Jatkoajan kesätyttö 2023 – FINAALI

Ken on heistä kaikkein kaunein?

  • Wilma Murto

    Ääniä: 44 17,7%
  • Rita Behm

    Ääniä: 36 14,5%
  • Ella Junnila

    Ääniä: 10 4,0%
  • Clara Fernández

    Ääniä: 9 3,6%
  • Viivi Lehikoinen

    Ääniä: 55 22,2%
  • Jenna Ortega

    Ääniä: 14 5,6%
  • Elina Lampela

    Ääniä: 9 3,6%
  • Emilia Itävalo

    Ääniä: 28 11,3%
  • Janette Lepistö

    Ääniä: 13 5,2%
  • Saga Andersson

    Ääniä: 15 6,0%
  • Reetta Hurske

    Ääniä: 15 6,0%

  • Äänestäjiä
    248
  • Poll closed .

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meinasitko, että annat sitten ne rahat kirjekuoressa Viiville?
Jos Jatkis jonkun rahallisen palkinnonkin meinaa antaa, niin ne rahat ryyppään kyllä ensin baarissa. Saahan Viivi sitten palkinnon eli kunniakirjan ja minut sitä luovuttamassa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kappas perkule että oon saanu taas mahtavan homman. Nämä on näitä kerran elämässä.
Tottakai tosimies ei peräänny vaan toimitan vaikka kukkakimpun tai jonkun muun statuksen jahka joku kertoo että mihin meen sen toimittaan.
Toki pitää häneltä ensin kysyä että milloin haluais tämän halutun maininan/pystin.
Ja jos kaikki menee nappiin niin jos junaradan varrelta löytyis semmonen hieno kesäinen paikka niin oispa mahtavuutta, toki kuvathan pitää tänne laittaa.
Mä oon messissä, ootteko te?
Kannattaa lähestyä varovaisesti, sillä Viivi saattaa luulla sinua setämieheksi tai ahdistelijaksi tai että vitsailet. Suosittelen lähestymään asiaa näin: Avaat puhelimesta Jatkojan kesätyttö 2023-finaali äänestyksen ---> Näytät äänestyksen tuloksen ---> Katsot, miten Viivi reagoi siihen ---> Loppu määrittyy sen mukaan, miten Viivi reagoi tuohon: Jos suuttuu, niin sitten poistut vähin äänin paikalta. Jos suhtautuu positiivisesti, niin annat ensiksi jonkinlaisen pystin ( sen jälkeen saat itse päättää, annatko halauksen vai kätteletkö vai jopa kumarrat Viiville).
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos Jatkis jonkun rahallisen palkinnonkin meinaa antaa, niin ne rahat ryyppään kyllä ensin baarissa. Saahan Viivi sitten palkinnon eli kunniakirjan ja minut sitä luovuttamassa.
Ei kukaan ole palkkiosta puhunut, pelkästään siitä, että yritetään hoitaa tulevaisuudessa tulevat ahdistelusyytökset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös