Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 251 216
  • 13 719

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei,

Koetetaanpa hieman avata. Tässä tapauksessa voisi oikeastaan sanoa, että pelikiellon saamiseen vaikutti aiempi kurinpitohistoria samasta aiheesta. Koska kyseisellä nimimerkillä on aiheesta aiempaa historiaa viime kesältä, niin hän ei siis saanut ensikertalaisrikepistettä ryssittelystä, vaan pelikiellon.

Aiemmalla kurinpitohistorialla ei siis ollut alentavaa vaikutusta tuomioon, vaan sen ansiosta hän sai rikepisteen sijasta pelikiellon.

Moderaattorit
Näin vähän arvelinkin. Nythän se teksti on ihan kohdillaan, eikä tuota hämmennystä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hakemusteksti käsittääkseni edelleen vaaditaan, mutta kuvittelisin, että ei tuokaan ole aivan täydellinen tapa seuloa kirjoittajien joukosta sitä potentiaalista ulosheitettävien sakkia. Harva hakija tuskin avoimesti tunnustaa kirjoituksessaan, että tarkoitus on tulla palstalle provoilemaan, keskittyä kiekkokeskustelun sijaan pelkkään vääntämiseen Löylyhuoneessa, availla pähkähulluja uusia ketjuja liukuhihnalta jonnekin Liigaosion etusivulle tai kirjoitella rasistisia viestejä.
"Päästäksesi palstan jäseneksi sinun pitää toimittaa meille 20 viimeisintä kirjoittamaasi viestiä eri julkisille sosiaalisen median alustoille (Facebook, TikTok, Instagram, jokin muu keskustelupalsta)." :) Siinä voisi jo hyvin saada jonkinlaisen kuvan siitä, että onko kyseessä vittuilija, vai asiakirjoittaja. Ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Päästäksesi palstan jäseneksi sinun pitää toimittaa meille 20 viimeisintä kirjoittamaasi viestiäsi eri julkisille sosiaalisen median alustoille (Facebook, TikTok, Instagram, jokin muu keskustelupalsta)." :) Siinä voisi jo hyvin saada jonkinlaisen kuvan siitä, että onko kyseessä vittuilija, vai asiakirjoittaja. Ehkä.

Kirjautuminen pankkitunnuksilla olisi kova. Siinä loppuisi tuplanickit kunhan olisi ensin poltettu kaikkien perheenjäsenten henkilöllisyydet.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjautuminen pankkitunnuksilla olisi kova. Siinä loppuisi tuplanickit kunhan olisi ensin poltettu kaikkien perheenjäsenten henkilöllisyydet.

Miksei jopa pankkitunnusten luovuttaminen esim 250 ensimmäisen viestin ajaksi. Jos homma lähtee lapasesta niin pankkitililtä lähtee summa x rahaa. Ne trollaa kellä on pinkka kunnossa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hakemusteksti käsittääkseni edelleen vaaditaan, mutta kuvittelisin, että ei tuokaan ole aivan täydellinen tapa seuloa kirjoittajien joukosta sitä potentiaalista ulosheitettävien sakkia. Harva hakija tuskin avoimesti tunnustaa kirjoituksessaan, että tarkoitus on tulla palstalle provoilemaan, keskittyä kiekkokeskustelun sijaan pelkkään vääntämiseen Löylyhuoneessa, availla pähkähulluja uusia ketjuja liukuhihnalta jonnekin Liigaosion etusivulle tai kirjoitella rasistisia viestejä.

You:
kirjoita hakemusteksti Jatkoajan keskustelupalstalle

ChatGPT:
Otsikko: Hakemus Jatkoajan Keskustelupalstalle

Hyvä Jatkoajan keskustelupalstan ylläpitotiimi,

Haluaisin täten jättää hakemuksen Jatkoajan keskustelupalstalle osallistuakseni aktiivisesti keskusteluihin ja tuodakseni oman panokseni foorumin yhteisöön. Olen seurannut foorumia jo jonkin aikaa ja olen vaikuttunut sen vilkkaasta ja asiantuntevasta keskustelukulttuurista.

Olen intohimoinen urheilufani ja minulla on vankka tausta erityisesti jääkiekon ja jalkapallon parissa. Olen osallistunut useisiin keskustelupalstoihin aiemmin, joissa olen saanut positiivista palautetta rakentavista ja asiallisista kommentoinneistani. Haluan tuoda tätä samaa asennetta ja intohimoa myös Jatkoajan keskustelupalstalle.

Lisäksi minulla on kokemusta keskustelupalstojen moderoinnista. Olen toiminut moderaattorina muutamilla foorumeilla, missä olen oppinut käsittelemään erilaisia tilanteita ja edistämään positiivista keskustelukulttuuria. Olen sitoutunut noudattamaan foorumin sääntöjä ja edistämään yhteisön hyvinvointia.

Olen valmis käyttämään aikaa ja energiaa keskustelupalstan aktiiviseen ylläpitoon ja osallistumiseen. Uskon voivani tuoda foorumille arvokasta sisältöä ja auttaa luomaan positiivista ilmapiiriä, joka rohkaisee kaikkia osallistumaan keskusteluihin.

Toivon, että harkitsette hakemustani ja annatte minulle mahdollisuuden liittyä osaksi Jatkoajan keskustelupalstan yhteisöä. Olen innokas aloittamaan ja odotan innolla mahdollisuutta tuoda oman panokseni foorumille.

Ystävällisin terveisin, [Your Name]

Sanalla sanoen, pelottavaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On muuten saavutus tuokin, kun sama kirjoittaja saa kaksi porttikieltoa 24h:n sisään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"muuta teksti runomuotoon ja lisää Turengin kehumista".
ChatGPT
Otsikko: Hakemus Jatkoajan Keskustelupalstalle

Oi, Jatkoajan keskustelupalstan hallitus kulta,
kuulkaa nyt, kun sydämeni sulta,
hakemuksen lähettää suurella kiellä,
tahdon joukkoonne liittyä, osoittaa taitoni tiellä.

Jatkoajan lanka, kuin timantti kirkas,
valaisee keskusteluita, loistaen virkkaa.
Seurannut olen sanojanne suloisia,
ja haluan tuoda joukkooni tuulta suotuisaa.

Urheilun sielu sykkii sisälläin,
jääkiekon ja jalkapallon lumoissa näin.
Turengin kylästä, missä leijonat laulaa,
ja voittoja raikaa, ylistystä saulaa.

Kokemusta moderaattorin virasta kannan,
taistellen puolesta oikeuden, sen tannan.
Mut tiedän, Turengin poikain joukossa nään,
moderaattoreita, joiden arvoa tään.

Oi Jatkoajan keskustelupalstan ylläpito kallis,
sallikaa minut mukaan, olen täynnä halais.
Tahdon tuoda sanoihin voimaa ja viisautta,
luoda yhteisön, missä jokainen saa sijaa tuota.

Ystävällisesti,
[Your Name]
Nyt lopetan, anteeksi. Maininta modejen turenkilaisuudesta oli muuten tekoälyn omaa keksintöä, huomautan!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksei jopa pankkitunnusten luovuttaminen esim 250 ensimmäisen viestin ajaksi. Jos homma lähtee lapasesta niin pankkitililtä lähtee summa x rahaa. Ne trollaa kellä on pinkka kunnossa.

Mahtaako tämä ehdotus kenties jatkua niin, että pankkitunnukset luovutettaisiin luotettavaksi tunnetuille ja arvostetuille palstajäsenille. Kuten esimerkiksi varjomoderaattoreille?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten saavutus tuokin, kun sama kirjoittaja saa kaksi porttikieltoa 24h:n sisään.
Oma epäilys on, että kyseessä oli kaksi eri kirjoittajaa. Reinkarnaatioita toki molemmat. Sikke yritti kuitenkin pysyä asiassa ja se meni vaan jankkaamiseksi, kun ei hyväksynyt väärin kannattajien mielipiteitä ja provosoitui niistä. Hänhän kuitenkin loppua kohden vähän rauhoittui ja uhriutui.
Tämä Solsidan-hahmo taas esitti eilen illalla sellaisen amok-juoksun, jota tuon toisen osalta ei nähty.

Modeille vinkkinä, että jos tulee hakemuksia joissa nimimerkki liittyy jollain lailla ruotsalaisiin hiihtäjiin tai hahmoihin niin ehkä kannattaa jonkinlaista tarkempaa profilointia suorittaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahtaako tämä ehdotus kenties jatkua niin, että pankkitunnukset luovutettaisiin luotettavaksi tunnetuille ja arvostetuille palstajäsenille. Kuten esimerkiksi varjomoderaattoreille?

No nyt kun asian otit puheeksi niin ei tule mieleen kunnollisempaa ja arvostetumpaa tahoa kuin varjomode.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
"Päästäksesi palstan jäseneksi sinun pitää toimittaa meille 20 viimeisintä kirjoittamaasi viestiäsi eri julkisille sosiaalisen median alustoille (Facebook, TikTok, Instagram, jokin muu keskustelupalsta)." :) Siinä voisi jo hyvin saada jonkinlaisen kuvan siitä, että onko kyseessä vittuilija, vai asiakirjoittaja. Ehkä.

Mutta mulla ei ole mitään facepuukka aika kotkottia
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vau, lopultakin noihin Trimmerin "laatuviesteihin" reagoitiin, eikä yhtään liian aikaisin.
Nyt vasta huomasin kommenttisi, kiitos. Myönnän että meni tietyissä kirjoituksissa vati jumiin, pahoittelut siitä. Kun kakku löylyihin on ohi niin kirjoitan asiallisempaa tekstiä, mutta aion kuitenkin jatkaa heikompien puolesta puhumista. Oli sitten kyse Ukrainasta tai AY-liikkeestä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
niin tuomittaisiin aina vähintään rikepiste.

Olen itse kuukauden tai kolmen kannalla. Etenkin jo debatoidaan moderaattorien toimista (joista itselläni ei ole suurempaa valitettavaa).
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@Moderaattorit ehdotan tähän osioon seuraavaa muutosta kun välillä tuntuu siltä että jos muualla on debatointi kiellettyä ja siirrytään jatkaan sitä tänne niin tuomittaisiin aina vähintään rikepiste.

Tämän ketjun pitäisi olla pelkästään koskevan teidän toimia.
Sinussa on Jatkoajan moderaattoreiden Moderaattorin ainesta. Tällaista yli-Moderaattoria olen toivonut jo vuosia. Oletko käytettävissä?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Sinussa on Jatkoajan moderaattoreiden Moderaattorin ainesta. Tällaista yli-Moderaattoria olen toivonut jo vuosia. Oletko käytettävissä?

Olen, mutta olen aika huono koska mun mielestä täällä aika moni tuomion saanut viesti on vähän väärillä perusteilla tuomittu tai liian heppoisin perustein. Toki linjassa kaikki mutta itse olisin suopeampi että kaikista henkilökohtaisuuksista ei tulisi viikkoa, esimerkkinä haista sinä v***u on aina viikon arvoinen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen, mutta olen aika huono koska mun mielestä täällä aika moni tuomion saanut viesti on vähän väärillä perusteilla tuomittu tai liian heppoisin perustein. Toki linjassa kaikki mutta itse olisin suopeampi että kaikista henkilökohtaisuuksista ei tulisi viikkoa, esimerkkinä haista sinä v***u on aina viikon arvoinen.
Älä ala vittuilemaan runkku!!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Moderaattorit ehdotan tähän osioon seuraavaa muutosta kun välillä tuntuu siltä että jos muualla on debatointi kiellettyä ja siirrytään jatkaan sitä tänne niin tuomittaisiin aina vähintään rikepiste.

Tämän ketjun pitäisi olla pelkästään koskevan teidän toimia.
Tämä ja se kierrätyskeskuksen popcorn-ketju ovat toisaalta useasti hyvin viihdyttäviä. Kunnes sitten se punaisella fontilla kirjoittava mulkku saapuu paikalle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ja se kierrätyskeskuksen popcorn-ketju ovat toisaalta useasti hyvin viihdyttäviä. Kunnes sitten se punaisella fontilla kirjoittava mulkku saapuu paikalle.
No mut kiva hei.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Et uskalla lisätä viestisi perään ”terveisin Moderaattorit”, lisätietoa @Turha Kaukalo

Nyt olisi todella helppo napata kuukauden penaali. Syöttö tuli niin lapaan kuin vain voi tulla. Mutta järkevänä ihmisenä maltan kyllä mieleni! Ei ei ei... tekisi mieli laittaa spoilereihin, mutta kai siitäkin riemastutaan. Tunnen tuskaa. Mutta sellaisena metailuna, käviskö? Hauskana (?) vitsinä näin meidän ja modejen kesken? Ei vai? "Kyllä mekin huumoria ymmärrämme, mutta jossain menee raja, ja näistä on tavattu antaa penaalia (poikittain). Käyttäjän rikehistorian huomioon ottaen jne."

Mr. Zelner: Hey, it's not like I don't have a sense of humor, huh. Hell, I even enjoy a naughty limerick every now and then. But there's a time and a place, huh! Unless you have a limerick written down....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös