Jere Karalahti Jokereihin

  • 654 126
  • 1 664

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja että tälläistä tulee olemaan Karalahden pelipaidassa ensi kaudella: Poliisi on ystävä!

Snacky on legendaarinen ja ainoa syntyperäisesti stadilainen hampurilaisketju, joten kai tuo sopii hyvin Jerelle ja miksei myös Jokereille. ;)

Linkki vie Iltasanomien sivuille.

Ja ettei unohdu, odotan mahdollisimman rumaa mainosta. En tiedä saako tuosta hienoa, odotellaan.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
"Joo ei Jerel oo mitään merkityst, ei edes taloudellisest." Kuitenkin sponsori ollu vuosia peräs et pääsis mainostaa. Vihaajat on hassua porukkaa, maksavat vielä siitä et pääsevät katsomoon huutelemaan Jerelle pienessä simassa makkara kädessä ja sinapit karjala-paidalla. Oma suosikki on "Jere vedä ränniin!".
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja että tälläistä tulee olemaan Karalahden pelipaidassa ensi kaudella: Poliisi on ystävä!

Snacky on legendaarinen ja ainoa syntyperäisesti stadilainen hampurilaisketju, joten kai tuo sopii hyvin Jerelle ja miksei myös Jokereille. ;)

Linkki vie Iltasanomien sivuille.

Ja ettei unohdu, odotan mahdollisimman rumaa mainosta. En tiedä saako tuosta hienoa, odotellaan.

Millainenkohan mahtaisi olla mainos, jossa on Jeren mutruinen naama ja teksti "Poliisi on perässä"?

Ihan hyvä haku Snackyltä, Jere on tunnettu hahmo ja mainokseen tulee mukaan myös aimo annos itseironiaa.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Tuli eilen katseltua vanhoja nauhoitettuja VHS-videoita, jossa oli mm. 2004-2005 kauden Hockey Night mikälie talkshow. Isäntänä Mika Saukkonen, vieraina mm. Jokerifani Pave sekä Allu Lähteenmäki.

Aiheena Jere Karalahti: "Miten näitä ongelmapelaajia oikein pitäisi käsitellä?"

Jere oli jättänyt IFK:ssa kahdet harjoitukset väliin ja jätetty ulos IFK:n runkosarja ottelusta tämän takia. Pentti Matikainen pakotti Jeren tuolloin hoitoon.

Lähteenmäki luonnollisesti IFK-miehenä puolusteli Karalahtea, ja sanoi mm. Jeren olevan ylivoimaisesti Sm-Liigan paras puolustaja, ja jos homma olisi NHL:ssä lähtenyt toimimaan, olisi sielläkin TOP-5 puolustaja.

Eniten hilpeyttä aiheutti lähinnä Paven hymähtelyt Allua päin puhuttaessaan Karalahdesta. Olisi ollut aika tajunnanräjäyttävä, jos Saukkonen olisi esittänyt tuolloin (2004) kysymyksen Pavelle, mitä tekisi jos Jere siirtyisi Jokereihin. Ja Allun reaktiot.

Miettien siis tänä päivänä, 22.8.2013, mikä on tilanne tällä hetkellä.

"Baaritiskillä Jere on kiva kaveri" -Pave
 

rancid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olin sattumalta katsomassa peliä tänään tikkurilassa ja tämänpäiväisen perusteella voi sanoa kyseessä olevan pelillisesti kenties jokereiden paras hankinta vuosikausiin. Käsittämättömän hyvä puolustaja edelleen.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Olin sattumalta katsomassa peliä tänään tikkurilassa ja tämänpäiväisen perusteella voi sanoa kyseessä olevan pelillisesti kenties jokereiden paras hankinta vuosikausiin. Käsittämättömän hyvä puolustaja edelleen.

Ehkä muuan #65 menee vielä nipinnapin edelle ;)

Todella vakuuttava eka peli Jokereissa Jereltä. Tästä miehestä on meille vielä paljon hyötyä! Tasapainoitti muuten Erosenkin peliä huomattavasti!

Eikä edes tuntunut yhtään pahalta katsoa häntä jokeripaidassa. Se kieltämättä yllätti.
 

Fordél

Jäsen
Onko jollekin vielä jonkinlainen ihmettelyn paikka, että Karalahti tulee olemaan tällä kaudella yksi liigan kovimmista pakeista? No ehkä tämän kaiken paskan ja hälyn keskellä on unohtunut, että kyseessä on edelleen todella kova pelimies.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Olin sattumalta katsomassa peliä tänään tikkurilassa ja tämänpäiväisen perusteella voi sanoa kyseessä olevan pelillisesti kenties jokereiden paras hankinta vuosikausiin. Käsittämättömän hyvä puolustaja edelleen.

Ollaankohan me katsottu samaa peliä ollenkaan? Mä näin kentällä flegun oloisen jätkän joka jakoi "kaverisyöttöjä".
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollaankohan me katsottu samaa peliä ollenkaan? Mä näin kentällä flegun oloisen jätkän joka jakoi "kaverisyöttöjä".

Itse en nähnyt ollenkaan peliä, mutta mitä palstaa seurannut niin sinä taisit olla ainut joka näki eri pelin. Itse odotan innolla sitä, kun pääsen ekaa kertaa näkemään Jeren kentällä.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Ollaankohan me katsottu samaa peliä ollenkaan? Mä näin kentällä flegun oloisen jätkän joka jakoi "kaverisyöttöjä".
Ihminenhän näkee sen mitä haluaa näkevän.

Jere oli Kousan ja Erosen kanssa selkeästi joukkueemme parhaimmistoa.
Rauhallista ja varmaa viivatyöskentelyä ja tyylikästä oman pään pelaamista.

Pelillisesti erittäin hyvä ja ehjä esitys.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Pakko se on yhtyä yleiseen mielipiteeseen. Oli persoonasta mitä mieltä tahansa, niin aivan saatanan kova vahvistushan tuo on. Ylipäätään meidän koko pakisto on aivan jäätävä, sillä kahteen ekaan pariin mahtuu pelkkiä maajoukkuemiehiä ja kolmosparikin on todella tasapainoinen Dehnein ja Lindbohmin toimesta. Aina löytyy yksi, joka pystyy tuomaan kiekkoa jalalla ylös ja yksi, joka laitaa äijää seinälle ja siivoaa irtokiekot.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nähnyt eilistä peliä, enkä vieläkään henkilönä ole Karalahdesta Jokeripaita päällä mitenkään innoissani. Mutta niinku aikasemminki joskus mainitsin, pientä vitutusta helpottaa kuitenkin se, että kyseessä on pelillisesti oikea vahvistus joukkueeseen, eikä mikään Nielikäinen. Loppupeleissä joukkueen menestystä tässä kuitenkin toivotaan ja jos Karalahti sen puolesta antaa kaikkensa ja pelaa kovalla tasolla, niin kyllä mä sen pystyn tuolla hyväksymään. Voin myöntää suurennuslasin olevan aika kovilla Jeren kohdilla ja pienintäkään surffailua en hyväksy sekuntiakaan, vaikka muutamalta muulta saattaisin joskus sitä katsoa myös sormien läpi hetkittäin. Surffailuun en tosin Jeren kohdalla usko.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Sen voin sanoa jo nyt, että Karalahti on todella iso parannus Mastoon. Niin kuin olen todennut useaan kertaan. Flinttikin voisi niellä ylpeytensä ja myöntää tosiasian. Eipä taida kaverista vaan olla siihen? Kousankin Flintti on tuominnut, vaikka parhaita pakkejamme vuosiin kiekollisesti. Tosin tuskin tätäkään Flintti suostuu tunnustumaan. On se Flintti vaan aika vesseli. Ei se ainakaan Jokereita voi seurata kuin ei ikinä tiedä mistä puhuu.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Sen voin sanoa jo nyt, että Karalahti on todella iso parannus Mastoon. Niin kuin olen todennut useaan kertaan. Flinttikin voisi niellä ylpeytensä ja myöntää tosiasian. Eipä taida kaverista vaan olla siihen? Kousankin Flintti on tuominnut, vaikka parhaita pakkejamme vuosiin kiekollisesti. Tosin tuskin tätäkään Flintti suostuu tunnustumaan. On se Flintti vaan aika vesseli. Ei se ainakaan Jokereita voi seurata kuin ei ikinä tiedä mistä puhuu.

Tämä on Jere Karalahden ketju, eikä ketju missä pitää avautua jonkun käyttäjän esittämistä mielipiteistä. Voit kokeilla tehdä hänelle oman ketjun missä voi antaa palautetta tai turvautua yksityisviesteihin.

Omat kommentit Jere Karalahdesta jää tähän viestiin vähän sivuosalle kun en peliä nähnyt, mutta mukavaa kuulla, että otteet on olleet hyviä. Toivottavasti jatkaa samalla linjalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Sen voin sanoa jo nyt, että Karalahti on todella iso parannus Mastoon. Niin kuin olen todennut useaan kertaan. Flinttikin voisi niellä ylpeytensä ja myöntää tosiasian. Eipä taida kaverista vaan olla siihen? Kousankin Flintti on tuominnut, vaikka parhaita pakkejamme vuosiin kiekollisesti. Tosin tuskin tätäkään Flintti suostuu tunnustumaan. On se Flintti vaan aika vesseli. Ei se ainakaan Jokereita voi seurata kuin ei ikinä tiedä mistä puhuu.

Hei se täytyy kyllä sanoa flintin puolustukseksi, että kaveri myönsi sulavansa Raskin yrittelijäisyyden edessä. Kyseessä oli kuitenkin yksi Raskin pahimmin tuominneista nimimerkeistä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loppupelissä flintti oli oikeassa Raskista, huti tuli.

Karalahden kohdalla olen yllättynyt kommenteista, että liike riittää. Jos ja kun näin on, niin voisin alkaa sulamaan Jeren suhteen. Siitä on kuitenkin jo ½ vuosikymmentä, kun HIFK antoi potkut Karalahdelle.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pakko todeta, mutta hieman pysäytti nähdä kuvia Jerestä narripaidassa. Vaikka tuohon oli kuinka valmistautunut, jotenkin se vain tuntui vaikealta uskoa. Koen suhtautuvani Jereen kohtuullisen neutraalisti, mutta tiettyjä asioita on vaikea uskoa ennen näkemistä. Noh, kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä. Se kun ehtii sulaa ennen tottumista.

Hyvä homma, että Jere sai onnistuneen startin puheiden perusteella. Vain peliotteiden kautta Jere pystyy voittamaan fanien hyväksynnän puolelleen tai ainakin hiljentämään monet epäilijät. Jos peli ei heti alusta lähtien kulkisi, olisi Jeren narriura yhtä helvettiä kaikille osapuolille.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jere näyttää ainakin kuvien perusteella olevan todella hyvässä kunnossa. Kapeat kasvot eikä mitään bissepöhöä naamalla. Mitään vauhtikonetta Jerestä tuskin saadaan, mutta uskoisin että puheet miehen hitaudesta ovat menneet pahasti yli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Mielestäni täyttä paskaa koko kirjoitus ja tällä kertaa ollaan siis kolumnin muodossa kertomassa mikä on oikeaa kannattamista vaikka samassa lauseessa kerrotaankin ettei ymmärretä HIFK-taustan merkitystä. Jos ei ymmärrä niin kannattaisi tutustua asiaan ennen kuin tulee syvällä rintaäänellä opettamaan mitään. Se on kuitenkin hyvä että oikeamielisiä löytyy, ehkä teistä löytyy myös niitä jotka nousevat nyt myös katsomossa ääneen täällä opastamisen lisäksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jos ei ymmärrä niin kannattaisi tutustua asiaan ennen kuin tulee syvällä rintaäänellä opettamaan mitään.

Kannattaako tuosta nyt hermostua jos joku on sitä mieltä, että Jokerien paidan kantaminen ja taistelu sen puolesta on pelaajan menneisyyttä suurempi asia? Onhan kirjoittajalla mielipiteeseen täysi ja perusteltu oikeus.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kannattaako tuosta nyt hermostua jos joku on sitä mieltä, että Jokerien paidan kantaminen ja taistelu sen puolesta on pelaajan menneisyyttä suurempi asia? Onhan kirjoittajalla mielipiteeseen täysi ja perusteltu oikeus.

Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa, se mikä tuossa kolumnissa kyrsii on sen asenne jossa taas julistetaan mikä on oikeaa ja mikä väärää tapaus Karalahdessa. Kuten on moneen kertaan todettu niin tämä on tunnepuolen asia, joillekin isompi ja joillekin pienempi. Ei tähän väliin tarvita sellaisien "oikeamielisten" kannattajien, joille asia ei edes aukea, neuvoja miten asiaan pitäisi suhtautua.

Tietenkin tuollaiset kolumnit voisi sivuuttaa, mutta kun sen erinomaisuutta nostettiin esiin niin kynnys sen kommentointiin ylittyi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa, se mikä tuossa kolumnissa kyrsii on sen asenne jossa taas julistetaan mikä on oikeaa ja mikä väärää tapaus Karalahdessa.

Kolumni on mielipidekirjoitus. Ei dokumentti. Se että olet eri mieltä ja katsot oikeudeksesi halveksia Jokerien paitaa kantavaa maajoukkuetason pelaajaa, siihen sulla on samanlainen oikeus kuin kolumnin kirjoittajalla. Joka pitää taistelua Jokerien puolesta tärkeämpänä nyt ja tässä kuin mitä joku sanoi 10 vuotta sitten.

Hyvät perjantai-illat, nyt viihteelle :)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaako tuosta nyt hermostua jos joku on sitä mieltä, että Jokerien paidan kantaminen ja taistelu sen puolesta on pelaajan menneisyyttä suurempi asia? Onhan kirjoittajalla mielipiteeseen täysi ja perusteltu oikeus.

Joo minä ainakin jaan nuo mielipiteet kohtuu hyvin. Mulle tärkeintä on Jokeripaita ja taistelu sille logolle, ei se, mikä on ko. pelaajan tausta. Olen käynyt samat paskat läpi kuin Jere ja voin sanoa, että ei se saatana ole helppoa päästä siitä päihdehelvetistä irti. Se on uskomaton duuni ja selvitymistarina jos siitä irti pääsee. Itsellä kesti 1,5v toipua niin, että sain elämästä jonkinasteisen otteen. Miettikääpä sitä. Se on helvetin pitkä aika ja moni ei jaksa taistella ja sortuu uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ei se Jerelläkään helppoa ole ollut vaikka tuskinpa on noin pitkään "kitunut" kuin minä, mutta alkutaival on varmasti ollut samanlainen.

Mutta pakko myöntää, että itselläkin oli outo tunne kun näin Karalahden ensimmäistä kertaa Jokerinutussa. Siis valokuvasta. Kyllä siinä mieleen tuli kaikenlaista. Mm. sellainen, että tätä en olisi koskaan ennen osannut kuvitellakaan. Mutta silmä tottuu kaikkeen kun antaa aikaa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Kolumni on mielipidekirjoitus. Ei dokumentti. Se että olet eri mieltä ja katsot oikeudeksesi halveksia Jokerien paitaa kantavaa maajoukkuetason pelaajaa, siihen sulla on samanlainen oikeus kuin kolumnin kirjoittajalla. Joka pitää taistelua Jokerien puolesta tärkeämpänä nyt ja tässä kuin mitä joku sanoi 10 vuotta sitten.

Tämä. Jos pelaajasta on oikeasti Jokereille hyötyä, niin kyllä mä laitan omat negailuni taka-alalle. Jokerit on kumminkin se tärkein asia. Tämän moni nykyinen Jokerifani unohtaa. Siihen en tiedä sitten syytä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös