Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 828 101
  • 8 965

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
"Hieno torstaiaamu ( 27.10 .2022 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Teksi TV ( Yle ) auki ja page 661 kertoo, että Turun oman poika Hradecky hoiti homman ( pisteen lopun torjunnoillaan!! Bravo Leverkusen ja Turun Nättinummi, the suburb , josta molari on kotoisin!! Sieltä on nee muutkin suoperstarat lähtöisin!! Koivut, Nummelinit .. to name a few!! Joten niillä kentillä ja paikallisessa juomavedessä täytyy olla sitä jotakin- take my word!! Aikaisemmin sitä - guts & talent ilmeni myös Parkin kentällä varhain aamulla niin kesällä kuin talvella!! Pelit siellä viikonloppuisin ja koulun välipäivinä alkoivat jo klo 7.00, jos olit myöhässä, et päässyt kaukalon peliin, vaan jäit ulkopuolelle parkumaan elämän kovutta!! Simple as that!! Winner never quits- quitter never wins- niin se vaan menee!! Ellet usko, aloita kokeilu jo huomenna aamulla 06.00 !! Be threre- siellä olen minäkin ja " ready to go"!! "never quits- quitter never wins" - niin se vaan on - take my word!! Br Tami, Lion # 79, 227 A maaottelua, joissa tehot way over 100 points, aikana ( 1960, 1970, 1980 luku) jolloin veljet seeprat eivät IIHF:N åuolella vielä tunteneet käsitettä " toinen ( second ) syöttäjä ( assist) !! Miten se nyt menikään " veli " Fasel &n muut uniset papat" : Kehitys kehittyy - hyppää mukaan !! Siinä kehityksen hengessä: Have A Great Businees & Sports Day !! JT"

Olinko eka
Ulkojäätkin taitanevat olla tänä vuonna yhtä aikaisessa kuin Tami Parkin kentällä joka aamu, ainakin jos maestroa on uskominen?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ulkojäätkin taitanevat olla tänä vuonna yhtä aikaisessa kuin Tami Parkin kentällä joka aamu, ainakin jos maestroa on uskominen?
Taitaa olla joku Voittajien kaupungin erikoisuus ; sillä edes täällä maakunnassa ( Oulu) ei vielä ole päästy ulkojäistä nauttimaan -take my word!! AB
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Onko muuten kukaan jatkislainen ikinä nähnyt livenä Nereis Business Gardenin alakerran receptionin timanttista ladyä, joka ystävällisesti opastaa maakuntien veljet Eurotam Oy:n pääkonttoriin?

Onko joku Unelma Säleikkö -tyyppinen ratkaisu?
Kiitos viestistä!! Veli @Big Joe on jakanut -ja varmasti jakaa jatkossakin- mielellään laajaa ekspertiisiään Nereis Business Gardenin " world class" puitteiden sykkeestä -i assume!! Myös timanttinen lady on ko. veljelle tuttu -take my word!! CC
 
Viimeksi muokattu:

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
Taitaa olla joku Voittajien kaupungin erikoisuus ; sillä edes täällä maakunnassa ( Oulu) ei vielä ole päästy ulkojäistä nauttimaan -take my word!! AB
Parkin kentän erikoisuus on nykyään - toisin kuin ulkojäiden kulta-aikaan 60-luvulla - keinojäädytys. Voittajien kaupungin urheilupaikkarakentajat sekä poliitikot katsoivat karttaa ja my god, veljet tajusivat Turku-kaupungin sijaitsevan sen verran etelässä, että jäädytysputkiston rakentaminen kentän pinnan alle on tarpeen. Samalla vanha hiekkakenttä sai tekonurmipinnan, creme de la creme, sanon minä! Tämä loistava innovaatio tehtiin jo 90-luvulla, edelläkävijöiden hengessä!

Näin saadaan turkulaiset ja myös junantuomat ulkojäille niin että heilahtaa, vaikka ilmastonmuutos antaisi poikittaista mailaa.

Pakko sen verran korjata johtajan aamusaarnaa, että Luke Hradecky ei ole Nättinummesta (Nättäri), vaan Runosmäestä. Ensin mainitusta the suburbista on toki lähtöisin world class -veljiä, niin kentille kuin kabinetteihin. My maximum respect!
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno , rauhallinen perjantai Turun Kuusamakujalla!! Kiireinen päivä tiedossa ja paljon ns. päällekkäisyyksiä, joiden kanssa pitää vaan taiteilla otsikolla " first things first" - take my word!! Illalla Tepsin peliin Gatoradelle, jossa asiakastilaisuus , veli Jari Ojasen ( IT Point.fi ) kanssa!! Winner never quits- quitter never wins - siinä hengessä, have a great day!! Br .Tami, Lion # 79 , CEO Eurotam OY, lisää: "
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"Hieno , rauhallinen perjantai Turun Kuusamakujalla!! Kiireinen päivä tiedossa ja paljon ns. päällekkäisyyksiä, joiden kanssa pitää vaan taiteilla otsikolla " first things first" - take my word!! Illalla Tepsin peliin Gatoradelle, jossa asiakastilaisuus , veli Jari Ojasen ( IT Point.fi ) kanssa!! Winner never quits- quitter never wins - siinä hengessä, have a great day!! Br .Tami, Lion # 79 , CEO Eurotam OY, lisää: "

Follow the money!! Keep rocking!!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Päällekkäisyyksistä toisen voi hoitaa by phone ja toisen face to face by phone-take my word!! Siinä kiireisen pienyrittäjyyden hengessä Have A Great Weekend Ykkösketju (1th Line) Br TS JAYK #1 , Writer #1!! TS
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Hieno, rauhallinen la aamu lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Eurotam OY:n toimistoduunit painaa päälle, mutta muuten menee " slow and steady- gets You ready " tyyliin!! Aamun lehdet ( TS & HS ) luettuna kertaalleen - rapid fire - tyyliin, illalla sitten paremmin!! Joten siinä ns. vapaapäivän hengessä; keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , 227 A maaottelua , 5 years as Team Finland & TPS Captain ( 1977 -82 ) !!"
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Viimeksi muokattu:

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Rauhallinen sunnuntai ( 30.10.) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Päivän lehdet ( TS & HS ) tarkkailuun rapid fire gtyyliin - illalla sitten ajan kanssa!! Eurotam OY:n puolella kirjojen ja " Don Tami" tuotteiden postitusta, jota riittää kiitettävästi näin vähäisellä sihteeri ja postitus kokemuksella!! Pienyrittäjän kun on venyttävä kaikkeen- take my word!! Illalla on kuntosalin aika , tällä kertaa talomme alakerrassa , jonne olen rakentanut ja vaeustanut salin, joka kestää vaatimammankin käyttäjän kriteerit!! Joten kaikille voittajille: Have A Great Day!! Winner never quits-quitter never wins_ niin se vaan menee !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
"Rauhallinen sunnuntai ( 30.10.) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Päivän lehdet ( TS & HS ) tarkkailuun rapid fire gtyyliin - illalla sitten ajan kanssa!! Eurotam OY:n puolella kirjojen ja " Don Tami" tuotteiden postitusta, jota riittää kiitettävästi näin vähäisellä sihteeri ja postitus kokemuksella!! Pienyrittäjän kun on venyttävä kaikkeen- take my word!! Illalla on kuntosalin aika , tällä kertaa talomme alakerrassa , jonne olen rakentanut ja vaeustanut salin, joka kestää vaatimammankin käyttäjän kriteerit!! Joten kaikille voittajille: Have A Great Day!! Winner never quits-quitter never wins_ niin se vaan menee !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
Nyt olen koko lailla hämmentynyt kahdesta asiasta:

Asia 1: Missä ovat kaikki timanttiset ladyt? Miksi Tami joutuu hoitamaan sihteerihommia?

Asia 2: Tami kutsuu itseään ”pienyrittäjäksi”. Tämän on pakko olla lyöntivirhe. Tami on suuryrittäjä.

Vai johtuuko tämä ymmärtämättömyyteni siitä, että olen vain uninen tasalakki?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt olen koko lailla hämmentynyt kahdesta asiasta:

Asia 1: Missä ovat kaikki timanttiset ladyt? Miksi Tami joutuu hoitamaan sihteerihommia?

Asia 2: Tami kutsuu itseään ”pienyrittäjäksi”. Tämän on pakko olla lyöntivirhe. Tami on suuryrittäjä.

Vai johtuuko tämä ymmärtämättömyyteni siitä, että olen vain uninen tasalakki?
In case epäselvää toimisto sijaitsee nykyään Kuusamakujalla!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Nyt olen koko lailla hämmentynyt kahdesta asiasta:

Asia 1: Missä ovat kaikki timanttiset ladyt? Miksi Tami joutuu hoitamaan sihteerihommia?

Asia 2: Tami kutsuu itseään ”pienyrittäjäksi”. Tämän on pakko olla lyöntivirhe. Tami on suuryrittäjä.

Vai johtuuko tämä ymmärtämättömyyteni siitä, että olen vain uninen tasalakki?

Miljoonaluokan koulutusbisneksestä muistaakseni on joskus puhuttu, että suuryrittäjä kyseessä. Markkoja tai euroja, samantekevää. Hienoa kuitenkin, että keikkaa pukkaa aina vaan. Liekö halvempaa hoitaa sihteerin hommat itse, toivottavasti maailmanluokan vastaanottovirkailijalla ja timanttisella ladylla vielä on töitä ollut. Epävarmoja aikoja elämme.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tarjoaisikohan Tami hommia, jos kysyisin? Olen aika timanttinen lady kun sille päälle satun ja tiedän jotain sihteerin hommista. Toki suuri miinus lienee, ettei minulla ole ajokorttia, että voisin ajella kirjat perille tai Postiin. Föli-bussien veljien kyytiin kun en liian isojen kantamusten kanssa jaksa astua. Mutta tehokkaasti osaan kirjoitella osoitteita paketteihin ja tiedustella yhteystietoja.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tarjoaisikohan Tami hommia, jos kysyisin? Olen aika timanttinen lady kun sille päälle satun ja tiedän jotain sihteerin hommista. Toki suuri miinus lienee, ettei minulla ole ajokorttia, että voisin ajella kirjat perille tai Postiin. Föli-bussien veljien kyytiin kun en liian isojen kantamusten kanssa jaksa astua. Mutta tehokkaasti osaan kirjoitella osoitteita paketteihin ja tiedustella yhteystietoja.
Jopolla kyllä pääsee ilman ajokorttiakin, I assume!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tarjoaisikohan Tami hommia, jos kysyisin? Olen aika timanttinen lady kun sille päälle satun ja tiedän jotain sihteerin hommista. Toki suuri miinus lienee, ettei minulla ole ajokorttia, että voisin ajella kirjat perille tai Postiin. Föli-bussien veljien kyytiin kun en liian isojen kantamusten kanssa jaksa astua. Mutta tehokkaasti osaan kirjoitella osoitteita paketteihin ja tiedustella yhteystietoja.

My GOD, tehdäänkö yhteishakemus. Mä voin olla kuljettaja. Vuodessa tulee joku 90 tkm tjsp kilsoja. Riittäisköjän se vakuuttamaan Tammisen, et kelpaa kirjakuskiksi.
Tami voisi keskittyä koulutuskeikkoihin ja vaikka uuden kirjan kirjoittamiseen.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
"Rauhallinen startti päivään ( 31.10 ) täällä Kuusamakujan merellisessä maisemassa, joka noin lyhyesti kuuluu kategoriaan" Simply Great" sanon minä!! Eurotam OY:n businekset päällimmäisenä, sitten treeni iltapäivällä Kuusamakujan Gymissä, jonka olen varustanut valmiuteen joka vastaa parhaita kaupallisia saleja niin Turussa kuin muualla Euroopassa!! Nyt aamuteevee, päivän TS ja HS käsittelyyn ja sitten päivän koulutusbriiffiin asiakkaan kanssa paikkana Kahvila Salonen täällä Hirvensalon sillan huudeilla!! Hieno kahvi & lounaspaikka- suosittelen!! Have A Great Day, Br Tami, Lon # 79, CEO Eurotam OY, lisää:"
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kuusamakujan Gymissä, jonka olen varustanut valmiuteen joka vastaa parhaita kaupallisia saleja niin Turussa kuin muualla Euroopassa!!
Simply Great sanon minä, yake my word!! Lion #79 on laajentanut selkeästi kaikessa hiljaisuudessa Gymiään taas!! Niin se vaan menee!! Siitä kaikkien kehonrakentajien hengessä have a Great fuckin’ week!! Br. Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK#79
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katohan, Tami opetellut kirjoittamaan ja vielä yhdessä yössä. Vähän epäilyttää, onko haamukirjoittaja palkattu! Simpeli great sanon minä !! Br. Tk
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
My GOD, tehdäänkö yhteishakemus. Mä voin olla kuljettaja. Vuodessa tulee joku 90 tkm tjsp kilsoja. Riittäisköjän se vakuuttamaan Tammisen, et kelpaa kirjakuskiksi.
Tami voisi keskittyä koulutuskeikkoihin ja vaikka uuden kirjan kirjoittamiseen.

Tämähän kuulostaa hienolta. Tosiaan kun Jopokaan ei riitä siihen määrään, mitä kirjoja pitäisi ehkä toimittaa maakunnan veljille (ja siskoille?!). Itse tunnen Turun ja lähikuntien karttoja hyvin, osaan opastaa!

Katohan, Tami opetellut kirjoittamaan ja vielä yhdessä yössä. Vähän epäilyttää, onko haamukirjoittaja palkattu! Simpeli great sanon minä !! Br. Tk

Tämäkin olisi itse asiassa mielenkiintoinen työ! Toisessa ketjussa pohdin, että olisin sopinut kuuroille kirjoitustulkiksi.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Simply Great sanon minä, yake my word!! Lion #79 on laajentanut selkeästi kaikessa hiljaisuudessa Gymiään taas!! Niin se vaan menee!! Siitä kaikkien kehonrakentajien hengessä have a Great fuckin’ week!! Br. Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK#79
Damn right , my friend!!!

Gymillä alkaa olla " fasiliteetit " luokkaa par excellence!! Tiukan treenin lomassa voi silmäillä päivän aviisit ( nopeudella " rapid fire " ettei syke pääse laskemaan unisten " veljien " tasolle ) , hörppiä tulikuumat kahvit " kitusiin " ( Fisherman's friend #1 ) by De'Longhi , " surffata " maailmanluokan aamu-tv: eiden parissa ja lopuksi hengähtää Harvian " löylyissä " , ehkä " laminoitu " urheilukirjaston aarre mukana - simply great , säger jag!!!

Saako Kuusamakujan Gymille " kausikortin" jos tekee mittavan kirjatilauksen EuroTam HQ:sta ( headquarters , in case epäselvää) ?

Tässä nandrolonin ja primotestonin pumppaavassa hengessä , have a gyming day!!! br. McBean
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös