Josh Brook Lukossa

  • 31 561
  • 209

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harmittaa kyllä nyt nähdä kiekollista Brookia kun koko kauden ollut Taren perämiehenä. Voisi olla lähemmäs 40 pojoa kasassa jos olisi saanut Tarmolle varatun roolituksen koko kauden ajan. Toivottavasti pelaa ensi kaudella. Huikea ukko.
Jos Lukossa on ensi kaudella Tare, Brook sekä Stenqvist/Stenkun korvaaja, niin sitten noiden kaikkien on saatava ylivoimavastuuta. Tare ja Stenkku toimii yv:llä jotenkin, mut Brook ja Stenqvist ovat pelanneet ylivoimaa aina samalla tontilla urallaan.

Mulla on jotenkin sellainen olo, että Brookilla on tänään taas 2-3 pinnan ilta. Vittu kun saisi tämän jollain tuurilla tai vaikka v***n isolla rahalla jatkamaan.
 

Lemppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Lukossa on ensi kaudella Tare, Brook sekä Stenqvist/Stenkun korvaaja, niin sitten noiden kaikkien on saatava ylivoimavastuuta. Tare ja Stenkku toimii yv:llä jotenkin, mut Brook ja Stenqvist ovat pelanneet ylivoimaa aina samalla tontilla urallaan.

Mulla on jotenkin sellainen olo, että Brookilla on tänään taas 2-3 pinnan ilta. Vittu kun saisi tämän jollain tuurilla tai vaikka v***n isolla rahalla jatkamaan.
Ei me tarvita Tarmoa ensi kaudella, kun ei nytkään...
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei me tarvita Tarmoa ensi kaudella, kun ei nytkään...
Jatkosta on viime aikoina kuitenkin huhuttu, joten siksi hänet kannattaa pitää mukana. Mun Lukkoon mahtuu kyllä edelleen, mutta sitten Piippo-Abt osaston kaverit pitää olla 2-3 pykälää kovempia. Järä nyt menisi 7-8 pakkina.

"Austin/Nemecek"-Stenqvist
Almari-Brook
Reunanen-"Viitasalo"
Ervasti-Järvinen

Tuolta näyttää TOP-3 pakisto.

E: Almari
 
Viimeksi muokattu:

Lemppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatkosta on viime aikoina kuitenkin huhuttu, joten siksi hänet kannattaa pitää mukana. Mun Lukkoon mahtuu kyllä edelleen, mutta sitten Piippo-Abt osaston kaverit pitää olla 2-3 pykälää kovempia. Järä nyt menisi 7-8 pakkina.

"Austin"-Stenqvist
"Nemecek"-Brook
Reunanen-"Viitasalo"
Ervasti-Järvinen

Tuolta näyttää TOP-3 pakisto.
Almari?
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Hieman yllättävästi hoisi tänään myös sitä omanpään isännän roolia. Sitä mitä Abtin tai Järvisen pitäisi ehkä enemmän hoitaa.

Enkä minä sillä, arvostus kaveria kohtaan nousi roimasti. Piti omiensa puolta ja muistutti. Enemmänkin olisi voinut leipoa, mutta ei liikaa kerralla.

Tuolla tiikerinsilmällä pelaavia Lukko tarvitsee. Hieman isompina ja häijympinä. Pari.

Ja Brookin voi signata ensi kaudelle. Toimittaa kiekollista roolia hyvin kakkosparissa, eikä ole omissa todellakaan lapanen. Ensi kaudella rävähtäisi, YV vastuulla?
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli kyllä ihan oikein tehty Brookilta. Molariin kun kosketaan tuolla tavalla, niin ei kyselty vaan annettiin palaa. Muutenkin hyvää pelaamista ja kuten on taidettu muutaman kerran todeta, niin yleensä se toinen kausi on se parempi. Jos ei jatka Lukossa, niin toivottavasti ei myöskään jatka muussa liigajoukkueessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös