Juhani Jasu TPS:ssä

  • 21 425
  • 100

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Kiitokset Jasulle, loistava kapteeni.

Jos viimeisen neljän vuoden aikana pitäisi paras pelaaja valita Tepsistä niin se olisi Jasu ja heti perään Haapanen. Joukkueelle niin tärkeitä pelaajia molempina finaalikausina ja roolipelaajina täydellisiä.
Vaikka jalkanopeus ei ollutkaan tällä kaudella enää ihan parasta, mutta pelikäsitys, sijoittuminen ja työnteko edelleen vahvaa.
Kaikkea hyvää jatkoon ja arvostus säilyy vaikka jatkaisit inhokkiseurassani Hifkissä.
ISO KIITOS ja hatunnosto KAPTEENILLE!
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Jep. Hieno kapteeni. Harmi ettei Palloseuralla ole varaa pitää kaverin kokoista liksaa nelosessa. Eikä tosiaan oikein myöskään Miettisen pelitapaan sovi.
 

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Kiitos kaikesta. Kyllä varsinkin molemmat hopeakevät kulminoitui isosti Jasuun ja siihen millä esimerkillä teki pyyteettömästi duunia.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kiitos myös täältä. Menee heittämällä siihen samaan kastiin kaikkein muiden suurien mustavalkoisen pelurien listaan, jotka eivät kuitenkaan ole niitä omia kasvatteja. Kuten vaikkapa Brian Willsie. Näytti sydäntä joukkueelle ja taisteli. Tuli seuraan, kun johtajuutta tarvittiin ja täytti paikan. Jasun paimentaessa kasvoi suureen rooliin, Nurmet, Pärssiset, Virot ja Rafkinit. Täytti sen roolin, jota Korpikoski ei pystynyt täyttämään. Oli koko ajan se selkäranka, jota uusi palloseura tarvitsi, jotta siitä kasvoi omavaraisempi versio itsestään.

Lähtö on luonnollinen ratkaisu. Nyt pitää pystyä päästämään irti, kun paras terä alkaa olla poissa. Yllättää kuitenkin, jos menee punaisiin. Pelkään, ettei siellä pysty täyttämään sitä ruutua jota tarvitsisi, kun Turussakin rooli olisi jäänyt pieneksi. Luonnollisemmaksi olisin kokenut siirron johonkin uutta suuntaa hakevaan pienempään joukkueeseen. Jollain parin vuoden lapulla, vielä kerran toimimaan selkärankana jonkun uuden rakentamiselle, rooliin johon tarvitaan johtajuutta ja ymmärrystä, roolin johon tarvitaan kokemusta. Roolin, johon tarvitaan Jasu.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kiitos viimeisestä neljästä kaudesta. Hieno ura TPS:ssä. Alku kauden perusteella näytti että vetäisi viimeisintä kautta, mutta tärkeä pelaaja kauden lopussa, ja jos joku vielä reilua palkkaa tarjonnut niin hyvä että jatkaa. TPS:ssä vaati tällä kaudella Haapasen polkemaan vauhtia rinnalleen ja Miettisen nopeaan kiekkoon ei sovellu niin ihan ok että ura jatkuu muualla.
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on jännä miten joukkue identifioituu tiettyihin pelaajiin ja Jasu on juuri tällainen pelaaja. Tuhat kertaa kuulut matsien selostuksissa miten Jasu on av-mestari, aloitusspesialisti ja tietää mitä voittaminen vaatii.

Neljän kauden aikana sitä tottui siihen, että nelosen keskellä on Jasu joka tekee sitä mitä osaa. Homman yskiessä haetaan syyllisiä tuloksenteossa mutta siellä nelosessa se Junnu vaan tekee mitä pitää ja siitä ei oikein koskaan tarvitse olla huolissaan.

Isot saappaat täytettäväksi ja tulee olemaan haikea fiilis kun kiekko puutoaa jäähän syyskuussa ja Jasu ei kumarru ottamaan aloitusta ekaan oman pään av-alotukseen.

Huikea pelaaja ja koko 2000-luvun suurimpia mustavalkoisia hahmoja kentällä ja sen ulkopuolella.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
Samaa mieltä, kuulosti alunperinki todella erikoiselta.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Tätä nyt täällä puhuttu mutta en nopealla vilkaisulla löytänyt muita viestejä aiheeseen liittyen joten kysytään että mistä moinen päättely/huhu?
Jossain meidän ketjuista huhuissa hyvin osunut nimimerkki huhuili, että meidän puolelta olisi tarjottu rahallisesti maltillista vuoden jatkoa, kun taas punaisista rahallisesti parempaa ja suoraa 2-vuoden lappua. Onhan se ylläri.. Olin jo vähän siinä uskossa kauden edetessä, että ura loppuisi tähän kauteen.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossain meidän ketjuista huhuissa hyvin osunut nimimerkki huhuili, että meidän puolelta olisi tarjottu rahallisesti maltillista vuoden jatkoa, kun taas punaisista rahallisesti parempaa ja suoraa 2-vuoden lappua. Onhan se ylläri.. Olin jo vähän siinä uskossa kauden edetessä, että ura loppuisi tähän kauteen.

Ok kiitos. Osasin etsiä oikeasta paikasta ja löysin nuo viestit. Tosiaan ihan uskottavilta nimimerkeiltä nuo huhut.

Hieno juttu Jasulle jos pitää paikkansa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Omasta mielestä ei ole mitään oikeaa huhua, että olisi menossa HIFK:n. IFK:n tarjouksesta on ja TPS:n tarjouksesta.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
Hifk:n peliä kun katselee niin jollain tavalla ymmärrän että Jasu menee pelaamaan alivoimaa ja tiukkoja paikkoja. Ei mitään järkeä yrittää ratkaista ali- ja ylivoimaa Lehterän avulla. Ei vaan voi riittää, vaikka Lehterä kova pelaaja onkin, että ensin blokkaa kiekot pohkeille. Seuraavassa vaihdossa ylivoima pitäisi ratkaista.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.

Itse asiassa kuulin itse juurikin huhun Kiekko-Espoosta. Luotettavuutta en osaa arvioida.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse asiassa kuulin itse juurikin huhun Kiekko-Espoosta.
En ole kuullut huhuja, mutta eilen nukahtamista odotellessani tätä mietiskelin juuri sillä kärjellä, että mikä joukkue ensi kaudella kipeimmin kaipaisi Junnun kaltaista kaiken nähnyttä ja kokenutta, huonoimmillaankin melko laadukkaalla perustasolla suorittavaa nelssonin senaa. Jossain määrin ko. pelaajatyyppi kelpaisi varmasti jokaiselle joukkueelle, mutta uudelle liigatulokkaalle tuollainen olisi todella tärkeä ja tukeva rakennuspalikka. En tiedä Espoon joukkueen kokoamisesta mitään, mutta sanon silti, että he tarvitsevat koodinimi juhanijasun ja paras sellainen olisi Juhani Jasu itse.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mulla on vahva arvaus, että kaikki on kuulleet saman huhun. Huhu missä kerrotaan kuinka paljon rahaa ketäkin on tarjonnut, niin on yleisesti kaikkeista roskaisin huhu. Tästä syystä en usko hetkeäkään, että pelaisi IFK:ssa, mutta toki kun eilen hesan kissulien peliä katselin, niin Jasun kokoinen aukko heidän vanhainkodissa kyllä on.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jasulla on "parkkiintunut nahka" ja puolet eturekisterin kohteista peruttu, olisi kirjaimellisesti Peltosen näköinen pelaaja. Junnu vain harvemmin syyllistynyt itkemiseen tai kannattajien haukkumiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös