Joukkueen rakennus kaudelle 2008-2009

  • 1 681 261
  • 5 074
Tila
Viestiketju on suljettu.
Saanen lausua pienen mielipiteen aiheesta Gorilla? Ei se mitään, lausun silti, nimittäin suurin yksittäinen onglema on nimeltään Sami Helenius. Nimittäin jos joukkueeseen aiotaan hankkia se "inkkari", niin on kaksi asiaa, jotka vaikeuttavat hankintaa ja molempiin Helenius liittyy läheisesti: Ensinnäkin, jos halutaan hankkia tappelija, on hankittava oikeasti huipputappelija, sillä meiltä löytyy sitä kovan luokan tilanne- sekä myöskin jossain määrin tappelukovuutta jo ennestään (Lennu, Jebe, Arttu, Pessi, Pikkarainen, Kankaanperä, Heikkinen, Holmberg, "fahey" + ehkä Honkanen), joten tulijan on oltava todellisuudessa selvästi kovemman tason kaveri, kuin kukaan heistä, tästä muodostuu ongelma sillä: Helenius on ylivoimaisesti kovin kotimainen nimi nyrkkiosastolla, joten hankinnan pitää olla ulkkari ja siinä menee tärkeä ulkomaalaispaikka. Toisekseen jos hankitaan pelaaja, jonka pitää olla Heleniusta kovempi, tuskin tämän tulijankaan pelitaidot on huippuluokkaa, se olisi kuitenkin vaatimus, sillä puolustuksesta puuttuu "faheyn" jälkeen enää "murphy". Isoista pelaajista paskimmista tulee poliiseja.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tämähän on aivan totta, olen samaa mieltä. Mutta nyt teet itse yksiköstä monikon. Yksi inkkari = monta pujottelukeppiä? Ei mene jakeluun. Kentällinen inkkareita = kentällinen pujottelukeppejä, 28 inkkaria = joukkueellinen pujottelukeppejä. Ja siis yhtä nyt haetaan eli ei kannata harrastaa omatoimista kertolaskua. Kankaanperä, Fahey ja Liivik ovat tulossa ihan pelaamaan. Samoin Petrell, Porthen & co.

Tarvitseeko tuoda ihan pilkku, vai pärjäätkö tuon pulun kanssa? Vai pidätkö minua ihan idioottina huviksesi?

Joo joo, monikkoa ja yksikkö. Menee saivartelun puolelle. Tai hetkinen, voihan se olla niin, että leivoja tarkoitti pujottelukeppejä ja makuupaikantarjoajia monen vuoden ajalta. Näin ollen yksi per vuosi muodostaa monen vuoden tarkastelujaksolla, kyllä, monikon. Ojala perkele.

Kyllä sinäkin viisaana miehenä tiedät, mitä tuolla tarkoitin:

En halua, että rakas seurani priorisoi tappelijan puolustuksen luudan tai maaliruiskun edelle. Piste.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Saanen lausua pienen mielipiteen aiheesta Gorilla? Ei se mitään, lausun silti, nimittäin suurin yksittäinen onglema on nimeltään Sami Helenius.
- - -

Ihmeellistä jänkkäämistä jostain vanhasta paskasta kehäraakista. Ei yksikään joukkue tarvitse Heleniusta. Hänen junansa meni jo. Ei SM-liigaan vaan taitu tuollaiset show-tappelut, joihin Hele on pääosin osallistunut. Pelillisesti melko kehno ja ikääkin alkaa olla. Jos Lostedt muodon vuoksi käy kerran kaudessa ottamassa pattiin, niin so not.

Olen monen muun kanssa samaa mieltä, että peruspakka on ensin saatava kuntoon kaikkien pelipaikkojen osalta. Permanentti, jolla aiotaan pelata finaaleissa. Sen jälkeen täytepaikoille voidaan ottaa joku jääkaappipakastin, mutta silloin ei enää tod.näk. ole tilaa ulkomaalaiselle. Siihen hommaan voisi hommata Rahikaisen, jos on ihan pakko joku hommata.

Ehkäpä ensi viikolla kuullaan jotain, kun kausikorttejakin olisi myytävä.
 

Stigu

Jäsen
Tästä Gorillasta, jota voidaan kutsua myös Inkkariksi, Puupääksi, Pökkelöksi, ym ym. Jos katsotaan tämän hetken ykkösPökkelöä liigassa, niin sehän on Narrien oma Pökkelö, eli Helenius. Miksi Helenius on hankittu joukkueeseen- siis virallisesti? Suojelemaan Narrien taitopelaajia. Suojeleeko Helenius heitä? Ei. Tuoko Helenius jotain muuta joukkueelle? Kyllä: sirkushuveja ja viihdykettä, jotka tosin ovat täysin irrallisia koko jääkiekkotapahtumasta, sillä Helge edustaa melkein ainoana pelaajan Jokerien fyysisyyttä. Ja Helgen fyysisyys näkyy ainoastaan hanskauksina, hän on aivan liian hidas taklauksiin, ja aivan liian kankea maalinedusvääntöihin. Väitän, että Helge pelaa Narreissa siksi, että Hjallis uskoo hänen avullaan saavansa enemmän katsojia Ilmalaan.

Kysyn vaan: Miksi helvetissä IFK:n pitää lähteä apinoimaan jotain täysin naurettavaa konseptia, jossa joukkueella pitää olla oma Gorilla joka "suojelee" avainpelaajia, muttei kuitenkaan suojele heitä? Ja lisäksi: Ketä tämä Gorilla suojelisi IFK:ssa? Kovanen ja Korhonen eivät enää pelaa IFK:ssa, joten jäljelle jäävät mm. Pesonen, Petrell, Pikkarainen, Luttinen, Heikkinen, Fahey, Liiviik, ynnä muut. Ei jummarra.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Ojasen Jannella on mittarissa 40 vuotta ja oli silti viime kaudella SM-liigan pistepörssin kymmenes.

Pohjois-Amerikassa 35-vuotiasta pidetään pelaajana parhaassa iässä. Suomessa näitä kutsutaan ikälopuiksi kehäraakeiksi. Mitä tapahtuu lennon aikana valtameren yli?

Kapanen tekisi edelleen SM-liigassa 40+ pistettä ykkösketjussa hyvien kavereiden rinnalle. Kuuluisi sen lisäksi SM-liigan parhaiden av-pelaajien joukkoon ja toisi valtavan määrän johtajuutta (etenkin KalPan) pukukoppiin.

Lennon aikana ei tapahdu mitään, mutta kun NHL-pelaaja on astunut amerikassa koneeseen niin sen jälkeen hän ei voi enään nauttia Asterixin ja Obelixin taikajuomaa, ainakaan pohjoismaissa, juomaa joka tuo voimaa, kestävyyttä ja palauttaa nopeammin.

Tietenkin jos osoitteena on vaikka Italia niin voihan sitä taikajuomaa välillä napsia, vaikka erätauoilla kuten eräs jo uransa lopettanut ammattikiekkoilija on minulle luottamuksella kertonut.

Ojanen pärjää pitkälle loistavan pelikäsityksensä turvin, Kapasella sitä ei ole.

Jos Sami sm-liigaan tulee pelaamaan, veikkaisin pistemäärän jäävän alle 40p, mutta jos rinnalla kaksi liigan eliittipelaajaa niin ehkä sitten 40 rikki.

Vai syökö Chris Chelios pelkkää puuroa, hah hah...
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En halua, että rakas seurani priorisoi tappelijan puolustuksen luudan tai maaliruiskun edelle. Piste.

Näyttää siltä, että väärin voitettu alkaa, ennenkuin on voitettu yhtään matsia. Vihdoinkin seuramme on osaavissa käsissä ja kaikki prioriteetit perseellään.
Itse olen nähnyt vihdoin sellaista ammattitaitoa joukkueen kasaamisessa, että en ihmettele, vaikka ilman yhtään lisäpalikkaa tolla rosterilla nokan valmennuksella oltas neljän joukossa.
Nenällä lienee varsin selvä kuva, millaisen joukkueen hän haluaa, päätellen siitä, ketä on käännytetty ja keitä otettu joukkueeseen. Tämä ei voi miellyttää kaikkia(voiko mikään?), mutta linja on selvä. Koko aika on itketty, kuinka jälkijunassa ollaan ja yhtäkkiä tarvittavat palikat alkavatkin löytyä.
Jos nenän mielestä tarvitaan noutaja, niin hommataan sellainen. Voishan se olla samalla puolustuksen luutakin. Enkä epäile yhtään, etteikö esim. paloposti ole oikealla tavalla peluutettuna perkeleellinen maaliruisku.
Jos nenä haluaa puolustuksen luudan tai maaliruiskun, niin varmaan sellaisetkin ovat hakusessa, tai mahdollisesti jo löytyneetkin. Joka tapauksessa uskon, että ne hommataan tärkeysjärjestyksessä.
Olen itse niin täpinöissäni, että lupaan olla arvostelematta, pelaajia, valmennusta tai joukkueen johtamista ainakin joulutaukoon saakka, meni kuinka vituiksi hyvänsä
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Listataanpa vielä tähän kaikki kerrat, jolloin he ovat auttaneet HIFK:ta menestymään ja voittamaan otteluita:

#42 Halkidis. Piste.
Ei muuten katsellut ratkaisuhetkiä boxista. Mutta lähtikö silti tupsukorvat provosoimaan? Ei muistaakseni.
Ja oli sattumalta myös viimeinen kerta kun kannu tuli Nordikselle. Sitä ennen ja sen jälkeen on yritetty monta kertaa huonomalla tuloksella. Paljon huonommalla.

meinasi käsi väsyä
oletko koskaan kokeillut naista?
 
Viimeksi muokattu:

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Mitäs sitten jos vastustajalla onkin semmoinen isompi ja vittumaisempi setä, joka näille vittumaisesti pelaaville pelaajille käy ilmoittamassa, että "vielä yksi tuollainen taklaus, niin heräät sairaalasta."

Osa on varmasti eri mieltä kanssani, mutta itse uskon vakaasti ns. kauhun tasapainoon kaukalossa ja niin kauan kuin muilla jengeillä on jonkin sortin tappelijoita / kylähulluja kokoonpanossa, täytyy meilläkin olla.

Toinen mikä seikka puoltaa yhden tällaisen raskassarjalaisen läsnäoloa kokoonpanossa on se, että se selkeästi lisää muiden pelaajien itseluottamusta. Jos joku ei usko, niin voin luetella muutamia esimerkkejä: Shelley JYPissä 04-05, Nickerson Ässissä 05-06, VandenBussche Jokereissa 06-07, Helenius Pelicansissa 05-07 ja kaikista nivusvammoista huolimatta, Ustrnul HIFKissä 07-08.
Olen miettinyt puoli vuorokautta herkeämättä mitä yrität kertoa tuolla nimilistallasi. Mestaruusputki tuo ei ole, eikä pitepörssin kärki. Anteeksi nyt kamalasti, en ymmärrä minkälaista yhtälöä nimilläsi haet. Ainakaan nuo herrat eivät ole mitenkään auttaneet jengejään menestykseen, päin vastoin, ovat tehneet kaikkensa, ettei oma joukkue menestyisi. Sen sijaan noilla joukkueilla on sattunut näistä kavereista huolimatta olemaan pientä menestyksen poikasta. Kuinkahan hyvin nuo mainitsemasi jengit olisivatkaan pärjänneet pelaajilla, jotka ovat kentällä tekemässä maaleja, eivätkä boksissa?
Viitsitkö valaista eksynyttä.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Olen miettinyt puoli vuorokautta herkeämättä mitä yrität kertoa tuolla nimilistallasi. Mestaruusputki tuo ei ole, eikä pitepörssin kärki. Anteeksi nyt kamalasti, en ymmärrä minkälaista yhtälöä nimilläsi haet. Ainakaan nuo herrat eivät ole mitenkään auttaneet jengejään menestykseen, päin vastoin, ovat tehneet kaikkensa, ettei oma joukkue menestyisi. Sen sijaan noilla joukkueilla on sattunut näistä kavereista huolimatta olemaan pientä menestyksen poikasta. Kuinkahan hyvin nuo mainitsemasi jengit olisivatkaan pärjänneet pelaajilla, jotka ovat kentällä tekemässä maaleja, eivätkä boksissa?
Viitsitkö valaista eksynyttä.
Täsmälleen samaa mieltä. Toki pitää ottaa huomioon, että nimim. Animal seuraavassaan viestissään samaisti esim. Pertti Lehtosen ja Jarkko Ruudun kuuluvan tuohon em. Vandyn ja kumppaneiden simpanssijoukkoon. Kertoo lähinnä siitä, ettei ikinä ole nähnyt Lehtosen tai Ruudun pelaavan. Samaa koskee tätä torpedoa ja Halkidisin vertaamista näihin Shelleyhin. Ei lie pojat vielä syntyneetkään, kun Robo-Bob siivosi HIFK:n maalinedustaa.

Kyllä mun puolesta HIFK:hon saa tulla goonejakin ihan Ustrnulin tyyliin. MUTTA pari reunaehtoa asettaisin:

-Muu joukkue rakennetaan ensin 100% valmiiksi. Goonin/tappelijan rooli on se helpoin ja siksi tätä pelaajatyyppiä onkin saatavilla koko ajan eniten. Esim. kuka tahansa tälle palstalle kirjoittava pystyy vielä tammikuun 31. päivä hankkimaan kentällisen verran tappelijoita mihin tahansa liigajengiin, jos tarvis on. Tarjonta on rajaton, koska mitään muuta näiltä pelaajilta ei vaadita kuin isoa kokoa ja tappelemista. "Can't shoot, skate or score, but sure can fight." Carl Brewerin unelma siis. Ajatus, että HIFK:n utj tuhlaisi työaikaansa "Ustrnuleiden" palkkaamiseen toukokuussa kuulostaa todella irvokkaalta, kun rosteri huutaa minimissään vielä 2-3 taitavaa puolustajaa ja 1-2 taitavaa hyökkääjää. Paino sanalla taitavaa.
-Ko. pelaajiin ei tuhlata ulkomaalaispaikkaa, jos joukkue ei ole 100% valmis. Tämä tietää aina ongelmia. Koska taitoa ei vaadita, kotimaistakin tarjontaa löytyy (ehkäpä tämä Honkanen on juuri sitä).
-Ko. pelaajien pitää olla halpoja kuin saippua. Kun tarjonta on rajaton ja kysyntä rajallinen, ei hinnan pitäisi voida nousta kovin korkealle. Silti meillä on joku Vopat vetänyt liksaa reilusti yli vanhan miltsin vuodessa.
-Ko. pelaajille ei anneta sekuntiakaan peliaikaa "hanskat kädessä". He ovat tappelijoita, menkööt siis jäälle vain tappelemaan ja tapelkoot aina kun jäälle menevät. Nämä simpanssit yrittämässä pelata lätkää ovat aina yhtä kuin läjä huippuluokan maalintekotilaisuuksia vastustajalle. Helenius loistavana esimerkkinä (Honkasella ollut vaikeuksia pysyä vauhdissa Mestis-tasollakin). Miksi siis joukkueen menestystä pitää väkisin heikentää?

JHagilta haluaisin vielä kysyä, että milloin Helenius on pelannut finaaleissa? Sekä sitä, että vertaatko tosissasi esim. Boumediennea ja Kankaanperää Animalin esittelemiin Vandenbuscheen, Ustrnuliin ja Shelleyyn? Olisi edes sun luullut tietävän paremmin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TKyllä mun puolesta HIFK:hon saa tulla goonejakin ihan Ustrnulin tyyliin. MUTTA pari reunaehtoa asettaisin.

En jaksanut lukea Buccaneerin koko vuodatusta, mutta tässähan se meikäläisenkin ajatusmaailma.

Puhtaan "goonin" hommaaminen ulkkaripaikalle on ainoastaan typerää, ja mielestäni aina penamaista, jos oikeasti halutaan joukkueeseen kova tappelija, niin kannattaisiko tarjota vaikkapa Liborille jatkoa, ja katsoa, josko kaveri pysyisi kasassa pelillisestikin?

Tällä hetkellä hankintajärjestyksen pitäisi olla pakiston liideri - snaipperi. Pakisto on jo vahvistunut huimasti, kanki = kovanen (+korhonen + fyysisyys + peliäly + laakso huonoimmillaan), Fahey on hieno jätkä, ja hieno vahvistus. jos on saanut sopparin väännettyä.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Pelkän sikaniskan hankkiminen ja etenkin ulkkaripaikan hukkaaminen tappelijaksi olisi urpointa mitä voi tehdä.

Olen itse ilmoittautunut jo Helgen hakkaajaksi ilman palkkaa joten siihen ei tod. kannata uhrata senttiäkään. Erinomaisen hyvä asia on, jos onnistutaan vielä hankkimaan Heikkisen ja Faheyn lisäksi pakki joka pystyy jakamaan lättyä nopeasti kiben ja pesosen yms. lapaan. + se hyökkääjä tyyliin "Salmelainen" tai "Kontiola". Tällä hetkellä kyllä näyttää hyvältä ja nybarille täydet pisteet jengin kasaamisesta.

Ja vielä tiedoksi että Jereä on turha haikailla. Se jätkä on pahoissa ongelmissa. nimim. läheltä nähneenä. Valitettavasti. Mutta respectit kaikelle jota HIFK:lle annoit. Ihme on jos mies tästä paskasta nousee. Haluaisin olla väärässä mutta en usko että olen. Voimia Jere.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vielä tiedoksi että Jereä on turha haikailla. Se jätkä on pahoissa ongelmissa. nimim. läheltä nähneenä. Valitettavasti. Mutta respectit kaikelle jota HIFK:lle annoit. Ihme on jos mies tästä paskasta nousee. Haluaisin olla väärässä mutta en usko että olen. Voimia Jere.

Ikävä kyllä Jere ei ole ihan "lätkä kondiksessa" atm, mutta jerellä olisi kyllä ainakin itsensä mukaan kiinostusta vielä yrittää.

Nokka varmasti antaa Jerelle mahdollisuuden, jos jätkästä itsestään on siihen, mutta homman nimi on tosiaan täydellinen päihteettömyys ja muutenkin moitteeton käyttäytyminen. Lupaavasti alkanut Oulun projekti jäi kesken, ja tiedän, että Jalonen haluaisi mielellään jatkaa hommaa Jeren kanssa, jos vaan HIFK:n johto moiseen päätyy.

Itse voisin jopa naiivisti uskoa, että kyllä tosta Jerguksesta vielä lätkäpelaaja saataisiin, jos jätkällä pidetään tarpeeksi lyhyt hihna.

Edit. Tarkennuksena se, että Jeren varaan ei kannata laskea mitään, mutta jos äijä saa itsensä kondikseen, niin kelpaa mun HIFKiin. Pahimmat Kriitikot voivat käydä vaikka Lennulta taikka muilta kyselemässä mikä on Jeren vaikutus pukukopissa (vinkki: se ei ole negatiivinen).
 
Viimeksi muokattu:

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jason Krog. No mites olis tämä kaveri. Taitaa vaan olla niin kovat tehot ,että änäri kutsuu. Kelpaisi kyllä varmaan kaikille täälläkin oleville faneille. AHL runkosarjassa kovat tehot 112 pongoa 80 pelissä. Ja sama tahti jatkunut myös playoffeissa. Viime yönä kypärätemppu ekassa välierässä. :)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jason Krog. No mites olis tämä kaveri. Taitaa vaan olla niin kovat tehot ,että änäri kutsuu. Kelpaisi kyllä varmaan kaikille täälläkin oleville faneille. AHL runkosarjassa kovat tehot 112 pongoa 80 pelissä. Ja sama tahti jatkunut myös playoffeissa. :)

Krog taitaa olla menossa Venäjän sarjaan ensi kaudeksi, muistaakseni sopimus sinne on jo julkistettu.

Luotan edelleen, että Kari Jalonen opettaa HIFK:n pelaamaan voittavasti. Näkihän sen taas eilenkin Venäjän joukkueesta, että yhdessä kaudessa voi tehdä ihmeitä joukkueen pelitapaan ja siitä tulee iso ero voitetaanko vai hävitäänkö ratkaisupelit. Yksilöitäkin tietysti tarvitaan, mutta heidän pitää pelata ensisijaisesti joukkueelle, kuten Ovechkin pelasi eilisisessä pelissä.
 

Pasi77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Ikävä kyllä Jere ei ole ihan "lätkä kondiksessa" atm, mutta jerellä olisi kyllä ainakin itsensä mukaan kiinostusta vielä yrittää.

Nokka varmasti antaa Jerelle mahdollisuuden, jos jätkästä itsestään on siihen, mutta homman nimi on tosiaan täydellinen päihteettömyys ja muutenkin moitteeton käyttäytyminen. Lupaavasti alkanut Oulun projekti jäi kesken, ja tiedän, että Jalonen haluaisi mielellään jatkaa hommaa Jeren kanssa, jos vaan HIFK:n johto moiseen päätyy.

Itse voisin jopa naiivisti uskoa, että kyllä tosta Jerguksesta vielä lätkäpelaaja saataisiin, jos jätkällä pidetään tarpeeksi lyhyt hihna.

Edit. Tarkennuksena se, että Jeren varaan ei kannata laskea mitään, mutta jos äijä saa itsensä kondikseen, niin kelpaa mun HIFKiin. Pahimmat Kriitikot voivat käydä vaikka Lennulta taikka muilta kyselemässä mikä on Jeren vaikutus pukukopissa (vinkki: se ei ole negatiivinen).

Milloin Jeren sopimus Hifkiin julkaistaan? Jere on munaäijä! Onko Wiltfordilla tai muilla oikeustieteen pissiksillä tietoa siitä milloin on hovioikeuden istunto Jeren asiasta? Kiusaako syyttäjä hovissakin Jereä vaatimalla tuomitsemista Jereä tekijänä jutussa?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloin Jeren sopimus Hifkiin julkaistaan? Jere on munaäijä! Onko Wiltfordilla tai muilla oikeustieteen pissiksillä tietoa siitä milloin on hovioikeuden istunto Jeren asiasta? Kiusaako syyttäjä hovissakin Jereä vaatimalla tuomitsemista Jereä tekijänä jutussa?

Kannattaa purkaa Jere-antipatiat tuolla herran omassa ketjussa.

Ei Jere ole tällä hetkellä tulossa HIFKiin, ja äijän hommat taitavat muutenkin olla sen verran levällään, että ei Suomesta löydy kovinkaan montaa mahdollista työnantajaa.

Sen verran olen kuullut "huhua", että Jere ei ole tällä hetkellä millään tavoin mukana HIFK:n ensi kauden suunitelmissa, mutta ei ovi ole myöskään täysin suljettu. Nokan suunitelmiin Jere istuu, jos kaveri jatkaa siitä mihin jäi Oulussa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pelkällä tappelijalla me ei tehdä oikeasti vittu yhtään mitään. Samat pantterit huutelee aina Jatkoajassa, että joka jengillä pitää olla poliisi. Poliiseillahan ne mestaruudet voitetaan, jep jep.

Niin. Silti ne tappelijat tuovat etenkin perjantai- ja lauantaipeleihin sitä sakkia, jota laji itsessään ei isommin kiinnosta, mutta kalja, tappelut ja veri ynnä muut oheistuotteet sitten senkin edestä. Sekin sakki tuo seuralle rahaa, mitä tarvitaan, jotta voidaan hankkia niitä huippupelaajia ja todellisia pistemiehiä, joilla ne mestaruudet voitetaan.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 
Ikävä kyllä Jere ei ole ihan "lätkä kondiksessa" atm, mutta jerellä olisi kyllä ainakin itsensä mukaan kiinostusta vielä yrittää.

Nokka varmasti antaa Jerelle mahdollisuuden, jos jätkästä itsestään on siihen, mutta homman nimi on tosiaan täydellinen päihteettömyys ja muutenkin moitteeton käyttäytyminen. Lupaavasti alkanut Oulun projekti jäi kesken, ja tiedän, että Jalonen haluaisi mielellään jatkaa hommaa Jeren kanssa, jos vaan HIFK:n johto moiseen päätyy.

Itse voisin jopa naiivisti uskoa, että kyllä tosta Jerguksesta vielä lätkäpelaaja saataisiin, jos jätkällä pidetään tarpeeksi lyhyt hihna.

Edit. Tarkennuksena se, että Jeren varaan ei kannata laskea mitään, mutta jos äijä saa itsensä kondikseen, niin kelpaa mun HIFKiin. Pahimmat Kriitikot voivat käydä vaikka Lennulta taikka muilta kyselemässä mikä on Jeren vaikutus pukukopissa (vinkki: se ei ole negatiivinen).

Veljeni sattui näkemään Jeren vähän aikaa sitten ja sanoi, että ei näyttänyt kovinkaan terveeltä. Toivottavasti kaveri saa elämänsä takaisin raiteelle ja palaisi kaukaloon, ihan sama mihin jengiin. Kotimaisista hommansa oikeasti osaavista pakeista alkaa olla liigassa pula.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pelkän sikaniskan hankkiminen ja etenkin ulkkaripaikan hukkaaminen tappelijaksi olisi urpointa mitä voi tehdä.

Muutamaa kirjoittajaa lukuunottamatta harvinainen konsensus täällä, että ensin rosteri muiltaosin kuntoon ja sitten vasta Intiaanin kiinnitys. Tämä on sinänsä uutta kannattajakunnassa, samaa mieltä asiasta, joka kuvainnollistaa omaakin mielialaa. Nyt rakennetaan joukkuetta, eikä mitään leipää ja sirkushuveja kansalle yhtälöä. Oman aikamme ollaan jo Pellen talutusnuorassa oltu ja nyt niin positiivinen olo, kuin vain voi olla. Korkealta ollaan ennenkin tiputtu, mutta silti annan itselleni luvan odottaa kunnollista kautta. Täältä tähän ja viikonlopunviettoon Tamppuralandiaan.
 

tompo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niskala?

Onkos jollain hajua tuosta Niskalan kohtalosta? Herran nimeä on täällä silloin tällöin väläytelty. Omasta mielestäni kaveri ei ainakaan tehnyt ns. "Koistisia" näissä MM-kisoissa, joten mahtaako tämä olla ensi kauden puolustajia rosterissa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onkos jollain hajua tuosta Niskalan kohtalosta? Herran nimeä on täällä silloin tällöin väläytelty. Omasta mielestäni kaveri ei ainakaan tehnyt ns. "Koistisia" näissä MM-kisoissa, joten mahtaako tämä olla ensi kauden puolustajia rosterissa.

Todennäköisesti Nikke jatkaa ameriikoissa. Venäjältä on myös saanut kovan tarjouksen. Sumeen palatessaan seura on Lukko. Näin Nikke on itse sanonut ja uskoisin, että tilanteessa, jossa Niskala Suomeen on palaamassa, ei yksikään seura laita Raumalaisia suurempaa tarjousta kehiin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta ennen kaikkea Niskalalla taitaa olla sellainen tilanne päällä, ettei SM-liigan liksoihin tarvitse tässä vaiheessa uraa tyytyä, ellei sitten ns. pelilliset tai mitkä tahansa muut omat painavat syyt puolla paluuta takaisin liigaan ja esim. Lukkoon.

Sellaiset hillot löytää kunnioitettavalla CV:llänsä Venäjältä tai Sveitsistä, että tuskin kotimaan kaukaloihin ihan pian palaa. Minä uskon, että Niskala jatkaa Nashvillen organisaatiossa, mutta enpä ole kovin hyvin perillä miehen viimeisimmästä tilanteesta ts. siitä, haluako jatkaa yrittämistä Pohjois-Amerikassa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa Niskala ihan lähiaikoina on tulossa takaisin Suomeen ja on hyvä muistaa, että Ruotsissahan mies puhkesi todelliseen lyöntiinsä. Jos sattuisi tulemaan Lukkoon, niin suuri kysymys lienee se, että löytyisikö Raumalta enää merkittävästi paalua satsata puolustukseen? No, eiköhän jatka ulkomailla ja oma arvaukseni on, että organisaatio vaihtuu ensi kaudelle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
hemmo_1973 kirjoitti:
Tuskinpa Niskala ihan lähiaikoina on tulossa takaisin Suomeen ja on hyvä muistaa, että Ruotsissahan mies puhkesi todelliseen lyöntiinsä.

Ei varmasti lähivuosina sm-liigaa pelaa, johon hieman viittasinkin. Rahaa on tarjolla paljon enemmän, useassakin eri liigassa.

Mitä tulee tuohon puhkeamiseen, rohkenen olla, ainakin hieman eri mieltä. Toki Janne teki Ruottisa pakkien uuden maali- ja piste-ennätyksen, mutta saman hän teki viimeisellä kaudellaan Raumalla. Siirsi Nordmarkin ja Kuusiston maaliennätyksen historiaan. 16/21.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Millon on NHL-sopimusten takaraja ? Eurooppalaisilla pelaajilla ja AHL-pelaajilla? tässä vaan lähinnä mietin,että julkaistaanko mitään sopimuksia ennen, kun tiedetään "varmaksi",että kundi pelaa meillä. Kuitenkin toivoisin, että kaikki meille vielä hankittavat pelaajat ovat niin hyviä, että heidän kohdallaan on "nhl-pelko". Vielä tietysti pitää odotella, että AHL-matsit loppuvat. Onneksi edes tuo Kangen sopimus julkaistiin, muuten kuumottaisi ihan liikaa odotella tulevia pahveja. Huhuissakin on niin perkeleen hiljaista, ehkä se sitten on vain tyyntä myrskyn edellä, toivottavasti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös