Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 503 552
  • 1 302

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
Siis ettäs kehtaatte väittää etteikö kyseinen nautaeläin voisi olla raskaana tai muutenvaan sekaisin.

Ensiksi tuli koira ja nyt lapsi tuleekohan siitäkin Hello Kittyn tyylinen lapsi oli poika tai tyttö.

Ja kuka on pistänyt siittimensä tuohon?
vähintään vankilaan pitäisi laittaa koska tuskin se pisnesmies Artokaan on asialla ellei sitten moguli Miamista ole ollut tai öljy(s)heikki dupaista?

Johannan haaverinsessa maassa on kaikki näköjään sallittua ja mahdollista.

Pakko sanoa näin loppuun että Johannassa on munaa.
Siinä onkin seuraava lööppi.

Ja menee 2-3 viikkoa kun onkin hupsista keskenmeno tuli ja uutta selitystä mahalle joka kasvaa ja kasvaa....
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
http://www.voice.fi/index.php?mw=Johanna Tukiainen&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=17187&cat=26 Tuossahan on hiukan vastaava uutinen, tosin jokusen kuukauden takaata.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1213867/tukiainen-karsii-yksinaisyydesta-hankki-koiran Tuossa sitten Tuksun koirasta. Onhan tuo nyt vittu, koiraa ei tarvitse kouluttaa kun on niin pienikokoinen?

Jos tuo on oikeasti raskaana ja muksu syntyy, niin mitäköhän sitten? Seiskan sivuilta saamme nähdä miten poikalapsella on pinkki hame päällä ja ei kuulema tarvitse paljon hoitoa oltuaan tavallista isompi vauva? Tulevaa odotellen!

Ja menee 2-3 viikkoa kun onkin hupsista keskenmeno tuli ja uutta selitystä mahalle joka kasvaa ja kasvaa....

Lähtisin melkein lyömään vetoa, että "keskenmeno" tapahtuu ja asiasta uutisoi ensimmäisenä joko Hymy tai Seiska. Pari viikkoa tämän jälkeen saamme lukea, kuinka Johanna on syönyt suruunsa.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tossa muutama viikko sitten kun uutisoitiin että Tuksu oli hotellin parkkipaikalla vetänyt perheellistä miestä dunkkuun koska tämä vonkasi seksiä, ja pääsi siitä sitten poliisikyydillä valtion talteen... Uudessa Alibissa on monta sivua Tuksusta ja siinä kerrotaan mm. että tämä Tuksun lyömä mies oli Alibin päätoimittaja Mika Lahtonen, ja mies ei suinkaan vonganut seksiä vaan Tuksu löi koska ei saanut jäädä Alibin maksamaan loistohotelliin (jossa haastattelu tehtiin?) yöksi, ilmeisesti koitti toimittajaa houkutella sinne mukaan, ja sen jälkeen ~glamour~-aamiaiselle shampanjoineen.

Kivasti nää totuudet aina Tuksun kanssa kääntyy ja vääntyy eikä mikään ole koskaan omaa syytä, tää taitaa oikeasti olla kykeneväinen sanomaan ihan mitä tahansa saadakseen huomiota tai sympatiaa, niin kun nyt vaikka tää "raskaus"... Sen vanhemmat taitaa olla ihan täysjärkisiä ihmisiä? Joku interventio vois olla ihan paikallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksiköhän kristillisdemokraatit eivät ole vielä kaapanneet Tukiaista ehdokaslistoilleen? Hänhän on kuitenkin avoimesti kertonut uskostaan ja olisi julkkisehdokas jos kuka, tunnettu yli puoluerajojen. Ajattelukin kulkee luokassa Päivi Räsänen ^2.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Toivottavasti Tuksu tilaa hyvissä ajoin sektion. Melkoisen kokoinen otus sieltä mahasta on tulossa, jos tuossa vaiheessa jo on masu noin kovasti kasvanut. Tavallisilla naisilla raskaus ei tuossa vaiheessa yleensä näy yhtään mitenkään, mutta Tuksu ei toisaalta olekaan tavis millään mittarilla...
 

scholl

Jäsen
Ai Lahtonen on ottanut vain dunkkuun kuten hänellä on tapana, eikä ollutkaan niin, että Lahtonen olisi ollut tämä Mika, jonka kanssa Tuksu on seurustellut 10 vuotta, mutta jonka suhteen media pilasi.

Olin väärässä Britney Spearsin kanssa. Ei tehnyt "halmeita". Tuksun kohdalla tilanne on vielä mahdollinen. Tosin kukaan ei jaksa odottaa kauan, että case cloussataan.

Yleensä julkkikset ovat niitä, joita kusetetaan (Mike Sierra vei Nykäsen rahat jne.), mutta tämä Tukiainen on kyllä henkilö, joka pyrkii pelkästään käyttämään muita hyväkseen ja ilmeisesti saamaan muut ihmiset elättämään itseään, joten ei käy sääliksi yhtään, vaan toivon nopeata ratkaisua.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka bittimaailmassa ollaankin, niin jotain sentään kirjoitukset kertovat kirjoittajienkin omasta arvomaailmasta. Mulle nää Tukiaisen irvistelijät antavat sellaisen kuvan, että ihan reaalimaailmassakaan ei naisten kohtelu taida olla ihan oikeissa kantimissa. Olen sen verran vanhanaikainen, että toivon miehiltä kunnioitusta yleensäkin naista kohtaan. Kyse ei ole siitä, että ansaitseeko nainen ulkoisesti ja töppäilyillään arvostusta, mutta hän on kuitenkin nainen ja tietyssä määrin toivoisin miehen rajoittavan panettelua. Kaiken lisäksi nyt on kyseessä ihminen, jonka elämä vaikuttaisi olevan enemmän kuin vähän sekaisin. Aivan kuin shakaalit olisivat haaskalla kirjoituksista päätellen.

Arvostan kovasti suurinta osaa pohjoisen miehiä juuri siksi, että heille nainen on NAINEN ja kohtelevat häntä asiallisesti.Ainahan sikojakin joukkoon mahtuu, mutta ainakaan omalla kohdallani ei tällaisista montaa kokemusta ole. On ihanaa olla nainen ja saada miehen huomiota positiivisessa merkityksessä. Tietysti naisen pitää arvostaa myös miestä, mutta nythän kyseessä olikin julkisuuden henkilö, joka on nainen.
 

scholl

Jäsen
Vaikka bittimaailmassa ollaankin, niin jotain sentään kirjoitukset kertovat kirjoittajienkin omasta arvomaailmasta. Mulle nää Tukiaisen irvistelijät antavat sellaisen kuvan, että ihan reaalimaailmassakaan ei naisten kohtelu taida olla ihan oikeissa kantimissa.

Mitä sönkötystä tämä on?

Jos verrataan Tukiaista esim. Lindsay Lohaniin niin Lohan osaa sentään jotain eli näytellä, koska hänet on leffoihin palkattu aika hiljattainkin ja hän on vain päihderiippuvainen. Ei ole pahat mielessä mitään miehiä, virkavaltaa ja kaikkia muita vastaan kuten Tukiaisella, vaan päinvastoin muut varmaan hyväksikäyttävät sitä, mitä Lohan tienaa. USA:ssa on vain tiukemmat säännöt. Häkki heilahtaa pienestäkin jurrimääristä. Täällä saa sikailla kuinka paljon tahansa ja aina päästetään takaisin kadulle. Siinä mielessä Lohania voi sääliä, Tukiaista ei.

Ainakin omaan arvomaailmaani kuuluu se, että pärjää omin voimin, eikä yritä hyväksikäyttää muita kuten tämä Tukiainen yrittää. Hänhän on tuonut julkisuudessa esille sen, että haluaa elää miehen tai miesten siivellä. Mitä kunnioitusta se aiheuttaa? Tai se, että vastustetaan virkavaltaa, valehdellaan ja kohdellaan kaikkia ihmisiä huonosti. Kyllä jokaisen miehen pitää ymmärtää se, että se on tasa-arvon ja monien muiden arvojen vastaista kusetustoimintaa. Mitä lisäarvoa tuo se, että tuollainen henkilö on muonavahvuudessa verrattuna siihen, ettei olisi? Jollekin naisille se Tukiainen voi olla miesten alistamisen väline. Sanovat kotona: "kun Tukiainenkaan ei tee töitä niin en tee minäkään, anna rahaa", mutta suurimmalle osalle ei.

Olen sen verran vanhanaikainen, että toivon miehiltä kunnioitusta yleensäkin naista kohtaan.

Itse olen sen verran vanhanaikainen, että oletan ihmisten elävän kunnolla. Mikäli näin ei tapahdu niin sitten heidät pitää sijoittaa kiven sisään tai muuten pois yhteiskunnasta. Se on sama onko pää sekaisin vai ei. Porvoon kolmoissurmaajastakin oltiin ensimmäisenä heti lähettämässä mielentilatutkimukseen. Mitä järkeä siinä on. Paskasakkia on ihan turha tutkimalla tutkia ja yrittää etsiä jotain lieventäviä asianhaaroja. Ei se mikään lieventävä seikka ole, että on hullu. Pikemminkin koventavahan sen pitäisi olla. Meidän täytyy pitää fiksuimmista huolta ja hullut veke. Ei mitään sairaalajuttuja, vaan vankilaan, jos on aihetta. Resurssit on kohdennettava oikein. Jos joku ampuu 3 tyyppiä niin hän ei ole hullu, vaan geeneiltään epäonnistunut. Tai voi olla hullu, mutta se hulluus ei ole olennainen seikka, vaan olennaista on se, että hän on viallinen ja on samantekevää, jos siihen päälle hullu. Aivan sama juttu tässä Tukiaisen tapauksessa, henkilö on moraaliltaan viallinen, joten on aivan sama onko hän lisäksi mielenterveydeltään sekaisin.

Kyse ei ole siitä, että ansaitseeko nainen ulkoisesti ja töppäilyillään arvostusta, mutta hän on kuitenkin nainen ja tietyssä määrin toivoisin miehen rajoittavan panettelua.

Onko tässä nyt kysymys samasta kuin kuka saa sanoa neekeri? Mustat saavat sanoa toisistaan neekeri, mutta valkoiset eivät saa ko. sanaa käyttää. Naiset ovat ilmeisesti luomassa nyt samanlaista kummallista systeemiä ympärilleen. Ovat kuin jotain vammaisia, joista ei saa totuutta sanoa. Ollaan kuin jossain DDR:ssä, kun pitää valheessa elää.

Ovatko Halme-jeesustelijat vielä talviunillaan vai tulevatko hekin kohta puolustelemaan Tukiaista? Miettikääpä millainen onni on se, ettei Halmeesta kuulu enää mitään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vaikka bittimaailmassa ollaankin, niin jotain sentään kirjoitukset kertovat kirjoittajienkin omasta arvomaailmasta.
En ymmärtänyt vuodatuksestasti mitään. Tai ymmärsin kyllä, mutta viitekehykseen suhteutettuna ei vain mene jakeluun. Nyt kuitenkin keskustellaan ihmisestä, joka on käytöksellään sanoutunut irti kaikista yhteiskunnan normeista. Itseaiheutettu päänsärky.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Porvoon kolmoissurmaajastakin oltiin ensimmäisenä heti lähettämässä mielentilatutkimukseen. Mitä järkeä siinä on.

Siksi, että hänet voitaisiin sulkea Niuvaan loppuelämäksi. Jos pääsee linnaan, niin istuu vain 15 suvea, tosin päivästä päivään.

Kyllä tuo Tuksu herättää säälinsekaisia tunteita. 32-vuotiaaksi en uskoisi, vaan lähinnä 15-vuotiaaksi naiviksi teiniksi, jolla ei ole hajuakaan elämästä. Toivon, että lehdistö tekisi kollektiivisen päätöksen, eikä enään kirjoittaisi riviäkään tästä. Siitä, miksi tätä haluaisin kutsua, en viitsi edes käyttää. Uskon vakaasti, että tämä lukee ja googlettaa itsestään kirjoitettuja juttuja senverran ahkerasti, että useampi tulee saamaan haasteen, koska ovat ilkeitä tätä kohtaan. Siinävaiheessa viimeistään, kun rahaa ei saa imettyä enään mistään muualta.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Paljonkohan Johanna on ehtinyt juomaan mökäöljyä 3kk:n aikana? Kun geenit on kohdallaan varmaan muutenkin, voi vaan kauhulla ajatella mitä sieltä mahasta tippuu. Miten tuo raskaus selittää mahan koon kun maha on ollut iso jo pitkään?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
...voi vaan kauhulla ajatella mitä sieltä mahasta tippuu. Miten tuo raskaus selittää mahan koon kun maha on ollut iso jo pitkään?

Kuka ihan oikeasti uskoo Tuksun puheisiin? Tämä "raskaus" on täyttä mielikuvitusta, johon todennäköisesti vahvimmin uskoo Tukiainen itse. Jossain vaiheessa, kun lääke/alkoholipitoisuus veressä laskee kohtuullisellle tasolle ja hetkellinen ote todellisuuteen palaa, tulee kiire antaa julkisuuteen tiedote keskenmenosta tai jokin muu selitys raskauden keskeytymiseen.

Oikeasti tämän henkilön pitäisi hakeutua hoitoon ja saada elämänsä raiteille. Tällä menolla itsemurha ja/tai psykoosi on vain (lyhyen) ajan kysymys. Tuntuu käsittämättömältä, että läheiset eivät ole tehneet väliintuloa jo vuosia sitten. Lisäksi todellinen julkisuuskuva ja harhainen omakuva ovat täysin skaalan ääripäissä, joka edelleen rasittaa haurasta mielenterveyttä.

Vaurioitunut mielenterveys yhdistettynä julkisuuskuvaan, johon Suomessa ei kukaan aikaisemmin ole yltänyt, purkautuu julkisuuteen "olen raskaana"-tyyppisiin hallusinaatioihin.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä sönkötystä tämä on?.

Laitoin vain tämän, sillä pitkästä kirjoituksestasi huolimatta sinulta jäi yksinkertainen fakta pois. Naisia ei vaan pidä tällälailla loukata, mitä media tekee Tukiaiselle ja tekin tällä palstalla. Lisäksi hänen henkinen puolensa lienee aika horjuvalla pohjalla, joten jo se tekee pilkkaamisen hänestä mielestäni vastenmieliseksi. Tähän on turha vetää Lohanin kaltaisia huumehörhöjä sun muita mukaan. Ongelmia on sielläkin ja roppakaupalla aivan varmasti, muutenhan ei mediassa piehtaroisi moisten ongelmien takia.

Kaiken tuon paskan takia jos J.T. itsarin tekisi, niin kuvottavaa olisi se voivottelujen sikermä, mitä tänne sitten kirjoitettaisiin! Semmoisiahan valitettavan moni on.Puhutaan paskaa ja törkeyksiä ja kuollessa kaikki olivat sittenkin vain ihmisiä ja Tukiainenkin varmaan eksynyt ressukka(kuten onkin).

Tähän mainittakoon se, että Tukiainen on mun silmissä säälittävä ja apua kipeästi tarvitseva ihminen. En haluaisi omien lasteni tulevan samanlaisiksi, mutta se ei tarkoita sitä, että jos arvomaailmani on erilainen, niin se antaa oikeuden lyödä häntä. Tai ketään. Ei tasapainoinen ihminen yleensäkään tarvitse, eikä kaipaa olla lööppien etusivuilla jatkuvasti.

Lopuksi: koska Tuksu on mielestäsi turha ihminen ja joutaisi kuolla, tätä keskustelua ei kannata kanssasi jatkaa. Alat olla aika lähellä monien kirjoituksiesi valossa erästä despoottista hirmuvaltiasta. Onneksi sinulla ei ole valtaa kuin näppäinten painallukseen!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Naisia ei vaan pidä tällälailla loukata, mitä media tekee Tukiaiselle ja tekin tällä palstalla. Lisäksi hänen henkinen puolensa lienee aika horjuvalla pohjalla, joten jo se tekee pilkkaamisen hänestä mielestäni vastenmieliseksi.

Onko asia sitten tulkittavissa siten, että "terveitä" miehiä saa surutta loukata mutta edelleen eletään aikaa, jolloin naiset elävät "lasikaapissa". Kyllä, minusta henkisesti terveelle naiselle saa sanoa vastaan, kenties joskus jopa siten, että hän loukkaantuu siitä mutta joskus ihmisten on yksinkertaisesti kestettävä se, että joku ei voi sietää heidän tekemisiään vaikka kuinka kuvittelevat itsestään liikoja. Toinen asia on sitten henkisesti sairaiden loukkaaminen ja haukkuminen, siinä olen samoilla linjoilla kanssasi - heidän liiallinen jatkuva pilkkaaminen menee hyvin ikäväksi touhuksi, mutta tässäkin toinen ruokkii toista, joten olisi kaikkien kannalta parasta jos joku ymmärtäisi viheltää pelin poikki, mutta turha kuvitella, että median rakkikoirat niin ainakaan tekevät. Mutta ei, en tule vuodattamaan krokotiilinkyyneleitä, jos joku päivä tämä "median uhri" löydetään kaulakiikusta tai överit ottaneena ranne auki luksussviitin ammeesta.

vlad.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt siellä Lapin Arto kertoo olevansa steriloitu eikä näin ollen osallinen onnelliseen perhetapahtumaan.
Kauniit ja Rohkeat rupee jäämään kakkoseksi tälle Tuksu-show'lle.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko asia sitten tulkittavissa siten, että "terveitä" miehiä saa surutta loukata mutta edelleen eletään aikaa, jolloin naiset elävät "lasikaapissa".

Joskus tuntuu, että ihmiset lukevat, mutta eivät kuitenkaan lue ajatuksen kanssa. Olen maininnut kirjoituksissani, että myös miestä tulee kunnioittaa, mutta että tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin nainen ja mielestäni tasapainoton. Edelleenkin olen sitä mieltä, että naista pitäisi kohdella herrasmiehen asenteella. Tämä vain alkaa olemaan katoavaa asennetta.

Haluaisin naisellisuuden ja miehisyyden olevan edelleen omilla paikoillaan ja miesmäiset "hyvä jätkä"-naiset tai erittäin feminiiniset, kikattavat miehet hiukan tökkivät. No, jos tällainen ominaisuus on geeneissä, niin sillehän ei sitten voisi mitään. Useimmiten vaan esim.naisilla se voi olla jonkinlaista kuortakin, jonka sisällä piilotellaan, mutta jätän tän aiheen tähän, kun lähtee menemään sivupoluille.

Pahoinpitelevät, tappavat yms.ihmiset, sukupuoleen katsomatta eivät tietenkään anna aihetta minkäänlaiseen kunnioitukseen. Tässäkin yleensä nainen on kuitenkin se vastaanottava osapuoli, harvemmin toisinpäin, vaikka niinkin tietenkin on joissain tapauksissa tapahtunut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Paljonkohan Johanna on ehtinyt juomaan mökäöljyä 3kk:n aikana? Kun geenit on kohdallaan varmaan muutenkin, voi vaan kauhulla ajatella mitä sieltä mahasta tippuu.

Fetaalialkoholisyndroomalapsi, valitettavasti. Toivotaan että ko. uutinen on ankka. O tempora, o mores.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllähän tämä Tuksu-viha on paisunut (heh heh) aikamoisiin mittoihin. Tiedä sitten onko niin, että naiselle ei tässä yhteiskunnassa tällaista lööppihuorausta ja sekoilua sallita. Noh, onhan Suomessa ollut syöksykierteessa eläviä julkkis-naisia ennenkin, mutta ajat lienevät nyt sellaiset, että nettivallankumouksen myötä kansan syvien rivien ääni on sekin siirtynyt verkkoon ja on kaikkine karvoineen helpommin poimittavissa.

Tietystikään johonkin Nykäseen, tai Myllylään vertailu ei siinä mielessä kait puolla paikkaansa, koska em. henkilöillä on takana ikuisiksi ajoiksi suomalaisten sieluun piirtyneet urotyöt, mutta onhan esim. siinä miten johonkin Mattiin suhtaudutaan nyt järkyttävä ero Tuksuun verrattuna. Pitäisiköhän Tuksunkin "tulla sumusta". :)

Viheltäisi joku nyt pilliin ja pelin poikki, mutta ei taida Tuksulla olla ketään sellaista, joka näin tekisi ja itse hän ei siihen näyty pystyvän. Nolla-journalismin kehdot toki kiittävät. Vähän niinkuin Vlad:kin tuossa yllä jo mainitsi.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus tuntuu, että ihmiset lukevat, mutta eivät kuitenkaan lue ajatuksen kanssa. Olen maininnut kirjoituksissani, että myös miestä tulee kunnioittaa, mutta että tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin nainen ja mielestäni tasapainoton. Edelleenkin olen sitä mieltä, että naista pitäisi kohdella herrasmiehen asenteella. Tämä vain alkaa olemaan katoavaa asennetta.

Minun on vaikea muistaa sitä mitä mahdollisesti olet kirjoittanut muissa ketjuissa, joten kuvittelin asenteesi olevan hyvin yksioikoinen eli naisia tulee kunnioittaa mutta miehiin kohdistuvan kunnioituksen kanssa tulee olla niin tai näin tai vähintäänkin siten, että nainen on näissä asioissa automaattisesti miehen yläpuolella ts. samankaltaisessa tilanteessa miehen kohdistuva "ajojahti" on sallitumpaa.

En tiedä kohtelenko naisia sitten vähemmän herrasmiesmäisesti, mutta pyrkimykseni on kohdella kaikkia ihmisiä tasapuolisesti. Minulle sukupuoliroolit eivät ole enää niin merkitykselliset - eikä minua häiritse se jos nainen on miesmäinen tai mies kikattava. Jokainen on yksilönsä ja jokaista on kohdeltava "ansionsa" mukaan. Jos joku on "mulkku" minulle niin en minä loputtomiin sitä katso. No, mitä suurimmalla todennäköisyydellä vaihdan maisemaa tai olen mahdollisimman vähän tekemisissä tällaisen henkilön kanssa, mutta tarvittaessa hän saa kuulla kunniansa, olipa sitten mies tai nainen.

vlad.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä kohtelenko naisia sitten vähemmän herrasmiesmäisesti, mutta pyrkimykseni on kohdella kaikkia ihmisiä tasapuolisesti. Minulle sukupuoliroolit eivät ole enää niin merkitykselliset - eikä minua häiritse se jos nainen on miesmäinen tai mies kikattava. Jokainen on yksilönsä ja jokaista on kohdeltava "ansionsa" mukaan. Jos joku on "mulkku" minulle niin en minä loputtomiin sitä katso.vlad.

No, enpä minäkään ole tainnut kirjoituksiasi lukea muualta kuin tuolta uskontopuolelta hetken aikaa. Nyt en ole enää jaksanut siellä käydäkään.

Edelleen lasken miehelle isoksi plussaksi, jos hän avaa naiselle oven, odottaa naisen istuutuvan, auttaa takin ylle yms. Minusta se on hienoa, eikä tasa-arvo kaikessa ole edes kivaa. En halua olla miesmäinen, enkä halua miehen olevan kovin naisellinenkaan, vaikka muuten jokainen eläköön tyylillään, kun ei loukkaa muita. Jokaisella makunsa ja hyvä niin.

Vastapainoksi voin sanoa, että jos mies kohtelee minua hyvin, saa hän myös hyvän kohtelun minulta. Laitan hyvää ruokaa, tuon kylmän oluen hänen katsoessaan jotain mieliohjelmaansa, eikä sängyssäkään ole tylsää. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tämä pätee varmasti joka suhteessa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Edelleen lasken miehelle isoksi plussaksi, jos hän avaa naiselle oven, odottaa naisen istuutuvan, auttaa takin ylle yms. Minusta se on hienoa, eikä tasa-arvo kaikessa ole edes kivaa.

Lasken nämä asiat kuuluvan ennemminkin hyvän käytösen piiriin, ja pyrin ainakin käyttäytymään hyvin toisia ihmisiä kohtaan - niin naisia kuin myös miehiä, tässä suhteessa en tee eroa, joten kenties minulle se sukupuolten välinen tasa-arvo on kiva asia. Toisaalta ulotan tasa-arvon sitten myös toiseen suuntaan eli en anna myönnytyksiä naisille vain ja ainoastaan sen tähden, että ovat naisia. En kyllä ehdoin tahdoin jää haastamaan riitaakaan vaan mielummin poistun paikalta, olipa kyseessä mies tai nainen, naisen kohdalla vielä helpommin. Jos huomaan jonkin henkilön alinomaan kohtelevan minua (tai muita) kaltoin, katson oikeutetuksi huomattaa häntä asiasta - toisinaan jopa kipakastikin, tosin aika pitkälle mennään, jotta minulta se luonnistuu.

Näen omalla kohdalla elämäni nykyään sellaisena, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia, heitä on kohdelta tasa-arvoisesti niin pitkälle kuin mahdollista. Toki on tiettyjä rajoja joiden yli en mielelläni astu, eli naisia en lyö - niin pakottavaa hätää ei ole tullut tähän mennessä, että olisi lyötävä naista. Mielummin poistun paikalta tai jollen pääse poistumaan ratkaisen asian joko puhumalla tai jollain "holding-otteella", jotta tilanne rauhoittuu. Mutta puhe ja jalat on paras ratkaisu - moneen muuhunkin tilanteeseen.

Minun ei kyllä pahemmin tarvitse miettiäkään sitä, että mitä "hyötyisin", jos olisin - omasta mielestä - "yli-kohtelias" naisia kohtaan koska olen sinkku, eikä näköpiirissä ole tilannetta, jossa voisin kuvitella jakavani oman talouteni jonkun toisen ihmisen kanssa. En usko, että kestäisin sellaista tilannetta loputtomiin, koska olen jo vuosia ja vuosia tottunut elämään yksin, järjestämään asiani siten ettei tarvitse ottaa huomioon muita - korkeintaan koirani etc. Nainen (tai mies?) tähän kuvioon olisi kauhistus minulle. Puhumattakaan, että mukaan tulisi vielä joku kirkuva ja paskova kakara. Mielummin haen sen kylmän siiderin itse jääkaapista!

Mutta tämä aihe nyt oikein enää kuulu tähän ketjuun. Mennään jo aika rankasti ohi Tuksun luksuselämän...

vlad.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Marraskuun Tuksu-hiljaisuuden rikkoo tämä "pommi".

Yllätyksenähän tämä tuli, ettei Jossu raskaana olisikaan. Mutta häät tulossa ja lipunmyynti alkaa piakkoin..

Hymyyn siis vie tuo linkki.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Lippuja häihin... Voi hyvää päivää. Eiköhän osteta liput ja lähdetä porukalla juhlistamaan tuota vuosisadan suurinta tapahtumaan! Osaan jo kuvitella seuraavat lööpit, kuinka häät on peruttu, koska sulhasella ei ollut varaa ostaa lippua ja ei näin ollen päässyt paikalle. Ei ehkä kuitenkaan, mutta mitä vain voi odottaa, kun on tuksusta kyse!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kansa vaatii lääkärintodistuksen keskenmenosta nähtäväksi. Jos olisi ollut mahdollista, Tuksu olisi voinut olla kantavana vaikka vuoden verran. Mitähän seuraavaksi? Uskossa on oltu jo ties kuinka pitkään, tiineyskortti käytetty, naimisiin ollaan menossa, ero arvatenkin tulossa. Raitistuminen voisi olla asiallinen veto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös