Juha Vuoren lähtölaskenta 10, 9, 8, 7...

  • 162 315
  • 963

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uuden valmentajan antama hetkellinen piristysruiske ja Stepanekin huippusuorittaminen pelistä toiseen saattaisivat Lukon vielä kymppisijalle tällä kaudella kivertää.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Miten tänään olisi Vuoren pitänyt toimia? Eka erä taklauksia ja hyvää asennetta täynnä. Toiseen erään tullaan selkä suorana. 2-1 tilanteessa aikalisä, mainostauolla joukkue kasaan ja herätellään. Kyllä tässä joku vastuu pelaajillakin on.

Mä en palkitsisi noita palkkasotureita Vuoren potkuilla.

Ei Vuorikaan onnistunut ole, mutta kyllä tänään pelaajat perseili ihan itse tänään.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Vuorikaan onnistunut ole, mutta kyllä tänään pelaajat perseili ihan itse tänään.
Voi nyt vittu, pitää pelaajat hereillä ja ohjeistaa kuinka pelataan seuraavat vaihdot. Nythän tämä kuningasvalmentaja muisti, että aikalisäkin on olemassa ja eikun käyttöön ja taas kerran soi omissa kun Ulvilan ihme höpisi omiaan. Vituttamalla vituttaa katsoa kun laatupelaajat menee täysin hukkaan nykyisessä valmennuksessa, noilla samaisilla kavereilla olisi paljon enemmänkin annettavaa jos vaan olisivat osaavissa käsissä.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten tänään olisi Vuoren pitänyt toimia? Eka erä taklauksia ja hyvää asennetta täynnä. Toiseen erään tullaan selkä suorana. 2-1 tilanteessa aikalisä, mainostauolla joukkue kasaan ja herätellään. Kyllä tässä joku vastuu pelaajillakin on.

Mä en palkitsisi noita palkkasotureita Vuoren potkuilla.

Ei Vuorikaan onnistunut ole, mutta kyllä tänään pelaajat perseili ihan itse tänään.
Vaihtoehdot lienevät: vaihdetaan pelaajat, vaihdetaan valmentaja tai ei vaihdeta ketään ja jäädään viimeiseksi suurin taloudellisin tappioin. Minkä sinä valitsisit noista?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Voi nyt vittu, pitää pelaajat hereillä ja ohjeistaa kuinka pelataan seuraavat vaihdot. Nythän tämä kuningasvalmentaja muisti, että aikalisäkin on olemassa ja eikun käyttöön ja taas kerran soi omissa kun Ulvilan ihme höpisi omiaan. Vituttamalla vituttaa katsoa kun laatupelaajat menee täysin hukkaan nykyisessä valmennuksessa, noilla samaisilla kavereilla olisi paljon enemmänkin annettavaa jos vaan olisivat osaavissa käsissä.

Eli tekee mitä vaan niin se on väärin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mitään annettavaa mulla ei ole palstalle tällä kaudella ollut ja Vuoren panos Lukolle on ollut samaa luokkaa.
Mitään lätkästä en tiedä ja en tiedä onko ketään varteenotettavaa vaihtoehtoa olemassa mutta onhan tämä niin synkkää paskaa että annan siunaukseni Vuoren lähtöpasseille.
 

laitapakki-76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Ilves, TPS
Olihan taas esitys. Ensimmäinen erä ihan Ok, sitten yksi maali omiin ja valmennus paskoo housuihin. Pirteät Niemelä ja Vidgren vilttiin ja kolmos- ja nelos-ketjun peli sekaisin ja loppu onkin sitten raumalaista kiekkohistoriaa. Nyt on 19 peliä painettu samalla systeemillä ja tulos on aika heikko. Tyhmempikin valmentaja jo hoksaisi, että homma ei toimi. Mistähän helvetistä tuo tiivistämis-ajatus on lähtöisin; idioottien hommaa.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vuorena lähtisin jo itse pois. Miten edes voi saada näillä resursseilla aikaan vähän reilun 0,7 pistettä/peli sekä chl:n saldoksi yksi voitto kuudesta. Tänään itse levänneenä kotona juhlapeli ja vastassa eilen jatkoillekin joutunut joukkue, niin kahteen viimeiseen erään päästetään viisi maalia.

Kyllähän peli on ajoittain ollut oikeinkin hyvää kuten tänään 1. erä (avauserät Lukko on pelannut useamminkin hyvin), en sitä kiellä. Mutta ehjiä 60-minuuttisia ei juurikaan löydy, vaikka jo kolmannes kaudesta takana.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Voi olla että olen väärässä mutta muistelisin äkkiseltään että Liigassa on ollut vain 1 valmentaja joka on vetänyt heikommilla statseilla eli Leimeen Heikki. Eikös se ollut jotain 2011-2012 kaudella eikä myöskään saanut mitään aikaan? Tosin potkittiin jo hyvissä ajoin pihalle Tepsistä.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Seuraavassa pelissä uusi käskijä...pakko olla. Vaikka ilman valmentajaa, huonommin ei voi mennä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi olla että olen väärässä mutta muistelisin äkkiseltään että Liigassa on ollut vain 1 valmentaja joka on vetänyt heikommilla statseilla eli Leimeen Heikki. Eikös se ollut jotain 2011-2012 kaudella eikä myöskään saanut mitään aikaan? Tosin potkittiin jo hyvissä ajoin pihalle Tepsistä.
Näin on, mutta samalla Rauman norsunluutornissa varmaan todetaan että eihän meillä ole mitään hätää.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei lähdetä tolle linjalle vaan haetaan sitä oikein tekemistä, niinhän?

Paskasti on mennyt sitä tuskin voi kieltää, mutta tänään ei voi haukkua etteikö Vuori olisi yrittänyt herätellä tai ettei yritä edes.

Ei tämän illan perusteella voi Atteakaan haukkua tai että ykköskenttä alisuorittaa.

Oikein tekemistä tässä tarvitaan koko joukkueelta.

Lisään nyt vielä, että uskon Vuoren erotettavan mutta muutos on tapahduttava joka jätkässä. Jotenkaan en usko, että tuo peli tuosta parenee edes uuden valmentajan johdolla.
 

senilix

Jäsen
Voi olla että olen väärässä mutta muistelisin äkkiseltään että Liigassa on ollut vain 1 valmentaja joka on vetänyt heikommilla statseilla eli Leimeen Heikki. Eikös se ollut jotain 2011-2012 kaudella eikä myöskään saanut mitään aikaan? Tosin potkittiin jo hyvissä ajoin pihalle Tepsistä.
Kaudella 1983-84 HPK keräsi 37 ottelussa 6 pistettä. tuosta Lukko on jo edellä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotainhan olisi yritettävä. Gagnon ja Lähteenmäki ovat viimeisestä seitsemästä maalista tehneet neljä, joten sieltä on viimein tullut apuja maalin tekoon. Samalla vaan kun joku nostaa tasoa, jonkun toisen taso romahtaa. Tänään ei voi suoranaisesti sanoa, että esim. Suuronen & Claireaux olisivat tänään onnistuneet. Olivat ainakin osittain edes auttamassa Tapparaa maalin teossa ekassa, neljännessä ja viidennessä maalissa.

Kyllä tuo joukkue on kussut kokonaisuudessaan. Ei yhtään ehjää tuntia vieläkään, eikä edes oikeastaan ehjää kahta erääkään.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisään nyt vielä, että uskon Vuoren erotettavan mutta muutos on tapahduttava joka jätkässä. Jotenkaan en usko, että tuo peli tuosta parenee edes uuden valmentajan johdolla.

Tämä. Peli voi hetkellisesti uuden valmentajan tulon takia kääntyä parempaan, mutta tuskin kausi pelastuu enää millään. Tietyllä tavalla karua, että juhlavuosi tulee olemaan erittäin paha välivuosi.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Juha Vuori, olet heikoin Lenkki. Hyvästi!
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä. Peli voi hetkellisesti uuden valmentajan tulon takia kääntyä parempaan, mutta tuskin kausi pelastuu enää millään. Tietyllä tavalla karua, että juhlavuosi tulee olemaan erittäin paha välivuosi.
Kautta ei pelasta enää mikään mutta se tietynlainen uskottavuus olisi jälleen hyvä saavuttaa uuden koutsin voimin.Vittumainen hankkia pelaajia näillä tuloksilla ja toisekseen ei kannata soittaa ainakaan Asplundille.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei tämän illan perusteella voi Atteakaan haukkua tai että ykköskenttä alisuorittaa.
Mietin jo pelin aikana että Atte on pelannut hyvin. Kolmatta erää en intensiivisesti enää seurannut, katselin vaan "viihdettä", mutta Atelta kyllä kohtuullinen peli. Lisää näitä

Juha Vuori, olet heikoin Lenkki. Hyvästi!
Henkilö nimeltä Lenkki vai miksi tuo on isolla?
 

senilix

Jäsen
Minusta näytti, että Atte oli ainakin kolmannen erän loppupuolella viltissä. Näinkö väärin?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua ihmetyttää tuossa tiivistämisessä se tapa miten se tehdään. Jotenkin tuntuu, että tavoite on saada ykköskenttää useammin jäälle. Eikö sitä voi muuten tehdä kuin laittamalla yhden kentän vilttiin? Kai se peluutus voisi mennä näinkin tai jotenkin vastavasti: 1-2-3-1-4-2-1-3-4-1-2-3-1 yms. Ei mielestäni tarvisi aina laittaa pirteitä pelaajia vilttiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös