Joulunviettotapasi?

  • 637
  • 5

Miten vietät joulua?

  • Rauhoitun kotona perheen parissa

    Ääniä: 27 54,0%
  • Lähden maalle viettämään

    Ääniä: 1 2,0%
  • Sukulaisten parissa

    Ääniä: 9 18,0%
  • Kännissä kotona istuen

    Ääniä: 4 8,0%
  • Lähden baariin viettämään joulua muiden tylsistyneiden seuraksi

    Ääniä: 4 8,0%
  • Yritän unohtaa koko kekkerit

    Ääniä: 5 10,0%

  • Äänestäjiä
    50

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eli mikä on parasta joulussa ja miten vietät sen. Istutko kotona perheen parissa tai sukuloimassa viettäen juhlaa "perinteisesti", vai oletko kuolla tylsyyteen ja vietät ennemmin joulusi kännissä ollen ja arkea odottaen.

Itselläni yhdistyy nyk. poikamiehenä perinteinen ja railakas vaihtoehto. Lasten kanssa syömässä sukulaisilla ja sen jälkeen kavereiden kanssa viinamäelle ja lähiöbaariin viettämään loppuiltaa. Ulos on päästävä, koska näin montaa päivää ei jaksa millään himassakaan kyhjöttää.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Oikeastaan rauhoittuminen kotona, maaseutu ja sukulaiset yhdistyvät melko hyvin.

Kotona tulee yleensä oltua suurin osa joulusta. Lähimmät sukulaiset, eli isovanhemmat ja sedät perheineen kayvät yleensä jossain vaiheessa joulua. Ja kun koti on maaseudulla niin sekin on siinä kaupantekijäisinä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kotona

Eilen toin kotiini joulua viettämään myös veljeni ja isäni.Alussa muutama paukku ukkojen kanssa ja sen jälkeen syönnit sun muut jutut.Parasta eilisessä oli poikani(3vee)Elmon ensimmäinen kohtaaminen Joulupukin kanssa.Poika tykkäsi kybällä,kun pukki tuli käymään,mutta läheltä piti,että ylipäätänsä pukki pääsi tulemaan.

Olin nimittäin luvannut hommata sen Talibanin meille,mutta meinasin jumalauta unohtaa koko homman ja vasta toissa päivänä sen parta ukon sain varattua(Huh,huh).Mun piti lähteä toiseen huoneeseen nauramaan,kun vaimoni avasi yhden lahjoistaan.Olin hommannut sille sellaisen plasma lampun ja Elmo oli mukana siellä kaupassa,kun sen ostin.Siellä kaupassa Elmo leikki siinä lähellä,kun ostin eukolle sen Salaisten Kansioitten hököttimen.Luulin että se ei edes nähnyt sitä,mutta eukon avatessa pakettiaan tämä tokaisi,että se on sellainen kosketus lamppu Anttilasta,joka ei maksanut paljon.:D :D

Veljeni muuten auttoi pukkia lukemaan,mitä nimiä niissä lahjoissa luki.Hiukka kännissä ollut broidini,joka muuten on melko isokokoinen äijä,neuvoi pukkia kovaan ääneen ja ihmetteli miksi se sanoi välillä nimiä väärin.Uhkasipa vielä opettaa pukkia kunnolla lukemaan,jotta väärinkäsityksiä ei tulisi niin usein.Lahjojen jaon jälkeen pukki kohteliaasti kysyi,josko olisi vielä jotain muuta työsarkaa hällä ollut siellä.Siihen totesin,jotta eipä tässä enää muuta.Ajattelin kätellä hänet eteisessä,mutta tämä risukinttu oli jo ulkona laittamassa Pakuaan käyntiin,kun minä ehdin eteiseen.

Taisi pakkas ukko pelästyä pikkuveljeäni,joka vielä keittiön ikkunasta huuteli kiitosta sille.Huumori miehenä vielä lisäsi,että tänne ei enää ole mitään asiaa.Onneksi poikani ei näitä kommentteja kuullut.Faijani kyllä nauroi vedet silmissä broidilleni.Minä en oikein siinä vaiheessa tiennyt,itkeäkö,vai nauraa.

Hyvät Joulun jatkot kaikille!!!!:D :D :D
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Istun kotona perheen parissa ja jonkin verran olen ottanut cocista, sitä vahvempaa laatua, lisäksi isukin vodka pullo on puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aatto tylsistyneenä kotona, ahmien kinkkua ja juoden hieman sahtia. Joulupäivänä vierailu mummolassa ja sen jälkeen illalla perinteiset jouluntappobänditreenit kavereiden kanssa juoden alkoholipitoisia juomia suhteellisen reilusti. Ja sen jälkeen sitten baariin jatkamaan samaa taiteenlajia. Tänään, Tapaninpäivänä podetaan sitten krapulaa ja huomenna lähdetään toista mummoa tervehtimään. Lauantaina sitten meikäläinen palaa Tampereelle odottamaan uudenvuoden aattoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös