Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 286 274
  • 7 387

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Ketjusta "Amerikkalaisvastaisuus" poimittua:

Viestin lähetti Special Guest
Bushin kannattajien paras yhteinen nimittäjä on se, että he kannattavat Bushia.

Kirjoittaja pärjäisi bushismeissa itse GWB:lle...
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Finnishninja tärskäytti Kimi Räikkös-ketjussa seuraavaa...
Finnisnhinja

Minä tiedän. Itselläni on tallissa mopo joka yltää kolmeen markkaan ja hiukan päällekin. Kun neula kutittelee näitä lukemia niin kropassa tapahtuu asioita. Yleensä enimmät paineet pitää päästää tätiin jo eteisessä kun tulee kotiin, ellei nyt sitten ole ennättänyt roiskimaan kotimatkalla johonkin oksanreikään. Ei siis mikään ihme ellei Kimin piikkikikki jaksa juipin vauhdissa! Kimi ajelee sen verran paljon näissä vauhdeissa, että hänellä nämä paineet taitavat olla ihan jokapäiväisiä ja kuka nyt sellaisia lyijykyniä pystyy pitämään tuvanpuolella muutama kuplapullon jälkeen!

Varsin tyhjentävää :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ketjusta Päivän uutinen

Viestin lähetti Jomppa
Turkulainen mies oli aiheuttanut pahennusta ihmisissä onanoituaan Hämeenlinnalaisen grillikioskin luona. Näin tietää kertoa tämän päivän Kaupunginuutiset.
Viestin lähetti Shayne
Ei ihme, ettei Narvanmaalla ollut varaa maksaa sitä taksia, jos kerran oli Hämeenlinnaan asti ajellut.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät-Ilves -otteluketjusta:

Viestin lähetti Jurvanen
haluaako joku ässäfani kustantaa minulle opiskelijalipun seisomakatsomoon? Saa oluset sitten kun täytän tarvittavan iän (sunnuntaista eteenpäin)
JanJ:n vastaus:

Viestin lähetti JanJ
Jos sunnuntaista eteenpäin on oluset ilmaisia, niin tervetuloa otteluun. Mistä haen kyytiin? Haluatko fanipaidan ja lipun?

Sunnuntaista lähtien mä ilmoittaudun sairaseläkkeelle ja aloitan oluenjuomisen joka päivä hautaan asti. Pakkohan se on, kun ilmaiseksi saa.

Myöhemmin Jurvanen vähän tarkensi lupaustaan :).
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Huijauskeräykset syövän uhreille-ketjussa nimimerkki Varjo:

Moraalittomaksi tuota toimintaa ei saa, koska apua kuitenkin annettiin (toki vain sen takia, että toiminta täyttäisi laillisuuden kriteerit ja saataisiin ilmaista mainosta) mikä on enemmän kuin mitä luultavasti kohderyhmä olisi saanut ellei ko. keräystä olisi ollut olemassa.

Kuitenkin toiminnan takana olevat tahot ovat ilmeisesti Varjon kanssa eri mieltä vai mikä syynä siihen, ettei kasvoja haluttu 45minuuttia-ohjelmassa paljastaa?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti sinikettu
Nimim. Sashan kommentit Blues-Jyp pelistä:

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=916821#post916821
Ja samassa ketjussa nimimerkki Shaynen tekstit toi toistamiseen limonadin näppikselle. Shayne ansiokkaasti kuvailee Blues-JYP ottelun ratkaisuhetkeä.
Viestin lähetti Shayne
Tukonen luisteli kosketusetäisyydeltä ohi ja sitten alkoikin Sinuhe-show; ensin kolmoissalkov kerien ja sitten filmiä kuin jalkaan ammuttu bambi, joka yrittää nousta juoksuhiekasta. Peli toiseen päätyyn, josta käsin katseltiin hengitystä pidätellen karmeaa kuolinkouristusta. Tohtorit jäälle, minuutin elvytys, joka lopulta onnistui ja Sinuhe saatiin takaisin elävien kirjoihin. "Sillä hetkellä koko eletty elämäni vilisti silmieni ohi kuin pikakelattu filmi". No, sitten tuli Jeesus Vapahtaja Partanen ja ihmeparansi Sinuhen nivuset antamalla Laurille kakkosen kampituksesta. Tämän jälkeen Sinuhen sprigaatit irtosivat taas vanhaan malliin. Oscarit on jaettu tänään klo 20.20. DiCaprio ja Eastwood, voitte lähteä himaanne hiomaan parempia rainoja.
 

JanJ

Jäsen
Kommentti HIFKin loukkaantumistilanneketjusta, koskien Roman Vopatin polvivammaa:
Viestin lähetti JHag
Voi vittu. Mälsää. Ja Penalle kenkää varmuuden vuoksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kerholaiset ovat huonoja häviäjiä, joten tässä on päätetty näyttää mallia, miten se hoidetaan tyylillä.

Viestin lähetti leivoja

Samanlaisia V***N itkijöitä ovat keholaiset kuin minkä tahansa muun jengin kannattajat häviön hetkellä. Pleksin takaa huudellaan, että tuu koittaa, homo. Justiinsa, joo.
 

Svendis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Salamat,Pitäjänmäen Tarmo
Tämän viestin luettuani näppis oli valmis huoltoon (hymiö).
Löytyy HPK-HIFK 3.2- ketjusta.

Viestin lähetti Bystander
Illan ehdoton MoM oli Jarski-Parski Papana, a.k.a. Luumäen Luupää, Jay Kultanen. Pari komeaa avausta suoraan kaverin lapaan, ne normaalit rimpuilut, vastustajat menevät ohi oikealta ja vasemmalta, taklata ei osaa eikä viitsi ja Kerhon voittomaalissa näppärä sukellus, jolla keilasi Vokounin nurin. Ettei vaan ois ollut ekassakin maalissa jäällä puhaltelemassa muniinsa? Voisitko Jarno ottaa junan ja painua vittuun?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Twite
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti HABS #11
Eduskunnassa on viime aikoina keskusteltu lesboparien oikeudesta adoptioon. Mitenkäs homoparien adoptointi?
--------------------------------------------------------------------------------

Kuka helvetti haluaisi adoptoida homoparin?

Ei perkele... Olen aina mietiskellyt että "kahveet ruikkii pitkin näyttöjä, että paskapuhetta...

No, ei ollut kahve vaan lämmin kaakao... On kyllä niin lakoninen ja hätääntynyt kommentti, että "mitä vittua?!?!?!?!?"

Kiitos Twite, kiitos HPK ja Kiitos Jyrki Louhi!
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Voihan sen näinkin ilmaista

Nimimerkki scholl kommentoi väitettäni, että Canal plus-hinnoissa on ilmaa. Matti "scholl" Vanhanen?



Tällä hetkellä canal plussan kk-hinnassa ei varmaankaan ole ilmaa kun laskee heidän kustannusrakenteensa, mutta kun kerran erilajien lähetysoikeuksiin on investoitu ja parin vuoden päästä kaikki kuluttajat ovat digitaalisessa verkossa ja ihmiset ymmärtävät nykyistä paremmin, että yleisesti ottaen palveluista maksetaan, eikä ole ilmaisia lounaita niin tilaajamäärät tulevat varmasti jatkossa kasvamaan, kun ihmiset kokevat saavansa enemmän vastinetta rahoilleen, jolloin myöskin tilaajamaksu tullee laskemaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei tällaisesta letkautuksesta voi olla pitämättä!

Viestin lähetti sivurauta
Tähän väliin yksi varma keino mitenkä kärmeksistä pääsee eroon. Oikeastaan tämä kuuluisi niksi- Pirkkaan vaikka tässä ei sukkahousuja käytetäkkään. Kyyt pakenevat aina seudulta missä on lähellä rautatie, koska se maan tärinä on heille pahasta. Elikä äkkiä hankit itsellesi sellaisen älyttömän kätevän rautatien siihen kivijalan viereen niin ei käärmeet enää vaivaa. (hymiöitä tarpeen mukaan)
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Tarkkailija paljastaa Hockey Nightin vihoviimeisen läpänheiton lähetysoikeuksien siirtyessä Canalille:
Viestin lähetti Tarkkailija
No niin Miguel, nyt lähdetään...pitkälle lomalle selostushommista.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi suosikkijoukkueesi on juuri se oikea joukkue sinulle ? - ketjussa nimimerkki Pee pisti tällaisen mielestäni melko hauskan lausunnon >>
Viestin lähetti Pee
kuusi ja puoli vuotta vanhempi isoveljeni, joka on ainoa sisareni
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Viestin lähetti Pate
Miksi suosikkijoukkueesi on juuri se oikea joukkue sinulle ? - ketjussa nimimerkki Pee pisti tällaisen mielestäni melko hauskan lausunnon >>

Viestin lähetti Pee
[kuusi ja puoli vuotta vanhempi isoveljeni, joka on ainoa sisareni[/B]

Parhaan letkautuksen tästä tekee oikeastaan se, että Pee sortuu voimakkaaseen toisen ihmisen omistamiseen sanoessaan näin.

Suosittelen silti ettet Pate alkaisi missään nimessä väittämään vastaan tässä asiassa. Se lienee kaikkien yhteinen etu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti H-katsomo
Parhaan letkautuksen tästä tekee oikeastaan se, että Pee sortuu voimakkaaseen toisen ihmisen omistamiseen sanoessaan näin.

Mielestäni Pee on todennut, että saa sanoa esim. "Minun vaimoni", joten voi olla, ettei tuo "minun veljeni" ole väärin sanottu. "Minun naiseni" ja "Minun muijani" ovat kuulemma jotakuinkin sairaita muotoja :).
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti H-katsomo
Parhaan letkautuksen tästä tekee oikeastaan se, että Pee sortuu voimakkaaseen toisen ihmisen omistamiseen sanoessaan näin.

"Blackie" tuossa ehtikin jo kumota tällaiset puheet täydellisenä liirumlaarumina. En ole ikinä sanonut, etteikö saisi sanoa "minun veljeni" tms., mutta seurustelukumppanista/av(i)opuolisosta ei ole mielestäni kovin järkevää puhua "hän on minun naiseni" -tyyliin.

Mitä "Paten" lainaamaan tekstiini tulee, niin en nyt oikein ymmärrä, mikä siitä niin erityisen hyvän letkauksen tekee. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eivätkös veljet ole sisaria siinä missä siskotkin. En tosin tiedä, oliko Paten lainauksen pointti edes tämä eikä siinä mitään, jos tuo kohta kuulosti hänen mielestään hauskalta...
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Pee
Mitä "Paten" lainaamaan tekstiini tulee, niin en nyt oikein ymmärrä, mikä siitä niin erityisen hyvän letkauksen tekee. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eivätkös veljet ole sisaria siinä missä siskotkin. En tosin tiedä, oliko Paten lainauksen pointti edes tämä eikä siinä mitään, jos tuo kohta kuulosti hänen mielestään hauskalta...
Varmaankin sana, jota hait on sisarus.. Käsittääkseni sisar on yhtä kuin sisko.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Rattlehead
Varmaankin sana, jota hait on sisarus.. Käsittääkseni sisar on yhtä kuin sisko.

Aijaa, voi olla näinkin. Siinä tapauksessa lauseeni oli virheellinen ja hauska letkautuskin.
 

scholl

Jäsen
asuuko Jorelahti nykyään Virossa:

eli nimim. veinikretski ketjussa Suosikina Suomi/Suomalaiset vai joku/jotkut muut
Suomi on minun ykköseni, ja Räikkösestä en niin välitä, mutta koska asun virossa ja heillä on oma Marconsa, niin en sitä voi täällä kertoa, he nimittäin ovat todella iloisia jos joku suomalainen haukkuu omiaan! Lisäksi heidän ykkösensä pääsääntöisesti on Shumaher! Mikäli Viron koripallo ylpeys (Kalev) pelaa suomalaista joukkuetta vastaan niin kannatan Kalevia ennen kuin suomalaista tiimiä. No koripallo ei minun sydäntäni lähellä ole! Suosittelen silti jos on mahdollista tulla katsomaan yksi viron koripallo maaottelu, tunnelma on yleensä todella mahtava. Otteluiden väliajalla voi nautiskella myöskin teräviä tai konjakkia mitä haluaa.
En ole myöskään huomannut että se olisi millään tavalla häirinnyt ketään!Mikäli on koripallo ottelu Suomi-Viro, silloin kannatan suomea!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Selitäppä mikä siinä jutussa on vialla, en tajunnut. Tiedän sitten seuraavalla kerralla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös