Jatkoajan kesätyttö 2017

  • 48 598
  • 219

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Erittäin hyviä vaihtoehtoja mainittu jo mutta lisätään vielä oma ehdokas: Lagertha eli Katheryn Winnick.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskollisesti mennään, eli:

Deborah Ann Woll.

Olkoonkin, että sittemmin itselleni paljastui, ettei hän ole aito punapää, mutta voin sivuuttaa moisen seikan, koska nainen itsessään on mielestäni täydellinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi Annika Palmu ei minusta paljon poikkea siitä "lähikaupan Annikasta", hänen julkisuutensa rajoittuu käytännössä muutamaan kuvaan seiskassa. Instagramkin on yksityinen, saatana! Toisaalta voittihan Allison Stokkekin tämän kisan käytännössä yhdellä kuvalla.

Kun ohimennen ja kaverin puolesta näin pari kuvaa siitä Kasperi Kapasen morsmaikusta, niin minulle tuli *köh* mieleen kesätyttöäänestys. Mutta nyt tarkemman tarkastelun (jälleen ohimennen ja kaverin puolesta) perusteella, on meininki vähän liian duck face, en antais, ääntä.
Jään vielä tarkkailuasemiin, ja reagoin jos joku kuitenkin äänestää Satu Tuomistoa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

En tiedä miten @L. Paraske tuomarin roolissa päättää, mutta kun nyt kerran kesätytöistä on kyse, niin eipä alaikäisyydestä luulisi mitään haittaa olevan kunhan pysytään teini-iän jälkipuoliskolla. Ennemmin minä mieltäisin esim. 17-vuotiaan kesätytöksi kuin näitä pitkälti yli kolmekymppisiä lapsia synnyttäneitä äitejä, joita nytkin on ehdoteltu ilmeisen tosissaan.

Ei mitään toki vastaan yli kolmekymppisiä äitejä, päin vastoin, mutta minusta lapsen synnyttänyt ei enää ole mikään tyttö vaan ns. täysikasvuinen nainen. Samoin 30 vuotta on mielestäni absoluuttinen yläikäraja nimitykselle "tyttö".

Näille tytöistä naisiksi kypsyneille yksilöille voisi perustaa toki oman äänestyksensä. Täällä tuntuu olevan sekä MILF- että GILF-osaston kannattajia muutenkin runsain mitoin.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Salkkareissa näyttelevä Johanna Puhakka on mun valintani tämän kesän kisaan.
 

sinikettu

Jäsen

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meinasin ensin heittää Inka Korhosen nimen ilmoille, mutta MM-lähetyksissä oli tänä vuonna jotain parempaa...

Magdalena Valkeus

Linkki siis Magdalenan Instagram-tilille.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En tiedä miten @L. Paraske tuomarin roolissa päättää, mutta kun nyt kerran kesätytöistä on kyse, niin eipä alaikäisyydestä luulisi mitään haittaa olevan kunhan pysytään teini-iän jälkipuoliskolla. Ennemmin minä mieltäisin esim. 17-vuotiaan kesätytöksi kuin näitä pitkälti yli kolmekymppisiä lapsia synnyttäneitä äitejä, joita nytkin on ehdoteltu ilmeisen tosissaan.

Jep, pysytään vanhoissa säännöissä eli täysi-ikäisyys ei ole vaatimus. Onhan kesätytöksikin valittu valintahetkellä alaikäinen tyttö.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Deborah Ann Woll. Syntisen kaunis nainen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielestäni kesätytön tulee olla suomalainen, blondi ja urheilija,
Erittäin hyvin sanottu. Vaikka Margot Robbie kohtalaisen tyrmäävä onkin ja potentiaalinen vaihtoehto niin pidättäydyn edelleen härmäläisissä eloveenanaisissa ja mun ääneni näin aluksi saa Elixirissä valloittavalla persoonallaan esiintyvä Else Lautala.
else lautala - Google-haku

_
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erittäin hyvin sanottu. Vaikka Margot Robbie kohtalaisen tyrmäävä onkin ja potentiaalinen vaihtoehto niin pidättäydyn edelleen härmäläisissä eloveenanaisissa ja mun ääneni näin aluksi saa Elixirissä valloittavalla persoonallaan esiintyvä Else Lautala.
else lautala - Google-haku
_

Kiitos jäsen Jupe Elsen esiin nostosta, täydellistä kesätyttömatskua!! Tällainen jumalatar on päässyt minulta menemään täysin ohi, alter egoni Perv Voyer ryhtyi seuraamaan välittömästi Elseä IG:ssä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toi Tapparan Annika on kyllä sellainen tapaus että en kyllä varmasti katsoisi hallilla hetkeäkään Kahvaran antijääkiekkoa.

Annan silti ääneni Margot Robbielle. En ole vielä lähimainkaan Wolf of Wall Streetistä toipumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös