Jatkoajan NHL 09-liiga (vol. 4, Xbox)

  • 4 437
  • 49

Matsku

Jäsen
Sarjakärki Ernst Kranken Calgary kaatui puhtaasti 6-0. Kiitti matsista! Pikkusen hävetti kyllä: mulla oli 9 kutia, joista 6 uppos. Suurin osa maaleista läpiajosta. Tasoero ei todellakaan ollut kuutta maalia, sanoisinko jopa, että vastustaja hallitsi aika pitkälti kenttätapahtumia.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sarjakärki Ernst Kranken Calgary kaatui puhtaasti 6-0. Kiitti matsista! Pikkusen hävetti kyllä: mulla oli 9 kutia, joista 6 uppos. Suurin osa maaleista läpiajosta. Tasoero ei todellakaan ollut kuutta maalia, sanoisinko jopa, että vastustaja hallitsi aika pitkälti kenttätapahtumia.

Tuo oli aika legendaarinen matsi. Kaksi ekaa maalia epäonnistuneista vanhanaikaisista ja sitten vaihtu veskari. CGY:n kakkonen on aivan sysipaska ja nimikään ei jäänyt päähän. Overall taisi olla jotain 71 tai 72. Tähän pari minuuttia lisään ja kolmen laukauksen jälkeen johdit 4-0.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Krankee vastaan pari peliä. Muistelisin et toisen hävisin suoraan 4-1 ja toisen rankeissa. Ei mennyt putkeen.

Tänään Schadowania vastaan todella tiukka taistelu joka päätyi kuitenkin Anaheimin ja Perryn maalilla 1-0 voittoon.

Kiitosta.
 

Schadowan

Jäsen
Krankee vastaan pari peliä. Muistelisin et toisen hävisin suoraan 4-1 ja toisen rankeissa. Ei mennyt putkeen.

Tänään Schadowania vastaan todella tiukka taistelu joka päätyi kuitenkin Anaheimin ja Perryn maalilla 1-0 voittoon.

Kiitosta.

Joo, erittäin hyvä peli oli. Tasanen peli tilastojen valossa, mulla ehkä vaarallisemmat paikat, mutta kädet jääty sitten ratkaisevilla hetkillä. Viime liigassa meni päinvastoin, eli sulla oli paremmat paikat, mutta mulle pomppi maalit. Mieluiten juuri tällasista peleistä ottaa ne häviöt, tasasta ja reilua vääntöä.
 

Matsku

Jäsen
Vieläkös tähän liigaan piässöö mukkaan Bostonilla?

Jos ei niin yv:llä voi laittaa täällä vaikkapa noita tageja ja peliehdotuksia, joskus vois olla aikaa jopa hakata vähän, en ole siis ennen livessä pelannut.
Kaks paikkaa on vielä. Pääset juu mukaan, jos lupaat olla aktiivinen. =) Mikäs on sun gamertag?

Tänään pelasin rakasta Schadowania vastaan taas todella tiukan matsin. 2-1 päätty meikäläiselle suht hirveellä voittomaalilla, joka maalille nousun päätteeksi livahti längeistä. Kiitoksia matsista! Alun kankeuden jälkeen peli on alkanut Chicagolla kulkemaan ihan kivasti.

EDIT: Katos, Boston on siis jo valittu.
 
Viimeksi muokattu:

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Taisi pumzor viedä jo Bostonin aikaisemmin.

Tänään voisin muutamat pelit pelailla, jos ei tule noita OTP-pelejä pelailtua.
 

Schadowan

Jäsen
Kaks paikkaa on vielä. Pääset juu mukaan, jos lupaat olla aktiivinen. =) Mikäs on sun gamertag?

Tänään pelasin rakasta Schadowania vastaan taas todella tiukan matsin. 2-1 päätty meikäläiselle suht hirveellä voittomaalilla, joka maalille nousun päätteeksi livahti längeistä. Kiitoksia matsista! Alun kankeuden jälkeen peli on alkanut Chicagolla kulkemaan ihan kivasti.

EDIT: Katos, Boston on siis jo valittu.

Joo, tiukka peli taas, jossa ihmeellinen jäähysuma tokan erän lopussa ja kolmannen alussa, jossa molemmat ottivat vuorotellen jäähyjä, huipentumana viiden minsan jäähy, jonka otin Semenovilla, suht koht törkeällä taklauksella (selkään laidan vierellä).
Voittomaali joo vähä lirahti, mutta niin käy joskus. On se mullekkin pomppinut sua vastaan. Maaleja en tällä hetkellä osaa tehdä, vaikka paikkoja onkin. Kahden ottelun tappioputki siis meneillään ja näissä peleissä yhden maalin olen saanut aikaseksi, hyvin siis menee.

Vähän oli taas etukulmahakua ja vanhanaikasia sulla tossa pelin mittaan, joka on aina pikku miinus. En nyt sano, että niitä ei sais tehdä, mutta itse ainakin vältän niitä viimeiseen asti. Nojoo, ei peli niihin ratkennut.

Sitten jos joku on kiinnostunut Cheechoosta, Blakesta, Pavelskista ja Setoguchista niin eikun treidiehdotuksia tulemaan.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Niin, mikäli oikein ymmärsin, niin yksi paikka olisi vielä vapaana? Olisin halukas tulemaan mukaan, jos vain kelpuutetaan. Edellisen liigan pelaaminen jäi kesken, kun live loppui ja kaikki muutkin mahdolliset asiat menivät perseelleen, siitä pahoittelut näin jälkikäteen.. Nyt olis taas aikaa ja mielenkiintoa pelata, alkaa tuo Dynastyn pelaaminen maistumaan jo hieman puulta..
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Joo, tuossa tuli parit matsit randomeita vastaan hakattua ja ihan jees meisinkihän tuossa oli yhtä peliä lukuunottamatta jossa vastustaja puhalteli koko matsiin muniin ja nilkoille ettei syöttöpelistä tullut mitään.

Eli gt: Bostonin Pommi.

Ongelma vaan on siinä, että modeemissa on vain yksi reikä netillä joten aina pitää vaihella pc:n ja boxin välillä joten jos olen livessä online niin kutsua vaan tai täällä yv:llä jotain peliaikaehotuksia.

Mitäs joukkueita liigassa on vielä vapaana kun joku ruoja on Bruinsin jo ottanut? (tänään laitoin tuon yhen kk:n live ajan tulille joten peliaika on rajallinen)
 

Matsku

Jäsen
Vähän oli taas etukulmahakua ja vanhanaikasia sulla tossa pelin mittaan, joka on aina pikku miinus. En nyt sano, että niitä ei sais tehdä, mutta itse ainakin vältän niitä viimeiseen asti. Nojoo, ei peli niihin ratkennut.
No hei. Vanhanaikasyrityksiä toki mulla on aina, kun tila ja ideat maalin takana tai kulmassa loppuvat kesken, mutta tosiaan ei ollut tarkotus hakea mitään etukulmamaaleja. Onneksi vanhanaikasetkaan ei hirveen usein edes uppoa, joten mistään bugi- tai varmasta maalista ei voida puhua. Ja siinä yhessä tilanteessa vaan tuli vaistomaisesti semmonen mesta, kun veskari oli lumikolassa ja takakulmassa ei ollut tilaa. Oliko niitä sitten muita? Ja meneekö etukulmat edes enää?

Ja Jääkaapille: kyllä mukaan mahtuu, gt:tä kehiin.
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
No hei. Vanhanaikasyrityksiä toki mulla on aina, kun tila ja ideat maalin takana tai kulmassa loppuvat kesken, mutta tosiaan ei ollut tarkotus hakea mitään etukulmamaaleja. Onneksi vanhanaikasetkaan ei hirveen usein edes uppoa, joten mistään bugi- tai varmasta maalista ei voida puhua. Ja siinä yhessä tilanteessa vaan tuli vaistomaisesti semmonen mesta, kun veskari oli lumikolassa ja takakulmassa ei ollut tilaa. Oliko niitä sitten muita? Ja meneekö etukulmat edes enää?

Ja Jääkaapille: kyllä mukaan mahtuu, gt:tä kehiin.

Nojoo, mä tykkään valittaa näistä aina, vaikka ei nuo enää niin hyvin mene (tosin livessä näitä maaleja tulee vieläkin...miten ne tekee niitä? en tiedä). Itse en niitä käytä (vaikka olisi paikkakin), joten vähän aina odotan, ettei vastustajakaan niitä tee, mikä tietysti on aika typerä ajattelutapa. Jos on paikka, niin siitä vaan. Ite vaan koetan pelaa pelit mahd. "rehdisti", ettei tule mitään jälkipuinteja jostain maaleista tms. Ehkä sen takia tässä onkin tappioputki menossa:)
 

Matsku

Jäsen
Ite vaan koetan pelaa pelit mahd. "rehdisti", ettei tule mitään jälkipuinteja jostain maaleista tms.
No emmä usko et pelaaminen välttämättä kauheen törkeetä ja epärehtiä ois jos just tollasessa yksittäisessä tilanteessa kokeilee tollasta ratkasua (varsinkaa ku emmä tietääkseni hirveen usein noita etukulmia ees koittanu tossa pelissä), mutta joo, ymmärrän pointtis.
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin mukaan Phillyllä. Ja on kutsuttu.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Liekö edes kutsuttu vielä, mutta missä tuon sitten pitäisi näkyä? Tai sitten en vain löydä.

Jatkoaika HC:hen olin kylläkin saanut kutsun jostain syystä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin mukaan Phillyllä. Ja on kutsuttu.
Jep. Ensimmäinen matsi alkoi, ja mun jengin rosteri oli ihan sekaisin. Pakit oli hyökkääjinä yms., ja olipa mun oma be a pro pelaajakin joukkueessa! No lopetettiin matsi, ja erosin liigasta. Jos saisin uuden kutsun, ja josko sitten onnistuisi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jep. Ensimmäinen matsi alkoi, ja mun jengin rosteri oli ihan sekaisin. Pakit oli hyökkääjinä yms., ja olipa mun oma be a pro pelaajakin joukkueessa! No lopetettiin matsi, ja erosin liigasta. Jos saisin uuden kutsun, ja josko sitten onnistuisi.

Eihän tuo ainakaan Waspylla onnistunu silloin meidän liigaan. Ja meinas et johtuu siitä et noi kokoonpanot on ihan sekaisin jos liigassa on ehditty jo treidejä tekemään. Silläkihän oli Winchesterejä ja Gumbleja siellä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän tuo ainakaan Waspylla onnistunu silloin meidän liigaan. Ja meinas et johtuu siitä et noi kokoonpanot on ihan sekaisin jos liigassa on ehditty jo treidejä tekemään. Silläkihän oli Winchesterejä ja Gumbleja siellä.
Ok, no jätetään sitten tämä turnaus pois suunnitelmista.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Latesinin Detroittia vastaan pari peliä muutama päivä sitten tuli pelattua ja tuloksena voitto rankeissa ja tappio. Ei pitäisi humalassa pelata. Huonot pelit itseltäni.

Eilen sitten sarjakärki Krankea vastaan viimeinen yhteinen kohtaaminen päättyi minulle 6-3. Taistossa tuomarit sotkivat totaalisesti pelin ja avittivat minut suht helppoonkin voittoon.
Taulukossa jatketaan kakkosena.
 

Matsku

Jäsen
Äsken mannyyyn Washington kaatui 7-0. Aika hyvin tuntui taas uppoavan. Ihan kiva peli oli, ainakin itelle. :D Tänksit peleistä, sun kanssa on nyt kaikki neljä pelattu. Ja kyllä kelpaa pelata uudesta 52" telkkarista!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuli aamulla pelattua pari peliä Mannyyn Washingtonia vastaan. Ekassa pelissä en saanut mitään aikaiseksi ja turpaan tuli jatkoajalla. Toisessa sentään jotain sain tapahtumaan ja lopputulos taisi olla 6-2 Calgarylle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös