Jatkoajan kesätyttö 2023

  • 17 366
  • 152

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Jenna Ortega

Olisin äänestänyt Emilia Itävaloa ellei hänellä olisi ollut jo kolmea ääntä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Rita Behmille ääni. Saisipa tänä kesänä tai ihan sama minä kesänä hieman behmistä...
Pannaanpa muutamia vuosikymmeniä eteenpäin, vaikka nyt viisi aluksi, ja katsotaan sitten uusiksi,

(Ja Ahtolassa häijy hai
Ui alla laineiden
Tuo häijy harmajainen, hai)

Mitkä lie mietteet sen
Mitkä niin, mitkä niin...

Noh, tietysti, kummankin pitäisi ensin päästä niinkin pitkälle... niin Behmin kuin @Tikiti nkin...

...ja lainatut otteet olivat tietysti Riki Sorsan Muuttohaukasta...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Itse en ole päättänyt vielä ketä äänestän, mutta kaikkien muiden valinnat ovat huonoja ja rumia.
Onpa toksinen viesti. :(
Pidetään hei peli siistinä ja puhtaana ja äänestys kanssa!
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Äänestäisin jääkiekkoilun parissa työskentelevää ihastustani, mutta en halua paljastaa ko. henkilöä, joten ääni Rita Behmille. Voisin juosta rappukäytävään hänen peräänsä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tääl on ny monta hyvää ehdokasta: Hertta, Wilma ja Viivi, muutamia mainitakseni, mutta en viekä(kään) osaa oikein valita, kun tää genre ei oo mulle enää niin tärkeä. Tosin, kauneus on yksi kriteeri, joka on aina mun mieleeni... ja jos siihen saisi vielä älykkyyttä kaveriksi, iällä ei oo sitten niin väliä... Toki, sääntöjen puitteissa!
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Emilia Itävalo taitaa olla jo finaalissa, joten annetaan täältä ääni Khaddi Sagnialle. Sen verran kesäisin vuosien varrella miellyttänyt silmää, että ääni on ehdottomasti ansaittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös