Jatkoajan kesäuros 2023

  • 3 458
  • 52

Jatkoajan kesäuros 2023

  • Jere Pöyhonen

    Ääniä: 11 20,4%
  • Joku muu

    Ääniä: 17 31,5%
  • Володимир Зеленський

    Ääniä: 10 18,5%
  • FASlapsi

    Ääniä: 16 29,6%

  • Äänestäjiä
    54
  • Poll closed .

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä olisi teikäläisenä äänestänyt Korea.

Ymmärrän pointtisi. Entäpä Patovan Sande? Tuo hymypoika, jolle maila sopii käteen. Pihkalassahan fanipaidoissa lukee joko Nisu Niemi tai Sande Patova. Muutama Korhonen on. Okei okei, on Nurmioitakin ja Eskelisiä ja vaikka mitä halvatun Kuitusia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No nythän täällä on ehdokas, jonka vuoksi halusin osallistua äänestykseen. FASlapsi sai ääneni. Siinä on sellainen uros, että olisinpa itsekin. Itse olen vain rikas, komea, hauska, viisas, älykäs, menestyvä ja suosittu. Kaikki muut hyvät ominaisuudet minulta puuttuvat, ja ne ominaisuudet ovat FASlapsella.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tällä hetkellä johdossa on @WarWas tai Manu Tamminen. En jaksa laskea ääniä, mutta tämä tilanne pitää paikkaansa!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä äänestys loppuu huomenna. Mensan paras, kaunein ja mitä vittua onkaan tykkää varmaan ihanasti kun kellon kohdalla sata tjsp ilmoitusta.
Tällä hektellä @FASlapsi on kakkosena tai ehkä voittolla, tämä menee kabinettipeliin ja muistakaa, että minulla ei ole kolmosläppäriä!!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Äänestän toisen kerran vuoden 2016 seksikkäintä miestä, Petteri Orpoa.
 

redpecka

Jäsen
Voin kuvitella sen Fasun tuskan tuolla jossain kun ei pääse kampanjoimaan. Kynsiä syö luultavasti siellä internetissä hän. Äänestys päättyy tänään ja kirittättävää ihan veijona että hessuna...

P.S. Ootteko ikinä muuten aatellut kuinka samanlaisia on Spectren ja Mensan logot?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen äärimmäisen ylpeä ja liikuttunut ja tiesin tämän toki jo ennalta, että tulen voittamaan sekä Käärijän että Zelenskyn kesäuros-äänestyksessä, vaikka lähdin kisaan reilulta takamatkalta - ottakaa huomioon myös se, että minut masinoi tähän kisaan yksi kateellisista vihaajistani, se jos mikä on suurmiehen merkki, eipä tainnu Käärijää tänne Loreen saada eikä Zelenskyä Putin!

Mutta kuka saatana on toi Joku Muu? Onko se sukua Pavel Kukalle? Vihaan häntä!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Robin Packalen.
Olisi kyllä houkutus äänestää maailman hauskinta miestä(?) @FASlapsi , tai Manua, mutta mennään Robbarilla ihan vaan sen takia, että @FASlapsi - käyttäjää vituttaa, kun voiton skumpat on turhaan laitettu kylmään ja tädit Pieksämäeltä ja Kajaanista kutsuttu mitalikahveille.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen äärimmäisen ylpeä ja liikuttunut ja tiesin tämän toki jo ennalta, että tulen voittamaan sekä Käärijän että Zelenskyn kesäuros-äänestyksessä, vaikka lähdin kisaan reilulta takamatkalta - ottakaa huomioon myös se, että minut masinoi tähän kisaan yksi kateellisista vihaajistani, se jos mikä on suurmiehen merkki, eipä tainnu Käärijää tänne Loreen saada eikä Zelenskyä Putin!

Mutta kuka saatana on toi Joku Muu? Onko se sukua Pavel Kukalle? Vihaan häntä!
Joku Muu. Ehkä kyseessä on Mahtisonni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen äärimmäisen ylpeä ja liikuttunut ja tiesin tämän toki jo ennalta, että tulen voittamaan sekä Käärijän että Zelenskyn kesäuros-äänestyksessä, vaikka lähdin kisaan reilulta takamatkalta - ottakaa huomioon myös se, että minut masinoi tähän kisaan yksi kateellisista vihaajistani, se jos mikä on suurmiehen merkki, eipä tainnu Käärijää tänne Loreen saada eikä Zelenskyä Putin!

Mutta kuka saatana on toi Joku Muu? Onko se sukua Pavel Kukalle? Vihaan häntä!

Onnittelut! Tunnen ylpeyttä siitä, että Jatkoajan jäsenistöstä yksi on Jatkoajan kesäuros 2023. Vähän tuntuu omakin olo uroiselta. Tai no ei yhtään.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnittelut! Tunnen ylpeyttä siitä, että Jatkoajan jäsenistöstä yksi on Jatkoajan kesäuros 2023. Vähän tuntuu omakin olo uroiselta. Tai no ei yhtään.
Ööö, Kesäuros 2023 on kyllä Joku Muu. En muuten nostaisi meteliä, mutta annoin ratkaisevan 17. äänen Jokulle. Sori @FASlapsi. Olet voittanut liikaa. Vihervassarikommarina en voi sietää menestyjiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ööö, Kesäuros 2023 on kyllä Joku Muu. En muuten nostaisi meteliä, mutta annoin ratkaisevan 17. äänen Jokulle. Sori @FASlapsi. Olet voittanut liikaa. Vihervassarikommarina en voi sietää menestyjiä.
Joku muu on kateellisten vihervassarikommarien roskakori, äänestyslipukkeeseen piirretty kirkkovene, ei niitä lasketa.

Minä olen voittaja!

TAAS KERRAN VOITIN JA OLEN PARHAIN!!!

KARAVAANI KULKEE, KOIRAT JÄÄ ALLE, VIHERVASSARIKOMMARIT ULISEE PUSIKOSSA!!!!!!!!



!!!!!!!!!!!!!

!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Joku muu on kateellisten vihervassarikommarien roskakori, äänestyslipukkeeseen piirretty kirkkovene, ei niitä lasketa.

Minä olen voittaja!

TAAS KERRAN VOITIN JA OLEN PARHAIN!!!

KARAVAANI KULKEE, KOIRAT JÄÄ ALLE, VIHERVASSARIKOMMARIT ULISEE PUSIKOSSA!!!!!!!!



!!!!!!!!!!!!!

!
Sinä Jokeri-fani pidät nyt turpasi kiinni kun ylihypersupertuomari antaa lausunnon!
Joku Muu on voittaja!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinä Jokeri-fani pidät nyt turpasi kiinni kun ylihypersupertuomari antaa lausunnon!
Joku Muu on voittaja!!
Hyi, katsokaa, likainen ja kuvottava juryn jäsen! Rahalla on hänet maksettu sanomaan tämmöisiä valheita!

Minä olen voittaja! Sydänten voittaja! Keuhkojen voittaja! Vatsalaukkujen voittaja! Joku Muu on umpisuoli!

Kiitos!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös