Josh Kestner – rightin maalitykki

  • 80 824
  • 597

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Neljää peliä en odottanut, vaan 1-2 mutta eipä siinä. Osuuhan se päähän selvästi.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

5. Pääkohdat päätöksen perusteista

  • Kiekolliseen hyökkääjään kohdistunut taklaus
Ööö, häh? Mistä lähtien kiekollista pelaajaa ei ole saanut taklata?
Vai mitä mä en nyt ymmärrä?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ööö, häh? Mistä lähtien kiekollista pelaajaa ei ole saanut taklata?
Vai mitä mä en nyt ymmärrä?

Älä viitsi väärinymmärtää selvää asiaa:

"Liigan linjauksien perusteella selkeä päähän kohdistuva taklaus arvostetaan viiden (5) ottelun mittaiseksi pelikielloksi. Tämän tilanteen rangaistusharkinnan osalta kurinpitodelegaatio toteaa, että tilanteessa tapahtuu päähän kohdistunut taklaus.

Toisaalta kurinpitodelegaatio toteaa, että Kestner tulee taklaustilanteeseen vähäisellä vauhdilla liukuen. Delegaatio toteaa, että taklauksen voima ja vähäinen vauhti ovat seikkoja, jotka otetaan rangaistusharkinnassa huomioon lieventämisperusteena."
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Kessu reenaa Eepin kanssa ennen joukkuetta eli olisi pelikunnossa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Älä viitsi väärinymmärtää selvää asiaa:

"Liigan linjauksien perusteella selkeä päähän kohdistuva taklaus arvostetaan viiden (5) ottelun mittaiseksi pelikielloksi. Tämän tilanteen rangaistusharkinnan osalta kurinpitodelegaatio toteaa, että tilanteessa tapahtuu päähän kohdistunut taklaus.

Toisaalta kurinpitodelegaatio toteaa, että Kestner tulee taklaustilanteeseen vähäisellä vauhdilla liukuen. Delegaatio toteaa, että taklauksen voima ja vähäinen vauhti ovat seikkoja, jotka otetaan rangaistusharkinnassa huomioon lieventämisperusteena."
Men ny porilaine omal puolel, tiäksää! Ei kiinnosta teikäläisten mielipiteet pätkääkään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Men ny porilaine omal puolel, tiäksää! Ei kiinnosta teikäläisten mielipiteet pätkääkään.
Me porilaiset sentään keskitytään keskusteluun myös naapurin osiossa. Toista se oli eräällä poispotkitulla kauhukakaralla :).

Halvalla pääsi Kestner, kun Sampolla ei pokka ja linja pidä pätkääkään. Todella erikoinen vähennys.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Me porilaiset sentään keskitytään keskusteluun myös naapurin osiossa. Toista se oli eräällä poispotkitulla kauhukakaralla :).

Halvalla pääsi Kestner, kun Sampolla ei pokka ja linja pidä pätkääkään. Todella erikoinen vähennys.
Kyseessä on varmaan liigakauden heppoisin pelikielto. Hiukan hipaisee vaihtoliu'ussa ja Kangasniemen tapainen kääpiö hiukan horjahtaa. Änärissä tämmöiselle touhulle nauretaan ja vähän hörähdin itsekin.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollut toki pettymys koko kautta ajatellen, mutta itse jollain tavalla pidän Kestneristä. Tässä nykyisessä Lukon nipussa aika lailla ainoa pelaaja, jolta voi odottaa jotain yllätyksellistä.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollut toki pettymys koko kautta ajatellen, mutta itse jollain tavalla pidän Kestneristä. Tässä nykyisessä Lukon nipussa aika lailla ainoa pelaaja, jolta voi odottaa jotain yllätyksellistä.
Ja edes vähän näyttää tunnetta eikä anna hyppiä nenille, kuten siinä Tikan kanssa käydyssä kahakassa osoitti.

Toisin kun esimerkiksi Karjalainen joka ottaa maalin edessä runtua edestä ja takaa, mutta ei tee elettäkään että antaisi takaisin.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kestner on pirun kova tähän sarjaan, kunhan saisi sen oikean pelintekijän vierelle. Liike todella hyvää ja hommat maistuu. Parhaimmaista päästä tänä keväänä. Minun puolesta saa tehdä jatkot, tällaisia pelaajia tarvitaan aina.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Mut täältä luin kahden tietäjän suusta, että on ihan paska?
Myönnän että itsekin hiukan kriittisesti ajoittain suhtautunut, lähinnä jäähyihin. Raskasta silti lukea eräiden jatkuvaa provosoivaa ja ylimitoitettua paskaa hänestä.

Runkosarjassa ei palkittu työnteosta ja pääosin pelasi 4. ketjussa. Elkeitä paljon parempaan oli nähtävillä jo runkosarjassa. Sattumallakin on toki ollut sijaa. Alati vaarallinen kun pääsee kiekolle hyökkäyspäässä.

Se mistä itse yllättynyt niin ollut puolustuspäähän hyvä. Onkohan kehittynyt juuri siinä jopa eniten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös