Jatkoajan kesätyttö 2015

  • 66 315
  • 302
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Hmm omaa tyttöystävää ei kaiketi saa äänestää... Siispä ääni vuoden 2014 Euroviisuvoittajalle, jumalaiselle Emmelie De Forestille!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Chloe Grace Moretz saa ääneni, kesätytöstä kun on kuitenkin kyse eikä mistään vanhoista rouvista. Hehkeä 18-kesäinen on kesäinen tyttövalintani myös Jatkoajan äänestykseen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ylen tv-kanavilla on parikin minun makuuni hyvää vaihtoehtoa. Jo viime kesänä ehdotin meteorologi Kerttu Kotakorpea (linkki vie IS:n sivuilla olevaan juttuun ja kuvaan), eikä hän edelleenkään huono ehdokas olisi. Scipio heitti jatkoajan toiseen ketjuun viime elokuussa Yle Uusimaan toimittajan Maija Mokkilan (linkki JA:n keskustelupalstalla olevaan kuvaan), hänkin on varsin hyvä ehdokas tähän ketjuun.

Ehdokkaani olkoon tänäkin vuonna Kerttu Kotakorpi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Anni Uusivirta on ansainnut ääneni sillä persekuvallaan.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Hmm omaa tyttöystävää ei kaiketi saa äänestää... Siispä ääni vuoden 2014 Euroviisuvoittajalle, jumalaiselle Emmelie De Forestille!
Taisin ehdottaa kyseistä tytärtä tämän kisan ehdokkaaksi tuona voittovuotenaan, eikä huono valinta olisi nytkään.

Silti ääneni menee tässä vaiheessa tämän vuoden Euroviisujen esiintyjälle nimeltä Elina Born. Meikkiä tosin voisi olla vähemmänkin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anne Kukkohovi saa tänäkin vuonna ääneni, saisi paljon muutakin mutta nyt mennään pelkällä äänellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä en tiedä ketä äänestän. Täytyy vähän katsella muiden linkkejä, mä kun en noista nykyajan naisista oikein tiedä. Mutta ihmeellisiä valintoja joillakin, esimerkiksi joku Anne Kukkohovi. Ikäisekseen varmaan hyvä vartalo, mutta noin muuten ei mikään erikoinen. Pärstäkin aika perus, tai oikeastaan aika karsea. Janni Hussinkin kasvonpiirteet näyttää siellä liiallisen meikin alla tylsiltä. Ja Krista "äiti onko toi poika vai tyttö" Kosonen?

Naismaku on kyllä jännä juttu...

Mutta ei kait viime vuonna oikeasti Sara Sieppi voittanut? Pakko olla jotain protestiääniä. Ihan kaunishan toi on, mutta eikö se ole Johanna Tukiaisen kanssa niitä 7-päivää -lehden omia turhia julkkiksia. Tekis mieli heittää röhönaurut.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Katy Perry saa ääneni tänä vuonna.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Naismaku on kyllä jännä juttu...
Eiks makuasiat ole yleenskki jännä juttu? Jotkut esim. ihan oikeasti kuuntelee vapaa-aikana Cheeckiä, syö suhshia taikka katselee KHL-lätkää ja ne taas on mulle asioita joita en kuvittelisi tekeväni vaikka maksettas.

Otetaan nyt joku konsensus ja ei lähdetä milf-linjalle mikä aiheutti viime vuonna eripuraa.
Mä en ainakaan nähnyt mitään ikärajaan viittaavia komentteja avausviestissä joten äänestin just sitä ehdokasta mitä huvitti.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä en ainakaan nähnyt mitään ikärajaan viittaavia komentteja avausviestissä joten äänestin just sitä ehdokasta mitä huvitti.

Viime vuonna täällä itkettiin jonossa ettei Kukkohovi ole "tyttö" enää ja tämä on kesätyttöäänestys. Olin oikeassa, tiedän, mutta tänä vuonna olen sovittelevampi pelaaja, hammasta purren päädyin 44v Kukkohovin jälkeen 29v Anniin.

Ja olen sitä mieltä että Jatkoajan kesätytön tulee olla ihan ehta soumilainen.

_
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja olen sitä mieltä että Jatkoajan kesätytön tulee olla ihan ehta soumilainen.
No, pitäiskö noi jo aiempina vuosina valitut ulkomaalaiset sitten poistaa tuolta?

Kun kerran alunperinkin on alettu äänestämään siten, että ehdokas voi olla mistä vaan tällä palloltl, niin paras pysyä sillä linjalla jatkossakin. Näinä globalisaation aikoina joku ulkomaalainen kaunokainen voi tuntua ihan yhtä läheiseltä ja merkittävältä kuin suomalainenkin neito.

Suomalaiset on muutenkin pärjännyt tässä kisassa hyvin. Yli puolet valituista on ollut kotimaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös