Jonas Junkka

  • 11 848
  • 103

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Mikähän mahtaa olla kun miehen otteet ovat aivan kummalliset. Treenipeleissä aivan luokatonta ja liigapelit jatkuneet samaa tasoa. Kummastuttaa kun mies viittii väittää, että hän hakee Suomesta uutta mahdollisuutta päästä takaisin änäriin. Ei ainakaan näillä otteilla. Hänellähän on vielä kahden vuoden pahvi saas nähä miten kauan, jos otteet eivät parane. Itse ainakin pidän kyseistä herraa HIFK:n kovimpana hankintana tällä kaudella. Ehkä haukkuminen on turhaa näin aikaisessa vaiheessa. Mutta kun muistelee vaan niitä aikoja kun hän pelasi kerhon paidassa. Aivan toinen mies tällä hetkellä. Toivotaan otteiden todellakin parantuvan. Kaikki ottelut mitä olen Junkan nähnyt pelaavan petopaidassa eivät ole vakuuttaneet. Kommentoikaa. Ovatko haukkumiset teidän mielestä turhaa ja miten käy, jos otteet ei parane?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Saatan olla väärässä mutta eikö Junkka ole kuntoutumassa loukkaantumisesta jonka takia kesällä jäi harjoitteleminen vähän vähemmälle?Onhan mies kuitenkin täydessä kunnossa ollessaan erinomainen puolustaja..
 

eskos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko syy sairastelussa?

Junkkahan sairasti heinäkuulla vakavan aivokalvon tulehduksen,
lieneekö kovin ihme, jos ei ole vielä päässyt omalle tasolleen.
Luulisi kokeneen pakin tuosta pikkuhiljaa kuntoutuvan.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos hän todella on aivokalvon tulehduksen sairastanut ja vielä heinäkuussa, niin ei todella ole mikään ihme jos peli ja luistin ei kulje.. jostain luin että olisi ollut harjoittelematta kesällä 6 viikkoa? Eli jos hän on sen 6 viikkoa ollut tuossa heinäkuun tietämillä poissa, niin silloinhan hän on hypännyt suoraan sairasvuoteelta harjoituspeleihin, ja treenaminen on jäänyt minimiin.. ja siltä se ikävä kyllä tällä hetkellä näyttää.

..
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
On mies selvästi alikuntoinen. Jos vaan olisi muita pakkeja, voisi levätä ja harjoitella itsensä kuntoon, mutta kun ei.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aivokalvontulehduksesta

No ihme että pystyy edes pelaamaan. Ainakin itselläni meni toipumiseen lähes kolme kuukautta. Pikkuhiljaa pystyi olemaan ylhäällä aina vähän kauemmin. Monta viikkoa älytön päänsärky ja sen jälkeen oksettaa ja huimaa vielä kuukauden verran. Kun tasapainoaisti ei ole kunnossa, ei ole ihme että tulee tehtyä virheitä kaukalossa. Tuskinpa siinä kunnossa pystyy kunnolla edes harjoittelemaan.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mitä näin Jonaksen muutama viikko sitten Helsingin jäähallissa seksimessuilla, niin oli hänelle ainakin huippu-urheilijaksi suurehko eturessu kasvanut sitten Kerhon vuosien. Tiedä sitten mikä on syynä, mutta painon lisäys ei ole tullut ainakaan ruiksen muodossa.

- Rolf Paski -
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Olenko koskaan pitänyt Junkkaa hyvänä puolustajana? - En.
Olenko koskaan ymmärtänyt miksi Junkka on saanut niinkin paljon huomiota, että pääsi kokeilemaan taalajäille - En!
Miksi siis miehestä vouhotetaan?

Junkalla oli HPK-aikoina ja on edelleen suuria puutteita peruspelissä. En tule koskaan ymmärtämään mitän hän itsensä keplotteli parrasvaloihin. Tämän on tietenkin minun mielipiteeni ja kuten moni varmasti arvaa, moni Hämeenlinnalainen ei minua tässä asiassa ymmärrä.

Junkka on huono ja tulee aina olemaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Aivo Junkka

Mä luulen, että Junkalla on tosiaan mennyt aikaa tohon palautumiseen, viisi viikkoa harjoittelematta ei voi olla näkymättä suorituksissa, uskon miehen tulevaan vielä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti ThaSpot
Olenko koskaan pitänyt Junkkaa hyvänä puolustajana? - En.
Olenko koskaan ymmärtänyt miksi Junkka on saanut niinkin paljon huomiota, että pääsi kokeilemaan taalajäille - En!
Miksi siis miehestä vouhotetaan?

Junkalla oli HPK-aikoina ja on edelleen suuria puutteita peruspelissä. En tule koskaan ymmärtämään mitän hän itsensä keplotteli parrasvaloihin. Tämän on tietenkin minun mielipiteeni ja kuten moni varmasti arvaa, moni Hämeenlinnalainen ei minua tässä asiassa ymmärrä.

Junkka on huono ja tulee aina olemaan.

-No miten se sitten keplotteli itsensä Ruotsin maajoukkueeseen pari vuotta sitten?? Ja sitten se NHL-yrityskin?? Tämä on siis kansainvälinen salaliitto!
Muistan Junkan HPK:n eli vastustajan riveistä ja tykkäsin silloin, hyvä iso peruspakki. Uskon, toivon ja luulen että Junkka tulee vielä kunhan saa kuntoutua. Mutta toiveita peliajan vähenemisestä tässä loukkaantumissumassa ei valitettavasti ole, kun Ahma-Aki ja Poro Rajalakin on kaivettu naftaliinista.
 

Luiro

Jäsen
Kyllä se Junkka on edelleen hyvä pelimies. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Junkka oli siinä mikkihiiri -kerhossa ainoita pelimiehen mitoissa olleita pelaajia. Voisin ThaSpot kysyä sinulta, että ottaisitko mieluummin Jonas Junkan kuin Tomas Vlasakin? Typerä kysymys, sillä sitä mikkihiirtä ei kukaan täysijärkinen Hämeenlinnaan enää halua. Kahden vuoden takaisessa joukkueessa pelimiehen mittaisia miehiä olivat Junkka, Ackeström, Simicek ja Santala. Pelimiehiksi heidän lisäkseen voitiin laskea Lavins, Sulku, Peltonen, Hentunen, Kapanen, Palo ja Peltola. Tämä on tietysti oma mielipiteeni, mutta edelleen Junkalla on enemmän käyttöä HPK:ssa kuin Vladimir Sicakilla tai muilla yhtä hyvillä puolustajilla. Ainoa huono puoli Junkassa on se, että häntä ei voi enää Hämeenlinnaan ottaa tämän kesän jälkeen. Jos kaveri lähtee valuutan perässä IFK:hon, niin pysyköön siellä.

Judas Scum.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Junkka on ollut tällä kaudella NIIN pelle, ettei mitään rajaa. Äijä peruuttelee ja välttää kaikkia kontakteja enemmän, kuin Aki Tuominen koskaan! On vain puhdasta tuuria, että kaverin +/- sarakkeessa on vielä 0. Toivottavasti Junkka ei näe kevättä IFK:n paidassa, joulukin on jo liikaa...
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Luiro ja JHag!!!

Ensiksikin kaverini Luiro:

Junkka vai Vlasak? :D Korjaisin sinun lausettasi näin : "Typerä kysymys, sillä niitä mikkihiiriä ei kukaan täysijärkinen Hämeenlinnaan enää halua."

Jos tuossa olisi ainoat vahvistukset mitä HPK:n paitaan voisi saada, niin jättäisin molemmat pois. Jos jotain olen teidän "viisaampien" seassa sikakatsomossa ihmetellyt, niin se, miten te saitte Junkasta tosi hurjan pelimiehen. Saat tietysti pitää mielipiteesi, mutta niin pidän minäkin. Minä en vain ole koskaan tykännyt Junkasta HPK-aikoina ja toisekseen mulle on ihan sama missä mies nykyään pelaa. Kunhan ei enää Hämeenlinnaan laskeudu, aamen!


AHag:

Maajoukkuekutsu ja NHL-reissu - En minä henkilökohtaisesti ymmärrä miksi mies on tuollaisiin meriitteihin päässyt! Mielestäni nämä jutut tekevätkin asiasta melkeimpä X-Files osastoa, käsittämätöntä. Totuus nimittäin on se, että minä en osaa Junkan uraa selittää mitenkään, ehkä minulla ei vain ole pelisilmää. Ja tuo salaliittoheittosi oli lähinnä naurettava - se ampui liikaa yli.
Minä varmasti haluaisin myös uskoa Junkan tuloon jos mies HPK:ssa pelaisi, mutta tällä hetkellä toivon, että ihmiset tajuaisivat sen pienen faktan, minkä minä olen ollut näkevinäni jo muutaman vuoden - Junkka on huono puolustaja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Luiro ja JHag!!!

Viestin lähetti ThaSpot



Maajoukkuekutsu ja NHL-reissu - En minä henkilökohtaisesti ymmärrä miksi mies on tuollaisiin meriitteihin päässyt! Mielestäni nämä jutut tekevätkin asiasta melkeimpä X-Files osastoa, käsittämätöntä. Totuus nimittäin on se, että minä en osaa Junkan uraa selittää mitenkään, ehkä minulla ei vain ole pelisilmää. Ja tuo salaliittoheittosi oli lähinnä naurettava - se ampui liikaa yli.

-Tuota noin. Onko ironia, salaliittoteoriaani viitaten, tuntematon käsite Hämeenlinnassa päin?:p
 

Luiro

Jäsen
Jos Junkka 190 cm / 90 kg on mikkihiiri, niin Tomas Vlasak oli SM-Liigan paras kulmavääntäjä. Anteeksi vain, mutta olen toivonut jo Junkalle kaikkea pahaa, eikä mies tule enää nousemaan sille tasolle, millä hän oli kaudella 1999-2000. Kyllä uskon SM-Liigan hyökkääjien erottavan hyvät ja huonot puolustajat toisistaan parhaiten.

Junkka ja Vlasak saavat silti pysyä poissa Hämeenlinnasta.
 

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Junkka

1999-00 HPK Hameenlinna FNL 54 13 18 31 72

Miten "niin surkea" puolustaja kuin Junkka kuulemma on, pystyi tekemään noin kovat tehot SM-liigassa? Ja tehotilastossa taisi olla lukema +11.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
JHag....

Ironia on hyvin tuttu käsite, mutta sinun kommenttisi oli mielestäni halveksiva minun mielipidettäni kohtaan. Mutta jep, ei siitä sen enempää - ymmärsin pointtisi:) Viestini oli väsätty huonossa mielentilassa ja sitä myöten huumori puuttui, joten antaa asian olla.

Ja muille:

Minulle on aivan sama mitä Junkan tilastot näyttävät HPK:n ajoilta. Minulle on aivan sama onko mies saanut maajoukkuekutsun. Minulle on myös aivan sama onko mies joskus käynyt NHL:ssä ja todella luullut, että hänen taidoillaan sieltä pelipaikka saataisiin. Itseasiassa koko ajatus Junkasta NHL-puolustajana naurattaa nyt ja tulee naurattamaan jatkossakin. Minä en vain näe Junkassa sitä mitä muut näkevät, piste. Osaltani tämä keskustelu on ohi, oma kantani on varmasti tullut kaikille selville;)
 

Luiro

Jäsen
ThaSpot:
Mielestäni NHL on täysin yliarvostettu sarja, joten en usko, että Junkalla olisi ongelmia pärjätä siellä. Pelaahan siellä muuan Kari Haakana, joka on myös pelannut maajoukkueessa (jonka arvo on kärsinyt melkoisen inflaation). Eikä Haakanaa voi ikinä pitää Junkan tasoisena puolustajana. Junkalla oli hyvä liikkuvuus, pelisilmä ja kaveri oli kookas, mutta ei mikään lempeä jättiläinen. NHL-puolustajista 30-40 prosenttia on ainoastaan kelvollisia SM-Liigaan. Ei siellä tarvitse osata liikkua. Kaikki muistavat tähtipelaaja Yves Racinen.

Milloinkohan alat kehumaan Aleksander Havanovia huippupuolustajaksi?
Sehän pelaa änärissä myös.
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minusta Jonas on ihan kelpo peluri. Kokoa löytyy ja miehen otteet Änhooällässä olivat aikoinaan tosi hyviä. Go Jonas, Go!
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Mickey
Minusta Jonas on ihan kelpo peluri. Kokoa löytyy ja miehen otteet Änhooällässä olivat aikoinaan tosi hyviä. Go Jonas, Go!

No siehän sälli oot. Minä kun muistelisin, että yhtään NHL -peliä ei tainnut Junkan tilille rapsahtaa, mutta hyvä että oikaisit.
 

JanJ

Jäsen
Jonas Junkan NHL-tilastot:
0 0+0=0 0 0
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mickey

Osaisitko vielä kertoa jotain lisätietoa, tilastoja tms. Kenen pakkiparina pelasi jne. Kohokohdat NHL- reissulta.? Kaikki informaatio kiinnostaa.

T:Junkka-Fani
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, eihän mies pahemmin pisteillä mässäillyt. Esitti kuitenkin ihan mukavia otteita ja säilytti paikkansa ylhäällä.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Mickey
Juu, eihän mies pahemmin pisteillä mässäillyt. Esitti kuitenkin ihan mukavia otteita ja säilytti paikkansa ylhäällä.

Tuo ensimmäinen nolla tarkoittaa että nolla ottelua NHL:ssä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös