Jatkoajan parlamentaarinen ketju

  • 21 128
  • 311
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
JAA

Lisäksi esitän tutkittavaksi, hyövääkö taloudellisesti ja tappoteknillisesti ryhtyä valmistamaan laajamittaisesti myös putkimiinoja, vaikka ne ovatkin kiellettyjä. Joku trinsessa paheksuu, entä sitten? Viuhkamiinat ovat käteviä, niitä Suomella jo onkin, ja viuhkamiinoilla tulee useammastakin vainolaisesta sylttyä jos hyvin sattuu. Kaikkinaiset rypäleaseet ovat samasta syystä suositeltavia. Kun tapetaan, niin tapetaan tehokkaasti ja näyttävästi, niin että kuusen oksilta veri ja paska roikkeina valuu.
 

Ralph

Jäsen
JAA.

Perkele kun ei tagaus toimi, en saa ilmoitusta näistä. Noh, josko se kohta taas toimisi.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
JAA

Lisäksi esitän tutkittavaksi, hyövääkö taloudellisesti ja tappoteknillisesti ryhtyä valmistamaan laajamittaisesti myös putkimiinoja, vaikka ne ovatkin kiellettyjä. Joku trinsessa paheksuu, entä sitten? Viuhkamiinat ovat käteviä, niitä Suomella jo onkin, ja viuhkamiinoilla tulee useammastakin vainolaisesta sylttyä jos hyvin sattuu. Kaikkinaiset rypäleaseet ovat samasta syystä suositeltavia. Kun tapetaan, niin tapetaan tehokkaasti ja näyttävästi, niin että kuusen oksilta veri ja paska roikkeina valuu.

Jos niitä jalkaväkimiinoja aletaan tuonne maastoon ylettömästi kylvämään niin olisi kohtuullista että ne ainakin merkittäisiin näkyvästi jotta kukaan ei tahattomasti jalkaansa niihin polkaisisi. Toivoo Kouvostoliiton anti-vastavallankumouksellisen tukiryhmän sotilaallinen siipi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kun täällä niin innokkaasti ollaan irtaantumassa Ottawan sopimuksesta, niin esitän asianomaiselle ministerille kysymyksen. (Saavat muutkin ottaa kantaa)

Tietojeni mukaan maamiinat on jo lähes kokonaan hävitetty ja korvaavat aseet on jo käytössä. Kuinka järkevää käytännössä olisi palauttaa maamiinat? Tuskin tässä taloudellisessa tilanteessa olisi kovin järkevää pompata edestakaisin.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Esitän muutaman kysymyksen edustaja -ja ministeritovereilleni.

Puheenjohtaja ja puolustusministeri @Stonewall ja valtiosihteeri @Lert . Hyvät keskustatoverit, tuetteko ehdottamaani Anneli Jäätteenmäen rehabilointia? Jos tuette, saan Keskustasta merkittävän selkänojan taistelussani Annelin puolesta, kun Jäätteenmäki-kriitikot hyökkäävät minua ja sitä kautta Kepua vastaan.

@MustatKortit . Mikä on ulkomaankauppaministerin kanta kohuttuun Yhdysvaltojen ja Euroopan Unionin TTIP-vapaakauppasopimukseen? Mielestäni siinä olevaa investointisuojaa ei voi hyväksyä, kyseinen pykälä saattaa pahimmassa tapauksessa aiheuttaa miljoonalaskun Suomelle.

@TomiP . Haluaisin lukea SDP:n Urheilureformin, jossa esiteltäisiin demareiden keinot Suomen urheilumenestyksen parantamiseen.

Tärkeintä olisi tehdä laji halvemmaksi. Kieltäisin pikkujunioreissa (alle 16 v.) kalliit pulverivoiteet. Nyt juniorimenestys kertoo enemmän isukin lompakon paksuudesta kuin mistään muusta. Hiihtojunioreille olisi hyvä perustaa rahasto, josta voisi jakaa stipendejä matkakuluihin ja varustehankintoihin (tämä raha voitaisiin ottaa golfilta ja palloilulajeilta). Nuorten urheilijoiden ja heidän valmentajien rahoitustilannetta on parannettava mahdollisimman mukaan.

Hiihdon maailman cup pitäisi saada YLE:lle takaisin. Tämä lisäisi lajin näkyvyyttä ja suosiota.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Yleisesti urheilumenestystä voitaisiin parantaa lisäämällä yksilölajien rahoitusta palloilulajien kustannuksella.
Jääkiekko on ainoa palloilulaji, joista voidaan odottaa olympiamenestystä, muiden palloilulajien tukeminen on menestysmielessä turhaa.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
JAA

Tosin sillä ehdolla että suomessa nämä tulevat jalkaväkimiinat tullaan valmistamaan (ehkä jopa venäläisellä lisenssillä?) sillä työn kautta Suomi taas nousee. Jalkaväkimiinahan on siitä hyvä asejärjestelmä ettei niitä tallo kuin vihollisen sotilas.

-Tinke
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Äänestän EI. Vain idiootit uskovat, että jalkaväkimiinoilla on jotain merkitystä.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hiihdon maailman cup pitäisi saada YLE:lle takaisin. Tämä lisäisi lajin näkyvyyttä ja suosiota.
Ongelmaksi asettuu ministerinä asettamani Yleisradion tiukka kulukuuri. Olisi varsin ristiriitaista, että porukkaa potkittaisiin pihalle, ja YLE käyttäisi säästyneitä rahoja hiihdon mc:n oikeuksiin, eli muusta ohjelmatarjonnasta täytyisi leikata, jotta hiihto palaisi YLE:n kanaville.

Ehdotuksia ohjelmaleikkauksista?
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Ongelmaksi asettuu ministerinä asettamani Yleisradion tiukka kulukuuri. Olisi varsin ristiriitaista, että porukkaa potkittaisiin pihalle, ja YLE käyttäisi säästyneitä rahoja hiihdon mc:n oikeuksiin, eli muusta ohjelmatarjonnasta täytyisi leikata, jotta hiihto palaisi YLE:n kanaville.

Ehdotuksia ohjelmaleikkauksista?

Uusi päivä voitaisiin lakkauttaa samoin potkupallo- ja korislähetykset.


Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Anneli hyötyi vaaleissa rikollisesti saaduista asiakirjoista, jotka paskakepu virkamies hälle toimitti. Ei mitään kunnianpalautusta tuollaiselle roistolle.
Onko Jäätteenmäki muka pahempi kuin Otto Wille Kuusinen, jota tukeneet punaiset aloittivat Suomen sisällissodankin?

Koska ehdotin jo Annelia rehabioitavaksi, luovutan Liikenneministeriön "Kärsimysmitalin" kaikille Lahdessa kärähtäneille mieshiihtäjille(pl. Kirvesniemi) kohtuuttomasta henkisestä kärsimyksestä. Mielestäni on väärin, että Immonen, Isometsä ja jo kuollut Myllylä joutuivat potkujen uhriksi ja suoranaisiksi hylkiöiksi, kun taas Virpi Sarasvuosta on tullut jopa kansallissankari, vaikka hänkin kärähti.

Ehdottomasti parhaimmat rehabilointiehdotukset tähän asti ovat tulleet ympäristöministeri @Virveliä kainaloon (ehdotti KP Kyröä) sekä maa- ja metsätalousministeri @Pisin Kääpiö 186cm :ltä(ehdotti Stig Wetzelliä)

Muuten suostun TomiP:n ehdotukseen Uuden Päivän ja kori- ja jalkapallolähetysten(miinus futiksen arvokisat) lopettamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koska ehdotin jo Annelia rehabioitavaksi, luovutan Liikenneministeriön "Kärsimysmitalin" kaikille Lahdessa kärähtäneille mieshiihtäjille(pl. Kirvesniemi) kohtuuttomasta henkisestä kärsimyksestä. Mielestäni on väärin, että Immonen, Isometsä ja jo kuollut Myllylä joutuivat potkujen uhriksi ja suoranaisiksi hylkiöiksi, kun taas Virpi Sarasvuosta on tullut jopa kansallissankari, vaikka hänkin kärähti.

LEHTERI
Anneli joutui poikien pelin uhriksi! Ja Kirvesniemi pitäisi ajaa maanpakoon!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja Kirvesniemi pitäisi ajaa maanpakoon!
Olen ehkä vähän turhan lempeä, mutta minulle riittäisi Kirvesniemen tunnustus dopingin käytöstä. Kaikki muut mieshiihtäjät ovat joskus myöntäneetkin käyttäneensä dopingia, Hartsa piti turpansa kiinni kärynsäkin jälkeen.

Mutta Kunniamitalia Kirvesniemi ei tule saamaan!
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Olen ehkä vähän turhan lempeä, mutta minulle riittäisi Kirvesniemen tunnustus dopingin käytöstä. Kaikki muut mieshiihtäjät ovat joskus myöntäneetkin käyttäneensä dopingia, Hartsa piti turpansa kiinni kärynsäkin jälkeen.

Mutta Kunniamitalia Kirvesniemi ei tule saamaan!

Tosin Isometsä ei ole EPO:n käyttöä koskaan myöntänyt. Naisista Virpi Kuitunen ja Milla Jauho ovat aina vakuutelleet syyttömyyttään.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tosin Isometsä ei ole EPO:n käyttöä koskaan myöntänyt. Naisista Virpi Kuitunen ja Milla Jauho ovat aina vakuutelleet syyttömyyttään.
Ei olekaan, mutta hän sentään myönsi The Tiedotustilaisuudessa käyttäneensä dopingia. Sarasvuon kansansankariasema on vaivannut minua, koska Myllylä, Isometsä ja Immonen ovat kärsineet kohtuuttomasti yhdestä virheestä. Jauho jätettäköön rauhaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jauholle mitali, jos näyttää itsestään saunakuvan tilanteesta, kun saunasopimus allekirjoitettiin. Muuten ei mitään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
TTIP-sopimus on jossakin rinnakkaistodellisuudessa nyt hyväksytty. Ideologiset värilasit sumensivat järjen. Veikkaan myös, että korruptio on ollut päätöksenteossa vahvasti mukana.

Täällä todellisessa todellisuudessa äänestän moisen sopimuksen ratifioinnille jyrkästi ei. Uskon, että tässä äänestyksessä hallitusrintama repeilee, koska ideologia sumentaa.

Äänestäisin mieluummin jopa Ottawan sopimuksen hyväksymisen puolesta, kuin TTIP-sopimuksen puolesta.

@Everton eiköhän panna äänestys pystyyn! Minä äänestään ei jo nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minäkin vastustan TTIP:tä! Miettikää tätä vaikka suomalaisen liikenteen kannalta; Suomi päättäisikin yht'äkkiä tehdä pieniä muutoksia lentoliikenteen säädöksiin, mistä joku Lufthansa suuttuisi haastaen valtiomme oikeuteen, ja me otettaisiin rahallisesti turpaan. EI KÄY!

Eli seison ehdottomasti pääministerin @Käyttäjänimetön rintamassa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Everton eiköhän panna äänestys pystyyn! Minä äänestään ei jo nyt.

Yksi äänestys kerrallaan, niin ei mene sekaisin. Tuon Ottawan äänet lasken myöhemmin tänään päästyäni sivutöistä puhujanpönttöön, joten laitetaan sitten TTIP-äänestys käyntiin sen jälkeen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Perkele. Pitääkö tässä nyt vielä ottaa selvää mitä joku TTIP tarkoittaa? Noh, kai se on pakko, kun itse olen tähän hommaan halunnut ja silloinhan pitäisi olla asioista selvillä, ehkä.

Avustaja, hei...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Perkele. Pitääkö tässä nyt vielä ottaa selvää mitä joku TTIP tarkoittaa? Noh, kai se on pakko, kun itse olen tähän hommaan halunnut ja silloinhan pitäisi olla asioista selvillä, ehkä.
Tuolla Vapaalla puolella on aiheeseen liittyvä ketju, lue siitä. Tällä hetkellä se on sivulla yksi. Kyllä sinulta eitä pukkaa, olen sangen varma siitä. TTIP on mustinta paskaa koko Suomen historiassa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hallituksen aloitteesta eduskunta äänestää Ottawan sopimuksesta irtautumisesta.

Kysymys: irtautuuko Suomi Ottawan sopimuksesta?

JAA - 10
EI - 2
POISSA - 14

Hallitus/eduskunta on vissiin siis saanut tehtyä ensimmäisen päätöksensä - vai tietääkö joku, että onko olemassa joku vähimmäismäärä sille, kuinka monta edustajaa pitää olla paikalla? Jos ei ole, niin JA-Suomen parlamentaarinen koneisto on päättänyt irtisanoa Ottawan sopimukseen kuulumisen osaltaan.

Barnes JAA
Dee Snider POISSA
Everton EI
FASlapsi JAA
Golden AWe POISSA
Hirvonen POISSA
Jaws POISSA
Kumielvis POISSA
kyykäärme POISSA
Käyttäjänimetön JAA
LostHorizon POISSA
Major Julli POISSA
MustatKortit POISSA
oliwa POISSA
Pisin Kääpiö 186cm JAA
Ralph JAA
sorza POISSA
Stonewall JAA
Ted Raikas POISSA
Tinke-80 JAA
TomiP EI
Tuamas JAA
TweetyLeaf POISSA
Vanha Len POISSA
Virveliä kainaloon JAA
Vuokralainen JAA
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös