Joukkueen rakennus kaudelle 2017–2018

  • 312 961
  • 1 066

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kylläpä kuulostataisi Jaakko Rissanen erittäin hyvältä tähän saumaan. Joukkueelle kapteeni ja liideri saataisiin Jokiselta hieman tuskia pois. Ja se kauan kaivattu ykkössentteri. Mutta toden totta jos vain mahatautia niin eipä siinä. 7 peliin 1+1 -3 Rissanen ja Mankinen 0+2 -5 niin ei tuo toki ihan nappiinkaan ole pojilla mennyt. Molemmista nyt on turha edes kaipailla mutta Rissaselle jos monoa tulisi ja Venäjä onjo nähty niin hyvinkin mahdollinen voisi olla paluu KalPaan.
Tuskin hetkeen Jaakkoa Kuopiossa KalPa paidassa nähdään. Varmaan seuraava joukkue on joku SHL:än kärkijengi tai Suomesta IFK, Kärpät tms.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Tuskin hetkeen Jaakkoa Kuopiossa KalPa paidassa nähdään. Varmaan seuraava joukkue on joku SHL:än kärkijengi tai Suomesta IFK, Kärpät tms.

Minä kyllä veikkaan, että Suomeen palatessa seura olisi KalPa. Todennäköisesti kuitenkin halua on jatkaa ulkomailla jos nyt KHL:stä kenkää sattuisi tulemaan. Viime kauden näytöillä ottajia arvatenkin olisi esim. juurikin Ruotsissa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Minä kyllä veikkaan, että Suomeen palatessa seura olisi KalPa. Todennäköisesti kuitenkin halua on jatkaa ulkomailla jos nyt KHL:stä kenkää sattuisi tulemaan. Viime kauden näytöillä ottajia arvatenkin olisi esim. juurikin Ruotsissa.
Näin arvelisin itsekkin. En nyt Jaskaa sen paremmin tunne, mutta ei ole mielestäni mikään rahastaja tj henkinen tyyppi. Toki pitää talouspuolikin miettiä, mutta tunne on, että jos Suomessa pelaa niin joukkue on KalPa. Tulee parin viime kauden näytöillään olemaan kuitenkin 1-2 sentteri ja saa varmasti myös sen mukaisen palkan. Omankylänpoikia ja sitä rataa. Uskon, että Kermanin, Hentusen, Miettisen ajoista ollaan tultu viisaammaksi, mutta kyllä KalPa haluaa edelleen olla omavarainen seura. Ja haalia omia kasvattejaan pelaamaan.

Toki jos muualle haluaa voittamaan ja urakehityksen + talouden takia lähteä niin ymmärrän ja sitä kunnioitan. Itse en silti poissulkisi sitä, että Jaska Liigassa pelatessaan olisi myös KalPa-nutussa.
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Ei ole totta taas.

Eihän nyt vaan ole käynyt niin, että joku on kerännyt kaikki Jatkis-kirjoittajien ärsyttävimmät/puusilmäisimmät piirteet yhteen ja luonut tietokoneella hahmon: Noutolokun?

Minä ja moni muu eivät kestä enää. Sulkene Seesam! The power of Christ compels you! Mitä tässä voi enää tehdä? Miten tuon tuomiopäivän botin saa pois päältä?
 
Viimeksi muokattu:

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei ole totta taas.

Eihän nyt vaan ole käynyt niin, että joku on kerännyt kaikki Jatkis-kirjoittajien ärsyttävimmät/puusilmäisimmät piirteet yhteen ja luonut tietokoneella hahmon: Noutolokun?

Minä ja moni muu eivät kestä enää. Sulkene Seesam! The power of Christ compels you! Mitä tässä voi enää tehdä? Miten tuon tuomiopäivän botin saa pois päältä?

Olen samaa mieltä.

Jos kirjoittajan suurin anti on erinäisten haastattelujen referointi ja "myötäeläminen" niin toivoisin ko. hahmon keksivän uuden harrastuksen.

Olen samaa mieltä.

@nahkis, kai sen saa täältä jotenkin blokattua, en ole perehtynyt....

Olen samaa mieltä.

Mutta varsinaiseen aiheeseen palatakseni; jossain haastattelussa S. Kapanen tai joku muu taisi todeta, että lähtijöiden määrä yllätti. Tämä on sinänsä mielenkiintoinen prosessi ja omalla tavallaan kuvaa miten heikko pelaajien sitoutuminen on Kuopioon. Ei se ehkä sittenkään ole se paras paikka muailmassa pelata jiäkiekkoa, varsinkin kun syystä tai toisesta kuulemma on jollain mennynnä kus piähän.

Olen samaa mieltä.

Jos mä olisin nyt se kuuluisa "oikea mies puikossa" niin soittaisin J. Pulliaiselle / P. Lehdolle. Listoilla on parikin suomalaista huippupakkia, esim. J. Jalasvaara ja P. Lindblom. Tarjoaisin kuukauden diiliä, tulkaa tänne ja hommaa niille siinä välissä "oikea työpaikka". Päivätkin (ehkä) riittäisi, ettei ko. hahmot joutuisi Suomen verotukseen.

Olen samaa mieltä.

Mutta enhän mä ole se "oikea mies". Nykyään tuntuu riittävän 80-luvun silmälasit, nasaaliääni ja rumat viikset.

Olen samaa mieltä.

E: korjattu typoja ja vieläpä vaihdettu sukunimi Puustisesta Pulliaiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Olen samaa mieltä.

Jos kirjoittajan suurin anti on erinäisten haastattelujen referointi ja "myötäeläminen" niin toivoisin ko. hahmon keksivän uuden harrastuksen.

Olen samaa mieltä.

@nahkis, kai sen saa täältä jotenkin blokattua, en ole perehtynyt....

Olen samaa mieltä.

Mutta varsinaiseen aiheeseen palatakseni; jossain haastattelussa S. Kapanen tai joku muu taisi todeta, että lähtijöiden määrä yllätti. Tämä on sinänsä mielenkiintoinen prosessi ja omalla tavallaan kuvaa miten heikko pelaajien sitoutuminen on Kuopioon. Ei se ehkä sittenkään ole se paras paikka muailmassa pelata jiäkiekkoa, varsinkin kun syystä tai toisesta kuulemma on jollain mennynnä kus piähän.

Olen samaa mieltä.

Jos mä olisin nyt se kuuluisa "oikea mies puikossa" niin soittaisin Juuso Puustiselle / P. Lehdolle. Listoilla on parikin suomalaista huippupakkia, esim. J. Jalasvaara ja P. Lindblom. Tarjoaisin kuukauden diiliä, tulkaa tänne ja hommaa niille siinä välissä "oikea työpaikka". Päivätkin (ehkä) riittäisi, ettei ko. hahmot joutuisi Suomen verotukseen.

Olen samaa mieltä.

Mutta enhän mä ole se "oikea mies". Nykyään tuntuu riittävän 80-luvun silmälasit, nasaaliääni ja rumat viikset.

Olen samaa mieltä.

E: korjattu typoja
Eiköhän Sami Kapaselle tullut yllätyksenä, että KalPa pelasi niin nappikauden ja monille pelaajille oli kysyntää muualla. Tiedettävästi KalPa ei ole se maksukykyisin seura Suomessa, jotta voisi tarjouksista kilpailemaan lähteä. Vaikka Kapasen takia KalPaan imua olisikin, niin silti Kuopion bussimatkustelut ympär Suomea ei ole monen listalla se ykkönen. Etenkään vanhempien pelaajien keskuudessa. Se, että pelaajia ei saada pitkiksi ajoiksi sitoutettua on nykyään muutenkin aika hankalaa. Ei ole montaa pelaajaa, joka olisi tehnyt +3v. soppareita mihinkään seuraan. Tai, että olisivat tuon 3v perioodin siellä edes pelanneet ulkomaanpykälien takia.

En kyllä keksi mitä ideakaan on lähteä soittelemaan Juuso Puustiselle kun mies pelaa JYP ykköskentässä tällä hetkellä. Meinaatko, että ostetaan luultavasti tolkuttoman kallis soppari ulos ja palkataan sen lisäksi KalPaan? Jallu Jalasvaara taas oli viime kaudella Kiinan KHL joukkueen kapteeni, niin ei ole ehkä niin isoa droppia urallaan kokenut, jotta tarvitsisi tulla Kuopioon jäähdyttelemään. P. Lindblom taasen voi hyvinkin AHL/NHL akselilta poistua, mutta osoite ei todellakaan tule olemaan Kuopiossa. Eikä hän varmasti Kapasen pelitapaan kelpaisikaan. Melko heikko suorittamaan kiekollisena, eikä ole mikään raketti luistimillakaan. Vielä vähemmän on ideaa että ko. herrat tulisivat tänne 1kk sopparilla vain "pelailemaan".

Noin muuten olen kanssasi asioista aivan samaa mieltä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En kyllä keksi mitä ideakaan on lähteä soittelemaan Juuso Puustiselle kun mies pelaa JYP ykköskentässä tällä hetkellä. Meinaatko, että ostetaan luultavasti tolkuttoman kallis soppari ulos ja palkataan sen lisäksi KalPaan?

Katsos pentele, sinnehän oli jäänyt väärä sukunimi. Tarkoitin kyllä J. Pulliaista enkä Puustista. Korjattu.

Se on kyllä jännä miten voi NHL:ssä pelata muttei KalPa:ssa.

Tässä olikin sellainen jännä tausta-ajatus, että tuohon ei-niin-pieneen puolustuspään vajeeseen olisi saatu edes hetken parannusta ennenkun kausi on jo käytännössä ohi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hovinen levinntyt 6-8vko poissa. Tilalle Riku Helenius. Tästä se taas lähtee. "Ykkösmokke" paras maalintekijä ja tryout ukot jo levinneinä. Ei tarvii paljoa sitä sentteriä enää odotella
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voe paska. Helenius on kuitenkin hyvä tuuraaja. Ainakin tilastojen perusteella. Olisin ehkä jopa ottanut Heleniuksen ennen Hovista KalPaan.

Tässähän taitaa budjetti tosiaan huveta kuin kusi lumihankeen. Noh katellaan, josko se Kantola ei oliskaan ihan täysin rikki.
 

Knap

Jäsen
Helenius erinomainen haku, vaikka ei varmasti se halvin. Oma toive: Hovisen kanssa "yhteysymmärryksessä" sopimuksen purku (=ei KalPalle paljon maksettavaa) ja loppukausi Robbe Godla kaksikolla.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Hovinen levinntyt 6-8vko poissa. Tilalle Riku Helenius. Tästä se taas lähtee. "Ykkösmokke" paras maalintekijä ja tryout ukot jo levinneinä. Ei tarvii paljoa sitä sentteriä enää odotella
Kuka oikeasti voi pitää Hovista ykkösmokkena? Heleniushan on useemman kaliiberin kovempi maalivahti kuin maailmanmatkaaja-Hovinen. Olkaa onnellisia, ois kelvannut mun JYPiin takaisin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kuka oikeasti voi pitää Hovista ykkösmokkena? Heleniushan on useemman kaliiberin kovempi maalivahti kuin maailmanmatkaaja-Hovinen. Olkaa onnellisia, ois kelvannut mun JYPiin takaisin.
No kyllähän se Hovinen KalPan ykkösmokke oli ennen loukkaantumistaan. Ainakin omaan silmään mietä peluutettiin Godlaa tärkeämmissä peleissä. Se, että tähän tilanteeseen on ajauduttu niin.. en sano enempää.

Kyllähän Helenius nyt on ihan eritason kassari ainakin näin nykytasoilla verrattuna. Kelpaisi ehdottomasti tuo että Hovinen pois ja Helenius loppu kaudeksi sisään.
 
Nämä kaksi ketkua, Hovinen ja Godla, heistä en ole koskaan pitänyt.

Joten toivotan Riku "Richard Clayderman of Ice" Heleniuksen avosylin tervetulleeksi Kuopioon!
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Olisin voinut kuvitella, että tuo reilu kuukausi oltaisiin pärjätty Godlalla, joka osoitti jo viime kaudella pystyvänsä kantamaan ykkösvahdin viittaa. Ilmeisesti Godlalla on kuitenkin jotakin häikkää joko fyysisellä tai henkisellä puolella, kun tämän luokan kaveri piti hakea paikkaajaksi.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Annettaanko Godlalle ikinä kunnon näytönpaikka.. Pelasi loistavasti viime kaudella ne pelit mitä paikkasi Eeroa. Mikähän on pielessä ku valmennus ei anna luottoa Godlalle.
 

Uncle Ben

Jäsen
Kas, Hovisen saikku ei kuulosta hyvältä, mutta Riku Helenius on toki lähtökohtaisesti kova nimi paikkaajaksi.

Nythän tässä on sitten ollut jonkinlaisia tarpeita lähes jokaiselle mahdolliselle osastolle. Seuran puolelta oltiin aikaisemmin etsimässä lähinnä sentteriä, sitten loukkaantui Kantola ja hänelle oltiin etsimässä paikkaajaa, täällä Jatkoajan foorumilla taas puutteet on nähty pääosin puolustuksessa, jonne olisi apuja kaivattu. Ja nyt sitten ensimmäinen paikkaaja tulikin maalivahtiosastolle.

No, saapa nähdä miten noiden muiden osien kanssa sitten matkan varrella käy.

Olisin voinut kuvitella, että tuo reilu kuukausi oltaisiin pärjätty Godlalla, joka osoitti jo viime kaudella pystyvänsä kantamaan ykkösvahdin viittaa. Ilmeisesti Godlalla on kuitenkin jotakin häikkää joko fyysisellä tai henkisellä puolella, kun tämän luokan kaveri piti hakea paikkaajaksi.

On se nyt kuitenkin hyvä olla kaksi maalivahtia. Tuonne lokakuun loppuun mennessä on kuitenkin parikymmentä peliä, eikä tuolla nuoriso-osastolla nyt taida oikein olla todellista ehdokasta kakkosveskariksi, eli jos Godlalle olisi sitten käynyt jotain, niin KalPa olisi ollut lähes ilman maalivahtia.
 

jussilainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Annettaanko Godlalle ikinä kunnon näytönpaikka.. Pelasi loistavasti viime kaudella ne pelit mitä paikkasi Eeroa. Mikähän on pielessä ku valmennus ei anna luottoa Godlalle.

En oikein tiedä, onko Godla huono vai hyvä, mutta kyllä sydänkohtaus on aina läsnä kun se kaveri on maalin suulla.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
On se nyt kuitenkin hyvä olla kaksi maalivahtia. Tuonne lokakuun loppuun mennessä on kuitenkin parikymmentä peliä, eikä tuolla nuoriso-osastolla nyt taida oikein olla todellista ehdokasta kakkosveskariksi, eli jos Godlalle olisi sitten käynyt jotain, niin KalPa olisi ollut lähes ilman maalivahtia.
Tuskinpa tuo Helenius on tullut penkille istumaan. Veikkaan, että pelaa valtaosan peleistä. Jos Godlaan luotettaisiin, nimettömämpikin kaveri olisi tuon paikkomaalivahdin roolin hoitanut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kas, Hovisen saikku ei kuulosta hyvältä, mutta Riku Helenius on toki lähtökohtaisesti kova nimi paikkaajaksi.

Nythän tässä on sitten ollut jonkinlaisia tarpeita lähes jokaiselle mahdolliselle osastolle. Seuran puolelta oltiin aikaisemmin etsimässä lähinnä sentteriä, sitten loukkaantui Kantola ja hänelle oltiin etsimässä paikkaajaa, täällä Jatkoajan foorumilla taas puutteet on nähty pääosin puolustuksessa, jonne olisi apuja kaivattu. Ja nyt sitten ensimmäinen paikkaaja tulikin maalivahtiosastolle.

No, saapa nähdä miten noiden muiden osien kanssa sitten matkan varrella käy.



On se nyt kuitenkin hyvä olla kaksi maalivahtia. Tuonne lokakuun loppuun mennessä on kuitenkin parikymmentä peliä, eikä tuolla nuoriso-osastolla nyt taida oikein olla todellista ehdokasta kakkosveskariksi, eli jos Godlalle olisi sitten käynyt jotain, niin KalPa olisi ollut lähes ilman maalivahtia.
Olisi tosiaan nyt kiva kuulla Kapaselta tai Saksmanilta, että missä mennään minkäkin tilanteen suhteen.

Maalivahtiosastolle tuli tosiaan nyt Helenius paikkaamaan Hovista. Tryout-miehet Mäkinen ja Kinnunen ovat loukkaantuneena? tai eivät muutenvain mahtuneet perjantaiseen Jukurit kohtaamiseen. Puolustukseen tarvittaisiin kuten monesti todettu sitä kokoakin hieman ja etenkin Kinnusen riittävyys Liigaan on omasta mielestäni todella kyseenalaista.

Sentteriä on huudettu jo kauden alusta asti. Sitä kuitenkin katseltiin Ikosen ja Texierin tulon myötä. No sitten levisi maalipyssy Kantola ja tuumittiin notta hänelle tarvitaankin nopeampaa korvaajaa. Nyt ollaankin sitten sitä mieltä, että Kantola ei ehkä niin pahasti levinnytkään ja paikkaajaa ei välttämättä heti tarvitakkaan. Eli hyökkäkyseen olisi tarvinnut sentterin + maalipysyyn/laiturin niin mikähän se tilanne sinne osastolle nyt on?

Taino, mikä siis on koko joukkueen tilanne nyt hankintojen suhteen? Ja miten Hovisen korvaaja vaikuttaa nuiden hyökkäys/puolustuspään hakintoihin rahallisesti?
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
No kyllähän se Hovinen KalPan ykkösmokke oli ennen loukkaantumistaan. Ainakin omaan silmään mietä peluutettiin Godlaa tärkeämmissä peleissä. Se, että tähän tilanteeseen on ajauduttu niin.. en sano enempää.
Kerro nyt vaan. Minua ainakin kiinnostaa. Ilmeisesti KalPa teki jotain väärin? (Boldaus oma)
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Olisi tosiaan nyt kiva kuulla Kapaselta tai Saksmanilta, että missä mennään minkäkin tilanteen suhteen.

Maalivahtiosastolle tuli tosiaan nyt Helenius paikkaamaan Hovista. Tryout-miehet Mäkinen ja Kinnunen ovat loukkaantuneena? tai eivät muutenvain mahtuneet perjantaiseen Jukurit kohtaamiseen. Puolustukseen tarvittaisiin kuten monesti todettu sitä kokoakin hieman ja etenkin Kinnusen riittävyys Liigaan on omasta mielestäni todella kyseenalaista.

Sentteriä on huudettu jo kauden alusta asti. Sitä kuitenkin katseltiin Ikosen ja Texierin tulon myötä. No sitten levisi maalipyssy Kantola ja tuumittiin notta hänelle tarvitaankin nopeampaa korvaajaa. Nyt ollaankin sitten sitä mieltä, että Kantola ei ehkä niin pahasti levinnytkään ja paikkaajaa ei välttämättä heti tarvitakkaan. Eli hyökkäkyseen olisi tarvinnut sentterin + maalipysyyn/laiturin niin mikähän se tilanne sinne osastolle nyt on?

Taino, mikä siis on koko joukkueen tilanne nyt hankintojen suhteen? Ja miten Hovisen korvaaja vaikuttaa nuiden hyökkäys/puolustuspään hakintoihin rahallisesti?

Koko joukkueen tilanne hankintojen suhteen on varmaan sellainen, että sentterihankinnan kanssa odotetaan yhä kärsivällisesti ja Kantolan tilannetta on syytä seurata lisää, ennen kuin loppuja vähäisiä roposia käytetään lisähankintoihin. Eli tilanne on ns. auki ja tämän karmean epävarmuuden kanssa olisi nyt osattava elää. Mäkinen loukkaantui kesken CHL-pelin eikä ole sittemmin pelannut, mutta pelasi koko ajan ennen sitä, joten kyllä, Konsta on loukkaantuneena ja olisi varmaan muuten pelannut perjantaina.

Jos Helenius on yhä se sama kaveri kuin oli lähtiessään JYPistä keväällä 2012 niin saatiin harvinaisen kovatasoinen korvaaja Hoviselle, jonka saikku on toki paska juttu. Oikeastaan ottaisin lähtökohtaisesti Heleniuksen mieluummin koko kaudeksi kuin Hovisen, mutta tämä ei taida olla toteutumassa. Godla on hyvätasoinen maalivahti, mutta nähtävästi häntä ei kuitenkaan koko pitkää kuukautta putkeen haluta peluuttaa. Se on helppo ymmärtää ja toki jos Godla vielä tuon peluutusrupeaman aikana loukkaantuisi, niin siinä vasta ongelmissa oltaisiinkin.

Ei mutta ihan oikeasti, Riku Helenius tuosta vaan? Seuraavaksi Olli Juolevi stunttaamaan Konsta Mäkistä?
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hyvän paikon kyllä Saksman ja kumppanit markkinoilta hakivat, ellen sanoisi jopa erittäin hyvän. Heleniuksen tuurauskeikalla saadaan Godlalta kuormaa pois ja uskottava maalivahtikaksikko, joten eihän tässä voi kuin iloita siltä osin, Hovisen tilanne on toki ikävä.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
...Jos Helenius on yhä se sama kaveri kuin oli lähtiessään JYPistä keväällä 2012........

... Saa Kalpa veräjälleen aika positiivisen ongelman.. Oli ja on varmaan edelleenkin huippumoke. Onnittelut Kalpalle hyvästä kiinnityksestä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kerro nyt vaan. Minua ainakin kiinnostaa. Ilmeisesti KalPa teki jotain väärin? (Boldaus oma)
Tämähän on vain oma mielipide, mutta. Viime vuosina meillä on ollut yksi tuki ja turva, eli huikea ykkösmaalivahti. Ahonen, Koskinen, Kilpeläinen. Siinä välissä taisi olla kausi kun oli kaksi keskinkertaista mokkea ala Tuokkola ja Ore?. Toki tuo kausi meni päin peetä. Nyt ollaan minusta lähes samassa tilanteessa

Godla on välillä häikäisevä, mutta välillä ylipelaa ja se kostautuu tiukoissa paikoissa. Pidän hänen tyylistään mutta kyllähän tuota tekemistä saa karvat pystyssä katsella. Hovinen taas viime kaudella aloitti ihan hyvin, mutta sitten kuitenkin taso alkoi laskea. En luota häneen vieläkään sen kummemmin, vaikka nyt toki nollapelin pelasikin Liiga avauksessa. Jos kumpikaan ei saa pelinjuonesta kiinni niin nuorelle joukkueelle se voi raskaalla tavalla kostautua. Siksi olisi hyvä olla selkeä ykkönen, ja sitä hyvä nousussa oleva nuori kakkonen. Taino ei ole pakko edes nuori olla. En nyt siis täysin dumaa tätä valintapolitiikkaa, mutta ainakin omaan silmään tilanne ei ole nyt niin luotettava tuon osaston kohdalta kuin yleensä on tapana ollut. Toki Hovinen voi pelata 2011 vuoden tasollaan ja Godla tehdä sen viimeisem läpimurron ja kaikki menee hyvin. Mutta nuin ruusuiseen tarinaan ei itsellä välttämättä näiden herrojen kohdalla usko riitä.

@tulikaste näinhän se taitaa tilanne olla. Yksi peli vasta takana niin ei tässä kannata paniikkinappulaa pohjaan paineskella. Tilanteet kun ovat tosiaan vähän joka saralla auki. Katsellaan katsellaan. Hienoa kuitenkin on se, että löytyi nuinkin kova kassari Hovista paikkaamaan. Tästä on propsit annettava toimiston suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös