Jokereiden kannattajat pk-seudun ulkopuolella

  • 3 772
  • 25

Game On!

Jäsen
Viestin lähetti strato
Kerran kun joku katsoi, että minulla oli Selänteen paita päällä ja kaverillani Säilynojan niin kävi siinä jotain aukomaan, että ai te olette tota sukupolvea jokerifaneja. No vaikea se on olla jotain muuta kun on syntynyt sellaisena ajankohtana kuin on. Luonnollisesti kotipaikkakunnalla on tuhanteen kertaan kuultu ostojoukkue ja muut jutut.
Uskallan arvella olevani tuo Säilynojan paitaa kantanut ystävä, joten oma tarinani on samantapainen.

Itse asustelen viidettä vuotta Hämeenlinnassa ja mikäs onkaan täällä sen pahempaa kuin kannattaa sydämestään isoa ja rikasta helsinkiläisjoukkuetta...

Minulla kaikki sai alkunsa 80- ja 90-lukujen taitteessa kun noin 80km helsingistä pohjoiseen asuva 10-vuotias poika tunsi tarvetta aloittaa oman joukkueen kannatuksen. Kuten kaikki tietävät nousi Jokerit samoihin aikoihin takaisin liigaan ja hieno logo sekä lupaava nuori joukkue löysi tiensä sydämeeni.
Lisäksi koulussani monet kannattivat julleja joten tuntui hienolta kannustaa sitä pientä ja sympaattista paikallisvastustajaa...

Tällä hetkellä käyn peleissä aina kun vaan budjetti sen sallii ja aika usein myös silloin kun se ei salli... ( kyllä mä ne lainat joskus maksan, strato : ) )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös