Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua

  • 186 922
  • 791

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Babu kiipeili kännissä puissa ja kävi tyhjentämässä palmuista käynyttä mahlaa kulhoon.
Tämä intialainen 66-vuotias, 45-kiloinen, huonohampainen kuivan kesän orava ja palmuviinimies esitteli taitojaan MTV3 Maxin Gordon Ramsay Intiassa -ohjelmassa.

Ei helvetti! Päivän naurut! :D
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saksalaisessa saippuasarjassa Sturm der Liebe (Lemmen viemää) herra Scholl lavastettiin varastaneeksi 40ke hotellin kassakaapista. Luonnollisesti kyseessä on viiden tähden hotelli. Olen aina tykännyt cameo-roolin esittäjistä.

Ps. yllätyin että Schollilla on parta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonkun IFKlaisen Mersun rekkari on BOL-XXX. En sitten tiedä, onko pelaaja, valmentaja vaiko joku muu, mutta usein olen tämän auton Nordiksen parkkiksella nähnyt.

Oletan kyseisen rekkarin olevan kyseisen henkilön oma valinta ja selkeä kunnianosoitus minua kohtaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voinee olla myös Bored Old Leftwinger, eli Viltsu ite. Sitten se huomasi, että ei enää natsaa ja nykyään se on BOL.

Noup, eipä ole Wilhon kosla. Hänen kuninkaallinen autonsa on hieman hienompi ja suurempi. Lisäksi hänellä natsaa aina.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkohan jopa historiallisen avoimena nimimerkki Dee Snider?

JIM -kanavalla tänään klo 22.00 Dee Sniderin perhe-elämää.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nimimerkki FASlapsen kommentit Jarkko Ruudun siirrosta pulpahtivat silmilleni päivän hesarista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vautsivau.

Toisaalta mitä vitun lisäarvoa toi mun ympäripyöreä latteus tohon uutiseen toi? Ois siellä nyt parempiakin kommentteja ollut, nimimerkeistä puhumattakaan.
 

Ralph

Jäsen
Ei nyt mitenkään varsinaisesti ole mitenkään Jatkoaikaan tai johonkin nimimerkkiin liittyvää, mutta IS Veikkaajassa oli tälläinen teksti:

JYPin valmentajahaku ohi
Risto Dufvan
aikakausi Jyväskylässä päättyi. Veikkaajan tietojen mukaan RD:n työtä jatkaa R2D2.

Liittyykö jotenkin tähän viestiin Jatkoajassa:

Miten olis R2D2? Sama hiusmalli ja piipitys...
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyi hyi Tosifani!! Ei opettaja(?) voi näin tehdä. Nurkkaan mars.

Tosifani halusi..... Linkki Aamulehteen.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Menee niin lähelle nimimerkkiä, että hyväksyttäköön tähän ketjuun. O'Connel´sin miesten vessan seinässä luki jotakuinkin tähän tapaan: "Melkein sain naiselta -Jomppa". Varmaan yksityisyyttään varjellakseen kirjoittaja jättänyt Koon pois nimensä perästä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös