Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 226 922
  • 1 006

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pee ja Predator:

Jatkoajan yks kaikkien aikojen paskimmista/hauskimmista/typerimmistä ketjuista. Pitäisikö sen antaa vajota kovin alas?

En uskalla kommentoida itse aiheeseen (hetkinen, pitää oikein tarkistaa...joo, Kesätyttökisahan se oli) mitään koska luulen että suurin osa kirjoittajista on niin asiantuntevaa etten pääse samalle tasolle, parasta minun olla aika hissukseen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sopuli
Tämän jälkeen soisin, että banaanikotkaketju ei enää nouse haudastaan...

Niin, moderaattorithan voivat halutessaan aivan vapaasti sulkea tuonkin spämmäysketjun ja yksinpuhelun.

Ihan hyvää läppää ketjussa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
PeteX kirjoitti:
Jaahas, siis säännöt ovat näköjään muuttuneet. Viime vuonna ääneni sai Pirkko Mannola ja hän kyllä pääsi listoille.

No, saakoon ääneni sitten Drew Barrymore (synt. -75).

Drew oli tänään Conanin vieraana ja oli vieläkin kuumempi pakkaus kuin muistin. Hiusten väri oli tosin muuttunut brunetiksi. Seksikäs avonainen asu päällä ja se energia!!! Conania vietiin, mutta tuntui olevan tyytyväinen ja kuka ei olisi.
Lähtisin heti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Monacon prinsessa Carolinen vanhin tytär CHARLOTTE CASIRAGHI täyttää tänään 19 vuotta.

Kaunista äitiään päivä päivältä enemmän muistuttava nuori nainen tullee olemaan ensi kesänä tässä kisassa "vahvoilla"....
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Esikoisen sairautta valvoessa tuli pikkutunneilla luettua tätä legendaarista, katkeransuloista ketjua. Mukavasti virkisti ja nauratti. Kyllähän JA:n kulta-aika päättyi siihen, että Swen-Eerikin äiti hylättiin tästä kisasta. Sen jälkeen alamäki on ollut hidas mutta hellittämätön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös