjojen ja koulutusoppaiden tyyssijaksi. Pipoja, huiveja, 10 000 pärjäämiskirjaa, legendaarinen vuoden 2014-kalenteri ja Don itse tunkemassa Izvestija-vhs-nauhaa talon dvd-soittimeen in case heillä on sellainen?
 
Viimeksi muokattu:
Niin se vaan menee!! En ollut itse aiemmin huomannut, että Lion #79 oli ostanut naapurin talon itselleen ”lisärakennukseksi” !! My God!! Toisaalta ei inventaario, jossa on kirjat, lippikset, kaulaliinat, t- paidat, golfpaidat etc. mahdu mihinkään väsyneeseen puuliiteriin, yake my word!! Br, F

Sitähän se silta tiesi rakennusten välillä:

 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisihan se aika metkaa, jos naapurin perusperhe Uskolat olisivat pitkään haaveilemallaan kaukomatkalla ja sieltä palattuaan Kuusamakuja 6 onkin muuttunut world class-bisneslahjojen ja koulutusoppaiden tyyssijaksi. Pipoja, huiveja, 10 000 pärjäämiskirjaa, legendaarinen vuoden 2014-kalenteri ja Don itse tunkemassa Izvestija-vhs-nauhaa talon dvd-soittimeen in case heillä on sellainen?
Myös parkkipaikkoja on kuulemma sopivasti useammallekin autolle ja enemmän kuin Nereis Business Gardenissa -take my word!! Melkoinen näky otsikolla; " Minne för livet" olisikin in case jokaisen Kuusamakujan asukkaan pihalle on ilmestynyt " rapid fire" tekniikalla omakätisesti kyltit; jotka kirkuvat " pysäköinti free of charge in case olet Eurotam OY:n asiakas -ei renkaanpotkijoille!!" Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder ja ns. " Oma Poika", faselilaisuuden vastustaja " to name a few"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Manu Juhani Tamminen kirjoitti:
Rauhallinen perjantaiaamu Turun Kuusamakujalla, jossa nykyään myös Eurotam OY:n päämaja sijaitsee, osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Soittaakin textaatkin voit( 050 4663701) ja mailillä tavoitat: juhani.tamminen@eurotam.com!! Lisää infoa: www.eurotam.com - be there- get there!! Joten kaikki ystävät, asiakkaat, etc..: Have A Great Day!! Br Tami,Lion # 79, CEO EUrotam OY, 227 A maaottelua, 5 vuotta as Captain of The National Team of Finland !! Siinä - Leijonahengessä Teille kaikille: Have A Great DAY!! , Lisää: www.eurotam.com
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään meitä hemmotellaan useamman FB-päivityksen voimin,, on myös aika muistella erästä " Tamiversumin" keskeistä hahmoa Oppi-isä Wahlstenia ( R.I.P.) -Simply Great sanon minä!! AB

Manu Juhani Tamminen kirjoitti:
Hieno , rauhallinen perjantai ( 28.04.2023 ) nyt jo kunnolla vauhdissa ( klo 8.50 ) ja paikkana edelleen Eurotam OY:n The Head Office Turun Kuusamakujalla!! Samalla tiedotusasiaa erityisesti jääkiekkoihmisille ( TPS , Leijonat etc.. ) :
Oppi-Isäni Juuso Wahlstenin ( R.I.P.) mistomerkki " Tahdon Portaat" julkistetaan Turussa Nummen kentällä 15.05 .2023 klo 14.00 !! Joten jääkiekon ystävät , entusiastit etc.. - be there!! Br Tami, Lion " 79, CEO Eurotam OY , Juuson ( R.I.P.) kanssa TPS:n ykkösketjussa : Kuismanen # 12 - Wahlsten # 8 - Tamminen # 14 vuodesta ( syksystä ) 1966 alkaen ja hupputehoin!! Ko. aikaan kärkiketjut Suomessa: Oksanen -Peltonen - Hakanen ( Ilves) ; Keinonen ( R.I.P.) - Kilpiö - Karttunen ja meidän ( TPS) oma ykkösketju: Kuismanen # 12- Wahlsten ( R.I.P.) # 8-Tamminen # 14 !! Those were the days my friends!! Keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , TPS # 14 C 1966-70 , 1977-85 ; as The Head Coach 1985-88 !!

Eli luonnollisesti ( rivi 4 ) kuuluu: " muistomerkki" !! Alex Stubbin ( HIFK juniorit) # 9 ) sanoin: " Sori siitä"!! JT
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Vähän asian vierestä, mutta miksi Juuson muistomerkki olisi "Tahdon Portaat"? Eikös sellainen paikka ole rekisteröity verivihulaisen Tapparan ja Tampereen riveihin? Jaa, näköjään on Juuso Tampereellakin aikoinaan vaikuttanut, tiedä sitten, oliko siellä jo silloin Tahdon Portaita.

Vai astuinko jonkinlaiseen miinaan?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Vähän asian vierestä, mutta miksi Juuson muistomerkki olisi "Tahdon Portaat"?
Näin par excellence " heinäkenkänä" jouduin turvautumaan internetiin ( WWW). " Lehden" ( ei TS tai HS - My God!!!) mukaan myös Turussa ( city of wieners) sijaitsevat " Tahdon portaat". Siellä he ( NHL - veljet) ovat hikoilleet kuin Harvian " löylyissä" tai " Tami Gymin" maailmanluokan fasiliteeteissä treeniohjelmineen - I assume!!!

 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Näin par excellence " heinäkenkänä" jouduin turvautumaan internetiin ( WWW). " Lehden" ( ei TS tai HS - My God!!!) mukaan myös Turussa ( city of wieners) sijaitsevat " Tahdon portaat".
Kuuvuoren portaista tiesin, mutta en tiennyt, että niitäkin kutsutaan "Tahdon Portaiksi". Näkyy noita tahdon portaita löytyvän ympäri Suomea, kuka tietänee, missä alkuperäiset ensimmäiseksi tahdon portaiksi kutsutut ovat. Olen valmiina myöntämään tuon kunnian Nääsvillen veljille ja siskoille.

Mutta asiaan...olen kerran Tami-tintin tavannut, ja jutellut hänen kanssaan Helsingin lentoasemalla matkalla Turkuun...ilmeisesti aikoina, jolloin Jaguaaria ei vielä löytynyt, I assume. Nuo meriittini eivät taida riittää vielä ykkösketjuun pääsemiseen? Olen myös seurannut vierestä, kun Tami esitteli liigakiekkoilijan taitoja Nousiaisten kaukalossa Juuson ohjastuksessa...kovasti olen yrittänyt toistaa sitä harjoitetta, jossa mennään kyykkyyn alas luistimilla vauhdissa, potkaistaan toinen jalka suoraan eteen, vedetään maila ikään kuin poikittain käsillä suoraan vartalon eteen, ja sitten kyykytellään sillä yhdellä jäässä olevalla luistimella vauhtia. Kävi silloin sutjakasti Tamilta, kun taas minun "joutseneni" ei näytä ihan yhtä kauniilta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään on aika kunnioittaa erästä " Tamiversumin" keskeistä hahmoa , teräksistä postiluukkua ( valtakunnan hienoin -i assume!!) -Simply Great sanon minä!! Kiitos palveluksistasi perhe Tammisen hyväksi!! AB

Manu Juhani Tamminen kirjoitti:
Hieno , rauhallinen la aamu ( 29.04.2023) Turun Kuusamakujalla !! Päivän lehdet ( TS, HS ) postilaatikolta talomme portaiden päästä, jossa hieno teräksinen postiluukku pitää kirjeet , lehdet etc..perheemme hallussa, koska sinne ne on tarkoitettu - i assume!! Aamun postien ehdoton ykkönen oli hieno kirje Mikkelistä By Petra & Patrik Kähönen , jossa upea muistoplakaatti nimellä ( JT) ja päiväyksellä ( 2.-3.1997) jolloin olin heidän ( Marski Hockey ) hienon turnauksen kunniavierrana ( V.I.P.) Mikkelissä!! Hieno ele take my word!! Suurkiitos, allekirjoittaneet: Petra & Patrik Kähönen!! Frank Sinatran ( R.I.P.) sanoin: " Style is never out of fashion" !! Tuli taas kerran todistettua!! JT
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Ymmärsinkö oikein että hieno teräksinen toimii myös perheen papereiden arkistokaappina ? Täällä posti ei toimita kirjeitä kuin arkisin ma, ke ja to mutta Manu onkin poikkeus joka asiassa...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä Googlen veljien kuva postiluukusta kahdeksan vuoden takaa. Odotin jotain hienompaa!!

P.S. Eikös se ollut aiemmin R Reagan joka on lausunut legendaariset sanat "Style is never out of fashion"!!
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-04-29-10-36-39-43_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg
    Screenshot_2023-04-29-10-36-39-43_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg
    598,4 KB · kertaa luettu: 140
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös