Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 734 870
  • 8 198

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sanonnoissa on yleensä takana elämän viisautta ja sanonta "pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vielä lähempänä" puoltaa ehdottomasti jatkoa KHL:ssä. Ja uskonkin, että Harkimon kaikissa toimissa on tuo edellä mainittu sanonta taka-ajatuksena. Harkimo on ainoana Länsi-Eurooppalaisena poliitikkona onnistunut pääsemään Putinin sisäpiiriin ja on näin ollen loistavissa asemissa tekemään myyräntyötä. Hattu pois päästä tuolle väärinymmärretylle suurelle valtionmiehelle.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämä narsisti se vaan jaksaa jatkuvasti lukea tekstejäni, vaikka on ignoorannut minut ties kuinka monta kertaa.
Aika pahasti oon kulkeutunut hänen ihonsa alle, olen pahoillani siitä.
On aikamoista huuhaata tuoda esille näkemyksiään siitä, miten yksi Veikkauksen hallituksen jäsen järjestelee koko yhtiön rahanjako/sponsorointikuviota, voi hellanlettas näitä besserwissereitä. Mitähän täällä saakaan lukea seuraavaksi.

Aika monta virhettä saat vaihteeksi tungettua lyhyeen tekstiisi. Olisi mielenkiintoista kuulla syytösten lisäksi perusteluja, mutta sinun kirjoitushistoriasi tuntien niiden edellyttäminen sinulta on mahdoton haaste. Mitä tulee vaihteeksi syyttelyyn ja nimittelyyn niin ohitan ne hymähtelyllä. Sinulla on kyseisestä syistä johtuvia sanktioita jo useaan kertaan annettu ja ilmiselvästi kykysi oppia virheistäsi on varsin vaatimattomalla tasolla. Mitä tulee ihon alle menemiseen niin siihen voin antaa vastauksen. Minun ei ole tarvinnut matkia sinun allekirjoitustasi tekemällä omaa väännöstäni vaan päinvastoin, se riittänee todisteeksi kuka on mennyt ja kenen ihon alle. Voit tietysti väittää tuon olevan puhdasta yhteensattumaa, mutta sitä tuskin kukaan ostaa. Ei edes ne sinun vodkasta, saunomisesta ja kalastuksesta pitävät Suomen turvallisuuspolitiikkaa analysoivat syrjäseutujen rajavartiomiehet.

Kun kerran esität syytteitä siitä, että kirjoituksessani väitän Harkimon järjestelevän Veikkauksen rahavirtoja Jokereiden suuntaan niin kehoitan lukemaan uudestaan. Joko kyseessä on lukemisen ymmärtämisen vaatimaton taso tai tarve käsien heilutteluun. Molemmat varsin huonoja ominaisuuksia. Etenkin henkilölle, jolla on ollut tarve mainostaa työhistoriaansa niin toimitusjohtajana kuin kunnallispoliitikkona.

Ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, että vastakaikua et juurikaan ole kirjoituksillesi saanut täällä lyhyen ja sanktioiden täyteisen historiasi aikana. Kannattaisi kenties aloittaa siitä, että kirjoitustesi sisältö olisi muutakin kuin muiden VänGääjiksi, besserwissereiksi, narsisteiksi, moloiksi jne. nimittely. Mutta tiedän tämän olevan tuuleen huutamista.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Hyvä on. Sitten kun Neuvost... anteeksi Venäjä on miehittänyt Suomen, niin voimme kaikki sanoa että sen aiheutti, ainoastaan ja vain, Jokereiden pelaaminen KHL:ssä.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harkimo pelaa Putinin lähipiirin rahoilla. Et pääse sitä faktaa karkuun.

En yritä sitä karkuun. Arvioin vain riskitasoa ja se on pieni moniin muihin riskeihin verrattuna.

Sanottakoon nyt selvyyden vuoksi että olen aina ollut valmis ottamaan rynkyn käteen ja puolustamaan Suomea jos Areenalta tai muualta alkaa lappaa vihreitä miehiä, vaikka SA Int on sitä mieltä että yliluutnantti on jo liian vanha mihinkään tuollaiseen.

En ymmärrä enkä arvosta ihmisiä, joiden mielestä ihminen voi vapaasti päättää olla puolustamatta omaa maataan tai jotka haluavat armeijan luopuvan käyttökelpoisista aseista (jv-miinat) jonkun ulkopuolisen mielipiteen vuoksi.

Mutta toisaalta en myöskään ymmärrä niitä syntymässä säikähtäneitä, jotka näkevät venäläismörköjä jokaisen pensaan takana ja siitä pelosta ovat valmiita luovuttamaan suomalaisten puolustuskyvyn ja -tahdon jollekin ulkopuoliselle taholle jota se ei viime kädessä edes kiinnosta.

Jos on pakko tapella, sitten tapellaan verissä päin. Mutta siihen saakka, pää kylmänä ja järki kädessä.

Enempää en aio tätä asiaa täällä puida. Ai niin, koska joku kuitenkin tuo esiin sen Ukrainan niin sanotaan nyt vielä että puolustuskykyinen ja -haluinen Suomi ja Ukrainan räjähtänyt valtiontapainen eivät ole vähääkään verrannollisia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minusta @Ole Fart Venäjä ei ole sotilaallisessa mielessä tällä hetkellä suuri uhka. En usko, että Venäjä on mitenkään innokas hyökkäämään Suomeen, mutta toki siellä on perusvalmistellut sitäkin epätodennäköistä vaihtoehtoa varten valmiina.

Pointti varsin yksinkertainen: miksi Jokerit pitää sitoa sellaiseen rahaan, joka tulee alla olevan linkin ihmisiltä?

Kuka kukin on: Pakoteliikemiehet Suomessa | Yle Uutiset | yle.fi

Ymmärsin sen ennen Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Mutta että tehtäisiin uusi sopimus samojen Putinin kavereiden kanssa, jotka ovat läntisellä pakotelistalla ja joka haittaa jo sellaisenaan Jokerien palkanmaksuliikennettä ja rikkoo vähintäänkin moraalisesti Venäjälle asetettuja pakotteita, sitä en enää ymmärrä.

On mielestäni OK jatkaa KHL:ssä, jos Jokerien 49 prosentin ja hallin 100 prosentin omistus vaihtuu esimerkiksi kiinalaisiin. Silloin ei enää tarvitse hävetä kannattavansa seuraa, jonka omistajia ja tappioiden maksajia ovat henkilöt, jotka ovat USA ja/tai EU:n pakotelistalla. Tällöin myös Harkimon tilanne helpottuisi.

Parasta kuitenkin olisi paluu Suomeen ja Jokerien juurille.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Aika monta virhettä saat vaihteeksi tungettua lyhyeen tekstiisi.
Koko teksti alla boldattuna.
Aika monta virhettä saat vaihteeksi tungettua lyhyeen tekstiisi.

Käydäänpä nyt vaihteeksi sinun virheesi läpi.

Olisi mielenkiintoista kuulla syytösten lisäksi perusteluja, mutta sinun kirjoitushistoriasi tuntien niiden edellyttäminen sinulta on mahdoton haaste.

Tässä ensimmäinen valhe, ilmeisesti, sinähän olet ignoorannut minut jo kauan sitten. Oletko kuitenkin tutustunut oikein huolella kirjoitushistoriaani. Olet siis mitä ilmeisemmin valehdellut palstalla.

Mitä tulee vaihteeksi syyttelyyn ja nimittelyyn niin ohitan ne hymähtelyllä.

Niin minäkin. Muistaakseni minua on nimitelty kunnallispoliitikoksi, lapsenmieliseksi, häiriköksi, trolliksi, olkiukoksi, käsienheiluttelijaksi, jne … Saat jatkaa nimittelyä, vaikka nuo esilletuomani eivät kaikki olekaan sinun käyttämiäsi, hymyä huuleen…

Sinulla on kyseisestä syistä johtuvia sanktioita jo useaan kertaan annettu ja ilmiselvästi kykysi oppia virheistäsi on varsin vaatimattomalla tasolla.

Tämän kirjoituksen valhe no 2. En ole saanut ainuttakaan sanktiota nimittelyistä, jota §6 koskee (mikäli haluat tarkkaa tietoa sanktiopykälistäni, voin lähettää ne sinulle yksityisviestinä, jolloin voit pyytää samalla minulta anteeksi). Kertaan vielä: ei ainuttakaan. Opasta vielä nyt hieman, mikä on virhe, josta en ole oppinut? Sekö, että jostain syystä olen muutamista esille ottamistasi aiheista eri mieltä. Tämähän ei ole narsismia?

Mitä tulee ihon alle menemiseen niin siihen voin antaa vastauksen. Minun ei ole tarvinnut matkia sinun allekirjoitustasi tekemällä omaa väännöstäni vaan päinvastoin, se riittänee todisteeksi kuka on mennyt ja kenen ihon alle.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos olet asian noin kokenut, anteeksi. Todistuksesi on vedenpitävä ja senkin olen pannut merkille, että narsisti ei tunne huumorintajua, eikä varsinkaan ”taidevittuilua”. Ne ovatkin vaikeita ”urheilumuotoja”.

Voit tietysti väittää tuon olevan puhdasta yhteensattumaa, mutta sitä tuskin kukaan ostaa.

Puhut vaihteeksi aivan totta. Sain sinulta kimmokkeen allekirjoitukseeni ja se onkin mielestäni varsin sattuva.

Ei edes ne sinun vodkasta, saunomisesta ja kalastuksesta pitävät Suomen turvallisuuspolitiikkaa analysoivat syrjäseutujen rajavartiomiehet.

Kirjoituksestani tämä osio oli tarkoitettu kevennykseksi, mutta kuten jo tuossa yllä toin esille, kaikille ei huumori uppoa. Varsin nokkelasti käänsit sen herjaukseksi, minä kyllä henk.kohtaisesti arvostan rajavartioidemme työtä suunnattomasti. He tekevät sitä 24/7 kaikissa olosuhteissa ja myös pöheiköissä, jopa saunassa venäläisten kolleegoiden kanssa. Itäraja varsin suurelta osin kulkee syrjäseutuja pitkin, sinulle tiedoksi.

Kun kerran esität syytteitä siitä, että kirjoituksessani väitän Harkimon järjestelevän Veikkauksen rahavirtoja Jokereiden suuntaan niin kehoitan lukemaan uudestaan.

Myönnän, tämä oli siinä mielessä virheeni, että teksti ei kohdistu sinuun, vaan besserwisseriin. Joskus näitä virheitä sattuu, ikävä kyllä, minullekin, ja otan niistä oppia.

Joko kyseessä on lukemisen ymmärtämisen vaatimaton taso tai tarve käsien heilutteluun.

?? oliskohan nyt minun vuoroni hymähtelyyn?

Molemmat varsin huonoja ominaisuuksia. Etenkin henkilölle, jolla on ollut tarve mainostaa työhistoriaansa niin toimitusjohtajana kuin kunnallispoliitikkona.

Valhe no 3. Minulla ei ole ollut tarve mainostaa työhistoriaani. Jos nyt vielä hieman valotan (tavoistani poiketen, kerron saman asian/totuuden toisen kerran palstalla) väittämäsi taustaa ja asiayhteyttä. Kyseisen tekstini edellä nimimerkki @Cobol oli kertonut (ei mainostanut) aiheen käsittelyyn liittyen omaa ja vaimonsa työhistoriaa (tämähän on sallittua, kun kyseessä on palstan besserwisser). Tähän minä vastasin kertoen lyhyesti omista kokemuksistani työelämässä ja sen ulkopuolella. Toimitusjohtana olen edelleenkin, sitä en voi kieltää, mutta valheesi, jota täällä toistat, koskee toimintaani muka kunnallispoliitikkona. Sitä en ole koskaan, en missään, väittänyt olleeni. En ole ollut, en ole nyt, enkä tule olemaan poliitikko. Olen sanonut olleeni mukana kunnallispolitiikassa yhden vaalikauden. Se toi mukanaan muutaman luottamustoimen sitoutumattomana, ei valtuustopaikkaa. Se on täysin eri asia. Menikö nyt perille?

Ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, että vastakaikua et juurikaan ole kirjoituksillesi saanut täällä lyhyen ja sanktioiden täyteisen historiasi aikana.

Valhe no 4. Mikäli tieto siitä, että olet palstalle liittynyt v 2007 pitää paikkansa, niin älä viitsi valehdella minun osaltani historiastani, kun et näköjään siitä mitään tiedä. Voisin sanoa, että poikanen olet historiasi kanssa minuun verrattuna.

Kannattaisi kenties aloittaa siitä, että kirjoitustesi sisältö olisi muutakin kuin muiden VänGääjiksi, besserwissereiksi, narsisteiksi, moloiksi jne. nimittely. Mutta tiedän tämän olevan tuuleen huutamista.

Kautta historian on eri henkilöille annettu heitä kuvaava lempinimi. Jos heittää itsensä ja mielipiteensä toisten näkyville, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös tämä osa siitä ”hiekkalaatikko-leikistä”, mitä tämäkin palsta on. Voit ihan vapaasti keksiä minullekin vielä lisää lempinimiä, noiden jo esilletuomiesi lisäksi, ei haittaa.

Lopuksi:

Ai miten tuo ylläoleva kirjoitteluni liittyy Jokereihin ja KHL:ään. Totuuden nimissä on sanottava, että ihan yhtä paljon, kuin ystävämme @C.Orr :n oksennus minusta.

Odotan todella paljon Hjalliksen ilmoitusta siitä, että Jokerit jatkaa seuraavat 3 vuotta tai mieluummin vielä seuraavat 13 vuotta KHL:ssä. Se olisi kaikkien meidän Jokerifanien lottovoitto, ei päävoitto, mutta voitto kuitenkin. Sitä odotellessa, voin sulkea tämän palstan ovet ensi elokuuhun.

Helteisiä kesäpäiviä narsistille, besserwisserille ja VänGääjälle!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Muistaakseni minua on nimitelty kunnallispoliitikoksi, lapsenmieliseksi, häiriköksi, trolliksi, olkiukoksi, käsienheiluttelijaksi, jne … Saat jatkaa nimittelyä, vaikka nuo esilletuomani eivät kaikki olekaan sinun käyttämiäsi, hymyä huuleen…
Jos luulet että sinua on haukuttu olkiukoksi, et todennäköisesti tiedä mitä termi tarkoittaa. (Kymppi vetoa että nyt se menee wikipediaan tarkistamaan!). Muutenkin aikamoinen uhriutuminen: ihan on haukuttu kunnallispoliitikoksi! Törkeää! Mitä seuraavaksi, ehkä molo tai kusipää?

Odotan todella paljon Hjalliksen ilmoitusta siitä, että Jokerit jatkaa seuraavat 3 vuotta tai mieluummin vielä seuraavat 13 vuotta KHL:ssä. Se olisi kaikkien meidän Jokerifanien lottovoitto, ei päävoitto, mutta voitto kuitenkin. Sitä odotellessa, voin sulkea tämän palstan ovet ensi elokuuhun.
Sellainen ilmoitus todellakin lämmittäisi kuin lottovoitto, ei päävoitto, mutta neljä oikein ja yksi lisänumero. Mun on vaikea ymmärtää - kenties voit auttaa tässä - miksi on niin hienoa olla mukana sarjassa, jossa olemassaolon peruste on se, että ei vahingossakaan saa saavuttaa menestystä. Jos Jokerit ei voi olla mukana ilman ulkopuolista venäläistä tukea ja venäläistä tukea tulee niin vähän ettei sillä voi saavuttaa vakavasti otettavaa urheulillista toimintaa, miksi tätä pidetään hienona? Mun mielestäni Jokerit on mahallaan kuralammikossa ja KHL painaa sitä kengänpohjalla niskasta niin ettei nouseminen ole mahdollista.

Odotan mielenkiinnolla minkälaisen vastauksen päätät antaa. Jos et vastaa, oletan ettet osaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
teksti ei kohdistu sinuun, vaan besserwisseriin

Näköjään tarkoitit minua, koska laitoit myöhemmin tagin, jotta tekstisi lukisin. Ajanhukkaa oli lukeminen, olet väärässä kuten aina ennenkin väitteidesi kanssa. Sinun mukaasi kirjoitin Harkimon ohjaavan nimityksensä kautta Jokereille rahaa. Mitenkähän saisit edes auttavan lukutaidon tai luetun ymmärtämisen?

Tässä vastaukseni toiselle kirjoittajalle samasta aiheesta:

Miksi Harkimon pitäisi ohjata rahaa Jokerien suuntaan? Ei hän niitä edes käsittele. Mutta Sipilän miehenä hän toimii kuten hyvät veljet näissä asioissa toimivat. KHL saa Veikkaukselta tukea (Veikkaus ei voi ilmaiseksi pitää KHL-otteluita kohteina) ja Jokerit saa sen lisäksi Veikkaukselta erityistä tukea mm. mainoksista, ennakoista jne. Jokerit saa seurana todennäköisesti eniten tukea Veikkaukselta - siis enemmän kuin yksikään muu yksittäinen seura. Länsimaisessa demokratiassa se ei vaan mene niin, että näistä hyötyvä on hallintoneuvostossa olkoonkin, että hän ei niitä itse käsittele. Tämän Kokoomuksen ryhmä ymmärsi, Sipilä ei .

Sinänsä en ymmärrä, miten joku voi ajatella Harkimon myöntävän Veikkauksen kautta Jokereille rahaa. Ajatus on typeryydessään samaa luokkaa kuin se, että Harkimon omistama Jokerit saisi jatkossa vähemmän Veikkauksen tukea Harkimosta johtuen.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jos nyt iivana haluaa sabotoida päärataa tms. niin tuskin siihen mitään Areenaa tarvitaan?
Areenan lähellä on koko rataverkon valvomo eli pystytään lamauttamaan kaikki sähköjunaliikenne ja tietysti YLE. Toki junaa ei käytetä edes harmaassa vaiheessa joukkojen liikutteluun, joten ei siinä esty kuin evakointi...
Mitä tulee pehmeään, positiiviseen Venäjä-kuvaan, niin ei se ainakaan Suomessa toimi.
Johan tässäkin ketujussa möykkää yksi suomea kirjoittava ryssä. P Väyrynen on pahin esimerkki Venäjän etuja ajavasta poliitikostamme. On noita merkittävä määrä ja se vaikuttaa maamme tekemisiin. Pres Niinistö taas vain pelkää ihan hulluna Venäjää, joten vaikutuksia on monen laisia. Harkimosta ei vielä voi sanoa, että myikö vain hallin ja 49% vai menikö mukana myös isänmaa. Se on kummiski hifk:n kannattaja alun perin...
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olisi mielenkiintoista kuulla syytösten lisäksi perusteluja, mutta sinun kirjoitushistoriasi tuntien niiden edellyttäminen sinulta on mahdoton haaste.
Tässä ensimmäinen valhe, ilmeisesti, sinähän olet ignoorannut minut jo kauan sitten. Oletko kuitenkin tutustunut oikein huolella kirjoitushistoriaani. Olet siis mitä ilmeisemmin valehdellut palstalla.
Sä se jaksat tarttua kokonaisuuden kannalta täysin yhdentekeviin yksityiskohtiin. Sitten vielä ihmettelet miksi sinua syytetään olkiukkojen rakentamisesta ja käsien heiluttelusta. Kun sinua tuntuu kiusaavan niin kovasti se, että olet ollut minun kymmenvuotisen palstahistoriani aikana ainoa, jonka olen hetkellisesti asettanut ignoreen niin se tuskin täyttää valehtelun tunnusmerkit, jota termiä tunnut varsin kevytkenkäisesti täällä viljelevän. Toisaalta se on suoraa jatkumoa sille syytösten ja solvausten linjalle jonka termejä ovat mm. molo, narsisti, besserwisser, VänGääjä ja monet muut lapselliset ja alatyyliset ilmaisut. Edelleen et pystynyt -kuten arvasinkin- perustelemaan ainuttakaan syytöstäsi vain jatkamaan solvaamista.

Sinulla on kyseisestä syistä johtuvia sanktioita jo useaan kertaan annettu ja ilmiselvästi kykysi oppia virheistäsi on varsin vaatimattomalla tasolla.

Tämän kirjoituksen valhe no 2. En ole saanut ainuttakaan sanktiota nimittelyistä, jota §6 koskee (mikäli haluat tarkkaa tietoa sanktiopykälistäni, voin lähettää ne sinulle yksityisviestinä, jolloin voit pyytää samalla minulta anteeksi). Kertaan vielä: ei ainuttakaan. Opasta vielä nyt hieman, mikä on virhe, josta en ole oppinut? Sekö, että jostain syystä olen muutamista esille ottamistasi aiheista eri mieltä. Tämähän ei ole narsismia?
Kun kerran tunnut tuntevan palstan säännöt kuin omat taskusi, niin rikkooko henkilöön kohdistuva solvaus ja nimittely mitään sääntöpykäliä? Opastetaan sitten sinua -tai ehkä tässä tapauksessa tulee jo käyttää rautalankaa apuna- olet saanut kirjoituksistasi sanktioita jo aikaisemmin. Se, että jatkat edelleen sellaista kirjoittelua joka ilmiselvästi rikkoo niin palstan sääntöjä kuin hyvää makuakin, kertoo se varsin selkokielisesti sen, että sinulla on joko vaikea oppia virheistäsi tai et edes pyri kunnioittamaan sääntöjä. Sinä provosoit nimittelemällä henkilöitä, diagnisoit henkilöitä narsisteiksi ilman asiaankuuluvaa ammattitaitoa, kehotat ottamaan lääkkeitä jne. Kaiken tämän päälle odotat että sinulta pyydetään anteeksi. Kukahan se narsisti, besserwisser ja vänkääjä on tämän perusteella?

Mitä tulee ihon alle menemiseen niin siihen voin antaa vastauksen. Minun ei ole tarvinnut matkia sinun allekirjoitustasi tekemällä omaa väännöstäni vaan päinvastoin, se riittänee todisteeksi kuka on mennyt ja kenen ihon alle.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos olet asian noin kokenut, anteeksi. Todistuksesi on vedenpitävä ja senkin olen pannut merkille, että narsisti ei tunne huumorintajua, eikä varsinkaan ”taidevittuilua”. Ne ovatkin vaikeita ”urheilumuotoja”.
Niin avaatko minulle vielä miten olen tuon kyseisen asian kokenut vai teetkö jälleen kerran omia olettamuksiasi? MItä tulee muistaakseni ensimmäiseen kirjoituskieltoosi tällä palstalla, johtui se siitä, että sinun huumorintajusi alkoi sakkaamaan niin totaalisesti eräästä kirjoituksestani (joka ei edes kohdistunut sinuun) että nimittelit minua "moloksi orgun saajaksi". Taidevittuilu todellakin on vaikea urheilulaji, jossa kaikki eivät pysy mukana ilman sääntörikkomuksia.

Molemmat varsin huonoja ominaisuuksia. Etenkin henkilölle, jolla on ollut tarve mainostaa työhistoriaansa niin toimitusjohtajana kuin kunnallispoliitikkona.

Valhe no 3. Minulla ei ole ollut tarve mainostaa työhistoriaani. Jos nyt vielä hieman valotan (tavoistani poiketen, kerron saman asian/totuuden toisen kerran palstalla) väittämäsi taustaa ja asiayhteyttä. Kyseisen tekstini edellä nimimerkki @Cobol oli kertonut (ei mainostanut) aiheen käsittelyyn liittyen omaa ja vaimonsa työhistoriaa (tämähän on sallittua, kun kyseessä on palstan besserwisser). Tähän minä vastasin kertoen lyhyesti omista kokemuksistani työelämässä ja sen ulkopuolella. Toimitusjohtana olen edelleenkin, sitä en voi kieltää, mutta valheesi, jota täällä toistat, koskee toimintaani muka kunnallispoliitikkona. Sitä en ole koskaan, en missään, väittänyt olleeni. En ole ollut, en ole nyt, enkä tule olemaan poliitikko. Olen sanonut olleeni mukana kunnallispolitiikassa yhden vaalikauden. Se toi mukanaan muutaman luottamustoimen sitoutumattomana, ei valtuustopaikkaa. Se on täysin eri asia. Menikö nyt perille?
Mulle on aivan yksi ja sama mitä väität tai olet väittänyt olevasi. Mä pidätän oikeuteni uskomatta siitä sanaakaan. Perustuen siihen räikeään kontrastiin joka vallitsee kirjoitustesi tason, sisällön ja sävyn suhteen mainostamiisi luottamustoimiin.

Ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, että vastakaikua et juurikaan ole kirjoituksillesi saanut täällä lyhyen ja sanktioiden täyteisen historiasi aikana.

Valhe no 4. Mikäli tieto siitä, että olet palstalle liittynyt v 2007 pitää paikkansa, niin älä viitsi valehdella minun osaltani historiastani, kun et näköjään siitä mitään tiedä. Voisin sanoa, että poikanen olet historiasi kanssa minuun verrattuna.
Mikäli tieto siitä, että olet palstalle liittynyt v 2015 pitää paikkaansa niin historiasi on lyhyempi kuin minun. Mikäli viittaat kirjottaessasi "olet poikanen historiasi kanssa minuun verrattuna" siihen, että olet ollut täällä minua aikaisemmin vahvistaa se käsitystäni siitä, että olet jo kertaalleen tai kahteen poispotkittu palstahäirikkö, joka edelleen vuosien jälkeenkään ei ole oppinut elämään ihmisiksi.

Kannattaisi kenties aloittaa siitä, että kirjoitustesi sisältö olisi muutakin kuin muiden VänGääjiksi, besserwissereiksi, narsisteiksi, moloiksi jne. nimittely. Mutta tiedän tämän olevan tuuleen huutamista.

Kautta historian on eri henkilöille annettu heitä kuvaava lempinimi. Jos heittää itsensä ja mielipiteensä toisten näkyville, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös tämä osa siitä ”hiekkalaatikko-leikistä”, mitä tämäkin palsta on. Voit ihan vapaasti keksiä minullekin vielä lisää lempinimiä, noiden jo esilletuomiesi lisäksi, ei haittaa.
Uskon, että sen enempää @Cobol :lla, @V-G- :llä kuin minullakaan on tarvetta tai halua lähteä sinne hiekkalaatikollesi leikkimään nimileikkejä kanssasi. Se, että kutsut Cobolia besserwisseriksi, V-G- :tä VänGääjäksi ja minua narsistiksi kertoo enemmän sinusta kuin meistä.

Mitä tulee omiin fiiliksiin KHL & Jokerit yhtälöstä, niin kokonaisuus parantuisi huomattavasti, mikäli pakotteiden alaiset henkilöt poistuisivat Jokereiden taustalta.
 
Viimeksi muokattu:

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Areenan lähellä on koko rataverkon valvomo eli pystytään lamauttamaan kaikki sähköjunaliikenne ja tietysti YLE. Toki junaa ei käytetä edes harmaassa vaiheessa joukkojen liikutteluun, joten ei siinä esty kuin evakointi...
Ennen kuin jatkat, niin olet niin väärässä kuin vain voi olla. Kriisiajan raideliikenne ei perustu sähköiseen järjestelmään. Ei pitäisi osallistua tähän juupas-eipäs -tasoiseen kinaamiseen, mutta tässä oli suurehko asiavirhe.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ennen kuin jatkat, niin olet niin väärässä kuin vain voi olla. Kriisiajan raideliikenne ei perustu sähköiseen järjestelmään. Ei pitäisi osallistua tähän juupas-eipäs -tasoiseen kinaamiseen, mutta tässä oli suurehko asiavirhe.
Huomaa, että kirjoitin sähköjunaliikenne.

On VR dieselvetureita, mutta veikkaan valtaosan kalustosta olevan sähköistä. Lukumääristä ei ole edes aavistusta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
On VR dieselvetureita, mutta veikkaan valtaosan kalustosta olevan sähköistä. Lukumääristä ei ole edes aavistusta.
Noin 90℅ kalustosta on nykyään sähköistä. Tämä tieto päti ainakin vuoden alussa.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10% ei pidetä yllä mitään normaalia muistuttavaa liikennettä. Ei ole edes kovin väärin väittää, että raideliikenne muuttuu erittäin vähäiseksi, jos sähkökalusto ei ole käytössä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Offtopiccina ketjun aiheeseen, liitän linkin, jollaisia saisi olla enemmänkin.
Kenen rahoilla Jokerit jatkaa KHL:ssä? Päätös ei ole Harkimon, vaan todellisten isäntien - KHL - Ilta-Sanomat
Venäjän ystävyyslähiössä, Pasilassa ei todellisuutta haluta nähdä mutta on hyvä, että muussa Suomessa olennainen pysyy otsikoissa.
Tuossa artikkelissa on muutamia perusasioita ihan päin sitä itseään. Naurettavin kohta on tehdä Jokereista kovan vaikuttamisen väline ja Niinistön vetäminen mukaan. Sillä Niinistö kierii, jos Putin edes vihjaa niin.Opetettu ja pelokas koira. Ei siinä Harkimoa tai narreja tarvita. Marko Lempinen trumppailee.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Offtopiccina ketjun aiheeseen, liitän linkin, jollaisia saisi olla enemmänkin.
Kenen rahoilla Jokerit jatkaa KHL:ssä? Päätös ei ole Harkimon, vaan todellisten isäntien - KHL - Ilta-Sanomat
Venäjän ystävyyslähiössä, Pasilassa ei todellisuutta haluta nähdä mutta on hyvä, että muussa Suomessa olennainen pysyy otsikoissa.

Marko Lempinen kirjoittaa kolumnista toiseen samaa mantraa aiheeseen liittyen. Mitään uutta hän, eikä IS:n muut Pulizer-tason journalistit saa näppäimistöstään. Asiaahan tuo oli, mutta tuon lukiessani menetin 1 minuutin elämästäni mitä en koskaan saa takaisin.


Edit.

Kyllä Jokereiden ja KHL:n kuviota pitää ja tuleekin katsoa kriittisesti, mutta tässä nyt on sama levy jäänyt pyörimään päälle.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kieltämättä tuon olisi voinut kirjoittaa todella paljon paremmin. Lempinen ei saa aikaa mitään selkeää pointtia, koska hänen kirjoitustaitonsa ei ole hääviä.

Toisekseen, sekoittiko hän Timonchenkon ja Rotenbergin keskenään? Vai onko multa mennyt jotain ohi?
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh helvetti, että on rasittava ketju. Menee omalla mittakaavalla puuduttavimpiin ketjuihin omassa JA-historiassa. Toivottavasti tämäkin puoli lähtee taas jotenkin lukukelpoiseen lentoon kesän ja syksyn tullen.

Ai millä fiiliksillä KHL:stä? No en ainakaan tämän ketjun fiiliksillä. Annetaan täällä kuitenkin porukan kalistella sapeleitaan rauhassa, kun alkaa keskustelun taso menemään väittelyn kummallakin puolella "hieman" ylimitoitetuksi. Itse jatkan muiden otsikkojen seuraamista ja välillä ehkä vilkaisen, josko täällä olisi keskusteluun tullut yhtään mitään järkeä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, narrien Venäjä-kuviot ansaitsee kriittisen kulman. Mutta lähteminen proosan puolelle ei oikein vastaa tarkoitustaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jokerien toimitusjohtaja Kohonen totesi Ilta-Sanomissa viime vuonna:
Ok. Tämä oli mennyt multa kokonaan ohi. Onko kuitenkin edelleen niin, että pakotteiden takia Jokereiden alkuperäinen osaomistajaremmi on typistyneenä pelkkään Roman Rotenbergiin? Jossain vaiheessahan ainakin Rotenbergin klaani siirsi kaikki omistuksensa nimenomaan Romanin nimiin. Mietin vain, että jos Kohonen puhuu vähemmistöosakkaasta, niin miten ja missä määrin Timonchenkolla omistuksia on ja kuinka suuret hänen halunsa ovat roolissa jatkamiselle...
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noiden motiivi ei alunperin ole ollut urheilullinen eikä se tässä välissä ole muuttunut siksi tai rakkaudeksi narrilogoon.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ok. Tämä oli mennyt multa kokonaan ohi. Onko kuitenkin edelleen niin, että pakotteiden takia Jokereiden alkuperäinen osaomistajaremmi on typistyneenä pelkkään Roman Rotenbergiin? Jossain vaiheessahan ainakin Rotenbergin klaani siirsi kaikki omistuksensa nimenomaan Romanin nimiin. Mietin vain, että jos Kohonen puhuu vähemmistöosakkaasta, niin miten ja missä määrin Timonchenkolla omistuksia on ja kuinka suuret hänen halunsa ovat roolissa jatkamiselle...

Alla olevasta linkistä: Rotan Långvik Capital omistaa Arena Eventsistä 49,5 prosenttia, Roman Rotenberg henkilökohtaisesti prosentin ja Gennadi Timtšenkon White Anchor 49,5 prosenttia. Näin Roman Rotenbergista on käytännössä tullut Hartwall-areenan hallitsija ja Timtšenkosta vähemmistöosakas. Jokereista Arena Events ja Roman Rotenberg omistavat yhdessä 49 prosenttia.

Jokerien ja Hartwall-areenan omistuksissa muutoksia: Roman Rotenberg osti isänsä ja setänsä osuuksia - Talous - Helsingin Sanomat

Luulisin, että toimitusjohtaja Kohonen tietää hyvin tarkkaan sen, millä jakaumalla venäläiset Jokerien tappioita maksavat.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Noiden motiivi ei alunperin ole ollut urheilullinen eikä se tässä välissä ole muuttunut siksi tai rakkaudeksi narrilogoon.

Tästä ja isoista 15 miljoonan euron kausitappioista johtuen - joita Jokerien suomalainen pääomistaja Harkimo ei halua maksaa ilmeisesti jatkossakaan - Arena ja Jokerit on varmasti kaupan, jos joku haluaa ostaa tai saa tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.

Itselläni on tilanteesta surkeat fiilikset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös