Jokerit-jullit

  • 48 418
  • 234

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joudut nyt kyllä kertomaan itsestäsi kuinka vanha olet ja kuinka pitkään olet IFK:ta fanittanut. Jos fanitus on alkanut 90-luvulla niin et ole oikea fani tällä logiikalla.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Snaipperi #16 kirjoitti:
Helsingin yliopistolla tässä on jokunen vuosi jo oltu.

Uskaltaisinkohan arvata, että pääaineesi on matemaattinen analyysi tai logiikka? Vaiko kenties tilastotiede?
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Snaipperi #16 kirjoitti:
Koska Jokerithan olivat konkurssikypsä roskaläjä 1980-luvulla.
Täällä on nyt jäänyt jokin toisto päälle. Sinänsä ihan kunnioitettavaa, että vaikka kuinka vittuillaan kuopiöön kärppäspede maanrakoon, niin yhä ylös pleiareihin yrittää - propsit penamaisuudellesi!

Snaipperi #16 kirjoitti:
IFK:lla on pidempi ja menestyksekkäämpi historia kuin Jokereilla joka on käytännössä kasattu 90-luvun alussa.
Kerrohan oi mortti miten esimerkiksi herrat Selänne, Säilynoja, Strömberg, Immonen, Ketterer ja Sulander "kasattiin" 90-luvun alussa? Ja voi että, ihanko helvetin kuudestatoista hifkijulleilla on pidempi historia?! Arvaa vaan perusteletko millään lailla miten ihmeessä se on menestyksekkäämpi ja arvaa oletko sen väitteen kanssa aivan hukassa. Mutta kukapa voisi inttää vastaan kuopiolaiselle iki-kärppä hifkivanille!


Snaipperi #16 kirjoitti:
Joo mutta ei mulla muuta, jatkakaa. En jaksa enää tästä aiheesta,
Sulla ei tunnu mitään muuta olevankaan kuin muuta, joten jatka nyt ihmeessä kun suoli ei vielä ole tyhjä.


Snaipperi #16 kirjoitti:
mutta tuli vaan aamulla mieleen, kun kuulin eräs päivä jostain jokeri-"fanista" joka on kuulemma niinkin kova fani, kun Maitopojan aikana tuli hallille ensimmäisiä kertoja.
Onko Kuopiijjoon yliopiston asuntolan kämpänlattia noin kova nukkua vai miten voi jonkin pikkupojan 90-luvun kannatuskuviot syödä noin? Onneksi hivkillä jokainen kannattaja on käynyt hallilla jo ennen syntymäänsä!


Snaipperi #16 kirjoitti:
Edit: Arvostan todella paljon niitä Jokereiden oikeita faneja, jotka ovat nähneet myös kunnolla niitä huonoja vuosia ja heikompia aikoja. He ovat faneja.
Eikös just ole viimeisen viiden sivun aikana todettu että paskat Jokereilla mitään "faneja" on, joten älä nyt ala tässä vaiheessa jännittämään ja käännä takkia.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Snaipperi #16 kirjoitti:
Edit: Arvostan todella paljon niitä Jokereiden oikeita faneja, jotka ovat nähneet myös kunnolla niitä huonoja vuosia ja heikompia aikoja. He ovat faneja.

Eli nuorempi sukupolvi ei yksinkertaisesti voi olla siitä syystä oikeita faneja, koska ovat syntyneet jokereiden kukoistuksen aikaan. En jaksa ymmärtää tätä logiikkaa.

Oletetaan, että Ilves olisi menestynyt koko sm-liiga uransa ajan jääkiekkoilussa. Täten heillä ei voisi olla yhtäkään oikeaa kannattajaa?

EDIT: Odotan edelleen vastausta sinulta tuohon brändi kysymykseen jonka esitin. Se voisi auttaa meitä ymmärtämään sinua mitä haet takaa näillä jutuillasi. Nyt kaikki huutosi täällä ovat pelkkää katkeraa itkua meidän korvissa.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Snaipperi #16 kirjoitti:
Mitenkäs pääosa Jokereiden "faneista" voi puhua meistä ja teistä, kun on ollut vain Jokereiden menestysajan eli 90-luvun gloryhunttaamassa Jokereita.

Koko "meistä" ja "teistä" puhuminen seurojen kohdalla on jo itsestään väsynyttä, jos nyt ei ole ko.lafkoissa duunissa. Säälittävää mesoamista se on jo sitten heinähattujen taholta.

Jokerella on varmasti paljon 90-luvulla lätkää seuraamaan aloittaneiden kannattajia keskuudessaan. Entä sitten? Jokerit ei ole ollut mikään gloryhunttaajan paratiisi 10 vuoteen, joten vähän vammaiselta nuo sun purkaukset kuulostavat. Hifkillä on toki vanhempana seurana hieman vankempi hc-fanbase ja se on ihan luonnollista. Kaikki paljasjalkaiset stadilaiset osaavat arvostaa Hifkiä seurana, vaikka se olisikin ykkösvihollinen.

Sulle vois sanoa vaan, että älä opeta faijaas panemaan.
 
Snaipperi #16 kirjoitti:
kuulin eräs päivä jostain jokeri-"fanista" joka on kuulemma niinkin kova fani, kun Maitopojan aikana tuli hallille ensimmäisiä kertoja.

Mikähän tässäkin oli nyt pointti? Ei jumalauta, että voi kaveri olla kahvilla...


Veikkaukseni on, että olet savolaissyntyinen (mm. suosikkijoukkue: sympatiat Kalpalle), muutaman vuoden ajan helsingissä asunut "pesunkestävä iki-ifk-fani". Se jo sinänsä riittää selitykseksi kaikkeen mitä olet tähän ketjuun suoltanut.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
enigma kirjoitti:
Eli nuorempi sukupolvi ei yksinkertaisesti voi olla siitä syystä oikeita faneja, koska ovat syntyneet jokereiden kukoistuksen aikaan. En jaksa ymmärtää tätä logiikkaa.

Oletetaan, että Ilves olisi menestynyt koko sm-liiga uransa ajan jääkiekkoilussa. Täten heillä ei voisi olla yhtäkään oikeaa kannattajaa?

EDIT: Odotan edelleen vastausta sinulta tuohon brändi kysymykseen jonka esitin. Se voisi auttaa meitä ymmärtämään sinua mitä haet takaa näillä jutuillasi. Nyt kaikki huutosi täällä ovat pelkkää katkeraa itkua meidän korvissa.


Aivan, ensin ollaan ikäänkuin fani-kokelaita ja lopulta faneja. Esimerkiksi nuori helsinkiläispoika joka on mennyt Teemun kiekkokortti povitaskussa peleihin 1990-luvun alussan niin ei voi vielä sanoa itseään tosifaniksi. Pitää elää myös huonoja aikoja. Jokaisella joukkueella on oikeita faneja, mutta ne ovat harvassa.

Ja vaikka olen syntyjäni Kuopiosta niin vuosia on Helsingissä paljon takana ja olen eräänlainen paluumuuttaja. Olen nähnyt hirveästi IFK:n pelejä, joten kompetenssia on "nukkuvasta jättiläisestä".

Niin ja joidenkin märkäkorvien on turha vinkua savolaisuudestani. Helsingissä olen asunut pääosan elämästäni ja niitä on enemmän, kuin näillä since-92 nickeillä koko elinvuosia elettynä.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Snaipperi #16 kirjoitti:
Ja vaikka olen syntyjäni Kuopiosta niin vuosia on Helsingissä paljon takana ja olen eräänlainen paluumuuttaja. Olen nähnyt hirveästi IFK:n pelejä, joten kompetenssia on "nukkuvasta jättiläisestä".
No joo, nyt voin lopetella itsekin, mutta pitää nyt lopuksi täsmentää että Kuopioon viittaaminen oli vain asiayhteyden takia eikä siinä tai sieltä tulevissa ole mitään vikaa - hyviä äijiä tulee sieltäkin.

Menehän Snaipperi ottamaan aikalisä ja katsellaan vaikka ensi kaudella uudelleen.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Kyllä sä snaipperi oot väsynyt. Ou jee te olette vanha perinteikäs seura, ei siitä ole epäilystäkään, mutta me ollaan 40 vuodessa otettu teidät dinosaurukset kiinni menestyksessä ja tietyllä laskennalla menty ohikin. Näyttää vituttavan rankasti, mutta ei hätää, ei siihen kuole.

Naurattaa tämä ifk brändi machoilu, perinteet yms. ja meidän haukkuminen ghuntereiksi. Teillä ei taida muuta olla jäljellä?

Pitäkää perinteenne ja "the brändinne"! vastaan Metallican sanoin: "So fucking what!"

T. Pohja on kyllä nähty, enkä puhu viime kaudesta.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Dennis kirjoitti:
Vaikka olen pienestä pitäen ollut HIFKn kannattaja ja Jokerit on rakas vihollinen, niin silti AINA pidetään Helsingin puolia, jos oma joukkue putoaa. Tämä on seikka, jota yritän selittää esim. junantuomille vanhoille opiskelukavereille, kun nämä HIFKn pudottua jatkosta tuulettelevat jollekin v*tun Kärpille.

Juuri näin minäkin ajattelen. Ei voi paremmin sanoa. Jotenkin se ei vaan mene jakeluun, että ensin ollaan niin stadilaisia ja stadin ykkösiä sun muuta, ja sitten kun oma jengi putoaa niin aletaan kannatamaan jotain Kärppiä.

Itse pidän IFK:ta rakkaana vihollisena, jota ilman Jokereiden kannattaminen ei olisi yhtä hauskaa. Ja silloin kun jullit kohtaa pleijareissa jonkun oulun tai hämeenlinnan niin aivan varmasti olen HIFKin puolella.

Loppuun vielä mieltä askarruttava kysymys:
Olen syntynyt 1982. Olen käynyt katsomassa ensimmäisen Jokeri-matsin 1990. Kannattaminen alkoi jo oikeastaan ennen sitä, mutta lasketaan sen nyt virallisesti alkaneen silloin. Olen siis kannattanut Jokereita n. 17 vuotta. Milloin minusta tulee tosi-fani? T. Nim. tietämätön
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Dynamo#79 kirjoitti:
Loppuun vielä mieltä askarruttava kysymys:
Olen syntynyt 1982. Olen käynyt katsomassa ensimmäisen Jokeri-matsin 1990. Kannattaminen alkoi jo oikeastaan ennen sitä, mutta lasketaan sen nyt virallisesti alkaneen silloin. Olen siis kannattanut Jokereita n. 17 vuotta. Milloin minusta tulee tosi-fani? T. Nim. tietämätön

Jos viime kautta ei ilmeisesti lasketa huonoiksi ajoiksi Jokerifaneille, niin varmaankin sitten, kun tipahdetaan divariin seuraavan kerran. Ja siihen saattaa mennä hetki... Itse aloitin peleissä käymisen 92-93 kaudella ollessani 8-vuotias. Muistan elävästi sen tuskan, kun Korpisalo upotti Jokerit puolivälierissä, mutta en siltikään ole tosifani. Holy shit...
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Vastaapa nyt Snaipperi niihin kahteen kysymykseen jotka esitin ennen vaahtoamisesi jatkamista.

Jos oikein korkeakoulussa opiskelet niin osannet jakaa mitalit seurojen perustamisvuosia kohti (Jokerit-HIFK), kerro toki kun saat tuloksen selväksi!

Todetaan lopuksi, että duunista löytyy kaupungin punaisen osan kannattajiakin, joita onnittelen HIFK:n joskus voitettua ja sama pätee toisinpäin.

Mikäli Punaiset Pedot olisivat jatkaneet pleijareissa olisin onnitellut, tekeekö se minusta jotenkin huonomman fanin johonkin sudeettisavolaiseen verrattuna?

Kerro meille oi Sniper, sinä Ajatusten Kallavesi!
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikijokeri kirjoitti:
Jos viime kautta ei ilmeisesti lasketa huonoiksi ajoiksi Jokerifaneille, niin varmaankin sitten, kun tipahdetaan divariin seuraavan kerran. Ja siihen saattaa mennä hetki... Itse aloitin peleissä käymisen 92-93 kaudella ollessani 8-vuotias. Muistan elävästi sen tuskan, kun Korpisalo upotti Jokerit puolivälierissä, mutta en siltikään ole tosifani. Holy shit...
Tässä tosissaan leijuu sellainen uhkakuva ilmassa, että jos Jokerit menestyy pitkään ilman useamman kauden notkahduksia niin usealla Jokeri-fanilla on vaarana pysyä gloryhunterina snaipperin mielestä. Ja pahintahan on juurikin joutua kuopiolaisen jullifanin hampaisiin. Ei tässä auta muutakuin toivoa laihoja vuosia niin meistäkin tulisi faneja...

No mutta siis jos nyt tosissaan puhutaan, niin jos finaalissa kohtaisi esimerkiksi ifk ja kärpät niin tietysti stadissa syntyneenä mielummin toivon ifk:lle sitä voittoa. Paljolti sen takia että kaveriporukka on jakautunut Jokeri- ja ifk-faneihin. Onneksi tälläistä ei tule kuitenkaan tapahtumaan useampaan vuoteen ja voi rauhassa keskittyä oman joukkueen peleihin.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tännehän tämä yksi tarkka-ampuja toi kivasti väriä, vaikka onkin niin väsynyttä, niin väsynyttä...

On se varmaan kerrassaan upea kokemus kannattaa niin loistavan ja menestyksekkään historian omaavaa seuraa kuin HIFK. Se on varmaan niin upea kokemus, ettei sitä tavallinen tallaaja voi ymmärtää, varsinkaan jos ei opiskele Helsingin yliopistossa. Ja voi niitä huonoja aikoja, ne ne vasta on jotain ja siellä ne tosi fanit punnitaan. Nämä tosifanit ne vasta elämästä jotain ymmärtävätkin, ja niitä ei todellakaan ole montaa. Eikä varmaan jäänyt kenellekään epäselväksi kuuluuko rakas tarkka-ampujamme heihin. Kuinka noin paljon mahtavuutta mahtuukaan yhteen elämään?

Ja entä sitten jos Jokerit on mitalitaulukossa pyyhkäissyt ohitse? Senhän takia sitä Jokereita aina kannatettiin, että olivat niin helvetin paskoja, mutta ah niin sympaattisia:)
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Tämä Snaipperin edustama tyyli taisi olla yksi osasyy siihen että Jokerit keräsi niin paljon enemmän kannattajia 80-luvulla ja 90-luvun alussa. Jokerit oli toki ihan omana itsenäänkin sympaattinen pikkuseura siihen aikaan, mutta kun IFK oli stadin ykkönen vuosikausia ja menestyi niin monet IFK-taustaiset henkilöt suorastaan pursuivat tuota "me ollaan vaan niin vitun paljon teitä parempia"-asennetta, johon aika monen suomalaisen on vaikea samaistua.
Onneksi vain pieni murto-osa IFK-faneista on enää tuollaisia, mutta heitä näköjään tulee uusiakin. Yritän itse aina muistuttaa Jokerifaneja siitä että voiton hetkellä ei kannata vittuilla vastustajalle tai luulla itsestään liikoja, sillä noutaja tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin. Valitettavasti tuota "vittu te ootte paskoja"-asennetta on esiintynyt myös Jokereissa 90-luvun kultahuuman jälkeen.

Näin siis pientä sosiaalipoliittista ajattelua...

---

Se onkin tosi mielenkiintoista että IFK-fani henkeen ja vereen kannattaa noin voimakkaasti Kärppiä, tai ihan mitä vaan maalaisseuraa riippuen siitä miten tuuli puhaltaa. Sitä sopii ylpeänä sitten joskus muistella että kannatti vuonna 2001 Ilvestä, 2002 Saipaa, 2003 Tapparaa tai ehkä Lukkoa, 2004 Kärppiä, 2005 TPS:ää, 2006 Kärppiä jne jne!
Itse sanoisin niin että jos Jokerit ei voita niin se on MINULLE ihan sama kuka voittaa, mutta koska moni hyvä kaverini on IFK-fani niin toivoisin ilman muuta heille voittoa. Helsinki on kuitenkin Helsinki ja Oulut/Hämeenlinnat jotain ihan muuta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllähän tällä kaudella oli helppo toivoa että Narrit voittaisi Kärpät kun Shedden oli vielä valmentajana Jokereilla.
Ollaan hänestä mitä mieltä tahansa niin kuitenkin sen verran hyvä oli toissa kausi että mielummin hänen joukkueensa toivoo voittavan kun puolen Suomen nokka-Jalonen.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niistä pienistä päistä edelleen

kaksoismetro kirjoitti:
Herätys, tommy36, jääkiekko liigatasolla on nykyään vähän eri asia kuin joskus 20-30 vuotta sitten.
Totesinko ehkä sitten etteikö maailma olisi muuttunut. En. Mielestäni sanoin ainoastaan, että a) jokerit pelastettiin suomen valtion tuilla, b) huolimatta maailman ja bisneksen muuttuneista tuulista ei jokereista ideologialtaan ja tyyliltään ole millään tasolla muuta muistoa kuin nimi. Ja jos se on vain tärkeää, että minkänimistä joukkuetta kannatatte. Niin ei kai siinä mitään, jatkakaa toki valitsemallanne tiellä. Onnea mitalista kuitenkin, huikea saavutus. Ja vieläpä ihka aidolla jokerityylillä, sillä alkuperäisellä. Vähän kuin hartwallin jaffa tämä jokerit. : )
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dynamo#79 kirjoitti:
Juuri näin minäkin ajattelen. Ei voi paremmin sanoa. Jotenkin se ei vaan mene jakeluun, että ensin ollaan niin stadilaisia ja stadin ykkösiä sun muuta, ja sitten kun oma jengi putoaa niin aletaan kannatamaan jotain Kärppiä.

Tämä on minullekin aina ollut täydellinen mysteeri. Kyllä Jokereiden voitto Kärpistä olisi maistunut paljon paremmalta, kuin nyt kävi. Näin se vaan menee ja varmaan aika monella muullakin, jotka ovat helsinkiläistä kiekkoa enemmän ja pidempään seuranneet.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Kyllä Jokereiden voitto Kärpistä olisi maistunut paljon paremmalta, kuin nyt kävi. Näin se vaan menee ja varmaan aika monella muullakin, jotka ovat helsinkiläistä kiekkoa enemmän ja pidempään seuranneet.
Juuri näin. En tiedä, mikä siinä on, mutta kun ikää kertyy, niin yhä vähemmän tätä narrit vs. jullit -vääntöä ja vittuilua jaksaa. Ei muuten tainnut tehdä HIFK:nkaan yleisömäärille kovin hyvää nuo Jokereiden divarivuodet.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Snaipperi #16 kirjoitti:
Edit: Arvostan todella paljon niitä Jokereiden oikeita faneja, jotka ovat nähneet myös kunnolla niitä huonoja vuosia ja heikompia aikoja. He ovat faneja.

Lasketaanko kausi 2006 huonoksi ajaksi? Meinaan vaan että tuolla kaudellahan Jokerien fanitoiminta vasta saikin uuden mahtavan nousun ja jatkui entistä upeampana tällä kaudella. Gloryhunttaamisesta on Jokerien kohdalla turha puhua enää 2000-luvulla.

Mutta entäs HIFK:n kohdalla? Taitaa se B2 olla kuin varjo vaan menneistä vuosista?
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lawless kirjoitti:
Ei muuten tainnut tehdä HIFK:nkaan yleisömäärille kovin hyvää nuo Jokereiden divarivuodet.

Ei taatusti tehnyt. Itse olin paikalla, kun Jokerit pelasi nousun jälkeen Nordiksella ensimmäisen paikallisottelun -89 syksyllä IFK:ta vastaan. Olihan sähköä Jäähallilla! Ottelun lopputulosta en muista kirveelläkään. Kaverilla oli matsiin lippu ja itse ostin triplahinnalla joltain trokarilta piletin.

On sitä tullut muutakin todistettua: samalla kaverilla oli aikoinaan Pasilan oikeustalolla juttu, kovasta ylinopeudesta joutu "rosikseen". No, lähdin mukaan kuuntelemaan tuomiota kun oli vapaata. Menimme jutun jälkeen ulos savuille, kun huomasin maailman ympäripurjehtijan kättelevän paria asianajajaa oikeustalon rappusilla ja tämä purjehtija lopuksi rupesi syleilemään kaikkia mukana olleita. Kaverini tuumasi, että minkähän oikeusjutun se tuokin muka voitti... Urheiluruutu kertoi samana iltana, että Harry Harkimo oli Jokereiden uusi omistaja. Että semmosta.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peacemaker kirjoitti:
Ei taatusti tehnyt. Itse olin paikalla, kun Jokerit pelasi nousun jälkeen Nordiksella ensimmäisen paikallisottelun -89 syksyllä IFK:ta vastaan. Olihan sähköä Jäähallilla! Ottelun lopputulosta en muista kirveelläkään. Kaverilla oli matsiin lippu ja itse ostin triplahinnalla joltain trokarilta piletin.

Liigan mediasivuilta:
24. 9.1989 Jokerit-HIFK 0-3 (0-0,0-1,0-2) 7749

---

IFK:llahan ei tunnetusti yhtään tosifania ole, kun eivät ole oikeasti kovia aikoja joutuneet kokemaan. Konkurssikaan ei ole missään välissä hirmuisen lähellä ollut.

---

Itse kuulun siihen osakuntaan, joka saa iloa IFK:n pudotessa pleijareissa. En kyllä iloitsisi Kärppienkään pärjäämisestä, mutta kyllä mieltä lämmitti, kun Kerho kissalla pöytää pyyhki. Toisaalta olen paljasjalkainen espoolainen, joten liekö tämä jotain maalaisten kateutta, kun naapurilla on isompi traktori ja enempi hehtaaria.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dynamo#79 kirjoitti:
Juuri näin minäkin ajattelen. Ei voi paremmin sanoa. Jotenkin se ei vaan mene jakeluun, että ensin ollaan niin stadilaisia ja stadin ykkösiä sun muuta, ja sitten kun oma jengi putoaa niin aletaan kannatamaan jotain Kärppiä.
Ei mene jakeluun ei. Eikä mene myöskään jakeluun se, että IFK:n pudotessa jatkossa alkaisin kannattaa jotain Narreja. Yhtä jengiä kannatetaan, jotkut muut voivat saada sympatiapisteitä ja se on silloin jokaisen oma asia, mikä jengi se on, oli kuinka HC-fani tai stadilainen tahansa.

Jos finaalissa pelaa kaksi jengiä, joiden pelaajat ja fanit käyttävät Kanada-maljasta eli kannusta nimitystä "poika", mulle on aivan helvetin sama, kumpi niistä jengeistä saa "pojan kotiin" tms.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eikös näitä tämän tason IFK-Jokerit kinasteluja käyty joskus vuonna 1 ja 2 ala- ja yläasteella välitunneilla. No, ehkä on ihan hyvä herättää nukkuva karhu vihdoin, niin saadaan enemmän säpinää paikallisiin tulevalla kaudella :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Löytyy julleja, jotka aidosti toivoivat etelän voittoa pohjoisesta finaaleissa ja sitten niitä, jotka eivät toivoneet. Lähtiessäni hallille viimeiseen kerhomatsiin törmäsin pubissa yhteen tälläiseen vanhaan tuttuun julliin, joka jurrissa alkoi huutelemaan kärppiä mestariksi. Homma eteni sitten vedonlyönniksi, jolloin hän pani tiskiin sata euroa ja siitä vittuuntuneena meikäläinen nokitti vielä mäyräkoiran. Ensimmäisen hävityn finaalimatsin jälkeen nokitin vielä 20 euroa. No, vedot on maksettu, mutta tulipahan selväksi mistä päin tuulee ja kosto ELÄÄ.

P.S. Onneksi en tunne yhtään kärppäfania, sillä kukkaro olisi tällöin huomattavasti kevyempi tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös