Jokerit ylivoimaisesti eniten esillä mediassa

  • 17 660
  • 188

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, paitsi että tämä on minusta surullista. Pojat jopa tappelevat siitä milloin he saavat julkaista "salaiset" tietonsa.

No, eikös tuo nyt aika sulassa sovussa läpi käyty. Ymmärrän tosin että se sinusta vaikutti tappelulta, sillä sen verran hyvin on sillä puolella aina totuttu liioittelemaan fyysistä ylivoimaa :)

Mutta itse asia ei muutu mihinkään. Jokerit on ylivoimaisesti eniten esillä mediassa. Itse vaihtaisin sen - kuten olen moneen kertaan todennut - mieluimmin tukevaan sarjajohtoon ammattivalmentajan kanssa. HIFK-leirin kateellisuuden ymmärrän hyvin, sillä teillähän on monen monta vuotta hoettu mantraa siitä, että ei väliä miten sarjassa menee, pääasia on että tapahtuu ja puhutaan. Nyt Jokerit tarjoaa sitä koko rahan edestä.

Ja on vielä keväällä korkeamalla kuin HIFK. Sekin vielä...
 

13~

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Mutta itse asia ei muutu mihinkään. Jokerit on ylivoimaisesti eniten esillä mediassa. Itse vaihtaisin sen - kuten olen moneen kertaan todennut - mieluimmin tukevaan sarjajohtoon ammattivalmentajan kanssa. HIFK-leirin kateellisuuden ymmärrän hyvin, sillä teillähän on monen monta vuotta hoettu mantraa siitä, että ei väliä miten sarjassa menee, pääasia on että tapahtuu ja puhutaan. Nyt Jokerit tarjoaa sitä koko rahan edestä.

Jos nyt jatketaan tällä semiprovo-linjalla, niin enitenhän Jokerit on ollut mediassa esillä sen takia, että siellä kaukalossa ei oikeasti satu taikka tapahdu mitään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
cobol kirjoitti:
Mutta itse asia ei muutu mihinkään. Jokerit on ylivoimaisesti eniten esillä mediassa. HIFK-leirin kateellisuuden ymmärrän hyvin, sillä teillähän on monen monta vuotta hoettu mantraa siitä, että ei väliä miten sarjassa menee, pääasia on että tapahtuu ja puhutaan. Nyt Jokerit tarjoaa sitä koko rahan edestä.

On ollut tällä kaudella. Tosin jos lukee oman omistajansa lehteä, niin aivan varmasti onkin. HS on kirjoittanut Petri Variksesta ja muista vaikka kuinka paljon.

Nyt sinä alat hokea samaa mantraa, kun tällä kaudella IFK:n lähimmissä paikalliskilpailijoissa on tapahtunut vain kulisseissa, jäällä ei edelleenkään yhtään mitään. Sama tilanne siis jatkuu, Jokerit tarjoaa kyllä samantyylistä sekoilua kulisseissa kuin IFK on tarjonnut, mutta kentällä peli on samaa HMV-kiekkoa johon Jokereilla on totuttu jo vuosia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
13~ kirjoitti:
Jos nyt jatketaan tällä semiprovo-linjalla, niin enitenhän Jokerit on ollut mediassa esillä sen takia, että siellä kaukalossa ei oikeasti satu taikka tapahdu mitään.

Täsmälleen näinhän olen kirjoittanut alusta asti. Äskenkin. Milloin tahansa vaihtaisin tämän roolin mm. menestykseen. Ei tästä ole syytä mitenkään ylpeä olla.

Mutta ei tätä esillä olon syytä kukaan muista enää muutaman kuukauden päästä. Sen sijaan Jokerit muistetaan ja Lindström myös niiden keskuudessa, jotka eivät jääkiekkoa edes seuraa. Vielä ensi kesänäkin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hjallishan joskus sanoi että ei ole väliä ollaanko julkisuudessa positiivisesta asiasta tai negatiivisesta, pääasia että ollaan julkisuudessa.
No nyt Hjallis on sitten onnellinen kun ollaan julkisuudessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
mixu kirjoitti:
Hjallishan joskus sanoi että ei ole väliä ollaanko julkisuudessa positiivisesta asiasta tai negatiivisesta, pääasia että ollaan julkisuudessa.
No nyt Hjallis on sitten onnellinen kun ollaan julkisuudessa.

Itse en tuollaista muista Hjalliksen sanoneen. Mutta kirjoittamasi on eräs medianäkyyden perusslogani. Pääasia on että ollaan esillä ja että negatiivinenkin asia on parempi kuin että ei olla esillä lainkaan.

Tässä kun nyt on selannut aamun lehdet (HS, IS, IL, Hbl) ja katsonut eilen ja tänään uutiset, niin Jokereiden saama julkisuus on todella massiivista. Todella isolla volyymilla on markkina hallussa. Ja mikä mielenkiintoista, erittäin positiivista ja kannustavaa on kaikki se, mitä Jokereista esitetään tai kirjoitetaan. Curren ansiosta, uskon.

Toivottavasti osaa myös valmentaa :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Mutta itse asia ei muutu mihinkään. Jokerit on ylivoimaisesti eniten esillä mediassa. Itse vaihtaisin sen - kuten olen moneen kertaan todennut - mieluimmin tukevaan sarjajohtoon ammattivalmentajan kanssa. HIFK-leirin kateellisuuden ymmärrän hyvin, sillä teillähän on monen monta vuotta hoettu mantraa siitä, että ei väliä miten sarjassa menee, pääasia on että tapahtuu ja puhutaan. Nyt Jokerit tarjoaa sitä koko rahan edestä.

En ole kateellinen. Ja tuskin kovi moni muukaan.

Älä viitsi yleistää. Jos pari nimimerkkiä kirjoittaa jostain ryminäpronssista, se ei tarkoita sitä että tämä olisi kaikkien muiden kannattajien kanta. Uskallan jopa väittää, että IFK:n surkea menestys yritetään kuitata tällä sattuu ja tapahtuu roskalla.

Tällä hetkellä syyllistyt mielestäni siihen itsekin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nuorempi Nelson kirjoitti:
En ole kateellinen. Ja tuskin kovi moni muukaan.

Älä viitsi yleistää. Jos pari nimimerkkiä kirjoittaa jostain ryminäpronssista, se ei tarkoita sitä että tämä olisi kaikkien muiden kannattajien kanta. Uskallan jopa väittää, että IFK:n surkea menestys yritetään kuitata tällä sattuu ja tapahtuu roskalla.

Tällä hetkellä syyllistyt mielestäni siihen itsekin.


Hyvä kirjoitus sinulta. En yhtään kiellä syyllistyväni. Jollain pitää edes vähän lohduttautua tämän kaiken... sanoisinko bordellin keskellä.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Hei mulla on ajatus.... Mitä jos Jokereiden mielenkiintoinen alkukausi on vain teeskentelyä? Hommataan vahvistuksia suureen ääneen ja halutaankin ainoastaan olla mediakiinnostavin jengi. Tapahtumia on riittänyt ja ruvetaan sit pelaamaan, ainiin mut meillä on Masa boosiis...

Se joka sanoo et Jokerit ei oo ollu "tämän kauden" mediakiinnostavin jengi, puhuu paskaa! Tätä paremmaksi se ei muutu, maanantaisin klo 15 Hartwall Areenalla, Jokerit, kuka haluaa? MTV3?
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Kyllähän tämä pysti on jo kotiin tuotu, ellei jotain aivan mullistavaa satu. Ei tarvitse kuin katsoa ns. ulkopuolisten säntäämistä ns. vieraaseen pöytään, niin huomaa mikä joukkue herättää mielenkiintoa ja intohimoja suuntaan jos toiseenkin. Vielä kun saisivat pelin kulkemaan...
 

Dieter79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Masan&Hjalliksen pyörittämä bingokone
heh Masahan on Hjalliksen kanssa tehnyt suunnitelmat jo pitkän aikaa sitten. Hjartwallin yhteistyö sopparit menee 2007 umpeen ja jo nyt neuvotellaan mitä nimeä jaffala tulee kantamaan tulevaisuudessa, ja nyt näytetään mahdollisille yhteistyökumppaneille miten Hjallislandiassa pyöritetään kunnon mediashowta.. Eli Masa&Hjalmari äijät on kunnon showbusinessmiehiä..
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Todella huonosti sopii ketjun aiheeseen, mutta ehdottomasti lähinnä oikeaa ketjua, kun en viitsinyt uuttakaan näin vähäisen asian vuoksi avata. Ja viesti ei ole tarkoitettu provosoivaksi.

Mutta onko kellään muulla sellaista myötähäpeän tunnetta päällä, kun kuuntelee näitä Jokerien radiomainoksia? Ilmeisimmin Mikko Kivinen houkuttelee esimerkiksi hare krishnoja liittymään jengiin. Omasta mielestäni pk-seudun kolmen joukkueen mainoksista Jokerien tekemät edustavat jotain aivan muuta kuin pitäisi. Sekä HIFK ja Blues tuovat suoraan ja jämäkästi esille asian, kun taas Jokerien mainokset ovat ihmeellistä lässyttämistä. Tällaisten mainosten läpipääseminen antaa itselleni ainakin todella juntin ja amatöörimäisen kuvan joukkueen markkinointiosastosta. Muutama kaveri ovat myös näille nauraneet, että ei ainakaan tuollaiseen jengiin kiinnostaisi yhtään liittyä.

Vai onko sittenkin, että tällainen mainostaminen vetoaa "kansan syviin riveihin"? Kokeeko joku nämä humoristisiksi ja hauskoiksi mieluummin kuin säälittäviksi?
 

rage

Jäsen
Suosikkijoukkue
T:mi Porin hitsaus ja rengas
E kirjoitti:
Todella huonosti sopii ketjun aiheeseen, mutta ehdottomasti lähinnä oikeaa ketjua, kun en viitsinyt uuttakaan näin vähäisen asian vuoksi avata. Ja viesti ei ole tarkoitettu provosoivaksi.

Mutta onko kellään muulla sellaista myötähäpeän tunnetta päällä, kun kuuntelee näitä Jokerien radiomainoksia? Ilmeisimmin Mikko Kivinen houkuttelee esimerkiksi hare krishnoja liittymään jengiin. Omasta mielestäni pk-seudun kolmen joukkueen mainoksista Jokerien tekemät edustavat jotain aivan muuta kuin pitäisi. Sekä HIFK ja Blues tuovat suoraan ja jämäkästi esille asian, kun taas Jokerien mainokset ovat ihmeellistä lässyttämistä. Tällaisten mainosten läpipääseminen antaa itselleni ainakin todella juntin ja amatöörimäisen kuvan joukkueen markkinointiosastosta. Muutama kaveri ovat myös näille nauraneet, että ei ainakaan tuollaiseen jengiin kiinnostaisi yhtään liittyä.

Vai onko sittenkin, että tällainen mainostaminen vetoaa "kansan syviin riveihin"? Kokeeko joku nämä humoristisiksi ja hauskoiksi mieluummin kuin säälittäviksi?

Meikäläinen tuli tänne Jokereiden leiriin oikein erikseen etsimään sopivaa ketjua, johon voisin kommentoida tätä mainosta. Kommentoin sitten tähän ketjuun, kun joku muukin puhuu samasta asiasta. Tämä Kivinen + hare krishna -juttu on ihan helvetin hyvä! Muita Kivisen mainoksia en ole rekisteröinyt mutta tätä mainosta nauroin ääneen. En edes muista miten se tarkalleen meni mutta nauratti kovasti. "Tule areenalle soittamaan rumpuas, anna se rumpu tänne kaljupää, Jookeerit, Jookeerit" tai jotain sen suuntaista. Lisää!

Nämä Bluesin mainokset taas ovat niin perinteistä muka kovaa kiekkoäijälyä. Möreä-ääninen mies kertoo kuinka löytyy "taitoa ja tunnetta". Ai kun kiva! Samaan rahaan luvataan, että "kiekkoilu on NYT pääosassa". Ennen ei vissiin ollut? "Ostakaa nyt joku edes kausikortti, niin saatte Harrikan." Kiva kiva.

Jokerit - Blues: 1-0

Nämä koripallomainokset(?), joissa tsadi miits kantrisaid ovat myös niin naurettavaa spedeilyä. Kaiken tarvitsee olla niin äijää, niin äijää. Kovat jätkät erottuu kentällä, ei mainoksissa. Huumoria pitäisi käyttää enemmän. Ei joukkueen uskottavuus siitä kärsi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
rage kirjoitti:
Tämä Kivinen + hare krishna -juttu on ihan helvetin hyvä! Muita Kivisen mainoksia en ole rekisteröinyt mutta tätä mainosta nauroin ääneen. En edes muista miten se tarkalleen meni mutta nauratti kovasti. "Tule areenalle soittamaan rumpuas, anna se rumpu tänne kaljupää, Jookeerit, Jookeerit" tai jotain sen suuntaista. Lisää!

Kukaan ei ole tätä vielä kommentoinut ja ehkä se johtuu siitä, että näihin mainoksiin suhtaudutaan tällä puolella aitaa eli Jokereiden kannattajien keskuudessa aika varauksellisesti. Tiedä sitten johtuuko siitä, että kypärän naru on liian kireällä vai mistä, mutta en minäkään voi väittää tosissani, että nämä jutut olisivat minuun uponneet. Ulkopuolisen silmin ne ovat kenties osuvia ja huvittavia, mutta juuri tuota jälkimmäistä minä ainakin vähän karsastan. Ei mulla kyllä ole mitään parempaakaan esittää tilalle. Ja Kivinen on terävä kaveri ja aito Jokerikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös