Joe Rullier Jokereihin

  • 46 479
  • 88

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka ketju koskee Rullieria, niin laitetaan silti tähän. Olen eri mieltä siitä, että Koivisto olisi ollut eilen hyvä, saati sitten pelannut parhaan pelinsä. Virheitä omalla alueella tuli todella paljon mm. kiekon puruissa. Hyökkäyspäässäkään ei mitään ihmeitä saanut aikaan. Parannettavaa kyllä vielä on.

Rullier on kyllä mahtava pelaaja. Pelaa kovaa ja joka tilanteessa on valmis pitämään huolta omista pelaajista. Kiekollisenakin pärjää ja on tällä hetkellä mun mielestä jengin parhaita pakkeja. Saa olla vastapuolen kannattajat mitä mieltä tahansa, mutta mä diggaan, ja se riittää mulle. Bremberg, Brooks, Rullier, olisi Masa huonomminkin voinut onnistua.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hienoa että Rullier saatiin pidettyä! Tällainen monipuolinen Äijä sieltä onkin puuttunut. Kunhan saa pelituntumaa alle niin tässä voi tosiaan olla se ns. Jokelan korvaaja. Kunhan Brooks saadaan tuolta kehiin Kauppisen pariksi niin laitetaan Rullier tuohon eksyksissä olevan Isännän vierelle. Rullierin läsnäolon luulisi parantavan Isännänkin otteita.

Kauppinen - Brooks
Niemi - Rullier
Kalteva - Koivisto/Mälkiä

Keep up the good work #14!
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Modo-pomo Andersson hakee Suomesta vielä toistakin puolustajaa.

- Haen isoa pakkia, joka täydentäisi Suhosta. Toivon, että löydän sellaisen täältä, Suomessa vielä viikonlopun viettävä Andersson kertoi.


Ei nyt sinänsä mitään erikoista, mutta osaako joku sanoa, yrittikö Modo-pomo Andersson saada Rullieria Ruotsiin?

Hyvä että kaveri jäi meille. Kun Brooks palaa, niin odotan kyllä että herrat Brooks, Rullier ja Kalteva etupäässä hoitavat homman niin, että Jokerien maalille ei ole tulemista. Aika hyvä balanssi on meidän puolustuksessa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse asiassa kun mietitään tätä Jokerien puolustusta, niin paperilla ja myös kentällä se on yksi sarjan parhaista.

Kauppinen-Brooks
Niemi-Rullier
Koivisto-Kalteva
Mälkiä, Eronen, Kivistö, Manelius

Hifk:n puolella paljon puhutaan, että heillä on paperilla sarjan paras puolustus. Mutta enpä oikein näe mitään syytä väittää, että meillä olisi yhtään huonompi puolustus kuin ifk:lla. Siis paperilla. Kentällähän Jokerien puolustus pieksee ifk:n vastaavan 100-0.

Sananen vielä Rullierista. Mies on tuonut sitä kaivattua kovuutta joukkueeseen. Putsaa hyvin maalinedustan, eikä ole kiekollisessa pelissä mikään hasardi, itse asiassa on siinä oikeinkin hyvä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllä tuolla pakistolla kelpaa lähteä loppukauteen. Jokerien päästettyjen maalien määrä on muuten lähtenyt huikeaan laskuun heti Jortikan tultua valmentajaksi. Osasyynsä on varmasti myös vahvistuneella pakistolla. Nyt Riksmanin on helpompi olla työpaikallaan, kun vastustajat eivät enää pääse maalipaikkoihin oikealta ja vasemmalta, kuten pahimmillaan Aran aikana.

Niin, ja kiitokset vielä johtoportaalle Rullierin jatkopahvista! Tällä kaudella Virmanen ja kumppanit ovat hoitaneet hommansa itse asiassa hemmetin hienosti. Yhtään hutihankintaa ei olla vielä nähty, jos alkukauden valmennusta ei sellaiseksi halua laskea.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Modo-pomo Andersson hakee Suomesta vielä toistakin puolustajaa.

- Haen isoa pakkia, joka täydentäisi Suhosta. Toivon, että löydän sellaisen täältä, Suomessa vielä viikonlopun viettävä Andersson kertoi.


Ei nyt sinänsä mitään erikoista, mutta osaako joku sanoa, yrittikö Modo-pomo Andersson saada Rullieria Ruotsiin?

Hyvä että kaveri jäi meille. Kun Brooks palaa, niin odotan kyllä että herrat Brooks, Rullier ja Kalteva etupäässä hoitavat homman niin, että Jokerien maalille ei ole tulemista. Aika hyvä balanssi on meidän puolustuksessa.

Miten Mikko Kalteva liittyy tähän? Jos saadaan Modon mies uskomaan toi, niin äkkiä Kalteva kaupaksi. Onhan se kiva, että mies on oma kasvatti, mutta hei oikeasti. Koko syksyn odotettu Mikko "ikuinen lupaus" Kalteva ei ole erityisen kiekollinen, ei erityisen nopea, eikä varsinkaan fyysinen. No onhan se sentään ulottuva. Mä en tajua, minkälaisten lasien läpi jengi tota Kaltevaa katsoo niin täällä janariajassa, kuin myös jf-netissä kun miestä hypetetään ihan kohtuuttoman paljon siihen nähden että kyseessä on liigatasolla korkeintaan keskiverto 3-parin puolustava pakki.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä en tajua, minkälaisten lasien läpi jengi tota Kaltevaa katsoo niin täällä janariajassa, kuin myös jf-netissä kun miestä hypetetään ihan kohtuuttoman paljon siihen nähden että kyseessä on liigatasolla korkeintaan keskiverto 3-parin puolustava pakki.

Haha, mene kuule katsomaan niitä pelejä. Kalteva on tällä hetkellä omalla puolustusaluellaan Jokerien paras pakki ja alivoimalla mies on elintärkeä. Ihan oikeasti. Ei valmennus turhaan peluuta Kaltevaa kaikista eniten. Jos haluat jostakin päästä eroon, niin Niemi vain äkkiä kaupaksi. Oli Kärppiä vastaan niin jaloissa kuin olla ja voi. Ja milloin ei olisi ollut jaloissa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
AIK
Haha, mene kuule katsomaan niitä pelejä. Kalteva on tällä hetkellä omalla puolustusaluellaan Jokerien paras pakki ja alivoimalla mies on elintärkeä. Ihan oikeasti. Ei valmennus turhaan peluuta Kaltevaa kaikista eniten. Jos haluat jostakin päästä eroon, niin Niemi vain äkkiä kaupaksi. Oli Kärppiä vastaan niin jaloissa kuin olla ja voi. Ja milloin ei olisi ollut jaloissa?

Kyllä mä olen niitä matseja ihan riittävästi tällekin kaudelle nähnyt että voin mielipiteen muodostaa.

Niemestä olen kyllä samaa mieltä, AJ on ihan täysi rotsi ja on ollut sitä koko kauden. En vaan edelleenkään näe siinä Kaltevassa mitään niin erikoista. Kuten sanoin, 3-parin puolustava peruspakki mutta ei missään nimessä kaiken ton hypetyksen arvoinen.
 

Kikkarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Purkukiekoista..

Pakeista sen verran yleisesti, että paineen alla lauotut purkukiekot ovat olleet suorastaan surkeita. Hätäriä jäätä pitkin ränniin, vaikka olis aikaa kääntyä ja nostaa rauhassa kiekko toiseen päätyyn. Kalteva, Koivisto ja Kauppinen ainakin mun silmään tekee eniten näitä mokia, ehkäpä kanssa siksi, että pelaavatkin pakeista varmaankin eniten?

Helppohan se on täältä kommentoida, tiedän, mutta mun mielestä tähän pitäs pakkien paneutua hieman enemmän. Mikään maali ei *ituta niin paljoa, ku paskasta purusta tulleet byyrit vastustajalle.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mites Rullier nyt on pelannut? En ole hirveästi miestä ehtinyt seuraamaan. Ilmeisesti on teidän paras puolustava puolustaja tämän ketjun kommenttien perusteella? Mutta kaikkea hyvää vaan Joelle jatkoon ja toivottavasti on oppinut lukemaan jo suomenkielisiä liikennemerkkejä!
 

Supernaut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites Rullier nyt on pelannut? En ole hirveästi miestä ehtinyt seuraamaan. Ilmeisesti on teidän paras puolustava puolustaja tämän ketjun kommenttien perusteella? Mutta kaikkea hyvää vaan Joelle jatkoon ja toivottavasti on oppinut lukemaan jo suomenkielisiä liikennemerkkejä!

Kyllä taitaa olla meidän parhaita pakkeja, ainakin sen perusteella, että nauttii poppareita Koikan kanssa tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös