Johan Motin, HIFK

  • 131 754
  • 803
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tästä naurettavasta episodista ei puutu enää kuin se, että nyt vielä joku kirjoittamaan tänne, että "Muuttin sai niin vähän kakkua koska HIFK:ta suositaan aina..."
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Tässähän voisi itse ilmoittautua SM liigaan pelaajaksi. Luistelee vaan pää alhaalla ja kiekko munissa niin vastustajilla loppuu pelaajat jo ekan ottelun aikana. Kaikki lähtee suurista ovista pihalle ja kakkua päälle.

Salibandy on miesten laji tähän lätkään verrattuna.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko toivoa jo jatkoa vai onko vielä tabu?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Voiko toivoa jo jatkoa vai onko vielä tabu?

Olen täysin mykistynyt. Itsekin melkein olisin antamassa jatkoa.

Jotenkin se Salmelainen vain näki, että jatkoa kannattaa antaa ja parasta ei oltu vielä nähty.

Mutta kaikesta huolimatta haluaisin silti paremmin liikkuvan kaverin. Ja onko hintalaatusuhde kunnossa? On hyvin mahdollista, että HIFK maksaa Motinille enemmän kuin Lukko Pressille tai Saarijärvelle tai Kärpät Byströmille.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen täysin mykistynyt. Itsekin melkein olisin antamassa jatkoa.

Jotenkin se Salmelainen vain näki, että jatkoa kannattaa antaa ja parasta ei oltu vielä nähty.

Mutta kaikesta huolimatta haluaisin silti paremmin liikkuvan kaverin. Ja onko hintalaatusuhde kunnossa? On hyvin mahdollista, että HIFK maksaa Motinille enemmän kuin Lukko Pressille tai Saarijärvelle tai Kärpät Byströmille.

Paras 3. parin puolustava pakki mitä aikoihin on ollut, ainakin tällä kaudella. Jos hinta olisi kohdillaan eli ainakin reilusti alle sen 170ke niin täytyisi pitää. 130ke tuntuu paljolta mutta voisi olla siedettävä vaikka 100ke olisi musta hyvä liksa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palkkahan on aina suhteessa siihen, mitä muuta on tarjolla ja mitä muita tarjouksia pelaajalla on pöydällä.

Mä en niin kauheasti jaksa päätäni vaivata sillä, mitä joku yksittäinen pelaaja saa palkkaa, koska Salmelaisella on tietty määrää rahaa käytettävissään ja jos tuhlailee vääriin pelaajiin, ampuu myös itseään jalkaan.

Motin on ollut jo todella pitkään pääasiassa hyvä. Jossain vaiheessa viime kaudella oli vähän huonompi jakso, mutta niitä tulee kaikille. Täällä ne vaan heti huomataan, eikä niitä hevillä unohdeta. Välillä tuntuu, että pelaajan mokat otetaan ikään kuin henkilökohtaisena vittuiluna. Että jatkoa vaan, jos siltä tuntuu. Motinin arvon huomaa, kun hän puuttuu. Plus, ettei edelleenkään ole skipannut ainuttakaan peliä HIFK:ssa, jos sitä oikeusmurhaa ei lasketa, mistä sai 5 peliä. Iso plussa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Paras 3. parin puolustava pakki mitä aikoihin on ollut, ainakin tällä kaudella. Jos hinta olisi kohdillaan eli ainakin reilusti alle sen 170ke niin täytyisi pitää. 130ke tuntuu paljolta mutta voisi olla siedettävä vaikka 100ke olisi musta hyvä liksa.

Taisi olla verotietojen mukaan 170k jo Lukko-aikaan. Tuskin HIFK on hirveästi halvemmalla saanut, vaikka halu pelata kasvattajaseurassa on varmaan kova. Olisinkin päästämässä pois jos hinta on yli 150k.

Joku 100-120 olisi hyvä hinta. Mutta tuskin jää sillä. Koska kyllähän noilla otteilla SHLästä löytyy pelipaikka isomman liksan sarjasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Taisi olla verotietojen mukaan 170k jo Lukko-aikaan. Tuskin HIFK on hirveästi halvemmalla saanut, vaikka halu pelata kasvattajaseurassa on varmaan kova. Olisinkin päästämässä pois jos hinta on yli 150k.

Joku 100-120 olisi hyvä hinta. Mutta tuskin jää sillä. Koska kyllähän noilla otteilla SHLästä löytyy pelipaikka isomman liksan sarjasta.
Vaikka Motin on parantanut otteitaan, olisin silti valmis luopumaan hänestä, varsinkin jos palkka ei putoa reilusti. Tuskin hänen itse pyyntöä tarvitsee pahemmin tiputtaa, koska kuten kirjoitit, saanee Ruotsista ihan hyvän sopparin halutessaan. Jotenkin näkisin mielelläni jonkun paremmin liikkuvan ja kiekollisemman puolustajan hänen paikallaan, jolta löytyy myös ripaus fyysisyyttä. Peli kuitenkin kehittyy koko ajan siihen suuntaan, että liikettä ja kiekollista taitoa vaaditaan kaikilta yhä enemmän. Nämä nyt vain omia ajatuksiani, voisihan se jatkokin olla hyvä juttu, eikä olisi ensimmäinen kerta kun allekirjoittanut olisi väärässä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jotenkin on sellainen fiilis, että Motin on vasta nyt 15 vuotta IFK:ssa pelanneena löytänyt sen varmuuden kiekon kanssa ja ilman.

Uskomatonta että sanonkin, mutta tällä hetkellä Motin on ihan täysin jatkodiilin arvoinen. Mutta ei hän mikään kärkipakki edelleenkään ole.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Jotenkin on sellainen fiilis, että Motin on vasta nyt 15 vuotta IFK:ssa pelanneena löytänyt sen varmuuden kiekon kanssa ja ilman.

Uskomatonta että sanonkin, mutta tällä hetkellä Motin on ihan täysin jatkodiilin arvoinen. Mutta ei hän mikään kärkipakki edelleenkään ole.
Omat kasvatit ja junnuputken hedelmät kypsyy hitaasti
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka on antanut Eki Karlssonille Motinin paidan?
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Jatkolappu kehiin vaan niin on hoidettu luotettava pakki joka pelaa suunilleen joka kausi kaikki matsit IFK:sa se on jo saavutus.
Joo tulee syksyllä niitä pelejä ku tatsi ja huolellisuus ei oo satakymmenen prossaa mut kyllä kiinnittäisin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Motin parhaimmillaan on jotain sellaista, mitä on aika vaikea löytää pelaajamarkkinoilta. Noin niin kuin laadullisesti. Toivon alkusyksyn jälkeen löytyneen tasaisuuden jatkuvan ja katsoisin mielelläni häntä myös tulevilla kausilla punapaidassa.

Jatkoa, kiitos. Tämän olisin tosin voinut kirjoittaa pro Motin -miehenä myös pahimpien suhelluspelien aikana.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina olen ollut Motinin puolestapuhuja, enkä aio muuttaa kantaani vieläkään. Eleetön suorittaja ja vahva vääntäjä, jonka mokat huomataan, mutta normiduuni menee ohi. Toisi muuten mieleen Mikko Kurvisen, mutta Kurvi oli lasista, Mo on terästä.

Ehdottomasti jatkoa, hintalappu ei ole vieläkään alkanut kiinnostaa minua. Näiden äijien arvon huomaa vasta, kun sellaista ei ole. Ja tässä nyt olisi.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vahvaa tekemistä ja sopivasti fyysisyyttä, mutta ei tyhmien jäähyjen merkeissä kuitenkaan. Samanlaista vaan, palkinto odottaa mahdollisesti.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Fiksun fyysinen ja perusvarma. Eilen hieno syöttö Jäkylle. Parantanut alkukaudesta huimasti. Kutenkin kallis, joten antaisin etsiä uusia tuulia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
#eihalvinmuttaparas

Keskittyy syöttelyyn, kun vedot ei oikein lähde. Hyvä valinta.
Väitän ettei Motin kyllä ole parasta mitä tuolla rahalla saa.

Syöttelystä samaa mieltä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väitän ettei Motin kyllä ole parasta mitä tuolla rahalla saa.

Syöttelystä samaa mieltä.

En minäkään tiedä, onko faktisesti paras ja miten sekin edes verrataan. Kunhan nyt heitin tuon HIFK:n itsensä "lanseeraaman" heiton, koska mun mielestä se sopi tähän just hyvin.

Mun mielestäni Motin on ollut HIFK:lle parempi kuin mitä esim. Joonas Järvinen oli tällä jälkimmäisellä visiitillä. Eikä Järvinen huono ollut, eikä kyllä varmasti halpakaan. Mutta varmasti halvempi kuin silloin Törmäsen kaudella, mutta silloin hän olikin sitoutunut itselleen vähän poikkeuksellisesti oikein koko kaudeksi.

Itse olen niin vanha jo, että jossain kohtaa maksan mieluummin enemmän siitä, että tiedän, mitä saan kuin otan riskejä ja saatan ehkä säästää rahaa. Tai sitten en säästä. Tai pikemminkin säästin väärässä kohtaa ja lopulta tuli kalliimmaksi. Motin on kuitenkin pelaaja parhaassa iässään, ei todellakaan mikään raihnainen nestori, jonka uran jatkoa punnitaan vuosittain kauden jälkeen. Nyt se varmasti jatkuu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Motinille, jos lisäisi vähänkin enemmän kiekollista taitoa niin ei pelaisi peliäkään Liigassa vaan rahakkaimmissa sarjoissa.

Ehdottomasti jatkoa, jos se vaan suinkaan on mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös