Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 271 656
  • 13 771

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Komppaan tätä vahvasti. Mutta ilmeisesti joku modeista hermostu kun kritiikki kohdistui väärään joukkueseen ja sen pyhään lehmään. Veli @Lert voi kertoa enämpi kuinka C. Ronaldolle irvistely vaikuttaa faneihin.

Mitä mitä mitä.. elkää sekoittako mua tänne. En ymmärrä mistä täällä puhutaan enkä ole tehnyt mitään väärää. Ainakaan kovin paljoa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mitä mitä mitä.. elkää sekoittako mua tänne. En ymmärrä mistä täällä puhutaan enkä ole tehnyt mitään väärää. Ainakaan kovin paljoa.

Ei sua sekotettukaan. Kysyttiin vaan ManU asiantuntijan arvioo siihen kuinka paljon Ronaldolle irvailu menee joidenkin fanien tunteisiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

redpecka

Jäsen
Nyt on veli @peksa :lla joku outo performanssi meneillään. En ymmärrä yhtään mitä täällä tapahtuu ja mihin viestit liittyy. Mutta ei siinä, ei minua haittaa. Tosin voisihan sitä pomppia jossain täsmäketjussa tai mikä parempaa niin avaisi oman uuden ketjun jossa pähkäiltäisiin kummallisuuksia. Yleensä sellaiset ketjut on myös hyviä. Lupaan hypätä pöydälle ja tykätä kaikista.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nyt on veli @peksa :lla joku outo performanssi meneillään. En ymmärrä yhtään mitä täällä tapahtuu ja mihin viestit liittyy. Mutta ei siinä, ei minua haittaa. Tosin voisihan sitä pomppia jossain täsmäketjussa tai mikä parempaa niin avaisi oman uuden ketjun jossa pähkäiltäisiin kummallisuuksia. Yleensä sellaiset ketjut on myös hyviä. Lupaan hypätä pöydälle ja tykätä kaikista.

@VilleLeino pelikieltoviestiin viittasin vaan kun oli saanu aiheellisen viikon kakun viesteistään niin pohdiskelin tuossa että olikohan Ronaldon arvosteleminen liikaa ja siihen pyysin palstaveljen näkemystä Herran arvosta ManU fanien keskuudessa.
 

redpecka

Jäsen
@VilleLeino pelikieltoviestiin viittasin vaan kun oli saanu aiheellisen viikon kakun viesteistään niin pohdiskelin tuossa että olikohan Ronaldon arvosteleminen liikaa ja siihen pyysin palstaveljen näkemystä Herran arvosta ManU fanien keskuudessa.
Varmaan näin jos on valmiiksi syvässä päädyssä. Silti luulen, ettei kaikki tätä ketjua lukevat snaijaa kuka on Manun kannattaja ja kuka mitäkin niin siinä mielessä nuo nimipongaukset tuntuu kovin irrallisilta ja vaikea tajuta asiayhteys.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarttee aika monen moden mielipiteen, ennen kuin penaltti iskee. Se on demokratia eikä diktatuuri.
Minkäänlaisia todisteita siitä että modeja olisi enemmän kuin yksi ei ole.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ei sua sekotettukaan. Kysyttiin vaan ManU asiantuntijan arvioo siihen kuinka paljon Ronaldolle irvailu menee joidenkin fanien tunteisiin.

Liverpool-pelissä oksetti ainakin minua koko jätkä, kun se purki raivoaan johonkin junnupelaajaan päätyrajalla. Muuten kiva.

Terveisin ManU-fani ja asiantuntija.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minkäänlaisia todisteita siitä että modeja olisi enemmän kuin yksi ei ole.
Aijjaa? Noitahan listattiin aikanaan, kun palstasoftan bugi paljasti käyttäjän statuksen tietyissä tilanteissa. Vai oliko edes bugi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aijjaa? Noitahan listattiin aikanaan, kun palstasoftan bugi paljasti käyttäjän statuksen tietyissä tilanteissa. Vai oliko edes bugi.
Niin? Vaikka puoli vuotta sitten mitattiin ulkolämpötilaksi 25 astetta, ei se tarkoita että nyt olisi sama määrä asteita...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niin? Vaikka puoli vuotta sitten mitattiin ulkolämpötilaksi 25 astetta, ei se tarkoita että nyt olisi sama määrä asteita...
No kerropa nyt ihan omin sanoin, miksi edes epäilet sitä, ettei pelikieltoja anneta modetiimin äänestyksen perusteella. Sulla on pakko olla jotain painavaa faktaa kumota se tieto, minkä modet ovat itse tänne kertoneet pelikieltomenettelyn toteuttamisesta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kerropa nyt ihan omin sanoin, miksi edes epäilet sitä, ettei pelikieltoja anneta modetiimin äänestyksen perusteella. Sulla on pakko olla jotain painavaa faktaa kumota se tieto, minkä modet ovat itse tänne kertoneet pelikieltomenettelyn toteuttamisesta.
Voihan olla että se yksi ainoa moderaattori äänestää keskenään pelikiellosta ja siten ratkaisu on enemmistön päätös.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehkäpä sihen samaan kuin sinun luulo siitä että on useampi kuin yksi moderaattori?
No tosta on ainakin avoimesti kerrottu eikä mulla ole mitään syytä epäillä, etteikö se pitäisi paikkaansa. Sä oot kyllä aika veijari (ei ollut kehu). Suoria vastauksia tulee kuin Kakolta maaleja.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minkäänlaisia todisteita siitä että modeja olisi enemmän kuin yksi ei ole.
Olet oikeassa. Ei ole myöskään todisteita siitä, etteikö olisi enemmän kuin yksi. Tai edes siitä, että onko moderaattoreita (tai moderaattori) ylipäänsä olemassa. Palstalla on nimimerkki Moderaattorit, joka esiintyy moderaattor(e)ina, mutta todistusaineistoa siitä ei ole, onko ko. nimimerkki oikeasti moderaattoreiden tai moderaattori käytössä. Jollain tapaa palstalla jaetaan rikepisteitä ja pelikieltoja, mutta siitäkään ei ole todisteita, että tuota hommaa hoitaisi jollain tapaa moderaattori(t).

Nimimerkki Moderaattorit on useampaan otteeseen kertonut, että moderaattoreita on useampi ja minulla ei ole syytä olla uskomatta tuota kerrottua. Muita todisteita tuosta asiasta ei ole ja jos arvelee nimimerkin kirjoitusten olevan valetta, niin silloin arvelee.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tosta on ainakin avoimesti kerrottu eikä mulla ole mitään syytä epäillä, etteikö se pitäisi paikkaansa
Nimimerkki Moderaattorit on useampaan otteeseen kertonut, että moderaattoreita on useampi ja minulla ei ole syytä olla uskomatta tuota kerrottua
Ja minulla taas ei ole yhtään syytä uskoa että tuo kerrottu olisi totta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voidaanhan me kaikki olla vain aivot lasimaljassa ja koko ympäröivä todellisuus onkin vain hyvää ja vilkasta mielikuvitusta. Moikkeliskoikkelis Rene Descartes ja niin edelleen! Mistäs sitä tietää? Ei voida todistaa!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Voidaanhan me kaikki olla vain aivot lasimaljassa ja koko ympäröivä todellisuus onkin vain hyvää ja vilkasta mielikuvitusta. Moikkeliskoikkelis Rene Descartes ja niin edelleen! Mistäs sitä tietää? Ei voida todistaa!
Vähintään olen varma ettei palstalla ole kuin yksi muu kirjoittaja itseni lisäksi, niin geneeristä ripaletta on kaikkien muiden nimimerkkien tuotokset ainakin omiin täydellisiin viesteihini verrattuna. Täytyy toki hattua nostaa että jaksaa noin monella operoida ja viestiä puskea miljoonamäärin ihan vaan allekirjoittaneen juksuttamiseksi.

En ole ainakaan todisteita nähnyt että nimimerkkien takana muka ihminen vaihtuisi. Tai toisaalta ehkä koko palstan muu sisällöntuotanto tapahtuu bottien toimesta. Tekoäly on kehittynyt kyllä kiitettävää tahtia ja tykkään tuosta että itseoppinut moderoimalla itseään.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siitäkään ole todisteita etteikö tämä palsta olisi liskojen luoma alusta yhtenä osana niiden maailmanvalloitusta joka tulee tapahtumaan 2.2.22 klo 2.22.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No nyt se puhuu itsestään monikossa tuolla varjomodeketjussa. Mihin tässä voi enää uskoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös