massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eilen ainakin sain kahta kausaria näyttämällä 4 ylimääräistä pilettiä.Pariin edelliseen peliin kausikorttilaisten on ollut mahdollista lunastaa 1 lippu per ottelu
Eilen ainakin sain kahta kausaria näyttämällä 4 ylimääräistä pilettiä.Pariin edelliseen peliin kausikorttilaisten on ollut mahdollista lunastaa 1 lippu per ottelu
Kyllä. 2 edelliseen peliin oli tarjolla 2 lippua per kausikortti. Eli sait valita otatko yhden lipun molempiin vai 2 jompaan kumpaan.Eilen ainakin sain kahta kausaria näyttämällä 4 ylimääräistä pilettiä.
Kröhöm... Tätä väittämää voisin hieman korjata. Jokerit on vähentänyt ilmaislippujen jakamista merkittävästi rajattujen katsomokapasiteettien aikana ja sama meininki on ollut nyt päällä.
Pariin edelliseen peliin kausikorttilaisten on ollut mahdollista lunastaa 1 lippu per ottelu ja sitä ennen oli tuo yksi matsi(?), johon jaettiin yhteistyökumppaneille lippuja. Sen lisäksi tämän viikon kahteen peliin sai yläkatsomosta liput kympillä.
"Yhteistyökumppaneille".
Jokereiden sivujen kautta kun katsoo niin kovin on nakkikioskitasoiseksi mennyt yrityspuoli. Eikä siinä mitään jos oltaisiin Kouvolassa tai Imatralla niin tämä olisi varmasti ihan jees. Mutta pelataan Suomen suurimmassa hallissa ja Helsingissä, jengissä on fyrkkaa kiinni 10m€(ei toki omia herranjestas) ja verkoston pääkumppanit on tasoa Lassen Autokoulu. Mitään ko.firmalta poisottamatta. Tässäkin lienee yksi syy miksi niitä katsojia ei ole, jos ilmaislippujen jakelukanavat on tuota tasoa. Toki voihan niitä lippuja laittaa jakoon muissakin kanavissa en sillä sano.
Selkeesti Harjavallan Hřutsov asiallaJep, sen takia laitoin heittomerkeillä. Aivan naurettavan onnetonta toimintaa, kun toimistollaa ilmeisesti edelleen oletetaan tämän puljun olevan joku Suomen jääkiekon lippulaiva.
Venäläinen 007 ilmeisesti karkoittanut viimeisetkin oikeat yritykset kauas pois.
Kyllä siellä niitä ilmaislippuja jaetaan. Eilen mm pohjoispääty oli ”täynnä” nuorisopalvelun porukkaa. Tämän voi helposti todeta vaikka Jokereiden IG storysta (kuvakaappaus liitteenä).Kröhöm... Tätä väittämää voisin hieman korjata. Jokerit on vähentänyt ilmaislippujen jakamista merkittävästi rajattujen katsomokapasiteettien aikana ja sama meininki on ollut nyt päällä.
Jos nyt ei luovu maskeista, saa niitä sitten käyttää koko loppuelämän. Toki jokaisen oma valinta, mutta ei kannata ihmetellä, ettei ihan kaikkia ns. kiinnosta.
Onhan nuo yksittäislippujen hinnat nyt korkeita, ei siitä mihinkään pääse. Kausikorteissa asia on eri:Jos olen käsittänyt oikein, niin nykyisiä yleisömääriä selittää kaksi tekijää: kumppanimyynti on sakannut pahasti ja lippujen hinnat ovat olleet verrattain korkeat.
Jos nyt ylipäätään saisivat noita kausikortteja edes myyntiin...Onhan nuo yksittäislippujen hinnat nyt korkeita, ei siitä mihinkään pääse. Kausikorteissa asia on eri:
Eteläpääty 280€/340€ ja Economy-liput (esim. yläkatsomo) 550€. Opiskelijoille 140€.
Kotiotteluita on se 28 kpl, eli ottelukohtaiset hinnat kausikortilla ovat 10€/12€/20€/5€. Tämä on ihan OK hinta, mutta tässä pitää ottaa huomioon että puolet noista peleistä ovat arki-illan läpsyttelyjä, joissa joukkue jaksaa pelata kunnolla ehkä yhden erän. Näin ottelukohtaisten lippujen hinnaksi voi oikeasti ajatella 20€/24€/40€/10€. Alkaa kuulostaa jo kalliilta, toki noissa saa sitten yhden "paskan" pelin aina ilmaiseksi kaupan päälle.
Jos itse saisin antaa kehitysehdotuksia, niin noiden arki-iltojen läpsyttelyjen lippujen tulisi maksaa enintään 10€ kappale, kovempaa hintaa voi sitten pyytää oikeiden otteluiden irtolipuista. Samalla nuo 550€ yläkerran kausikortit pitäisi halventaa, 400€ kuulostaisi fiksummalta tasolta (vrt. Eteläpääty 280€/340€). Siihen en osaa ottaa kantaa, miten nämä kaksi muutosta oikeasti toimisivat tässä hinnoittelukokonaisuudessa.
Itse olin aiemmin mukana opiskelijakausarilla, mutta 550€ alkaa tuntua jo suolaiselta kun ohipelejä on mukana jonkun verran.
Jossain vaiheessa on luotettava siihen että rokote toimii ja tarttuessa aiheuttaa vain lieviä oireita.Itse toimin suositusten mukaan. Ihmetyttää, että lähes jokaiseen peliin viereeni tulee lippujen kanssa ihmisiä ilman maskeja. Ristiriitainen olo.
Tarkoitin viestilläni oikeastaan sitä, että voitaisiinko nuo kuulutukset lopettaa hallilla, jos / kun ei maskeilla ja turvaetäisyyksillä näytä olevan enää väliä. Jo termi ”suositellaan” on ikävän epäselvä ja tulkinnanvarainen.Jossain vaiheessa on luotettava siihen että rokote toimii ja tarttuessa aiheuttaa vain lieviä oireita.
Itse olin eilen lainakausareilla paikan päällä ekaa kertaa 3 vuoteen. Oli kyllä aneemista paskaa, ei voi muuta sanoa. Niin kentällä kuin myös katsomossa. Tuote ei ole kunnossa.
Samaa mieltä tästä kyllä. Muutamia matseja joissa ollut todella hyvä pöhinä, vaikka halli on käytännössä ollut tyhjänä. Ei se määrä vaan se paikallaolijoiden into.Mun mielestä oli taas yllättävänkin hyvä meininki vaikka oli alle 5k katsojaa. Tai siis nimenomaan siihen nähden. Oon ollu joskus 9-10k pelissä ja ollu heikompi meno.
Oli siellä sentään se sambaryhmä. Vanhallakin oli vaikeaa pitää silmiä irti takaosastoista ja kuolaa poskelta.
Tänään Jokerit teki kyllä kaikkensa että moni satunnaiskävijä olisi myös seuraavissa peleissä paikalla.
Ihme on, jos joku jää tuon jälkeen kotiin.
Mutta samaan aikaan alleviivaa sitä kuinka nämä pelit on kuin yö ja päivä olleet tälläkin viikolla.Ihme on, jos joku jää tuon jälkeen kotiin.
Hyi sua, multa pääs spontaanit huutikset. Todellisuudessa rotaatiota on hyvä käyttää noin vajaalla pakkikalustolla, jos ei #44 satu vahingossa tulemaanToivotaan, että Nova Scotian ihme jää.