Joukkueen rakennus 2021–2022 – ”Veltsun” ensimmäinen

  • 432 407
  • 2 785

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juurihan tiedotteessa sanottiin että halutaan antaa Jukurille aikaa toipua pelikuntoon joten loukkaantumisesta on kyse.

Kyllähän tämä maalivahtikilpailua lisää luonnollisesti. Nyt saamme annettua Jukurille aikaa toipua täyteen kuntoon eikä Lassi Lehtiselle tule liian suurta kuormaa, Vuorio sanoo.

Onhan tuo aika selvää, että Jukuri ei ollut riittävän hyvä, kun Lehtinen on tähän asti pelannut lähes kaikki pelit.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tämä maalivahtikilpailua lisää luonnollisesti. Nyt saamme annettua Jukurille aikaa toipua täyteen kuntoon eikä Lassi Lehtiselle tule liian suurta kuormaa, Vuorio sanoo.

Onhan tuo aika selvää, että Jukuri ei ollut riittävän hyvä, kun Lehtinen on tähän asti pelannut lähes kaikki pelit.


No mä en saa tota kyllä mitenkään käännettyä siihen muotoon ettei Jukuri olisi ollut tarpeeksi hyvä, vaan niin että Jukuri on loukkaantunut vähän pidemmänkin aikaa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No mä en saa tota kyllä mitenkään käännettyä siihen muotoon ettei Jukuri olisi ollut tarpeeksi hyvä, vaan niin että Jukuri on loukkaantunut vähän pidemmänkin aikaa.

No onhan Lassi tähänkin asti pelannut kaikki pelit. No katsotaan, olen yllättynyt, ellei Jukurin siirtoa muualle julkisteta lähitulevaisuudessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tämä myyttistä hommaa. Voisiko tilanne olla jotenkin sellainenkin, ettei Jukuri oikein ole ollut pelikunnossa missään kohtaa kautta ja siksi kuormakin on ollut maltillista, ja nyt kun sai kaksi peliä viikkoon niin heti pitempään pois. Emmätiedä. Jotenkin loogista olisi ollut, että Jukuri siirtyisi pois, mutta tuon Lukon tiedotteen jälkeen en siihenkään oikein usko, koska olisi sekin vähän outoa että Ässät hankkii loukkaantuneen maalivahdin tilalle loukkaantuneen maalivahdin. jolle pitää Lukon mukaan antaa aikaa että kuntoutuu. Ts ei Lukon olisi ollut mikään pakko tässä kohtaa mistään Jukurin kuntoutumisesta tiedottaa, jos hän olisi pois siirtymässä, sen paremmin kuin jos siirto olisi jo varma tai varsinkaan jos sitä vasta hierottaisiin.

Mutta kivaahan se aina on kun Lukko pelaajia hankkii. Sitä ei tiedotteessa mainittu, koska Zagidullin joukkueen mukaan liittyy. Ensi viikolla luulisi, eli jos rekisteröinnit ym onnistuu niin CHL-pelissä jo penkillä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Jukurilla on ollut joku vamma, joka ei ole vaatinut välitöntä hoitoa, mutta on vaikeuttanut pelaamista kuitenkin? Selittäisi paljon, että esim pelipäivinä sanonut, että ei ole välttämättä täydessä terässä.

Miksi sitten olisi laitettu Ässiin pelaaamaan toipilaana? Eihän tuossa olisi ollut Lukon kannalta mitään järkeä.

Eiköhän Jukurin siirto muualle julkisteta melko pian. Jos ei Jukurille peliminuutteja tullut juuri aiemminkaan, niin nyt niitä ei tule enää yhtään Lukon paidassa.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Vai molaria pukkaa. On muuten äkkiseltään laskettuna Lukon historian 14. maalivahti ulkomailta.

Tuskin tästä uutta Zapolskia tullee ja veikataan että pelaa n. 10 peliä tällä kaudella.

Mun mielestä tästä tulee todennäköisemmin Zapolski kuin että Zapolskista olisi aikoinaan voinut odottaa tulevan sellainen maalivahti kuin hänestä tuli. Onhan Zagidullinilla kuitenkin nimekkäitä työnantajia viime ajoilta vaikkei ykkösmaalivahtina olekaan ollut oikein missään. Kyllä minä odottaisin aika paljon mieheltä joka on tänä vuonna pelannut kuitenkin Calgary Flamesissa ja Metallurg Magnitogorskissa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi sitten olisi laitettu Ässiin pelaaamaan toipilaana? Eihän tuossa olisi ollut Lukon kannalta mitään järkeä.

Eiköhän Jukurin siirto muualle julkisteta melko pian. Jos ei Jukurille peliminuutteja tullut juuri aiemminkaan, niin nyt niitä ei tule enää yhtään Lukon paidassa.

Mun mielestä mitään ei pidä olettaa. Tuo on vaihtoehto, mutt siltikään mikään ei ole varmaa ennen kuin ilmoitettu.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä mitään ei pidä olettaa. Tuo on vaihtoehto, mutt siltikään mikään ei ole varmaa ennen kuin ilmoitettu.
Tässä samaa mieltä. En lähde mitään olettamaan, vaan Vuorion sanoja suoraan lainatakseni:

" - Kyllähän tämä maalivahtikilpailua lisää luonnollisesti. Nyt saamme annettua Jukurille aikaa toipua täyteen kuntoon eikä Lassi Lehtiselle tule liian suurta kuormaa, Vuorio sanoo."

Jukuri loukkaantuneena ja nykyisillä toimenpiteillä ei homma ole lähtenyt liikenteeseen vaikka kohta 2kk on koitettu, niin sitten otettiin plan B käyttöön.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eiköhän Jukurin siirto muualle julkisteta melko pian.
Mihin tietoon tämä perustuu?

Jos maalivahtivalmentaja mainitsee, että Jukuri tarvitsee aika toipumiseen, en osaa siitä suoraan yhdistää, että tällä tarkoitetaan siirtoa muualle.

Lukon uutista lukemalla jään kyllä käsitykseen, että loppukausi mennään kolmella veskarilla.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mihin tietoon tämä perustuu?

Jos maalivahtivalmentaja mainitsee, että Jukuri tarvitsee aika toipumiseen, en osaa siitä suoraan yhdistää, että tällä tarkoitetaan siirtoa muualle.

Lukon uutista lukemalla jään kyllä käsitykseen, että loppukausi mennään kolmella veskarilla.

Mulla sama fiilis.

Mutta muistuu ihan mieleen kausi, kun Lukon maalilla oli Häkkistä, Myllyniemeä ja Lawsonia. Nämä muistaakseni ainakin? Nyt vähän eri tason veskarit kyseessä ainakin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mihin tietoon tämä perustuu?

Jos maalivahtivalmentaja mainitsee, että Jukuri tarvitsee aika toipumiseen, en osaa siitä suoraan yhdistää, että tällä tarkoitetaan siirtoa muualle.

Lukon uutista lukemalla jään kyllä käsitykseen, että loppukausi mennään kolmella veskarilla.

Voi toki olla, että Jukuri menee toivuttuaan lainalle muualle ja uusi yritys ensi kaudella. Selvää on se, että 3 kassarille ei peliaikaa löydy Lukon riveissä.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Kyllä pitäisi nyt Kallelta saada selvyys tuohon Jukurin tilanteeseen. Onko kaveri oikeasti niin klesa, että pitää hankkia uusi kassari loppukaudeksi, vai onko tässä joku osapuoli tyytymätön tilanteeseen.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kyllä pitäisi nyt Kallelta saada selvyys tuohon Jukurin tilanteeseen. Onko kaveri oikeasti niin klesa, että pitää hankkia uusi kassari loppukaudeksi, vai onko tässä joku osapuoli tyytymätön tilanteeseen.
Jos näin ei ole, niin hyvin siellä penkillä olisi voinut istua vaikka joku B-junnujen kakkosveskari.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
niin ja tuossa Twitteriä ja Facebookia selaillessa huomasin, että Lukko on poistanut Jukurin loukkaantumisuutisen. Minkä takia?
Pistinkin tonne Artemin ketjuun mutta mikä homma tää on että uudella molkella ja Jukurilla on sama kummiyritys?? En ole vielä törmännyt tai sitten olen muistamaton että kahdella pelaajalla olisi sama kummiyritys. Herättää sekin hieman epäilyksiä. Entiedä. Pisti vaan silmään.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä asia kaipaa kyllä lisätietoa. Vaikka tässä pienen ihmisen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä niin en kyllä missään nimessä hyväksy mitään "Ässät -lainaa". Jos mies on pelikunnossa niin mitä tänne kolmatta hankitaan. Jotenkin vähän ärsyttää tämän hetken epätietoisuus. On tietenkin selvää, että tarvitaan veskari jos Jukuri on rikki. Mutta sillon se ei pelaa muuallakaan. Eikä todellakaan Porissa. Jukurilla on pitkä soppari Lukkoon ja näkisin, että miestä on nyt hyvä sisäänajaa Liigaan niin voi pärjätessään hankkia myöhemmin ykkösveskarin viitan jos vaikka Lassi vaihtaa maisemaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle on ihan sama kuka Lukossa torjuu, kunhan torjuu hyvin. Mutta kyllä mulla sellainen fiilis on, kaikesta Jukurin rauhassa toipumisesta ym ym. toivomuksista huolimatta, että ei hän enää Lukossa pelaa. Varmaan kulisseissa haetaan kovaa kyytiä Jukurille jo uutta seuraa ja sitten kun se löytyy, tullaan asian oikean laidan kanssa julki.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta kyllä mulla sellainen fiilis on, kaikesta Jukurin rauhassa toipumisesta ym ym. toivomuksista huolimatta, että ei hän enää Lukossa pelaa. Varmaan kulisseissa haetaan kovaa kyytiä Jukurille jo uutta seuraa ja sitten kun se löytyy, tullaan asian oikean laidan kanssa julki.
Mutta minkä ihmeen takia? Eihän miehen ole annettu edes pelata. Tämä ei nyt mun mielestä sovi nyky Lukon imagolle jos Jukuri laitetaan muualle. Ja tulevaisuutta ajetellen pitäisin Jukurin erittäin mielelläni.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Mutta minkä ihmeen takia? Eihän miehen ole annettu edes pelata. Tämä ei nyt mun mielestä sovi nyky Lukon imagolle jos Jukuri laitetaan muualle. Ja tulevaisuutta ajetellen pitäisin Jukurin erittäin mielelläni.
Pirustakos noista tietää muut kuin joukkueen johto/valmentajat ja ko. pelaaja(t). Mutta kieltämättä aika ihmeellinen kuvio tämä kaiken kaikkiaan on.

HIFK näytti just hankkineen Bratislava Capitalsista uuden pakin, ja eikös Saipan Hallorankin tullut sieltä? Luulisi, että aika halvalla sieltä saisi niitä KHL/AHL-kokemusta hankkineita "stay-at home" -pakkeja ja hyökkääjiä (mieluusti senttereitä).

Rahasta kun ei pitäisi olla kiinni. Mutta nyt mitataan Kallen & kumppanien munat! Mihin riittää?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Eihän sitä toisaalta voi tietää, että viihtyykö Jukuri tai yleensä joku muu pelaaja jossain joukkueessa tai kaupungissakaan? Siihen kun vielä yhdistetään vähäinen peliaika, niin pelaaja voi nähdä tässä vaiheessa nähdä aika vähän ratkaisuja. Huono fiilis voi vaikuttaa myös joukkuehenkeen. Kuulin hiljattain, ettei Lukossa ole välttämättä kaikki ollut tyytyväisiä peliaikoihinsa tai vastuuseen. Toivottavasti se on vaan höpöpuhetta.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulin hiljattain, ettei Lukossa ole välttämättä kaikki ollut tyytyväisiä peliaikoihinsa tai vastuuseen. Toivottavasti se on vaan höpöpuhetta.

No eikös tuo ole ihan normaalia? Varsinkin, kun joukkue häviää, niin kyllä siellä moni pienen peliajan kaveri ajattelee, että olisi minun paikkani päästä ratkomaan pelejä ylivoimalla. Lukossa on paljon nuoria pelaajia, jotka haluavat urallaan eteenpäin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toisaalta, jos oikein kautta rantain aletaan kaivelemaan niin olihan Lehtinenkin harjoituskauden sivussa. Voi olla että ei hänkään ole ihan sataprosenttisessa kunnossa, mikä puolestaan selittäisi heikomman puoleisen alkukauden. Molemmilla veskareilla on jotain pientä, niin ei ole ollut luottoa taikka uskallusta peluuttaa Jukuria enempää ja nyt sitten päädyttiin tähän kolmannen maalivahdin hankintaan. Saavat sitten rauhassa kuntouttaa itsensä, jahka Alpertti pääsee tositoimiin. Eikun mikä hemmetin Artemi onkaan.

En tiä, kunhan rakentelen ties mitä kuvioita selitykseksi tähän hankintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös