Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 170 354
  • 5 750

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Veikö joku kaverin eilen matsiin? Mille paikoille saitte noita lippuja? Viestin mukaan paikkaa ei saa itse valita, mutta ei kaverit oikein mukaan lähde, jos joutuu hallin toiseen päätyyn katsomaan.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Eilen hain huomiselle liput ja ainakaan omassa tapauksessa ei saanut kavereiden lippuja omaan sektoriin.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Markkinointistrategian seuraava vaihe: ei niillä kausikorttilaisilla mitään kavereita ole, korkeintaan työpaikalla tuttuja. Käytetään niitä täyttämään piippuhyllyjä ilmaislipuilla. Hyvä! (hymiö)
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Nauratti tuo twitter päivitys kun mainostettiin huomista peliä :

Torstai-ilta parhaassa seurassa varustettuna Junttilan kuvalla :D
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Jos katsoin oikein niin halvimmat liput perjantaille oli 34 euroa. Aika kallis omaan makuun, mutta jos sillä liput menee kaupaksi niin turha nillittää. Itselle neutraalina katsojana tuo on siinä ja siinä, kun on vähän tiukka aikataulu perjantaina eikä tuohon ympärille saa sovittua mitään ja tulisin peliin yksin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Veikö joku kaverin eilen matsiin? Mille paikoille saitte noita lippuja? Viestin mukaan paikkaa ei saa itse valita, mutta ei kaverit oikein mukaan lähde, jos joutuu hallin toiseen päätyyn katsomaan.
Olisin vienyt, mutta sitten luin uudelleen että olisi vaatinut seisoskelua lippuluukulla netistä tilaamisen sijaan -> hakekoot itse lippunsa.
 

Eram

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EVU
Veikö joku kaverin eilen matsiin? Mille paikoille saitte noita lippuja? Viestin mukaan paikkaa ei saa itse valita, mutta ei kaverit oikein mukaan lähde, jos joutuu hallin toiseen päätyyn katsomaan.

Lapsi otti yhden kaverinsa mukaan, otti kaksi lippua ja istuivat keskenään yläkatsomossa.

Vähän hölmö toteutus näissä. Kerittiin omien treenien takia hallille jonottamaan vasta klo 18, eikä ollut mitään tietoa/takeita että lipun saa. Tämä lapsen kaveri asui onneksi lähellä niin ehti melkein pelin alkuun. Muita kavereita ei huvittanut lähteä, kun olisi pitänyt lähteä hallille ja olisi voinut käydä niinkin, ettei lippuja olisi enää saanut kuin itse ostamalla.

Parempi tapa toteuttaa, olisi tarjota kausikorttilaiselle linkki, jolla voisi ostaa vaikka muutaman pilkkahintaisen lipun tm:ltä etukäteen ja paikat voisi silloin valita itse.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Osaako joku sanoa tai onko omakohtaista kokemusta voiko liput maksaa Eazybreakilla? Jokereilta ei vastausta tähän ole tullut.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Osaako joku sanoa tai onko omakohtaista kokemusta voiko liput maksaa Eazybreakilla? Jokereilta ei vastausta tähän ole tullut.

Itse maksoin koko kausarin Eazybreakilla. Stokkalla piti käydä lunastamassa, Jokereihin olin yhteydessä ennen sitä kun piti saada jokin koodi, että suostuivat Stokkalla käsittelemään asian.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaako joku sanoa tai onko omakohtaista kokemusta voiko liput maksaa Eazybreakilla? Jokereilta ei vastausta tähän ole tullut.
Eazybreakin käyttöpaikkalistauksessa on ainakin "Hartwall Arena, Ticketmaster ovimyynti" yhtenä vaihtoehtona. Tarkoittaako tämä ainoastaan paikan päältä ostettavia lippuja sitten, en osaa sanoa.

Itse maksoin koko kausarin Eazybreakilla. Stokkalla piti käydä lunastamassa, Jokereihin olin yhteydessä ennen sitä kun piti saada jokin koodi, että suostuivat Stokkalla käsittelemään asian.
Tämä tietenkin kuulostaa pelottavan hankalalta, että pitää jotain koodeja kysellä eri taholta ja sitten siirtyä eri taholle sen koodin kanssa.

Itseäni kiinnostaa aihe myös, koska Eazybreak on käytössä, joten seurailen ketjua mielenkiinnolla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eazybreakin käyttöpaikkalistauksessa on ainakin "Hartwall Arena, Ticketmaster ovimyynti" yhtenä vaihtoehtona. Tarkoittaako tämä ainoastaan paikan päältä ostettavia lippuja sitten, en osaa sanoa.

Juurikin tämän vuoksi kysyn asiaa, josko joku olisi ostanut lipun ovelta. Tuo käyttöpaikka kun ei erittele päteekö myös Jokerien peleihin ja jos tosiaan vaatii jonkin koodin ja lippu pitää ostaakin paikasta "x", niin pienemmällä vaivalla saa hankittua lipun rahalla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Osaako joku sanoa tai onko omakohtaista kokemusta voiko liput maksaa Eazybreakilla? Jokereilta ei vastausta tähän ole tullut.
Voi maksaa, mutta pitää käydä Ticketmasterin myyntipisteestä ostamassa tai ainakin hakemassa, jos on varannut netissä. Varauksista menee tosin lisämaksu. Toistaiseksi ei netissä voi Eazylla maksaa. Sitä en tiedä, miten hallin lipun myynnissä on.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Mystinen ja innokas Harjavallan jannu kyykyttää koko organisaatiota.
Harjavallan Valerin kädenojennus kausikorttilaisille oli tiketit kavereille. Neljä sektoria vasemmalle. Voit jutella pelistä whatsapissa ja vilkuttaa kaverille.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan kuullut miten mobiilikausari etenee? Onkohan sitä ikinä tulossa viime kausien tapaan vai jääkö pysyväksi huononnukseksi? Muovikorttien vaihtelu porukan kesken tuntuu edelleen niin järjettömältä ajatukselta kun on useampi joka käyttää kausareita. Jos ei tule takas niin jää kyllä kortit aikanaan ostamatta.
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomiseen SKA-peliin olisi 3 lippua tarjolla katsomoon 305, riville 2. Laita YV, jos kiinnostaa. Kustansivat alun perin 42 e/lippu, mutta voin myydä 35 e.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös