Jere Karalahti Jokereihin

  • 652 632
  • 1 664

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kaikki me, intohimolla lajiin ja seuroihin suhtautuvat ihmiset, olemme tekopyhiä fanipoikia - suosikkijoukkueesta riippumatta.

Mitäs fanitytöt sitten on? Ei vaan kyllä se vain niin on että oikea logo rinnassa ja värit päällä katsotaan ikäviä asioita läpi sormien ja väärällä logolla ja väärällä värillä sama teko on lähempänä seitsemää kuolemansyntiä. Karalahti on silti ei toivottu henkilö Jokereihin, eikä logon vaihto korjaa asiaa. Itseasiassa se logon vaihto tänne vain pahentaisi tilannetta Karalahden kohdalla.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Toivottavasti muiden SM-liigajengien kyräilyn takia myös tiettyjen fanien suhteellisuudentaju Karalahti-keississä heräilee.

Jokerit tarvitsee KHL-aikana yhtenäistä fanipohjaa Eteläpäädstä pukukatsojiin (jolla ei tarvitsekaan olla mitään muuta yhteistä elämässä kuin Jokerit) ja olisi omituista, jos yhden pelaajan takia tuota fanien sitoutumista seuraan rikottaisiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Toivottavasti muiden SM-liigajengien kyräilyn takia myös tiettyjen fanien suhteellisuudentaju Karalahti-keississä heräilee.

Jokerit tarvitsee KHL-aikana yhtenäistä fanipohjaa Eteläpäädstä pukukatsojiin (jolla ei tarvitsekaan olla mitään muuta yhteistä elämässä kuin Jokerit) ja olisi omituista, jos yhden pelaajan takia tuota fanien sitoutumista seuraan rikottaisiin.

Ei vaan toivottavasti Hjallis ymmärtää että kuinka paljon tarvitsee fanien tukea tässä seuraavassa askeleessa eikä ala rikkomaan harmoniaa pelaajalla jolle ei ole todellista tarvetta ja joka tullessaan rikkoo enemmän kuin korjaa. Valinta on Hjalliksen, kaikki sen jälkeen on vain seurausta tuosta Hjalliksen tekemästä valinnasta. Fanien reaktio ja toiminta on viimeistään perjantain jälkeen myös Hjalliksen tiedossa jos Karalahti tulee. Hjallis tekee sen ratkaisevan valinnan - kumpi on Hjallikselle se tärkeämpi? Karalahti Jokereissa vai seuran inhimoiset fanit? Odotellaan mikä on Hjalliksen viesti tässä asiassa faneille.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Intohimoisesti Jokereihin suhtautuvia on muitakin kuin 24/7 kaikesta valittavat flintsonet. Esim. minä, joka hyväksyn Karalahden sopparin. Ammattilaisurheilussa fanit eivät huutoäänestä pelaajia sisään tai ulos. Tämä on lähtökohta nyt ja tulevaisuudessa.

Harkimo ja Jokerit on tehnyt Eteläpäädyn eteen jo paljon katsomojärjestelyillä ja halvoilla lipuilla. Jos seurajohto, koutsit ja jokeripelaajat haluavat Karalahden, niin kyllä sitä suhteellisuudentajua kannattaa jokaisen fanin miettiä siellä omassa päässään, vaikka kuinka pitäisi omia tunteitaan seuraa suurempana.

Pidän kuitenkin asiallisena, jos Jokerit tulee Eteläpäädyn johtohenkilöitä vastaan ja perustelvat heille kasvokkain miksi Karalahti seuraan halutaan.
 
Viimeksi muokattu:

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Mitä, _jos_ Jokereiden ensi kauden epävarmuustekijät vaikuttavat Jereen ja mies päättääkin sopia diilin IFK:hon (mikäli sopimusta narrien kanssa ei vielä ole). Toki tuskin näin tulee tapahtumaan, että Jokerit ei ensi kaudella liigaa pelaisi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mitä, _jos_ Jokereiden ensi kauden epävarmuustekijät vaikuttavat Jereen ja mies päättääkin sopia diilin IFK:hon (mikäli sopimusta narrien kanssa ei vielä ole)
Sitten se varmaan pelaa IFK:ssa ja fanit rientävät juoksujalkaa ostamaan uusia paitoja poltettujen tilalle. Todennäköisyys skenaariolle noin yksi tuhannesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Intohimoisesti Jokereihin suhtautuvia on muitakin kuin 24/7 kaikesta valittavat flintsonet. Esim. minä, joka hyväksy Karalahden sopparin. Ammattilaiurheilussa fanit eivät huutoäänestä pelaajia sisään tai ulos. Tämä on lähtökohta nyt ja tulevaisuudessa.

Minä olen vain yksi intohimoinen fani siinä missä sinäkin mutta teitä Karalahden tulon hyväksyviä intohimoisia faneja on kuitenkin vähemmistö kuten jo Eteläpääty ry hallituksen ulostulokin asiassa kielii, samoin tiedossa on että intohimoiset fanit tulevat järjestämään mittavia protesteja jos Karalahti Jokereihin liittyy. Halusit sinä sitä tai et. Hjallis voi vielä tehdä sen valinnan jolla näitä protesteja ei tarvitse nähdä ja kuunnella intohimoisten fanien enemmistön ääntä. Pelaajia jotka aiheuttavat Karalahden tapaisen vastareaktion ei ole maailmassa montaa, joten fanien mielipiteen kuuntelu ei tarkoita sitä että hankintoja pitäisi kovinkaan suuresti rajoittaa. Fanit on tärkeä osa joukkuetta, siksi Hjallis sitä fanien tukea myös tulevaan KHL-siirtoon kävi julkisesti pyytämässä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
...samoin tiedossa on että intohimoiset fanit tulevat järjestämään mittavia protesteja jos Karalahti Jokereihin liittyy.

Minusta tuo adressi on hyvin asiallinen protesti. Sen sijaan jos Jokerijoukkuetta häiritään jäällä, niin en pidä niitä häiriköitä "intohimoisina faneina", vaan häiriköinä, jotka itsekkäästi tarttuvat lillukanvarsiin joukkueen kannattamisen sijaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minusta tuo adressi on hyvin asiallinen protesti. Sen sijaan jos Jokerijoukkuetta häiritään jäällä, niin en pidä niitä häiriköitä "intohimoisina faneina", vaan häiriköinä, jotka itsekkäästi tarttuvat lillukanvarsiin joukkueen kannattamisen sijaan.

Karalahti Jokereissa on sinulle vain lillukanvarsi, koita nyt ymmärtää ettei se ole sitä monelle muulle intohimoiselle fanille. Jos luit sen Eteläpääty ry kannanoton niin huomannet että Etepeläpääty ry lupaa siinä tukea kaikin mahdollisin keinoin tulevia protesteja. Ilmeisesti Eteläpääty ry meinaa sinusta siis tukea häiriköintiä ja häiriköitä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Riippuu siitä mitä se mahdollinen "protestointi" käytännössä tarkoittaa .

No mitäpä luulet?

Mitä luulet oliko Nielikäisen vastaisilla protesteilla Eteläpäädyn tuki? Oliko Nielikäisen vastaiset protestit häiriköintiä ja syyllistyikö näihin protesteihin osallistujat häiriköintiin?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Jos pysyy satunnaisessa huutelussa ja lakanoissa yhdelle pelaajalle, niin ok. Jos lentää kamaa jäälle tai kannattamisen sijaan suuri osa ajasta menee oman pelaajan pilkaamiseen, niin EP ajaa siinä vaiheessa jotain muuta kuin Jokereiden asiaa.

Eiköhän siellä EP:n johdossa ole kuitenkin fiksuja kavereita(kin), eikä nimimerkki flintstonen kaltaisia itkupillejä. Näin ainakin uskon.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Jos pysyy satunnaisessa huutelussa ja lakanoissa yhdelle pelaajalle, niin ok. Jos lentää kamaa jäälle tai kannattamisen sijaan suuri osa ajasta menee oman pelaajan pilkaamiseen, niin EP ajaa siinä vaiheessa jotain muuta kuin Jokereiden asiaa.

Eiköhän siellä EP:n johdossa ole kuitenkin fiksuja kavereita(kin), eikä nimimerkki flintstonen kaltaisia itkupillejä. Näin ainakin uskon.

Tämän allekirjoitan täysin. Protestoinnissa ei ole mitään väärää, mutta kunhan sen hoitaa hyvällä maulla, eikä pelejä häiritsemällä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Oliko Nielikäisen vastaiset protestit häiriköintiä ja syyllistyikö näihin protesteihin osallistujat häiriköintiin?
Valtti Areenalla taisi Nielikäisen ensimmäisessä pelissä lennellä banaanit jäälle heti ensimmäisessä erässä, joten tällaisia "protesteja" on siis luvassa? Jäämme odottamaan onko hedelmät korvattu esimerkiksi huumeneuloilla ja tyhjillä viinapulloilla...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eiköhän siellä EP:n johdossa ole kuitenkin fiksuja kavereita(kin), eikä nimimerkki flintstonen kaltaisia itkupillejä. Näin ainakin uskon.

Juu minähän se tässä olen se ongelma ja minähän sen protestimielialan on saanut aikaiseksi tai sen että valtaosa intohimoisista Jokerifaneista näkee Karalahden tulemisen Jokereihin vastenmielisenä ja sitä vastaan ollaan valmiita protestointiin ja kannattajayhdistyksen hallitus ottaa asiaan virallisesti kantaa. Hyvä että osaat nähdä metsää puilta. Ja ei, minä olen vain yksi intohimoinen fani, en sen enempää enkä sen vähempää. Valtaosa intohimoisista faneista ei jaa mielipidettäsi Karalahdesta, koita pärjätä sen kanssa itkupillitellen tai ei.

Et muuten vastannut mitä olit mieltä Nielikäisen vastaisista protesteista ja oliko niillä Etepäädyn tuki. Häirköintiä Eteläpäädyn tuella vai mitä?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
flintsonte kirjoitti:
Hyvä että osaat nähdä metsää puilta. Ja ei, minä olen vain yksi intohimoinen fani, en sen enempää enkä sen vähempää. Valtaosa intohimoisista faneista ei jaa mielipidettäsi Karalahdesta, koita pärjätä sen kanssa itkupillitellen tai ei.

Et muuten vastannut mitä olit mieltä Nielikäisen vastaisista protesteista ja oliko niillä Etepäädyn tuki. Häirköintiä Eteläpäädyn tuella vai mitä?

No se metsän näkeminen puilta ei nimenomaan liity siihen mitä mieltä Karalahdesta on. Tämän tajuaisit, jos osaisit kiihkossasi keskittyä muuhunkin kuin omaan agendaasi.

Enkä märehdi millään menneillä nielikäisillä ja vastasin ihan selvästi mikä on korrektia protestointia ja mikä ei.

Enempää en sun kanssa leikkimiseen aikaa käytä, vaan yritin puhua yleisellä tasolla asiasta ennen sun "yllättävää" draamakuningatarpanostasi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No se metsän näkeminen puilta ei nimenomaan liity siihen mitä mieltä Karalahdesta on. Tämän tajuaisit, jos osaisit kiihkossasi keskittyä muuhunkin kuin omaan agendaasi.

Ja mikähän mahtaa olla mun oma agendani? Kerro kun kerran tiedät. Mä en ainakaan koe ajavani yhtään mitään agendaa, vaan kirjoittavani fiiliksiä mitä Jokerit minussa sattuu milloinkin herättämään. Kärjistäminen ja vastakkainasettelu taas on monesti käyttämäni tyylikeino. Tai kun tarkemmin mietin niin on mulla sellainen agenda että Jokereiden pitäisi pyrkiä näyttämään Jokereilta, ei matkia naapurin brändiä vaan olla liigan taitokiekkojoukkueiden suunnannäyttäjä.

Enkä märehdi millään menneillä nielikäisillä ja vastasin ihan selvästi mikä on korrektia protestointia ja mikä ei.

Et tietenkään kun se ei sovi omaan kantaasi Karalahdesta ja siitä miten Jokerifanien pitäisi sinusta toimia.

Enempää en sun kanssa leikkimiseen aikaa käytä, vaan yritin puhua yleisellä tasolla asiasta ennen sun "yllättävää" draamakuningatarpanostasi.

Tämä hiekkalaatikoilta tuttu "mä en ainakaan leiki sun kanssa" on kaikista paras veto.
 
Viimeksi muokattu:

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Olen leikkinyt, flintstone, sun kanssa kärsivällisemmin ja asiallisemmin kuin tyypillinen ihminen (saati minä) kanssasi normaalioloissa viitsii. Olet ollut etuoikeutettu vain siitä syystä koska olet intohimoinen jokerifani. Pärjäilemisiä :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen leikkinyt, flintsotne, sun kanssa kärsivällisemmin ja asiallisemmin kuin tyypillinen ihminen (saati minä) kanssasi normaalioloissa viitsii. Olet ollut etuoikeutettu vain siitä syystä koska olet intohimoinen jokerifani. Pärjäilemisiä :)

OT:
Minä "leikin" eli kirjoittelen kenen kanssa vain, tietenkin mieluiten sellaisten kanssa jolla on jotain mielipiteitä asiasta josta väitellään/kirjoitellaan, pyrin myös aina perustelemaan väitteeni. Tässä tapauksessa tietenkin siis Jokereista ja sen kannattamisesta. Täällä vain monet tuntuvat ottavan eriävän mielipiteen henkilökohtaisena loukkauksena ja muuttavat asioiden riitelyn henkilökohtaisuuksiin. Oma tyylilajini on hyökkäävän päällekäyvä ja annan toki takaisin jos joku alkaa tallomaan varpaille tai lyömään vyön alle mutta asiallisessa väittelyssä en ainakaan pyri olemaan se joka heittää ensimmäisen asiattoman kiven.

Ja kyllä olen istunut täällä monta pelikieltoa liian kuumaksi menneestä kirjoittelusta, mutta nykyisin olen pyrkinyt pysymään poissa silloin jos käyn itse liian kuumana. Se on ilmeisesti toiminut sillä en ole ainakaan viimeiseen 1-1,5 vuoteen ollut kirjoittelukiellossa.

Pärjäilemisiin sielläkin, koita sä selvitä fanien protestien läpi jos Karalahti tulee Jokereihin kun täällä koitetaan selvitä Karalahden aiheuttaman harmin läpi.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pikaisella haulla ei löytynyt vielä täältä, joten Karalahden paita palaa linkki. On se kovaa touhua, jääkiekkoseuran fanittaminen.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Onko mitään tietoa, kuinka moni on käynyt tuon adressin allekirjoittamassa?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Tänään keskustellaan. Eli kannanoton tarkoitus on jo sen osalta onnistunut että Jokereiden huomio asiassa herätettiin.

Ja vielä tuolta jokerifanit.netin kannanotosta: "Nimien ja kommenttien kerääminen on päättynyt. Listasta on poistettu duplikaatit sekä selkeät keksityt nimet, jonka jälkeen lopullisessa listassa on 1489 nimeä ja 567 Karalahden vastaista kommenttia. 82 sivun nippu A4:sia toimitetaan Hjallis Harkimolle keskiviikkona 17.7."
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Minulle on kerrottu, että Jeren sopimus on jo allekirjoitettu. Sopimukseen on kuitenkin sisältynyt KHL:ään siirtymisen mahdollistava pykälä, joka umpeutuu seuraavan vuorokauden sisällä. Jokerit ei ole halunnut asiaa julkistaa, koska ei ole ollut siis täyttä varmuutta pelaako Jere ensi kaudella meillä. Naapurissahan tämänkaltaisista tapahtumista on tehty jo koko kansan viihdettä ja siksi meidän ei tarvitse.

Mikäli tuo minulle kerrottu skenaario pitää paikkansa, niin adressi on siltä osin pahasti myöhässä. Sain ensimmäisen kerran tuon huhutun kuvion tietooni noin kaksi viikkoa sitten.

Edelleen tähdennän, että tämä on vain asia, joka minulle on kerrottu. 100% varmaksi en voi sitä sanoa, koska en ole Hjallis Harkimo.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tänään keskustellaan. Eli kannanoton tarkoitus on jo sen osalta onnistunut että Jokereiden huomio asiassa herätettiin.

Ja vielä tuolta jokerifanit.netin kannanotosta: "Nimien ja kommenttien kerääminen on päättynyt. Listasta on poistettu duplikaatit sekä selkeät keksityt nimet, jonka jälkeen lopullisessa listassa on 1489 nimeä ja 567 Karalahden vastaista kommenttia. 82 sivun nippu A4:sia toimitetaan Hjallis Harkimolle keskiviikkona 17.7."

Eiköhän Hjalliksella oli muutakin hommaa kun lukea tätä nippua lävitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös