Joukkueen rakennus kaudelle 2008-2009

  • 1 680 669
  • 5 074
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pasi77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Hirsohan on hyvä hankinta, ei siinä mitään. Täytyy toivoa että tuo Hauhtosen meno Jokereihin on totta, 3-4 kentään ihan hyvä mutta palkankin pitäisi olla sitten se mitä alemman kentän äijille maksetaan ja Hauhtonen tuskin niillä palkoilla olisi ollut saatavilla, änärimies nääs.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Hyväksyn Hirson tulon mikäli hän parantaa omaa piste -ja maaliennätystään molempina (huhun mukaan) kausina kakkos sentterinä, ykköseksi hänestä ei ole JA jättää ne fleguilut sekä viikatemies temput pois. Muussa tapauksessa voi mennä Sheddenin mukana.
 

Guido77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PHILLY
Toivottavasti herra (Hirso) sentään ymmärtää antaa jonkun sopivan lausunnon narrivuosista, ainakin muodon vuoksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hyväksyn Hirson tulon

Minä en hyväksy.
Minun HIFK:oohon ei mahdu, ei sitten millään.
En kaipaa lampaita takaisin, jotka eivät anna kaikkea kasvattajaseuralleen ja mahdollisuutta tulevaisuudelle.
Bäng Bäng lähti vuolemaan kultaa valmentajan mukana ja toivon, että jatkaa tiellään. Minulle seura on on pyhä ja vakava asia, johon ei mahdu kokeiluja Hilmalassa.
Olen ehkä vanhan liiton äijiä ja vanhakantainen, mutta kaikein maailman Penamaiset kuittailut tulee hoitaa vuoden - parin maaseutuvierailulla, jos on ollakseen. Vili, Loppi, anytime, mutta hei, 30 rahan takia ei koskaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en hyväksy.
Minun HIFK:oohon ei mahdu, ei sitten millään.
En kaipaa lampaita takaisin, jotka eivät anna kaikkea kasvattajaseuralleen ja mahdollisuutta tulevaisuudelle.
Bäng Bäng lähti vuolemaan kultaa valmentajan mukana ja toivon, että jatkaa tiellään. Minulle seura on on pyhä ja vakava asia, johon ei mahdu kokeiluja Hilmalassa.
Olen ehkä vanhan liiton äijiä ja vanhakantainen, mutta kaikein maailman Penamaiset kuittailut tulee hoitaa vuoden - parin maaseutuvierailulla, jos on ollakseen. Vili, Loppi, anytime, mutta hei, 30 rahan takia ei koskaan.

Et siis aikoinaan hyväksynyt Tuomo Ruudun paluuta HIFK:iin. Omat pojat ovat aina, siis ihan aina tervetulleita takaisin. Se on ihan se ja sama missä käyvät pyörimässä, pääasia että haluavat takaisin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mielummin olisin halunnut nähdä Lopin kakkossenan paikalla, mutta ei Hirsokaan huono valinta ole. Ykköseen ei huhujen mukaan saatu Viitaluomaa, eikä varmaan saada Vesceä jäämään. Kukas sitten..? Jos Loppikin tulee meille, ja meinataan lähteä kauteen kaksikolla Loppi-Hirso on sentterikalusto kyllä mielestäni liian heikko, kummatkin hyviä kakkossenan paikalle mutta kummastakaan ei minun mielestäni ole ykkössentterin tehtävään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Et siis aikoinaan hyväksynyt Tuomo Ruudun paluuta HIFK:iin. Omat pojat ovat aina, siis ihan aina tervetulleita takaisin. Se on ihan se ja sama missä käyvät pyörimässä, pääasia että haluavat takaisin.

Roikkuu, mistä roikkuu.. Hirsolla oli tapana osoittaa sydämen kohdalle kädellä, että tää on mulle tärkeää. Sitä samaa se viljeli Hjalliksen porukoissa. Ei mulla ole tapana kääntää rotsia joka vitun vaihdon jälkeen. Tää mies tuuletti jokerinutun polesta ja mulle se riitti. Sille se oli tärkeää. Hei hei ja hei hei. Go with the flow...
 

Carlos

Jäsen
Hirso teille 2-vuoden sopparilla. Juuri kerrottiin nelosen urheilussa.

Hyi helvetti, ei saa olla totta. Ei siis todellakaan. Mielenkiinto ensi kautta kohtaan laski juuri n. 75%. Joku helvetin Narso vielä takaisin... kai tähän sitten saa tottua että Nybondas roudaa kotiin ex-jannuja, kun ei muita tunne ja osaa. Ja lähinnä sitten tietysti näitä sekunda-painoksia, kun niihin kirkkaimpiin tähtiin ei riitä taidot/pelimerkit.

Ihan oikeasti, jos Narso pukee päälleen punanutun ensi kaudella, niin meikäläiselle tulee ihan tahtomatta oksennusreaktio. Olis nyt menny sinne Vermuntilan Tempoon. YÖK. Pthui. Köh.

Mieluummin vaikka Petri Varis. Tai Janecky.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni Hirson hankinta on hyvä, varsinkin jos se on kakkos senan paikka. Eiköhän Matikainen isolta osalta vaikuttanut Hirsonkin ilmalaan lähtöön, etten kaikkea paskaa laittaisi Hirson niskaan. Itse toivotan Jäbän tervetulleeksi takaisin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllähän Hirso on kaikkein heikoin huhutuista nimistä Viitaluoma, Hirso ja Loppi. Tästä kaverista ei koskaan tiedä mitä saa. Hyvää jaksoa voi seurata pitkä kuiva kausi. Kovalla riskillä tuntuu Nybondas lähtevän liikkeelle. Vielä kerran totean että toivottavasti tämä Hifkin uusi UTJ ei hirtä itseään liikaa näihin vanhoihin junnuihinsa jotka eivät koskaan ole voittaneet mitään missään ja joita entisen seuran fanitkin ovat ajamassa joukolla pois kuten Hirsoa narreista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika ristiriitaisia ajatuksia, jengi kuitenkin haluaisi omia poikia takaisin ja sitten jos niitä tulee, ne ei kelpaa. Ei meille esim. Ruudun veljeksiä ole tulossa, jos Hirso ei mahdu kerta jengiin, niin ketähän sitten pitäisi saada.? Ei nyt kannata housuunsa paskoa ensimmäisestä "hankinnasta", joka ei ole edes varma. Jos itse saisin valita Hirso / Hauhtonen, valinta olisi helposti Hirso. Ja tuskin Hirsoa ykkös senan rooliin on kaavailtu, Vesce / vastaava.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aika ristiriitaisia ajatuksia, jengi kuitenkin haluaisi omia poikia takaisin ja sitten jos niitä tulee, ne ei kelpaa. Ei meille esim. Ruudun veljeksiä ole tulossa, jos Hirso ei mahdu kerta jengiin, niin ketähän sitten pitäisi saada.? Ei nyt kannata housuunsa paskoa ensimmäisestä "hankinnasta", joka ei ole edes varma. Jos itse saisin valita Hirso / Hauhtonen, valinta olisi helposti Hirso. Ja tuskin Hirsoa ykkös senan rooliin on kaavailtu, Vesce / vastaava.

Hieman vaan tuntuu että ollaan lähdetty pylly edellä puuhun. Kakkossenan paikkakin on kova paikka ja tuntuu että ainakaan narreissa ei Hirso sitä tonttia pysty täyttämään vai ihan muutenko vaan narri-fanit ovat hänelle ilkeitä?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viitaluoman huhuiltiin samssa lähetyksessä olevan HPK:n miehiä ensi kaudella.

Ilmeisesti menee juuri näin. Tännekinpäin häntä haluttiin mutta ilmeisesti Hpk tarjosi enemmän ja saatiin sitten Hirso. Huono aloitus ensi kauteen kun hävitään jopa Hpk:lle pelaajahankinnoissa.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ilmeisesti menee juuri näin. Tännekinpäin häntä haluttiin mutta ilmeisesti Hpk tarjosi enemmän ja saatiin sitten Hirso. Huono aloitus ensi kauteen kun hävitään jopa Hpk:lle pelaajahankinnoissa.

Jospa sittenkään ei ole kyse niinkään rahasta, vaan sopimuksen pituudesta?
IFK kaiketi tarjosi 1v. diiliä Viitaluomalle. Harri 'ei saa myydä pelaajia, myykää pelaajia, tuuliviiri' Lintumäki pidempää diiliä? Mistä näistä tietää.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jospa sittenkään ei ole kyse niinkään rahasta, vaan sopimuksen pituudesta?
IFK kaiketi tarjosi 1v. diiliä Viitaluomalle. Harri 'ei saa myydä pelaajia, myykää pelaajia, tuuliviiri' Lintumäki pidempää diiliä? Mistä näistä tietää.

No se on ihan sama onko syy rahassa vai sopimuksen pituudessa tai oikeastaan vielä tyhmempää että sopimus kaatuu sen pituuteen. Miksi Hifk tarjoa Viitaluomalle yleensäkään vaan yhden vuoden sopimusta? 27 vuotias pelaaja joka on vakiinnuttanut pelinsä tietylle tasolle. Ei ihan huippu mutta melko varma pelaaja joka tapauksessa. Ilmeisesti haluttiin vaan heittää joku tarjous että voidaan sanoa että tarjottu on. Ei vakuuta uuden utj:n toiminta minua tällä hetkellä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viitaluomasta

Jospa IFK/Nybondaksella onkin kiikarissa jokin parempi pelaaja kuin Ville Viitaluoma? Olen aika varma, että näin on.
Ulkomaalaispelaajat menevät ainakin koko lailla uusiksi.
Mixu, olisitko ollut tyytyväinen Nybondaksen toimintaan, jos olisi ilmoittanut, että Ville Viitaluoma on meidän 1.sentteri?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jospa IFK/Nybondaksella onkin kiikarissa jokin parempi pelaaja kuin Ville Viitaluoma? Olen aika varma, että näin on.
Ulkomaalaispelaajat menevät ainakin koko lailla uusiksi.
Mixu, olisitko ollut tyytyväinen Nybondaksen toimintaan, jos olisi ilmoittanut, että Ville Viitaluoma on meidän 1.sentteri?


Jospa? Mutta mitä jos ei sittenkään ole? Ehkei HIFK;n "imu" olekaan niin maaginen kuten nyt yleisesti luullaan, vaikka Pena on kilometritehtaalla?

Koska HIFK;n suhteen on tottunut hyvin usein pettymään, suhtaudun toistaiseksi skeptisesti ensi kauden joukkueen rakenteluun. Pelataan nyt tämä kausi alta pois ja katsotaan sitten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirso
2005 - 2006 : 53 peliä, 14 + 26 =40
2006 - 2007 : 54 peliä, 19 + 40 =59
2007 - 2008 : 54 peliä, 17 + 24 =41

Viitaluoma
2005 - 2006 : 51 peliä, 18 + 27 =45
2006 - 2007 : 54 peliä, 21 + 15 =36
2007 - 2008 : 50 peliä, 15 + 23 =38

Tiedä nyt sitten miksi ei kelpaisi. Ja miksi Viitaluoma olisi parempi, jos jäbää ei kiinnosta tulla tänne vuoden sopimuksella/ semmosella summalla mitä on tarjottu, niin saa mennäkkin vitun HPK:hon. Hirsolle Tervetuloa
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jospa IFK/Nybondaksella onkin kiikarissa jokin parempi pelaaja kuin Ville Viitaluoma? Olen aika varma, että näin on.
Ulkomaalaispelaajat menevät ainakin koko lailla uusiksi.
Mixu, olisitko ollut tyytyväinen Nybondaksen toimintaan, jos olisi ilmoittanut, että Ville Viitaluoma on meidän 1.sentteri?

Tuohon viimeiseen sanoisin että en olisi tyytyväinen. Mielestäni kukaan kolmikosta Hirso, Viitaluoma ja Loppi eivät ole sopivia Hifkin ykkössenan paikalle. Kakkoseen Viitaluoma olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto kuin Hirso. Ja jos kerran Hirso haluttiin niin miksi yleensä tarjottiin jotain vuoden sopimusta Villelle? Ilmeisesti Hirso on enemmän "oma" poika kuin Viitaluoma. Onhan hänellä hienompi sukunimikin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olen ainakin antanut ymmärtää että Matias Loppi on tehnyt sopimuksen HIFK:n kanssa. Mietitääs nyt esimerkiksi Viitaluomaa, miettii tulevansa joukkueeseen jossa on jo Loppi ja Hirschovits, mahdollisesti vielä joku ulkomaalainen sentteri. Kyllähän sitä jokainen haluaa pelata mahdollisimman paljon.

Mutta, että siirtyisi pieneen ja sympaattiseen HPK:hon. Just näin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hirso
2005 - 2006 : 53 peliä, 14 + 26 =40
2006 - 2007 : 54 peliä, 19 + 40 =59
2007 - 2008 : 54 peliä, 17 + 24 =41

Viitaluoma
2005 - 2006 : 51 peliä, 18 + 27 =45
2006 - 2007 : 54 peliä, 21 + 15 =36
2007 - 2008 : 50 peliä, 15 + 23 =38

Tiedä nyt sitten miksi ei kelpaisi. Ja miksi Viitaluoma olisi parempi, jos jäbää ei kiinnosta tulla tänne vuoden sopimuksella/ semmosella summalla mitä on tarjottu, niin saa mennäkkin vitun HPK:hon. Hirsolle Tervetuloa

Heh luulisi jokaisen IFK-faninkin tietävän ettei noilla pisteillä vertailu välttämättä Hirson tapauksessa ole toimivaa. Itse ainakin mielenkiinnolla odotan sitä, että näen kuinka Hirso suoriutuu jonkin muun valmentajan alaisuudessa. Ja sinällään itsellä ei ole mitään katkeria fiiliksiä Kimistä... noh ei tietenkään tarvitsisi muilta käsiä laittaa paskaks. Onnea matkaan ja toivottavasti osa näistä sankareista jotka autoakin kävivät töhrimässä ymmärtää, että tämä on jääkiekkoa, ei mitään elämää suurempaa.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mietitääs nyt esimerkiksi Viitaluomaa, miettii tulevansa joukkueeseen jossa on jo Loppi ja Hirschovits, mahdollisesti vielä joku ulkomaalainen sentteri. Kyllähän sitä jokainen haluaa pelata mahdollisimman paljon.

Mutta, että siirtyisi pieneen ja sympaattiseen HPK:hon. Just näin.

Juuri näin. Ja mahdollisesti vielä 'jonkun ulkomaalais' sentterin lisäksi 'joku' uusi kotimainen nimi, jonka kanssa pitäisi kilpailla peliajasta.
IFK voi hävitä 3lle SM -liigaseuralle kilpailussa pelaajasopimuksesta, eikä HPK kuulu missään nimessä näiden jengien joukkoon. Ei kuulu ei.
 
Viimeksi muokattu:

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jospa sittenkään ei ole kyse niinkään rahasta, vaan sopimuksen pituudesta?
IFK kaiketi tarjosi 1v. diiliä Viitaluomalle. Harri 'ei saa myydä pelaajia, myykää pelaajia, tuuliviiri' Lintumäki pidempää diiliä? Mistä näistä tietää.

Kyllä minä tätäkin ihmettelen jos näin on että Viitaluomalle on HIFK;sta tarjottu vain vuoden paperia. Ihan kuin Pena olisi vielä touhuamassa. Tarjotaan jo nähdyille, ihan hyville jätkille vuoden paperia, mutta kaiken maailman Korhosille heti 2-3 v sopparit!!? Jäätävää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös