Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 783
  • 7 387

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ok, siirsit sitten taas kerran maalitolppia. Turha sinun kanssa on "keskutella", menee vaan vänkäykseksi ja aihekin muuttuu lennossa.
Jäätävää settiä. Vois luulla, että kirjoitti viestin itselleen, mutta ei.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Puhuu nimimerkki, joka vääristelee toisen sanomisia ja jäätyään kiinni tästä häviää raukkamaisesti keskustelusta.
Sä olet hiukan, tai no ok, aika paljon kuin tuo maanvaiva nimeltä Klose16. Sulle tää foorumi on peli, jossa olet aina omissa silmissäsi jonkun vänkäyksen voittaja. Tämä ei ollut kehu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sä olet hiukan, tai no ok, aika paljon kuin tuo maanvaiva nimeltä Klose16. Sulle tää foorumi on peli, jossa olet aina omissa silmissäsi jonkun vänkäyksen voittaja. Tämä ei ollut kehu.

Vänkäykseen tarvitaan aina kaksi. Olen pitänyt aina kiinni mielipiteestäni, jos katson sen olevan oikean, mutta muutan mielipiteeni hyvien argumenttien edessä.

Jos nyt vaikka tutustuisit eiliseen keskusteluun Mille naurat juuri nyt ? -ketjussa, josta nimimerkki @Vesuri on ilmeisesti tuohtunut. Kirjoitin kyseiseen keskusteluun kymmenen viestiä, joista jokaisessa perustelin väitettäni faktoilla. Nimimerkki @Vesuri osallistui keskusteluun kuuden viestin panoksella ja joista kolmessa hän joko meni henkilökohtaisuuksiin tai valehteli minun sanoneen jotain mitä en ollut sanonut. Ja taas minä olin se vänkääjä...

MInulle on ihan sama mitä sinä minusta ajattelet, kirjoittelen kohtuu harvoin tänne enää. Jos sinä saat tästä itsellesi vahvistusta, hyvä niin.

Vertaus @Klose16 menee siinä pieleen, että minä puhun selkokieltä häneen verrattuna. Ja on muuten kohteliasta tägätä nimimerkki, jota arvostelee. Muuten porukka voi kuvitella, että haluat puhua selän takana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja on muuten kohteliasta tägätä nimimerkki, jota arvostelee. Muuten porukka voi kuvitella, että haluat puhua selän takana.
Sieltä se ohjeistus taas tuli. Enpä ole yllättynyt. Mitä tulee Klosetin täggäämiseen, mä olen sen ignore-listalla kuitenkin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitan nyt yleisesti pienen vedonlyönnin perusteen kaikille jotka ajattelevat yhtä harhaisesti kuin lainaamani kirjoittaja.

Miten syntyy kerroin:
Vedonlyöntifirma Viekkauspuljussa on tennis kertoimen laskijana Pekka Rystylyönti. Hän on rakentanut itselleen toimivan systeemin laskemaan tn% tennikseen. Hän on myös ihminen niinkuin mekin ja tekee välillä virhearviointeja mutta on silti rautainen ammattilainen.

Otteluun Jake Nieminen- Feder Rogerer hän on saanut seuraavat luvut
Jake 70%- Feder 30%. Koska talolla on 94% palautus% tulee lopullisiksi arvioiksi 75%-31% ja tästä kertoimet 1,33-3,20

Sitten on otetaan kaksi betsaajaa.

On laskentakoneensa timmiin viilannut vanha konna, Ripa. Hän on vuodet seuraillut, tilastoinut ja oppinut tenniksen lainalaisuudet ja saanut siirrettyä ne koneelle numeroiksi. Hän on ollut jo kymmenen vuotta voitollinen pelaaja ja aina viilannut laskentatapaansa markkinoiden muutosten mukaan ja pysytellyt yli 100% palautuksessa.
Hänen saamat prosentit:
65%-35%

Samalla syystemillä hän on pelannut Viekkauspuljua vastaan ja biitannut markkinaa. Tuhannen otoksen jälkeen huomattiin että Ripan arviot olivat paremmin paikallaan kun Pekan.

1000 ottelua Tulos 670 - 330. Ripa oli systemaattisesti lyönyt saamaansa ylikerrointa 100€ laakilla (en suosittele tasapanoksia, mutta otin nyt vaan esimerkkiin)
330*3,20*100€-100000€=+5600€

Samaan aikaan apulais-GM on lyönyt omasta mielestään usein voittavaa suosikkia kertoimella 1,33. Hän voittaa putkeen ensimmäiset 10 vetoa ja menee eräälle kiekkopalstalle paukuttamaan henkseleitä kuin tenniksen varmoilla suosikeilla tehdään rahaa. Tuhannen betsin jälkeen hän hiljaa tutkiskelee historiaa. Hän on myös lyönyt samaan sarjaan 100€ laakilla suosikkia.

670*1,33*100€-100000€= -10890€

Pekka menee Ripan kanssa kaljalle kun molemmilla on rahaa.

Ei ehkä avaudu Vedonlyönti-ketjun väliin jättäneille, mutta pakko silti tänne laittaa. Jäätävän mahtava tiivistys Vedonlyönti-osion kahdelle jääräpäälle.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Captain Slown vastaus Lunaticon mystiseen pohdintaan Ihmettelyketjussa sai ainakin meikäläisen nauramaan:


Kerta toisensa jälkeen sitä vaan ihmettelee tätä elämää. Miten ihmeessä jne. Entä jos? Huh huh eipä olisi syksyllä 2010 osannut aavistellakaan jotta miksi. No nyt alkaa olemaan tiedossa vastaus tuohon. Aika kivaa :)


 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja lisättäköön vielä että kapteeni oli jäljillä, koska eilen toisessa ketjussa:
Pahoittelut jos aiheesta on jo keskustelua, pillua juuri saaneena ei jaksa käyttää hakutoimintoa ja sitä paitsi, nyt on juhannus :)
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sergei sivaltaa Pekka Tuokkolasta. Boldaukset minun.

Minä en kyllä näe mitä kokemusta Tuokkola toisi Vehviläiselle. Vehviläinen on joutunut pari kertaa turnauksissa ja liigassa syrjäytetyksi, niin haetaanko hänelle kohtalontoveria ja/tai varoittava esimerkkki siitä miten syvälle ura voi sukeltaa?

Eikö sen kokemuksen pitäisi olla sellaista että se tasaa sen toisen ominaisuuksia?

Esim. jos Jonne Virtanen olisi maalivahti ja hänen heikkoutena pidetään yleistä hulttiointia, niin ei sille hankita aisapariksi Matti Nykästä

Maalivahtikaksikkona ei voi olla JYPin tasoisella joukkueella tasaisin väliajoin housuihinsa kuseva Vehviläinen ja kehäraakki jonka taso ei riitä edes Euroopan vähemmän laadukkaisiin sarjoihin.

Joo, on Tuokkola halpa. Samalla tavalla kuin Nettiautossa DSG-vaihdelaatikolla varustettu katsastamaton varastettu VW Golf jonka takaluukussa on madäntyvä hirvi on halpa. Sellaisella autolla ei kysyntää aivan kuten Tuokkolalla ei ole kysyntää ammattilaisjääkiekkoilijana.
 
Nyt aletaan liikkua sellaisissa sfääreissä, että menee harrastelijalla sormi suuhun:

Jos mielestäsi vedonlyöntikertoimet pitävät paikkaansa niin mikset itse tee itsestäsi miljonääriä?

Voisiko @Mazaa tai @Saul Goodman paremmin vedonlyöntiä tuntevana tulla jelppimään miestä mäessä? Jos mielestäni vedonlyöntikertoimet pitävät paikkansa, miksen tee itsestäni miljonääriä? Miten tuohon voi vastata?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nyt aletaan liikkua sellaisissa sfääreissä, että menee harrastelijalla sormi suuhun:



Voisiko @Mazaa tai @Saul Goodman paremmin vedonlyöntiä tuntevana tulla jelppimään miestä mäessä? Jos mielestäni vedonlyöntikertoimet pitävät paikkansa, miksen tee itsestäni miljonääriä? Miten tuohon voi vastata?

Mutta Kirjoittelijan mielestä minä voisin tehdä itsestäni miljonäärin kun näen todennäköisyydet tässä parissa toisinpäin.
Vittu mikä pelle.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Älä hiilly, ei matemaattisessa lahjattomuudessa ole mitään hävettävää. Sinulla on varmasti jotain muita taitoja jota kirjoittelijalla ei ole.

Hän voisi nerona auttaa minua miljonääriksi kun tietää miten se saavutetaan jos pitää todennäköisyyksiä väärälle puolelle kallellaan yhden joukkueparin kohdalla. Se auttaisi hikeentymiseeni.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yksi haku heitti eteeni melkoisen mehukkaan viestin yli 12 vuoden takaa Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin -ketjusta.

En tiedä mistä suomirap kokoonpanosta on kysymys,mutta biisin nimi on HEI. Siinä on ne helvetilliset sipulikikkeli iskendar kebab taustat.

Vi**U mitä paskaa,ja kaikki muu suomirap! YÖK!
"Helvetilliset sipulikikkeli iskender kebab taustat"???

Nyt alkaa jo ihan tosissaan kiinnostaa, että mistä biisistä mahtaa/mahtoi olla kyse!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös