Joulukalenteri

  • 1 701
  • 10

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Mitäd teillä on joulukalenterinsyövereistä tähän mennessä löytynyt, minulla on ollut poroa, lintua, tähteä jarekeä. tosin nuo siitä kalenterista jota muutkin kotona saa katsoa, mukana linkki missä isin oma kalenteri, löytyykö muilta vataavaa?

http://kalenteri.poro-tuotanto.org/

Ai niin tähän mennessä paras, on minun kalenterissa luukku 4
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Neljännen päivän misu on....lähes täydellinen. Kyllä näitä katsellessa Mr Pillin selibaattiketju muistuu karmivana väärinkäytöksenä mieleen. Vai vieläkö itsensä kiusaaminen on ajankohtaista ja ilmenee nyt tällä tavalla?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Täytyi laittaa nuo sivut suosikkeihin. Aika mainio joulukalenteri. 4. luukku oli tosiaan helmi!
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti Oloneuvos
Neljännen päivän misu on....lähes täydellinen. Kyllä näitä katsellessa Mr Pillin selibaattiketju muistuu karmivana väärinkäytöksenä mieleen. Vai vieläkö itsensä kiusaaminen on ajankohtaista ja ilmenee nyt tällä tavalla?

Ei ei enään kiusata itseä, kyllä nyt on palattu tähän normaaliin seitsemänä päivänä viikossa tahtiin. Kuutena päivänä vaimo kiusaa minua ja yhtenä päivänä viikossa vaimo ei voi vastustaa kiusausta:)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mitä pahaa nyt on tullut tehdyksi, kun viidennen päivän kalenteriluukun takaa paljastui (sanan varsinaisessa merkityksessä) paljon eilistä kehnompi typy? Tietysti nelonen oli niin peijakkaan hyvä, että tilanne vertailuun ei ole kai tälle mimmille ihan reilu.

Itsenäisyyspäivän kunniaksi sitten huomenna oikein hani!
 

Shane

Jäsen
Kyllä kakkosluukun typy pitää kärkipaikkaa tähän mennessä esiintyneistä. Nuo nelosen kaltaiset silikoniblondit eivät ole mistään kotoisin.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No kuutonen meni kyllä johtoon minun arvosteluissa, mutta vain karvan verran verrattuna neloseen. Tosin olen tuota ko. neitoa ihaillut aikaisemminkin.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onkos sivu suljettu, en pääse enää kurkkaamaan! Onkos kellään tiedossa uusi osoite?
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suljettu on.

Playboy oli pyytänyt poistamaan omistamansa materiaalin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Helvata, helvata! Minulle olisi kelvannut se neljännen päivän hani kuusen alle lahjapaketissa kykkimään. Taas meitä kiusataan ottamalla pois tämäkin huvi. On se niin väärin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös