Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 287 826
  • 7 387

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Kyllä toi "kaikki inkkarit ei oo kanootissa" -ketju kokonaisuudessaan on h*lvetin hauskaa luettavaa!!!
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Libya paljasti kuopiolaisen kiekkoilun suurimman epäkohdan Mitä odotuksia kaudelle 2007-2008?-ketjussa....

Odotan ettei KALPA tuhlaa rahojaan moiseen paskaan, kuten yöpymiseen koko joukkueen voimin Tampereella ennen peliä Raumalla. Onko tosiaankin niin paljon rahaa et tällaista kannattaa tehdä? Ymmärrän kyllä tilanteen jos pelejä on lähekkäin Etelä-Suomessa, mutta nyt on melkein viikon tauko tossa alla.

Näin meillä täällä Kuopiossa. Mites muualla? Onko samanlaisia ongelmia?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottelukohtainen sopimus pitää sisällään kyllä valitettavasti sen, että tarkoituksena todellakaan ei ole pelata HIFKissä koko kautta. Ei Pena tästä mitään Vapaudut vankilasta -korttia saa.

Tämä JHag:n kommentti Luttisen paluusta sai kyllä repeämään.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jatkoajan Tosimies Pete2004 laukoo suoria totuuksia miesten saunomisesta:
Tosimiehet menee saunaan munasillaan kaljapullo kädessä. Saunassa ne tuskanhiki valuen irvistelee naama punasena. Sitten ne juoksee munasillaan ulos lumihankeen ja matkalla huutaa "perkele". Uus kaljapullo käteen ja takas saunaan ja taas niin paljon löylyä kun vaan kestää, ja vähän enemmänkin. Ja sit loppuilta nuppi punaisena ryyppää ja syö makkaraa.
Kuinka moni tunnustaa viettäneensä sanasta sanaan samanlaisen saunaillan? Puuttuu vain maininta siitä, että aamulla herätessä toisessa persposkessa kuuluu lukea "ATOK".
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Voisoko Schollille antaa "Kaikkien aikojen Jatkoaikalainen" tai jonkun muun vastaavan arvonimen? Upeaa tekstiä kyllä.
Täytyy sanoa että itse olen pettynyt schollin senjälkeiseen tuotantoon, kun lopetti kertomasta itsestään kolmannessa persoonassa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Täytyy sanoa että itse olen pettynyt schollin senjälkeiseen tuotantoon, kun lopetti kertomasta itsestään kolmannessa persoonassa.

"Tykkään enemmän siitä vanhasta tuotannosta, se vaan jotenkin muuttui kun ne rupes menestymään levymyynnin suhteen ja siirtyi isommalle levy-yhtiölle. En tiedä mikä siinä on mutta jotenkin vaan ei kuulosta samalta"
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
"Tykkään enemmän siitä vanhasta tuotannosta, se vaan jotenkin muuttui kun ne rupes menestymään levymyynnin suhteen ja siirtyi isommalle levy-yhtiölle. En tiedä mikä siinä on mutta jotenkin vaan ei kuulosta samalta"

Ok, hän on siirtynyt siis suuremman tuottajan talliin. No ehkä mä nyt ymmärrän paremmin. Vituttaa vaan tuollainen, kun tuottaja/levy-yhtiö puuttuu artistin taiteelliseen vapauteen liiaksi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Olen myös ollut havaitsevinani sydänvaivojen vaivatessa hieman empatiaa? Taidan olla väärässä, sillä empatiahan just on niiiin demaria.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vanhoista ketjuista löytyy kyllä todellisia helmiä. Tässä scholl hakee kevyehköä nostatusta viimeaikojen tapahtumista ennen asiaan menoa. Aivan huikeaa tekstiä!

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=1551857&postcount=62
Naisasiat -ketjusta löytyy paljon mielenkiintoista keskustelua:
Ei saa laittaa housuja noin roikkumaan ei saa sitä ei saa tätä blaah blaah blaah.
Sulta puuttuu auktoriteetti. En tiedä miten sen saa kahden kuukauden jälkeen enää rakennettua, mutta valitettava tilanne sinulla on. Kehottaisin ehkä huutamaan seuraavan kerran ULOS! kun kuulet tuollaista nalkutusta. Itse en ole koskaan joutunut elämäni aikana kokemaan mitään soraääniä, koska ihmiset tietävät, että olen itsenäinen yksilö, jota ei määräillä. Parempi sellainen pieni pelonsekainen jännitys ympärillä kuin se, että antaa pikkusormen.
= et ole koskaan asunut naisen kanssa?
En tietenkään. Olen joskus kertonut varmasti tässäkin ketjussa kuinka spedeä puuhaa se on. Toki, jos minulla olisi asunto, joka olisi suhteellisen symmetrisesti suunniteltu, jolloin minun ja naisen asuintilat olisivat fiksusti erillään vaikkapa olohuone asunnon keskustana niin tottakai sitä voisi harkita. Muttei se muuta tilannetta millään tavalla. Ei oikeuta naisen taholta vittuilua, vaikka joku mimmi muuttaisikin sun luoksesi. Sehän täytyy olla naiselle kunnia päästä muuttamaan miehen kanssa yhteen, koska miehet eivät sitä yleensä sillä tavalla harrasta ja näinollen on turha alkaa siinä tilanteessa vittuilemaan, vaan osoittamaan kohteliasta käytöstä.

Ja housujen sijainti häiritsee niin silloin hänen tulee pyytää lupaa korjata ne pois tai konsultoida henkilöä, joka yleensä mahdollisesti niitä siirtelee. Tai tehkää diili, että nainen saa siirtää oma-aloitteisesti housusi, mikäli ne häntä häiritsevät niin sinä voit keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin humpuukin sijaan.

EDIT: Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen muuten kerran lähettänyt eräälle naiselle, joka piti minua ikään kuin potentiaalisena, otteita schollin teksteistä ja samalla todennut olevani samoilla linjoilla, kuten olenkin. Viesti meni perille ja sain paluupostissa mailin missä mainittiin ainakin sanat: "pikkusieluinen" ja "paskiainen" ja maili loppuu: "määririttelen sinut erittäinn epäilyttäväksi ihmiseksi" Tuo typo on copy pastettu säästetystä mailista.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Olen muuten kerran lähettänyt eräälle naiselle, joka piti minua ikään kuin potentiaalisena, otteita schollin teksteistä ja samalla todennut olevani samoilla linjoilla, kuten olenkin. Viesti meni perille ja sain paluupostissa mailin missä mainittiin ainakin sanat: "pikkusieluinen" ja "paskiainen" ja maili loppuu: "määririttelen sinut erittäinn epäilyttäväksi ihmiseksi" Tuo typo on copy pastettu säästetystä mailista.
Tämä oli kyllä kanssa melkoinen letkaus! Siis postasit itse schollin tekstejä ominasi? No, mikäs siinä... Vikahan oli jokatapauksessa selkeästi vain ja ainoastaan kohteen valinnassa!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä oli kyllä kanssa melkoinen letkaus! Siis postasit itse schollin tekstejä ominasi? No, mikäs siinä... Vikahan oli jokatapauksessa selkeästi vain ja ainoastaan kohteen valinnassa!

No ei sentään omina. Olin jutellut tämän tyypin kanssa näistä netin palstoista ja kertonut eräistä persoonallisista tyypeistä joita olen eri palstoilla tavannut. Lupasin myös linkata hänelle muutaman esimerkin ja linkkasin Schollin naisketjuun kirjoittamiin juttuihin. Totesin hänelle vaan olevani samoilla linjoilla, mitä naisiin tulee, schollin kanssa. Ja kuten todettu, toimii.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Eli irtos vai?!! Vittu, jos schollin teksteillä saa römppästä niin pistäs mehmetti kirjoittaen prinssi scholl -kirjanen. Opas miesten maailmaan naisille suunnattuna!

En tiedä miten irtosi, mutta itse kuvittelisin että tämän jälkeen;
Viesti meni perille ja sain paluupostissa mailin missä mainittiin ainakin sanat:"pikkusieluinen" ja "paskiainen" ja maili loppuu: "määririttelen sinut erittäinn epäilyttäväksi ihmiseksi"
, ei välttämättä hirveästi ole tämän naisen kanssa koettu..

Pitäisköhän itsekin kokeilla, vaikka ensiviikon loppuna baarissa kyseistä taktiikka.. Pitää vaan tehdä iltaläksyt hyvin ja pari kivenkovaa faktaa opetella, niin katsotaan miten käy..
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis irtosi ja vähän liikaakin, eli tarkoitus oli päästä eroon tästä joka alkoi olla jo vaivaksi asti. Siis Schollin teksteillä ei varmaankaa saa römppästä, mutta pääsee eroon.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Siis irtosi ja vähän liikaakin, eli tarkoitus oli päästä eroon tästä joka alkoi olla jo vaivaksi asti. Siis Schollin teksteillä ei varmaankaa saa römppästä, mutta pääsee eroon.

Se on muuten jännä juttu, että jotkut SaiPa-fanit tukee tasa-arvoa ja kirjoittelee "nyt harmittaa, mutta ymmärrän hänen ratkaisunsa"-avautumisia naisasiaketjuihin, eikä tajua että parhaiten toosaa saa olemalla oma körri itsensä. Niillä kavereilla ei ole käyttöä schollin teksteille.

No, huolensa kullakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös