Jokerit - HIFK La 22.1.2005

  • 40 100
  • 280
Tila
Viestiketju on suljettu.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti fiftyeight
- Tuo narrien ns. fanikatsomohomma jaksaa ihmetyttää. Miksei jo mikään instanssi puutu tuohon natsitouhuun? Suomi-jutut, räikeä rasismi ja selkeät yhtäläisyydet uusnatsismiin ihmetyttävät. Kai sitä voisi ilman niitäkin omaa joukkuetta kannattaa?

Kirjoitinkin jo aikaisemmin tähän ketjuun tuosta, että ainakin minun mielestä pitäisi pystyä kannattamaan muulla tavalla, kuin ugh ughilla, mutta en kyllä saa tästä yhteyttä uusnatsismiin. Voisitko tarkentaa tätä "selkeää uusnatsi yhteyttä"?
 

hifk_rulez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / Man Utd / BVB
Tulipa käytyä jaffalassa toistamiseen jo tämän kauden aikana. Nyt lopputulos oli lohdullisempi kuin mitä viime kerralla. Kyllä oli ihailtavan kurinalaista viisikkopeliä jokereilla, ei ole helppo timpalle tehdä maaleja, on se vaan uskomaton maalivahti. Jokerit ansaitsi voittonsa, joten voittajasta ei ollut mitään epäselvyyttä. Onnittelut stadin herruudesta tämän kauden osalta sinne suuntaan!

Ps. Hifk:n fanikatsomon kannustus oli aivan mahtavaa ja muutenkin aivan loistava tunnelma koko hallissa, josta kiitos kuuluu myös jokereiden kannattajille.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hohhoijaa...ehkä tässä voitaisiin keskittyä ennemmin omien kannustamiseen kuin jatkuvaan vittuiluun ja provosointiin. Ainakin näin objektiivisesti tarkasteltuna Jokeri-katsomo (anteeksi yleistys) on keskittynyt paljon enemmän tuohon provosointiin kuin HIFK-fanit. Hyvät naurut noista ughitteluista on kyllä saanut, mutta ei nuo enää jaksa innostaa. Ehkä voisitte kokeilla jotain uutta. Uskokaa tai älkää, mutta tyylillä on merkitystä.

Itse ottelussahan Jokerit vei ja HIFK vikisi. Tosiasia on, että HIFK:lta vietiin maali, jonka Lepistö teki kädellään. Se ei kuitenkaan mitään ratkaissut. Ihmetyttää kuitenkin, että miksi Favorin tarkisti tilanteen videolta. Kyllähän oman maalin saa tehdä kädellään.

Vokounille pisteet, todellinen showmies. Ei tuo yleisön huutoihin reagointi aina kerro hermojen menetyksestä. Kyseinen herra ainakin psyykkaa itseään parempiin suorituksiin hieman samaan tyyliin kuin legendaarinen John McEnroe aikanaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Timi
Kirjoitinkin jo aikaisemmin tähän ketjuun tuosta, että ainakin minun mielestä pitäisi pystyä kannattamaan muulla tavalla, kuin ugh ughilla, mutta en kyllä saa tästä yhteyttä uusnatsismiin. Voisitko tarkentaa tätä "selkeää uusnatsi yhteyttä"?

Puhuin selkeistä yhtäläisyyksistä uusnatsismiin, en selkeästä yhteydestä. Eli en väitä, enkä haluaisi todeta, että Jokeri-tifosolla on mitään em. yhteyksiä, mutta käytös viittaa pahasti yhtäläisyyksiin siihen suuntaan, which is not nice.

Muuten olen sitä mieltä, että Jokerifanien kannustus lippuineen jne on hieno homma, kunhan pysytään asiassa eikä lähdetä ylilyönteihin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: kiss me etc.

Viestin lähetti erkkeri
ketjussa jo paljon puhutut UGH:ittelut ovat mauttomia mutta se on jo vähän liiikaa että ottelun järjestäjä käyttää videotaulua kuten eilen. IFK:n ukot ruudulle ja Kiss me alle.... tuskinpa tuli ruudussa näytetyille pelaajille kiva fiilis vai olenko ainoa joka yhdistää tässä tapauksessa vihjauksen homo seksuaalisuuteen ?


Kuten fiftyeight tuossa jo sanoi (ja aiemminkin on täällä kerrottu) tuo on NHL:stä kopioitu. Poimitaan pelikatkon aikana katsomosta joku pari ja kannustetaan pussaamaan. Joskus näytetään piruuttaan vieras/kotijoukkueewn vaihtopenkkiä ja ainakin kerran joku pelaaja (Yzerman/Shanahan/joku euro) muiskautti toista poskelle ja yleisöllä oli hauskaa. Jos DDR-hallissa olisi samanlainen systeemi ja samaa olisi tapahtunut Janeckyn aikoina niin Otto olisi varmaan tehnyt saman (tai ehdottanut, vieruskaverin vastustellessa). Mutta ilmeisesti IFK:n pelaajista ei löydy keneltäkään huumorintajua?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Timi
Kirjoitinkin jo aikaisemmin tähän ketjuun tuosta, että ainakin minun mielestä pitäisi pystyä kannattamaan muulla tavalla, kuin ugh ughilla, mutta en kyllä saa tästä yhteyttä uusnatsismiin.

Elä muuta viserrä, itsekin olen ottanut ketjussa kantaa tähän osastoon eli nuo lapselliset naurettavuudet pois fanikatsomosta.

Mutta tämä viiskasin viittaus uusnatsismiin menee kyllä ihan uusiin sfääreihin. Lelut on nyt hukassa ja pahemman kerran. Mieti ensi kerralla fiftyeight ennen kuin kirjoitat - edes hetki. Jos silti sama teksti pyrkii näppikseltä ruudulle - piilota näppis.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokerit oli numeroiden verran parempi ja on ollut sitä koko kuluneen kauden, joten ansaitut onnittelut sinne.

HIFK oli kädetön ja riittävän haluton. Thomasille ei tosiaan mene maskittomat höntsävedot. Jokereiden puolustuspelaaminen ansaitsee kehut Thomasin veretseisauttavasta nollapelimäärästä puhuttaessa. Eilenkin Thomas selvisi ilman isompia haamuja pakistonne hoitaessa työn helpoksi. Jokerit on kova luu kevään tosipeleissä, ellei silloin jostain syystä satu lamakausi. Nykypelaamisellaan on vaikea kuvitella pysäyttäjää.

Fanien ughitteluun on jo tottunut ja jotenkin sen sallii ja ymmärtää fanitoimintananne. Onneksi kuitenkaan Nordiksella ei toimihenkilöt alistu eilen nähtyyn Kiss Me -alatyyliin pelaajia näytettäessä. Tyylinsä ja tapansa kullakin. Älkää ikinä alentuko Nordiksella moiseen. Käsi housuissa olevien finniteinien hommia. Huoh.

Jokerit on kauden Stadin Ykkösiä. Ei satu tunnustaa, sillä meriitti on työllä ja tekemisellä ansaittu. IFKlla on vielä pelissään maileja edessä, mikäli mieli keväällä pärjätä odotetulla tavalla.
 

Jeffrey

Jäsen
Listaa omista huomioista pelissä..


-Tim Thomas aivan mahtava. Voitti Vokounin 100-0

-Pitkästä aikaa Jokerit taisi voittaa taklaukset.

-Kuka vielä väittää ettei hartwalille saa tunnelmaa?

-Jokerifanit voitti ifk-fanit 100-0

-Turo Järvinen saa ottelun hamekangas palkinnon! Mies koputtelee ensin Jokeri pelaajia pohkeille ja haastaa minkä kerkeää, mutta sitten tulee tämä Jokeri gooni Sami Lepistö ja mies ei uskalla lähteä tanssiin mukaan. Säälittävää..

-Vokounin pelleilyt. Mies menetti kunnioituksen ainakin mun silmissä kokonaan. Gooni nro:2 Metropolit olikin ainoa kuka hänet vähän haasto.. Mies menetti hermonsa totaalisesti, ja se vaikutti takuu varmasti peli suorituksíin.. Ihmettelin vieläkin, että miksi jäähyjä ei tilanteista vihelletty.

-Ifk-pelaajat esitti taas omaan peliinsä niin tyypillisiä selkä/laita taklauksia jotka olivat ihan sääntöjen rajamailla. Missä tahansa muussa ottelussa niistä olisi lentänyt ulos.. Mutta mun mielestä sopi pelin luonteeseen, että nyt ei. Ja kun ketään ei loukkaantunut niin ei mulla mitään vastaakaan ole..

-"kiss me" juttu oli aivan loistava veto!
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erikoista että jotkut IFK-kannattajat täällä ihmettelevät fyysisyyden ja ylilyöntien puuttumista omiltaan. Kai Aravirta osaa sarjataulukkoa lukea, ja luultavasti peliohjeisiin kuuluu turhien jäähyjen välttäminen. Niitä kun tulee tässä liigassa väistämättä jos fyysisesti yrittää pelata.

Mutta ryminälinja ja sen mukainen joukkuehan on teillä kiveen kirjoitettu, eikä sitä muutella jonkun SM-liigan joutavien sääntöjen mukaan. Aravirta sitten yrittää sovittaa neliskulmaista palikkaa pyöreään reikään.

Fiftyeightin natsisyytökset menivät pahasti yli ja ohi. Jos näet hakaristejä ja natsitervehdyksiä, niin ilmoita poliisille. Minä tulen todistamaan jos olen paikalla.

Jumbotron alkaa vetää viimeisiään. Se on ollut ottelu ottelulta surkeampi, ja nyt pimeni välillä tyystin. Aika tehdä jotakin.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Lawless
Hohhoijaa...ehkä tässä voitaisiin keskittyä ennemmin omien kannustamiseen kuin jatkuvaan vittuiluun ja provosointiin. Ainakin näin objektiivisesti tarkasteltuna Jokeri-katsomo (anteeksi yleistys) on keskittynyt paljon enemmän tuohon provosointiin kuin HIFK-fanit. Hyvät naurut noista ughitteluista on kyllä saanut, mutta ei nuo enää jaksa innostaa. Ehkä voisitte kokeilla jotain uutta. Uskokaa tai älkää, mutta tyylillä on merkitystä.

Tässä pitää nyt sen verta todeta, että mä uskon vakaasti, että näillä huudoilla saa vastustajan pelin sekaisin. Eilisestä pelistä hyvät esimerkit Vokoun ja Z.
 

Myllikä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina kehutaan että muualla Euroopassa on loistava tunnelma matseissa ja sitä halutaan tännekin. Mitä tulee jokerikannattajien huutoihin, niin samanlaista provoilua on ympäri eurooppaa, siellä solvataan vastustajaa ja kannattajaporukat solvaavat toisiaan todella paljon! Kun nämä hommat pysyvät pelkkinä huutoina niin todella loistavaa, saadaan sitä kulttuuria meillekin pikkuhiljaa!

Ja naapurin on ihan turha tulla avautumaan meidän huudoista mitään, kun teidän ns. megamatka tunnelma oli tuota luokkaa, hävetkää!

Itse pelistä taitaa kaikki oleellinen olla jo sanottu.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Jeffrey
Tässä pitää nyt sen verta todeta, että mä uskon vakaasti, että näillä huudoilla saa vastustajan pelin sekaisin. Eilisestä pelistä hyvät esimerkit Vokoun ja Z.

En usko että noilla merkittävää vaikutusta kumpaankaan oli. Samalla kaavalla ajattelemalla voisi todeta että kannattaa vetää vieläkin radikaalimpaa linjaa, niinkö? Vaikuttaisi enemmän?

Kannustaminen ja tietty psyykkaaminen kuuluu asiaan. Hyvä. Mutta hyvän maun raja pitää osata tunnistaa. Jokerikatsomon taannoinen jo aiemmin viittaamani:"Tuomari kuolee matsin jälkeen" -rallatus osoitti erittäin huonoa makua. Porukan vetovastuussa ja fanien hallituksessa istuvat: on syytä toimia ja reagoida asiaan. Tuollaista ei kukaan tosissaan voi pitää hauskana tai psyykkaamisena.
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuten heti matsin jällkeen kirjoitin, Jokereiden fanikatsomo jätti naapurin vastaavan samalla tavalla nollille kuin Jokerit jätti IFK:n. Muutenkin faneilta hieno esitys TIFOineen pitkästä aikaa! Kun itse ottelussa Thomas pesi kirkkaasti Vokounin, Jokerit HIFK:n 3-0 ja Jokereiden Mäki oli kentän fyysisin pelaaja, on aivan selvää, että naapurin parku jatkuu Jatkoajassa useita päiviä. Milloin on Jokereiden fanit kannustaneet omiaan väärin, milloin tuomari ratkaissut pelin ja milloin HIFK oli "todellisuudessa" kaikessa parempi ja vei Jokereita sata nolla.

Ensinäkin ottelu pelattiin Ilmalassa.. Ifk faneja oli kuitenkin satoja Areenassa ja ihan hyvä fiilis ja meno oli omassa katsomossa. Ei paljon fiilistä irronnut kun omat pelasivat huonosti narrien ihanaa "sumppua vastaan". Jos kyseinen ottelu olisi pelattu Hornassa. Kuinka paljon narreja olisi ollut pitämässä möykkää?. Aina sieltä jostain e2 katsomon ylimmiltä riveiltä 15hengen ugh ugh porukan voi bongata kuin oikeen tähyää... Jokerifanit eivät ole koskaan Jäähalliin saanu yhtään kunnon möykkää sitten Jaffalan valmistumisen jälkeen.. Josme hävittiin 100-0, niin narrit hävii Stadissa 1000-0.. No mutta en ottanu kovinkaan tosissaan tätä ylläolevaa kommenttia "Mäki oli kentän fyysisin" etc... Arvostan kuintenkin Jokereiden faneja vaikka "ugh ugh" ovat todella säälittäviä ja kertovat vain kateellisuudesta.. Niinkuin meidän Ville Peltonen jutut.. Eli arvostan sitä osaa, joka on henkeen ja vereen Jokereiden faneja.. Meinaan kysyin Ärräkupissa pienessä tuiterassa yhdeltä "tosi uskolliselta" narrilta(15-18v) hesen jonossa "mikä suaki Jokereissa kiinnostaa. Olisitsä ollut Töölönvesojenki matseissaki?" johon narri ylpeästi.. "Miksmä hurreja kannattaisin ja mikä v**un vesa?" ...

Noo onneks meillä on toisemme. Mitä olisi liiga ilman kunnon paikallisotteluita.
 
Viestin lähetti hammarby
Aina kehutaan että muualla Euroopassa on loistava tunnelma matseissa ja sitä halutaan tännekin. Mitä tulee jokerikannattajien huutoihin, niin samanlaista provoilua on ympäri eurooppaa, siellä solvataan vastustajaa ja kannattajaporukat solvaavat toisiaan todella paljon! Kun nämä hommat pysyvät pelkkinä huutoina niin todella loistavaa, saadaan sitä kulttuuria meillekin pikkuhiljaa!

Toivottavasti ei ikinä lähetä sille linjalle mitä joissain lajeissa on. Eli kannattajat huutelevat toisillensa eivätkä kannusta omia/mollaa vastustaja joukkuetta. Se on ensi askel käsirysyihin. Ja itse olen niitä ehdottomasti vastaan. Muuten kyllä on tervetullutta elämä katsomoissa.

Huolestuttaa kehitys kuitenkin.. ensin jotkut äidin pikku talttahampaat opettelevat täällä provoilemaan, vievätkö he vähän kasvaessaan sen saman käytöksen ulos ja halleihin? Hyvä jos ihmiset saa täällä purkaa antipatioitaan eivätkä halleissa haasta riitaa toisten fanien kanssa tahi kotona sitten piekse muijaansa sitä hyvästä. Ajattelua.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Pula-ajan Tretjak
Toivottavasti ei ikinä lähetä sille linjalle mitä joissain lajeissa on. Eli kannattajat huutelevat toisillensa eivätkä kannusta omia/mollaa vastustaja joukkuetta. Se on ensi askel käsirysyihin. Ja itse olen niitä ehdottomasti vastaan. Muuten kyllä on tervetullutta elämä katsomoissa.

Aivan samaa mieltä. Olen Saksassa ja Itävallassa käynyt paljon etenkin jalkapallomatseissa ja niissä tuo vastapuolen solvaaminen menee välillä liian pitkälle.

Viattomasti lauletaan aluksi kuinka toinen puoli on parasiitti ja nostellaan banderolleja, joissa lukee "Sisäänpääsy lippu 18 egeä, äitisikin on halvempi". Sitten otetaan vähän kaljaa ja laulellaan, kuinka naapurikaupunginosaan pitäisi heittää pommeja. Ottelun lopussa sitten mellakapoliisit tulevat erottamaan faneja, yksi saanut puukosta ja nyt ei edes viitsi kävellä kadulla violetissa kaulahuivissa, sillä naapurin ultrat etsivät violetteja kannattajia ja hakkaavat heitä joukolla huvikseen.

Eli ei sitä kaikkea tarvitse idioottina kopioida.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Turha täällä on mitään jauhaa, sama paska jatkuu matsista toiseen ja matsien jälkeen haukutaan omat ja vieraat. Mikään ei ole koskaan oman jengin osalta pielessä jos voittoja tulee. Naapuri on paska ja hurrit on homoja. Rasisti on rasisti ja ughittelu on niistä huudoista yksi muiden rasististen huutojen joukossa.

Mutta kun ei se näytä menevän jakeluun tuonne ratapihan suuntaan.

Ja yllätys että se "kiss me" on kopioitu jenkeistä,. Miksi kaikessa paskassa pitää ottaa oppia rapakon takaa?

Suomi, Suomi, Hesburger ja Sibylla, vittu just joo.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti leivoja


Ja yllätys että se "kiss me" on kopioitu jenkeistä,. Miksi kaikessa paskassa pitää ottaa oppia rapakon takaa?


Vau. En yhtään ihmettele ettei IFK:n pelaajilla löydy huumorintajua näissä jos fanitkin on näin huumorintajuttomia. Ainakin jenkeiltä löytyy huumorintajua noihin:

The Donald

Nicholson ja Crystal
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Master Chief
Vau. En yhtään ihmettele ettei IFK:n pelaajilla löydy huumorintajua näissä jos fanitkin on näin huumorintajuttomia. Ainakin jenkeiltä löytyy huumorintajua noihin:

The Donald

Nicholson ja Crystal

Millähän nyt sait taas käännettyä tuon meikäläisen huumoria vastaan???Perustele.

Tarkoitin kyllä sitä, että pitääkö joka saatatnan asia tehdä niin kuin Amerikassa. Ei se niin hyvä paikka ole...

Eurooppa, mikä Eurooppa, missä se sellainen on? Ollaanko me joskus löydetty se? Olemmeko me keksineet Göteborg -soundin metallimusiikkiin...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti leivoja
Millähän nyt sait taas käännettyä tuon meikäläisen huumoria vastaan???Perustele.


Ei ollut pelkäästään sinua vastaan, myös Seniorille ja muille. Satuin vain lainaamaan just sinun tekstiä. Ja on se niiiiiin kamalaa jos kaikkea jenkkiläistä ruvetaan matkimaan. Teidän pelityylinnekin muuten taitaa olla siltä suunnalta kopsattu? Mitäs vikaa eurooppalaisessa oli? ;)

Edit: jessus mitä typoi.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ihmetyttää vähän tuo mussutus...

ugh ugh on ollut Ilmalassa viimeiset kolme vuotta, ei kai se kenellekkään tule yllätyksenä enään, se vain on näin.

Kiss me cam ihan hyvä juttu, mielestäni tollanen snadi kuittailu on ihan ok. Jos tosta repii pelihousunsa niin hermot taitaa olla aika kireällä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Master Chief
Ei ollut pelkäästään sinua vastaan, myös Seniorille ja muille, Satuin vain lanaamaan just sinun tekstiä. Ja on se niiiiiin kamalaa jos kaikeea jenkkiläistä ruvetaan matkimaan. Teidän pelityylinnekin muuten taitaa olla siltä suunnalta kopsattu? Mitäs vikaa eurooppalaisessa oli? ;)

Aika pahasti ontuu. Siis se on huumorintajuttomuutta jos ei välitä kaiken ameriikan kopioinnista...no voi perkele sun kanssa, taitaa mennä elämän käsitys kokonaan uusiksi kun se kerran noin on...

Ettei vaan olis In Flames:kin kopioitu amerikasta...varmaan selkeä KsE kopio on kysymyksessä.

Ja mitä tohon pelityyliin tulee, niin mielestäni teikäläisen on sitä aivan turha tyrkyttää mun suuhun, koska en halaistua sanaa ole asiasta maininnut.


Ja vielä, mitä tuohon "kiss me" hommaan tulee. Niin nyt syytetään huumorintajuttomuudesta, koska leikkiin ei lähdetty. Ja jos leikkiin oltaisiin lähdetty ja kaverille pusu annettu, niin voi Jeesus sitä homottelun määrää.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti leivoja

Ja vielä, mitä tuohon "kiss me" hommaan tulee. Niin nyt syytetään huumorintajuttomuudesta, koska leikkiin ei lähdetty. Ja jos leikkiin oltaisiin lähdetty ja kaverille pusu annettu, niin voi Jeesus sitä homottelun määrää.

Tai naurun? Sä taidat olla pikkasen homofobinen? ;) Sen voi tehdä hjuumorilla, niin kuin Nicholson ja Crystal tai nää kaveirt NHL:ssä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Daespoo
Ihmetyttää vähän tuo mussutus...

Kiss me cam ihan hyvä juttu, mielestäni tollanen snadi kuittailu on ihan ok. Jos tosta repii pelihousunsa niin hermot taitaa olla aika kireällä.

Näin on, ite olen kanssa samaa mieltä että ois siinä IFK:n miehet voinu pikkusen pustuttaa poskelle ja iskeä kameralle silmää.

Toisaalta tämä taitaa olla pelaajilta liikaa vaadittu, kun edes katsomossa olevia pareja ei saada suutelemaan keskenään. Kyllä täytyy ihmetellä suomalaisia miehiä tässä suhteessa "en kyllä varmaan pussaa" jupistaan paidankaulukseen.

Olen siis nähnyt tämän kisscamin arenalla pari kolme kertaa kuvaavan pariskuntaa ja joka kerta sama tulos, viittuntunut ilme että "älkää jumalauta kuvatko meitä":
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti kaizu
Olen siis nähnyt tämän kisscamin arenalla pari kolme kertaa kuvaavan pariskuntaa ja joka kerta sama tulos, viittuntunut ilme että "älkää jumalauta kuvatko meitä":

Ei taida oikein upota suomalaiseen perusluonteeseen. Tämä "Kiss Me" -juttuhan oli laajalti käytössä viime vuoden MM-skaboissa Prahassa. Siellä homma toimi hienosti ja finaalimatseissa mm. vanhat papatkin moiskauttivat toisiaan virne naamallaan. Välillä porukka hallilla keskittyi enemmän näihin juttuihin kuin itse peliin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Tomppa#74
Ei taida oikein upota suomalaiseen perusluonteeseen. Tämä "Kiss Me" -juttuhan oli laajalti käytössä viime vuoden MM-skaboissa Prahassa. Siellä homma toimi hienosti ja finaalimatseissa mm. vanhat papatkin moiskauttivat toisiaan virne naamallaan. Välillä porukka hallilla keskittyi enemmän näihin juttuihin kuin itse peliin.

Se kertookin paljon noiden jokavuotisten mömmöm-kisojen arvosta, tai pikemminkin sen puutteesta. Ei siellä katsota kisoja, siellä katsotaan karnivaalimaista sirkusta. Toivottavasti sama ei koskaan leviä SM-liigaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös