Jokerit - Kärpät otteluparista

  • 1 136
  • 10
Suosikkijoukkue
Kärpät, KumLe ja Spiidi
Makoisin vastustaja meille "lappalaisille"...

Talvisodan(edellinen Kärpät-Jokerit ottelupari pelasi elämästä ja kuolemasta v. -89)henki elää ainakin minussa, sillä nyt on mahdollisuus maksaa
kalavelat ja 11 vuotinen nöyryytys taistelemalla narrilauma rantapalloja kopittelemaan...

Herkullinen asetelma ainakin kannattajien vastakkainasetteluun... Raksila tulee olemaan todellinen "hornankattila nyt kun "tosipelit alkavat. Mitä
mieltä Jokerifanit ja me olemme asiasta? ... muuten, onkohan jokerifaneissa enään mukana noita "aitoja" kannattajia jotka kannustivat jokereita
silloin kun jokerikannattajana oleminen ei ollut mainstream juttu Helsingissä?

Itse olen taas innostunut tuotteesta nimeltä kärppä kun olen hieman sulatellut tuota Tamin kohtelua syvemmin ja PLAYOFFITKIN alkavat...

Jokereita vastaa...

hihhei ja taistelua kaikille...
 

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin allekirjoittanut on seurannut Jokeripelejä tiiviisti jo 70-luvun lopusta alkaen ja olin tietysti myös Raksilassa kahdessa viimeisessä karsintapelissä 1989. Hienoja muistoja noihin reissuihin liittyy, vaikka eka peli silloin hävittiinkin. Tietysti iän myötä on suurimmat "intohimot" karisseet ja nykyään pystyy seuraamaan peliä paljon objektiivisemmin ja liikoja kiihkoilematta, toisin kuin ehkä nuorempana. Toki esim. tuolloin 80-luvun lopussa oli meininki aikalailla erilaista kuin nykyisin, mutta se on kaiketi ajan henki.
Luulisin, että täällä JA:ssa on muitakin tuon ajan kannattajia, mutta eiköhän valtaosa ole ns. uudempaa porukkaa (mitenkään heitä aliarvioimatta).
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen kannattanut Jokereita sieltä 70-80 luvun vaihteesta lähtien. On nähty rämpimistä ja nousukautta. Samoin on monet meidän katsomon porukasta.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Lainausmerkeistä....

Tä menee nyt tosi pahasti kaikkien topikkien ohi, mutta opetelkaa nyt vähän käyttämään oikeesti noita "lainausmerkkejä"...
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Löytyy myös ......

Kärppien kannattajia jotka ovat seuranneet sen kauden jälkeisiä tilanteita välillä tippa silmässä, mutta onneksi viime aikoina on voinut jo kunnolla hymyilläkkin.
Muistan ottelut Jokereita vastaan -89, kun eräs Jokeri nuorukainen pisti Kärppä pakkeja nippuun ja me ihmettelimme mikä ihmeen Selänne.... no se tuhkimotarina on toki tullut myöhemmin selväksi.

Mielenkiintoinen ottelupari joka tapauksessa. Ja tänään se nautinto alkaa
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Aivan Cowboy

Muistatko kuka toinen Jokeri-nuorukainen ratkaisi viidennen ottelun Oulussa kolmella maalillaan?

Kyllä tuli tosiaan seurattua jo tuolloin silmä kovana pelejä
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No jaa.....?

Nyt heitit pahan, mutta kun oikein yritän muistella tulee mieleen Säilynojan Keijo. Olenko oikeassa?
Pelasihan silloin muuten myös nuorukaiset nimeltään Immonen ja Strömberg myös, mutta eivät tainneet tehdä kolmea maalia kyseisessä pelissä?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mika Strömberg, kukapa voisi unohtaa.
Arto Taipola taisi tehdä lopulta voittomaaliksi osoittautuneen viimeisen niitin..
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jokereiden pikkujouluissa muuten kysyttiin vaikeampi juttu, johon todella harva muisti vastausta. Jopa pelaajilla jotka olivat noissa jo mukana (Pete, Sape, Stögö) oli ongelmia.
Eli viimeisen finaalin voittomaalien tekijät 92, 94, 96, 97 ja EHL finaalin voittomaalin tekijä 95?
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yritetty on . . . .

unohtaa ja johan tuo kolmen maalin tekijäkin oli unohtunut, mutta kova paikka oli silloinen tippuminen. Mutta sepä siitä ja niistä ajoista. Ennen oli ennen ja nyt on nyt,
on tukka miehillä päästä lähtenyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös