Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 502 779
  • 1 302
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vai että samassa huoneessa pitäisi nukkua vielä... olisi kyllä mielenkiintoista nähdä se allekirjoitettava työsopimus ja etenkin se pienellä präntätty: Allekirjoittanut sitoutuu astumaan työnantajaa tämän niin vaatiessa.

Onkohan työterveydestä minkälaiset säädökset?

Ihan jännittää, että tästäkös se työura aivottomana lihapäänä aukeni.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mahtaako neiti maksaa lihaskimpulle jotain palkkaakin vai olettaako että hänen viehättävä seuransa ja mukana seurapiireihin pääseminen riittää palkkioksi...
 

Torspo82

Jäsen
Mukavasti oli joku jo ehdottanut Greenpeacea tukiaisvalasta suojelemaan. Mutta oikeesti, raitis mies, joka nukkuisi samassa huoneessa Tuksun kanssa? Turha ainakaan Suomen rajojen sisäpuolelta sellasta etsiä...
 

Baldrick

Jäsen
Eniten nauratti, kun joku pyöreäposkinen pikku poika kommentoi seuraavasti:

"tuxu mä haluun puollustaa sun läskii lörppöpilluu"

Tähän perään vielä luonnollisesti jatkokommentti, joka sisälsi lyhyen ja ytimekkään "xD"-hymiön.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukavasti oli joku jo ehdottanut Greenpeacea tukiaisvalasta suojelemaan. Mutta oikeesti, raitis mies, joka nukkuisi samassa huoneessa Tuksun kanssa? Turha ainakaan Suomen rajojen sisäpuolelta sellasta etsiä...

Mulle tuli heti mieleen yks nuo kriteerit täyttävä: Timo T.A. Mikkonen. Ei varmana juo viinaa ja nukkuu siellä minne se kärrätään.

..ellei sitten ekana yönä kuolisi shokkiin, sehän on tietty mahdollista noin hirveään kohtaloon joutuneelle. Paljon on Timo T.A. jo saanut kärsiä, mutta ei sekään kamelin selkä ehkä sittenkään kaikkea kestä.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Eniten nauratti, kun joku pyöreäposkinen pikku poika kommentoi seuraavasti:

"tuxu mä haluun puollustaa sun läskii lörppöpilluu"

Tähän perään vielä luonnollisesti jatkokommentti, joka sisälsi lyhyen ja ytimekkään "xD"-hymiön.

Rankkaa kommentointiahan tuolta löytyy, mut tää on ehdoton UNO!! Pastat näppäimistöllä!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuli tuolle naurahdettua kun näin. "Hei klikatkaa, jooko!", ja typerykset klikkailevat. Eiköhän miljoonankin tykkäyksen jälkeen tuo duo palaa takaisin, melko pikaisesti vieläpä.

Uivelot ovat muuttolintuja, ikävä kyllä.

Kävin muuten liittymässä ryhmään.

Muutama viikko sitten tajusin kuvamateriaalin pohjalta, että olen ollut Tuksun keikalla. Tämä tapahtui heinäkuun 8. vuonna 2004 Kainuun Prikaatin Sotilaskodin pihassa, kun vietettiin kotiutusjuhlaa. Silloin Tuksu oli vielä ihmisen näköinen. Juulia vielä enemmän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Enpä liittynyt moiseen ryhmään. Sen sijaan löysin eräänä päivänä internetistä eli YouTubesta Johanna Tukevaisen neljä videota. Parodian parodiaa. Vai onko tämä jo parodian parodian parodiaa. Oma suosikkikohtani on Johanna Tukevainen esittelee kotinsa -videon lausuma: "Miami on itse asiassa mun suosikkikohde, me tykätään kyllä Havaijista ja USA:stakin mut Maijjami on ihan ykkönen".
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mitä tällä videolla oikein tapahtuu? Olen mykistynyt.
Perussettiä. Sekavilta ihmisiltä sekavaa käytöstä ja puhetta.

Arto Länsman on viimeaikoina ollut esillä jouduttuaan koppiin epäiltynä lapissa tapahtuneista kolttosista. Epäillään osallisuudesta murtosarjaan, jonka eräänä kohteena on ollut Arton entinen työnantaja ja elättäjä työsuhteen päättymisen jälkeenkin. Kuulostaa reilulta kaverilta, jos epäilykset pitävät paikkansa.

Linkistä löytyvä seiskan video ei välttämättä anna kuvaa kovan luokan rikollisesta, vaan ennemminkin säälittävästä ruikuttajasta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suskulle henkivartijaksi?

Suskullahan on välillä heikompia keikkapäiviä tai –viikkoja, joten ei ole myöskään tuloja. Henkivartija notkuu silti koko ajan vierellä.
Palkka tulee pienellä viiveellä ns. luonnossa. Yleensä noin neljä kertaa päivässä.

Olisitko mieluummin Suskun vai Juhani Tammisen henkivartija?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Johanna Tukiainen on tässä YouTube-videossa kuin ilmetty Marilyn Monroe! Ehkä Marilyn ei kuollutkaan ja ehkä tuossa onkin oikeasti Marilyn Monroe (s. 1926).

Vähän on meikkiä ja vähän on lauluääntä käsitelty. Ei varmasti paljonkaan.

Tässä Marilynin vastaava esitys, jos joku ei ole sitä nähnyt ja kuullut.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
En tiiä, mutta hyi helevetti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Johanna Tukiainen on tässä YouTube-videossa kuin ilmetty Marilyn Monroe! Ehkä Marilyn ei kuollutkaan ja ehkä tuossa onkin oikeasti Marilyn Monroe (s. 1926).

Vähän on meikkiä ja vähän on lauluääntä käsitelty. Ei varmasti paljonkaan.
Näytti lähinnä siltä kuin puolimätä Marilyn olisi nostettu haudasta ja hautaustoimiston pöydällä kunnostettu esitystä varten. 5 sekuntia riitti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä helvettiä tuon olennon huulille on tapahtunut? Ja millä ihmeen laitteella tuo hamonen saatiin väännettyä tuon rungon päälle?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näytti lähinnä siltä kuin puolimätä Marilyn olisi nostettu haudasta ja hautaustoimiston pöydällä kunnostettu esitystä varten. 5 sekuntia riitti.

Paremminkin puoli vuotta vedessä lionnut Marilynin ruumis.

Btw - olen aina yhtä ihmeissäni näistä ko. tapauksen kaltaisista olioista, joille ei ole myötäsyntynyt minkään valtakunnan käsitystä omista kyvyistään (lue: kyvyttömyydestään) - itsekritiikiksi, hyväksi mauksi, tms. normaalisti kutsuttavia ominaisuuksia ei näköjään voi hankkia jälkikäteen, ilmeisesti päinvastoin...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hyi vittu. Nyt se on telkkarissakin jo. Ei sunnuntaisin saa moisella mainoksella suistaa ihmisten hyvin ansaittua krapulapäivää väärille raiteille.
Tilasin pizzaa äsken, mutta enää ei ole nälkä.
 

Mardee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuksu-polo, käytetään enemmän hyväksi kuin huoran kunniakkaassa ammatissa.

Avautui, tai oikeastaan varmistui nyt se fakta, että Seiskan tilaajat ovat defaulttina hieman vajaaälyisiä, tai ainakin jonkinlainen roso on oltava kupolissa.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuksu-polo, käytetään enemmän hyväksi kuin huoran kunniakkaassa ammatissa.

Avautui, tai oikeastaan varmistui nyt se fakta, että Seiskan tilaajat ovat defaulttina hieman vajaaälyisiä, tai ainakin jonkinlainen roso on oltava kupolissa.

Mummo-parka ei ole ollut koskaan ennallaan Seiskan tilaamisen jälkeen, vaikka viimeisimmästä toimituksesta on jo 10 vuotta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoajan johtonäätänä minun täytynee tämä tänne linkittää, koska ei tätä ole kukaan muukaan tehnyt.

Seiska on tehnyt Johannasta laulun. Tuksu on ollut ihan hiilenä tästä laulusta. Taas ollaan oikeuteen menossa.

Kaunis lauluääni tuolla laulaja-toimittaja Elsa Pankkosella. Sävel on Göstan, mitenkähän tuo Gösta suhtautuisi. Varovainen epäily, että nauraisi partaansa eikä kokisi tuotantonsa tulleen häpäistyksi. Sanat ovat Risto Asikaisen ja Ilkka Vainion.

Sopivasti Sekava. Videokin on ihan näpsäkkä, jos tykkää kauhufilmeistä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hienoa työtä Ileltä ja Asikaiselta. Tosin, materiaalia ko. sotanorsusta löytyisi vaikka muutamaan pitkäsoittoon.

Siinä Ile ylläpitää ja kehittää suomalaisen kuplettilauluperinteen jatkumoa aina Tannerin, Helismaan ja sittemmin isänsä Watt Vainion jalanjäljillä.

Btw - Tuksuhan voi mennä Seiskaa vastaan oikeuteen, mutta kannattaako purra ruokkivaa kättä, voi loppua nekin tienestit tyystin eikä moni muu viitsi enää tuosta läjästä juttuja tehdä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No niin, eli nyt tämä ei-niin-yllättävä asia on sitten tapahtunut, eli Tukiainen on saanut ensimmäisen ehdottoman vankeustuomionsa pahoinpitelystä.

Tapauksesta on vielä mahdollista valittaa hoviin, joten tuomio ei vielä (valitettavasti) ole lainvoimainen.

Oma veikkaus on, että Tukiainen joutuu kyllä tuon istumaan, sen verta paljon vastaavan tyyppisiä tapauksia jo alla. Odotan innolla Johannan koottuja selityksiä tyyliin "poliisinkin mielestä koko juttu ja minun syyttämiseni oli aivan naurettavaa ja kertoivat tämän minulle jo pidätyshetkellä".

linkki IS:n uutiseen:Johanna Tukiainen ln - ehdoton vankeustuomio - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös