Jokerit-HIFK 18.10 klo 18.30

  • 30 797
  • 311
Suosikkijoukkue
HIFK
Heikko matsi

Kyllä tuntui heikkotasoiselta ja tapahtumaköyhältä ottelulta. Paikalliskamppailusta puuttui kokonaan sähkö. Kentällä ei nähty lainkaan taklauksia vaan kahden joukkueen väkinäistä puurtamista, sitomista ja vääntämistä. Kentän ulkopuolella taas tunnelma oli vaisuin moneen vuoteen vaikka halli oli ääriään myöten täynnä. Ihme sinänsä sillä joka toisella tuntui olevan kaljatuoppi kädessä erätauolla ja suurin osa yleisöstä tuntui olevan pienessä sievässä. Taitaa perjantaiottelut olla ainakin olutpanimoille mieluisia.

Sääli että jokaisessa suomalaisessa kiekkomatsissa joutuu ainakin kerran puhtaasta taklauksesta jäähylle. Tänään tuon koki Strömberg laittaessaan miehen puhtaasti seinälle. Sen sijaan toinen miehen jäähyistä oli täysin selvä estäminen vaikka jokeripääty katsoikin aiheelliseksi laulaa "vittu mikä nuija"...
IFK-pääty taas kritisoi hylättyä maalia, jossa Simicek oli ensin sekunnin-pari maalivahdin alueella (miksei tässä jo vihelletty?), poistui ja ohjasi tämän jälkeen kiekon maaliin. Kruus kuitenkin hylkäsi maalin. Sääntöasiantuntijat varmasti tietävät meneteltiinkö oikein.

IFK-puolustus oli jälleen helisemässä käsittämättömällä tavalla. Saarinen, Hedberg ja kumppanit syyllistyvät täysin alokasmaisiin virheisiin kerta toisensa jälkeen. Vielä kun maalivahtipeli ei ole lähelläkään edes sm-liigan keskitasoa niin ei paljon voida odottaa.

Parempi voitti, tosin siihen ei paljon vaadittu.
 

#76

Jäsen
Ensimmäistä kertaa Hartwall Areenalla Jokereiden kotipelissä. Päällimmäisenä pelistä jäi mieleen kaksi asiaa: kauheaa söhellystä molemmilta ja Narri Viking veneessä upottamassa HIFK-jollaa. Todellinen helmi!

Muita havaintoja:
* Jokerit teki muutaman kauniin maalin, joilla se vei pelin.
* Hylätty maali oli mielestäni oikea tuomio, Kruussin olisi kuulunut viheltää pelin poikki jo aiemmin.
* Kruus oli toisessa ja kolmannessa erässä kovin epävarma ja tuntui arpovan jäähyt
* Pärssinen ei edelleenkään osoita oikea asennetta ja tulosta
* Paikallispelejä on aivan liikaa. Jokerit saa 6-7 voittoa lahjaksi selvästi taidoiltaan heikompaa paikallisvastustajaansa vastaan pelatessaan 8 kertaa.
* HIFK:lla on ainoastaan yksi kunnon pakki ( Kantor ) ja toinen kelvollinen ( Zeta ). Molemmat ovat plus/miinus-tilastossa keränneet aika paljon miinuksia
* Ykkös yv-pakkiparina Saarinen-Pikkarainen, miksi?
* Hedberg edelleen kentällä, miksi?

Hartwallista:
* Jokerit-fanikatsomo mielestäni äänekkäämpi kuin meidän vastaava, mutta muu halli istuu kuin kirkossa, joku taisi jopa maalille erehtyä taputtamaan
* Videotaululla näytetään partaista syntekansoittajaa eikä mainoksia kuten meillä. Tässä ero mainostuloissa.
* Simi näytti kerran ainekin olevan jäällä, muuten varjoissa
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PELLEÄ PUUHAA

On se kummalliseksi mennyt, kun ei edes yhtään harmita
tämä häviäminen suurelle Dynastialle. Enemmän otti
kupoliin häviö raumalla. Kummallista.

Ei ole maalivahtia, puolustus vuotaa, miljoonamiehet huilii
hyökkäyksessä, valmennus on otteluista pihalla...nyyh...nyyh.
Kybällä mennään nyt myös syvyyksissä, mikä kuuluukin
penailuun. 3 maalia Lehtosen taakse ja Zidlickyn eka maali
ovat positiivista. Tästä se lähtee taas.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Gags


Tarkoitat tällä varmaan nimenomaan tunnelmaa ? Areenallahan oli täysi tupa 13665 katsojaa, joten kyllähän matsi kiinnosti. Vai oliko se ehkä bisse, joka enemmänkin kiinnosti ? Mitäköhän tähän vastaa reds1897

Gags:

Vastaan tähän,että joukkue on kasattu päin vittua jo muutaman vuoden ajan.Tällä kertaa meillä pitäisi olla todella laadukas hyökkäys,mutta mitä kiesuksen iloa siitä on,kun puolustus on täysin perseestä.

Minua on ihmetyttänyt jo muutaman vuoden ajan tämä saatananmoinen amatöörimäisyys pelaaja hankinnoissa.Joukkuetta ei millään olla saatu balanssiin,tuntuu kuin rahat heitettäisiin samantien huit helvettiin toivotaan toivotaan-hankinnoilla.

Tämä maalivahti-tilanne on vain jäävuoren huippu näistä pelleilyistä.Meillä on resurssit ja olosuhteet kunnossa,mutta joka kiesuksen kausi (viime aikoina) taaperrellaan varjojen mailla.Odotin Apenkin tapuksessa hieman enemmän,kuin mitä käteen on jäänyt.Nyt me olemme muuttaneet jo pelityylimmekin lähinnä Ringette-peleihin sopivaksi neppailuksi,joka on sekoittanut pakan lopullisesti.

Jollain tavalla tämän on loputtava,sillä tuollaista pelleilyä ei jaksa katsoa edes kännissä.Voisiko uusi valkku muuttaa tätä vallitsevaa tilannetta parempaan?-ehkä,mutta vain väliaikisesti,sillä jengi on yksinkertaisesti kasattu väärin.Jokainen The Ketjuun kirjoittava tietää mikä mättää tällä hetkellä,eli en voi olla tämän sekavan raapustuksen kanssa täysin väärässä...enhän?

Ps.Minua kiinnostaa bisse aina ja kaikkialla.Sen takia menenkin huomenna WPK:n tykö vetämään lärvit (hän tarjoaa :D )
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Juu surkeaa räpellystä IFK:lta, surkea puolustus ja koristeena kakun päällä maalissa Divari-Timppa. Eiköhän tuon Pärssisen saisi jonnekkin treidattua, olisi kiva sitten sillekkin pikku palkkaa maksella toisaalle (Pentti-tyyli). No, saas nähdä mitä Pentti Juuson taikurihatusta seuraavaksi onkii, Eddie Irwinnellä ei ole ensi vuonna tallipaikkaa, olisi kallis, sopii Pentti-tyyliin, ei tosin osaa pelata jääkiekkoa, mutta sekinhän sopii Pentti-tyylin hankinnaksi..Juu saapas nähdä, jotanin tarttis varmaan tehdä. sillä totuus on ettei IFK voittaisi tällä hetkellä yhtään liigajoukkuetta...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Punalippu
Eiköhän tuon Pärssisen saisi jonnekkin treidattua, olisi kiva sitten sillekkin pikku palkkaa maksella toisaalle (Pentti-tyyli).

Kyllähän Pärällä on hyvät pisteet mutta ei sinne päinkään mitä odotin.

Pärssisen piti olla superstar, mutta nuokin pisteet ovat syntyneet aika huomaamatta.

Melko näkymätön mies on pelistä toiseen mutta hyvän maalivainunsa ansiosta kerää kuitenkin pisteitä tasaisesti.

Ei hyvä, pihalle!
 

#99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä tainut Ape tuoda brändille menestystä. Kun jengin peli tuntuu olevan solmussa, niin seuraavassa ottelussa tämä teatterin lahja suomalaiselle lätkälle ottaa varmaan aikalisän ja solmii myös omat kengännauhat samalla. Tästähän Blackhawksien ykkös koutsilla on kokemusta jo narriajoilta...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Jos hyökkäykseen satsataan puolustuksen kustannuksella,niin silloin ollaan totaalisesti metsässä.Näin on juuri tapahtunut meidän joukkueen osalta.Joka kiesuksen matsissa on omiin ropissut luvattoman paljon.Kun siihen ynnätään tehottomat hyökkääjät,joita pakit eivät osaa ruokkia kunnolla,niin onko mikään ihme,että sijoituksemme on tämä?

Tiukoissa matseissa,joissa valmentajan pitäisi omalla panoksellaan tuoda se viimeinen rutistus jengiin-tiukoissa matseissa,joissa taktisilla vedoilla voidaan sekoittaa vastustajan peliä,näissä matseissa meidän valkkumme haaveilee jostain Grimmin saduista,joita Sinikka Sokka hänelle lukee iltaisin.

Kyllä,minä olen vihainen-saatanan vihainen!!!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voittoja tulee...

Jes! Eli voitto tuli taas. 9 tappiotonta matsia peräkkäin ja 5 voittoa peräkkäin, tämä joukkue on kone! Tosin täytyy todeta, että kahdessa ensimmäisessä erässä Jokerit oli vaisu, luistelu oli laiskaa ja virheitä tuli aivan liikaa. Peltosen maali oli onnekas, kun kiekko lirui HIFK:n omasta pelaajasta verkkoon. Tommi Turusen maali oli komea veto B-Pisteen tuntumasta ylämummoon. HIFK:n maalien aikana olin burgerilla, joten niitä en nähnyt kunnolla :), siinä se taas nähtiin, että mun pitäisi pysyä siellä katsomossa.
Kolmas erä oli mahtavaa peliä Jokereilta. Liekkö sitten Summanen pitänyt jonkin tasoisen ripityksen pukukopissa, joka tapauksessa Jokerit tuli kolmanteen erään kovalla liikkeellä ja HIFK jäi täysin jalkoihin. Jokerit teki 3 komeaa maalia ja yhden helpohkon osuman Banhamin toimesta. Eniten minua lämmitti 4. ketjun 2 maalia, Hannus tekikin sitten kauden avausmaalinsa. Zidlickyn kavennus oli komea kuvio, jolle Lehtonen ei voinut mitään.
Timo Laaksoharju oli todella epävarma, kiekot pomppivat koko ajan ja hän vaikutti todella epävarmalta, Sakkekin olisi pelannut tänään todennäköisesti varmemmin kuin Laaksoharju... HIFK kannalta sopisi toivoa että Stathos olisi pelimies, muuten ei voida ainakaan mitalista haaveilla.
HIFK:n hylätty maali oli mielestäni oikea tuomio, mutta ihmettelen miksei Kruus viheltänyt peliä poikki jo aiemmin, sen sijaan niille HIFK-Faneille, jotka heittivät kolikoita jäälle tämän hylätyn maalin jälkeen, peukku alaspäin. Täällä on jo keskusteltu tämän illan tunnelmasta ja olen myös sitä mieltä että se oli tänään ihmeen vaisu. HIFK-Faneja on kehuttu kilvan vierasmatkoilla, tänään oli hiljaista. Jokereiden fanikatsomo oli omalla tasollaan, varsinkin kolmannessa erässä kannustus oli hyvää luokkaa, mutta ei se kannattaminen ole muiltakaan kiellettyä!

Areenan musiikit: Yllätyin todella, missä olivat säkkijärven polkat ja työmiehen lauantait? Loistavaa, nyt sieltä tuli ihjan asiallista kamaa, Aerosmithin, AC/DC:tä ja George Thorogoodia... eteenpäin on menty!

EDIT: Ketsuppipullo on nyt auki, kahdessa ottelussa 11 maalia! Jatkakaa samaan malliin!
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Voittoja tulee...

Viestin lähetti Ikijokeri
HIFK-Fanit olivat yllättävän hiljaisia, tämä yllätti minua todella, sillä HIFK-Fanejahan on kehuttu kilvan vierasmatkoilla, tänään oli hiljaista.

Ainoa kerta, kun IFK-fanit ovat meteliä pitäneet Areenalla on Ärrä-cupissa, koska sinne pääsi ilmaiseksi. Yksinkertainen homma on, että IFK-faneista niin moni edelleen boikotoi Areenaa, ettei muuten meikäläisiä ole sinne mahdollista saada, kun antamalla liput ilmaiseksi. Vaikka olikin perjantai ja varmaan aika moni hyvässä soseessa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Jokereille ansaitusta voitosta. Olitte parempia.

Hajahuomioita asiasta ja sen vierestä:

- Kruus: tänään ei ollut Sinun päiväsi. 13665 katsojaa ei tarkoita sitä, että Sinun tarvitsee olla automaattisesti pääosassa. Ape ei ole enää (vai vielä?) teatterihommissa. Ei sille tarvitse näyttöjä antaa. Yleensä on helppo syyttää tuomaria, mutta emme hävinneet Kruusin takia. Jamppa vaan oli tänään hukassa, puolin ja toisin. Minusta tuomarointi on ollut alkaneella kaudella ihan hyvää, mutta Kruus tänään ei ollut 'messissä'.

- pelistä ei juuri mitään irti saanut. Jokerit sai luotua edes jotenkin peliä, nukahtivat, IFK tasoitti, heräsivät ja menivät menojaan. Meiltä umpimunatonta neppailua, jossa mikään osa-alue ei toiminut. Syyttääkkö tässä nyt yksilöitä vai sitä, jonka tulisi tehdä yksilöistä joukkue. Minä valitsen jälkimmäisen, koska uskon, ettei kaikki pelaajat voi olla huonoja ja tehdä vääriä asioita toistuvasti. Joukkue tarvitsee itselleen kapellimestarin, joka sanoo tahdin, millä skulataan.

- Meillä ei ole maalivahtia. Tai on, mutta divaritasoinen. Timppa on varmasti asiahemmo, yrittää parhaansa, mutta on väärään aikaan väärässä paikassa. Sori vaan. 28 torjuntaa ja 6 sisään. Se ei vaan Timppa riitä. Liigassa veskarin on osattava joskus paikata pakkien hounoutta ja voitettava omille matseja. Ei perkele, Ape, tunnusta jo. We still got the problem.

- Kröhm. Se teidän urkuri. Kaikki tsiigas huuli pyöreänä sitä suolapatsasta. Onhan se hyvä, että teilläkin on jotain komediaa ja koomikkoja, mutta tämä tsiisuksen näköinen nörtti, ei jumaleissön. Luvatkaa, että kokeilu päättyi tähän. Jamppa on vitsi, omalla tavallaan. Amerikan Yhdysvalloissa juttu saattaa toimia, mutta nähdyn perusteella ei meilläpäin.

- Kai Malmivaara. Älä vaan Sinä aloita filmaamista. Saat tämän kerran anteeksi, sillä tekevälle sattuu. Mutta Kai, anna olla laitimmainen kerta. Ei se edes ylettänyt kyynerpäällä Sun otsaan, jonka edessä oli visiiri.

- A Aalto. Onneksi filmi oli jäänyt kotiin, mutta miksi pitää höpöttää koko ajan tuomareille? Ja miksi linjatuomareille? Ne viheltää vain paitsiot ja sensellaiset. Parempaan suuntaan olet menossa, mutta et Sä niistä linjureista mitään irti saa.

- Lehtoselle tehdyt maalit oli...? Läheltä, ohjauksia ja ripareita. Turha sinne on heittää velton mulkun kaltaisia maskittomia siniviiva-arpoja. Uskokaa nyt saatana, se ottaa ne! Pitäiskö tässä nyt elvistellä, että kolme kuitenkin laitettiin :)

- Missä taklaukset? Ape, IFK ei pärjää näin. Halusit tai et! Tämä jengi ei osaa pelata jääkiekkoa ilman itselleen ominaista ryminää. Voi kun se menisi jakeluun!

- Missä maalineduspelaaminen? Se vähän, mitä näkyi, toi tilanteita. Siellä vähän sattuu, mutta siellä ronkitaan voittoja. Mitä saatanan 'rakasta vastustajaasi' IFK:tä Sä olet Ape meistä tekemässä? Neljäs tappio, kohta joku/jotkut lähtee. Kirjoita vaikka sitten filosofioitasi IFK:n liksoilla seuraavat puolitoista vuotta, kunhan et sählää meillä. Ape, kuinka monta onnistunutta ottelua on ollut tällä kaudella? Jep, none, zero, ei yhtään.

- Ape: siellä vaihtoaitiossa saa myös puhua. Siellä voi kannustaa, ohjeistaa, tehdä kenttämuutoksia ja taktikoida. Et sitten edes avannut suutasi aikalisän merkiksi tälläkään kertaa. Mitä niistä, vievät vaan aikaa.

Huoh. Oisko se siinä. Vaihdettas jo tyylilajia. Tää nykyinen ei sovi meille. Tai no, sopii yhtä hyvin, kun tukka sialle. Makuasioita.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä tosiasia on se että Laaksoharju on vielä Draberiäkin huonompi eli nyt ei ole ykkös eikä kakkosmolaria.Jos päästään playoffeihin niin silloinen ykkösmaalivahti (kuka se sitten onkin) loukkaantuu niin mitäs sitten tehdään?
Mielestäni nyt ei mitään uusia pelaajia pidä hankkia vaan urheilutoimenjohtaja joka todella skouttaa pelaajia eikä niinkuin fööni että kun kaikki menee perseelleen niin soitetaan Pulliaiselle ja se lähettää jonkun kokeelle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Senior

kuinka monta onnistunutta ottelua on ollut tällä kaudella? Jep, none, zero, ei yhtään.

Kröhöm... Niin kyllähän silloin Tappara-pelin jälkeen Ape nostettiin lähes jumalten joukkoon, no ihmisen muisti on lyhyt... Ja eikös esim. HIFK-HPK ollut aikas onnistunut peli? Itse olin silloin paikanpäällä ja mielstäni se oli HIFK:lta loistava peli!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ikijokeri


Kröhöm... Niin kyllähän silloin Tappara-pelin jälkeen Ape nostettiin lähes jumalten joukkoon, no ihmisen mieli on lyhyt...

TÄH? Meinaatko ihan, että minäkin olin nostamassa Apea ikonien joukkoon. Puhut siis siitä 7-7 komediasta? Käys hakemassa mun sellainen viesti, jossa kuvailen sen ottelun onnistumisia.

Että se siitä lyhyydestä tai sitten lainasit väärää kirjoitusta.

Kröhöm, odotan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No, myönnettäköön, että otin tuon Tappara-ottelun esimerkiksi lukematta ensiksi sinun kommenttiasi kyseisestä pelistä, anteeksi siitä, mutta et varmaan ole tuosta HIFK-HPK-ottelun onnistuineisuudesta eri mieltä... vai oletko?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Homma ei vaan toimi.

Veskarit:
Laaksoharju liigatasolla 3-4 vahti, Stathos vielä katsomaton kortti, A-junnuista ei vielä liigatasolle. Riksman ja STRÖMBERG hukattiin.

Pakit:
Kantor on kehittynyt huimasti, lähinnä sen takia että Marek ei enää dominoi koska joukkueen materiaali on leveämpi. Kantorin pisteet tulevat ylivoimalla kun vastustaja pitää vanhasta muistista Zetaa. Siinähän ne liigatason pakit tulikin mainittua samassa lauseessa. No lisätään vielä Söde jonka käyrä kyllä taitaa olla tällä hetkellä jo hieman laskusuuntainen.

Hyökkäys:
Lauma punanuttuja joita ei erota toisistaan.

Simi & Pärä: Sen luokan hemmoja että rutiinisuorituksellakin keräävät pisteitä mutta kun se ei riitä, he ovat ne tähdet joiden pitää loistaa otsikoissa ja keikkua pistepörssin kärjessä.

Viitaluoma-Grünn-Pikkarainen:
Mikä vittu teille tuli? Olitte liigan paras ketju pari viikkoa sitten ja nyt paskotte housuunne!

Tyytyväinen:
ISH on eniten positiivisesti yllättynyt Kiben ja Ruudun suorituksiin koko kausi huomioon ottaen.

Marek on koko liigan miinustilaston ykkönen, -15. Ei siis +/- tilaston jossa Marek on vieläkin 2 plussalla. Kertoo jotain peliajasta.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ikijokeri


Kröhöm... Niin kyllähän silloin Tappara-pelin jälkeen Ape nostettiin lähes jumalten joukkoon, no ihmisen muisti on lyhyt... Ja eikös esim. HIFK-HPK ollut aikas onnistunut peli? Itse olin silloin paikanpäällä ja mielstäni se oli HIFK:lta loistava peli!

Niin saattaa olla, että jotkut sen tekivät.

Itse totesin Hifkin ollessa sarjassa toisella sijalla, lähellä piikkipaikkaa seuraavaa: Hifk on osittain onnenavulla näillä sijoilla, aikaisempina vuosina se ei ole meitä suosinut. Huonolla onnella olisimme huomattavan heikoilla sijoilla. Yhteenkään peliin en ole täysin tyytyväinen, moneen olen todella pettynyt, pisteistä huolimatta.

Minä uskon edelleen ettei tällä joukkueella auta peruutella tai kikkailla, vaan pelata suoraviivaisesti, agressiivisesti, mutta taidolla. Ylilyönneiltä tällä pelityylillä on mahdoton välttyä, mutta uskon sen pitkässä juoksussa tuovan enemmän pisteitä pussiin ja yleisön viihtyvän niin kotona kuin vieraissa paremmin. Hifk on Hifk ja sen tyyli erottaa sen mistä tahansa muusta liigajoukkueesta. Muutenhan joukkueilla ei ole todellakaan mitään eroa kuin nimi.

Minua ei todellakaan kiinnostaisi millä tahalla tyylillä mestaruuksia jokavuosi voittava Hifk. Minua kiinnostaa sydämmellä pelaava Hifk, joka kunnioittaa historiaa, nimet vaihtuvat paitojen selässä, mutta Hifk ja sen perinteet pysyvät.

Erimieltä saa olla ja tuleekin, mutta minä näen asian näin. Olen luonnollisesti huolestunut rakkaasta joukkueestani. Vaimo saattaa vaihtua, mutta suosikki joukke ei ikinä.

Itse pelistä vilpittömät onnittelut Jokereille, olitte parempia. Jokerit käyttävät vahvuutensa hyödykseen ja pelaavat taktisesti kypsintä kiekkoa liigassa, ei materialikaan huono ole, mutta se ei ole kaikki kaikessa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Voittoja tulee...

Viestin lähetti Rebel


Ainoa kerta, kun IFK-fanit ovat meteliä pitäneet Areenalla on Ärrä-cupissa, koska sinne pääsi ilmaiseksi. Yksinkertainen homma on, että IFK-faneista niin moni edelleen boikotoi Areenaa, ettei muuten meikäläisiä ole sinne mahdollista saada, kun antamalla liput ilmaiseksi.

Tämähän menee jo samaan sarjaan Leena Harkimon " Hartwall Areenassa ei ole kaikupohjaa"-selityksen kanssa. Vai yritätkö viestiä että Jokeri-buumi olisi taas puhjennut kukkaan ja vetänyt talon täyteen Jokerikannattajia ?

Eiköhän pääsyy hiljaisuuteen ole kuitenkin heikko pelin taso ja tasoero joukkueiden välillä ja ehkä jopa osan HIFK-kannattajien, toivottavasti tilapäinen, kyrpiintyminen joukkueen esityksiin...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Pelin teksti-tvstä nähneenä voin todeta että lätkä on ihmeellinen peli.Pari maalia eteen ja alle minuutissa tasalukemissa.

Paikan päällä olleet:raporttia kehiin!

-Taklattiinko
-Neppailtiinko
-Hienoja sommitelmia
-Laaksoharju
-Ape
-Fanit
 

Zardoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karhu-Kissat
- Kruus: tänään ei ollut Sinun päiväsi.


Senior on tuossa kovin kohtelias Kruusia kohtaan.
Mieshän oli AI-VAN PI-HAL-LA. Kruus oli tänään PA**A. Kruus oli tänään PUUSILMÄ. Ja pilli toisaan kuului sinne ha*****.

Ja tätä voidaan varmaan pitää objektiivisena mielipiteenä minulta Jokerien voitettua.
 

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi Kruus minkä teit....

Jossitellaanpa hieman, olen nimittäin sitä mieltä että JOS Hifkin maali joka hylättiin olisi hyväksytty olisi Hifk taistellut voitosta aivan tasapäin narrien kanssa. Toivottavasti Herra Kruus ryhdistäytyy jotta voidaan nähdä reiluja tasaisia matseja jatkossa sillä JOS maali olisi hyväksytty peli olisi ollut 3-4 jos en aivan väärin muista ja pelin luonne olisi ollut täysin erilainen loppua kohden ja oltaisiin nähty tasaista vääntöä loppun asti.
KRUUSILLE POTKUT tai jotain...
Kiitos ja Anteeksi
 

Jindebyne

Jäsen
No aika odotettu lopputulos.. mutta hieman offtopicina voisin kysyä, että kun siellä oli eräs kotkalainen hifk-fani joka oli kotkasta tullut katsomaan tätä kyseistä matsia ja hänellä oli risunvarressa hifk:n lippu,niin kuka saatanan valopää hifk-fani alkaa aukomaan hänelle päätään?! Juttelin kaverin kanssa erä tauolla ja rento sälli olikin ja ihmetteli todella paljon miksi saman joukkueen kannattajat häntä haukkuivat..no sanoin, että jotkut ovat niin itseensä täynnä, etteivät hyväksy kuin keskustassa asuvia ihmisiä, ei itä-helsinkiläisi eikä maalaisia. Hän ei voinut asiaa ymmärtää enkä ymmärrä minäkään. Ei tuossa ole mitään järkeä jos kyseinen valopää on jatkoajan kirjoittaja ja lukee tämän jutun niin pyytäisin, että jätä mölyt mahaasi!!

PS: Iso plussa banaaniryhmälle! näitä tarvitaan jatkossakin! Aivan loistavaa.. ja tästä jäänkin odottamaan valituksia.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Le Banner

Paikan päällä olleet:raporttia kehiin!

-Taklattiinko
-Neppailtiinko
-Hienoja sommitelmia
-Laaksoharju
-Ape
-Fanit

Noh, onhan tosta matsista jo muutama raportti täällä rustattu, mutta:

- ei taklattu, muutama kunnon yritys nähtiin, mutta yhtään kunnon pommia ei tullut
- noo, enpä tiedä. Itse asiassa ei paljonkaan neppailtu. Toinen erä oli ottelun huonotasoisin.
- Sommitelmia nähtiin. HIFK:n kolmas byyri oli komea sommitelma, samoin Jokereiden viides oli aika näyttävä.
- Laaksoharju oli, kuten on jo tässä ketjussa jo todettu, epävarma, kiekot pomppivat, muutama maali meni miehen piikkiin, Banhamin maali varsinkin.
- Ape on Ape, ei ottanut missään vaiheessa aikalisää, itse en paljoa miestä seuraillut.

- HIFK:n fanit olivat hiljaisia, todella hiljaisia, katso syyt ylempää...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti pikkupikkuvierailu sallitaan Penailun nimissä...

En aikaisempia HIFK-ketjuja lukenut, joten haluaisin tietää, milloin Stathos luistelee Kamraternan tolppien väliin? Ilmeisesti tiistaina Suomeen saapuneelle Davelle taisi tämänpäiväinen olla vielä liian aikainen ajankohta?

Laaksoharjulla on vielä paljon petrattavaa, mikäli mies mielii liigatasolle nousta. Mitä olen maaleja nähnyt, niin helppoja on uponnut ajoittain, kuten tänään jokin Jokereiden maaleista. Laukaus suuntautui suoraan päin Laaksoharjun patjoja, mutta altahan se upposi sisään.

No, treenillä se paranee. Allekirjoittanut toivoo Laaksoharjulle menestystä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös