Jatkoajan kesätyttö 2016

  • 69 527
  • 388

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
No pääasiassa joo. Ihmiskunnan voi muutenkin pääasiassa jakaa kahteen ryhmään, runkkareihin ja tuleviin runkkareihin. Muut ryhmät on hyvin marginaalisia.

Mä oon kuullu että on kahdenlaisia ihmisiä: runkkareita ja valehtelijoita.

Lamberg voittoon!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Uskon, että Sara Soulié olisi päässyt selvästi finaaliin, jos nämä Instagram-jonnet olisivat hänestä tietoisia. Ehkä ihan hyvä, ettei näin ole.
Miksi olisi? Eikös nämä instajonnet ole juuri hemaisevien perään pikemminkin kuin tuollaisten laatikkonaamaisten henkarien?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestät tietty solidaarisuudesta minun edustajaani Sara La Fountainia, koska mäkin äänestin joskus jotain sun punatukkaista kotkottajaa, oisko ollu tää Deborah silloinkin, en tiiä.
Sara on oikein hyvä vaihtoehto, mutta joutunee taktikoimaan ja äänestämään sitä kenellä on paras mahis kukistaa toi Susanne Laine vai mikä se geneerikko nyt olikaan!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sara on oikein hyvä vaihtoehto, mutta joutunee taktikoimaan ja äänestämään sitä kenellä on paras mahis kukistaa toi Susanne Laine vai mikä se geneerikko nyt olikaan!

Mee nyt vaan jo äänestää Saraa ni et oo mikään nolo peesaaja sitten kun kaikki muutkin viisaat ovat Saralle äänensä lahjoittaneet, vaan sentään lähes yksi meistä rohkeista ja kaukonäköisistä jotka Saraa ovat alkumetreiltä,asti kannattaneet. Nyt on jo selvää, että finaalissa tullaan tänä vuonna käymään Susannan ja Saran kaksintaistelu, Linda Liukkaan alkuinnostus on laantunut jo, Saran hurmioitunut kiri on alkanut ja neito menee väkisinkin muista ohi. Finaalirundilla sitten käydään verinen taisto niistä äänestäjistä, joiden suosikki ei tällä kertaa finaaliin asti päässyt. Luotan, että Sara on sopivan symppis ja näyttävä musta hevonen, joka loppumetreillä kiilaa vielä Susannan ohi finaaliäänestyksen aikana. Linda on liian monen mielestä mitäänsanomaton nörtti, se ei pärjäisi vaikka finaaliin pääsisikin.

Mee nyt jo siitä ämpyilemästä, niele kiukkusi vaikka näin sinua käsketään, ja anna äänesi Saralle!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mee nyt jo siitä ämpyilemästä, niele kiukkusi vaikka näin sinua käsketään, ja anna äänesi Saralle!
Pallottelen nyt vielä jonkun aikaa Lindan ja Saran vaiheilla. Jompi kumpi lienee saa ääneni tuota Susannaa vastaan. Seuraan miten tilanne kehittyy.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pallottelen nyt vielä jonkun aikaa Lindan ja Saran vaiheilla. Jompi kumpi lienee saa ääneni tuota Susannaa vastaan. Seuraan miten tilanne kehittyy.

Omituista taktikointia. Tarkoitushan lienee äänestää omaan silmään miellyttävintä ja sopivinta kesätyttöä, eikä kyttäillä miten joku muu ehdokki pärjää. Oma ehdokkaani ei ole tainnut voittaa kertaakaan, mutta silti olen nukkunut yöni levollisin mielin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Linda ja Sara on molemmat omasta mielestäni eri tavalla hyvännäköisiä naisia. Joudun vaan puntaroimaan, että kummalla on parempi tsäänssi tota missiä vastaan joka ei omasta mielestäni ole muuta kuin taas yksi tusinablondi. Ei tietenkään ruma millään muotoa, mutta ei myöskään mitään persoonallista ja kiehtovaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aina tykännyt pitkistä, hoikista ja kauniista blondeista joten valinta on helppo, Jari Bull Mentula.

Ei vaan, Susanna Laine. Kaunis nainen, ei löydy mitään isoja tissejä ja persettä, mutta kaunis kuin mikä, tusinablondia en hänestä saa millään.

Sara on omalla tavallaan nätti, mutta en vaan arvosta noita silari muijia, pinnallista, muovista, paskaa, kiitos, boingboing ja hei.

E: Linda Liukkaan perusvirne ja ilme näyttää siltä kuin aurinko paistaisi aina ja myös sisätiloissa.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sara on omalla tavallaan nätti, mutta en vaan arvosta noita silari muijia, pinnallista, muovista, paskaa, kiitos, boingboing ja hei.
Niin, oliko näistä Saran silareista jotain faktaakin olemassa? Vai sotketko sinäkin kokin "kielinaiseen"?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, oliko näistä Saran silareista jotain faktaakin olemassa? Vai sotketko sinäkin kokin "kielinaiseen"?

Ei faktaa, ainoastaan mun järjetön mutu, eli palstalla fiktiota. Jos kokin rinnat on aidot niin melkoiset lahjat on saanut geeneistä. Noilla ruokkisi kokonaisen lestadiolaisperheen ja vähän ylikin. Tällaisina aamuina ei kannata lukea tosissaan juuri mitään mun kirjoittamaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Niin, oliko näistä Saran silareista jotain faktaakin olemassa?
Tämä ei selviä kuin kokeilemalla. Eikös ole sinkkukin taas, tai mistä minä tiedän kun en tunnusta Seiskaa lukevani. Ensimmäinen könsikäs joka nuo kokeilee niin on velvoitettu postaamaan tänne totuus ja tarkka kokoarvio satsuma, omppu, greippi, hunajameloni vaiko vesimelooni.

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös