Jatkoajan kesätyttö 2015 FINAALI

  • 33 212
  • 243

Kumpi kuittaa voiton?

  • Anni Uusivirta

    Ääniä: 197 50,4%
  • Kerttu Kotakorpi

    Ääniä: 194 49,6%

  • Äänestäjiä
    391
  • Poll closed .

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helppo valinta, Anni Uusivirta. Ainakin minun mielestä kesätytön pitää jollain tavalla säväyttää ja Kerttu Kotakorpi edustaa ihan nimestä lähtien juuri sen vastakohtaa. Kadulla noita tulee vastaan juurikin se kuuluisa "kolmetoista tusinassa". Annin kohdalla saattaisin edes vilkaista perää(n).
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anni Uusivirta. Olisi häpeä äänestää keskinkertaisuutta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Surkeat vaihtoehdot, kuten lähes aina, mutta valitaan tuo Kerttu nyt. Tuollaiset perusblondit ei juurikaan säväytä. Perin halvoilla konsteilla saavat huomion osakseen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Anni. Pirtsakkaan näköinen blondi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vuodesta toiseen näitä uutistenlukijoita? Kuten joku viisas mies kerran totesi, Annissa viehättää erityisesti isot tissit ja hyvä perse. Ääni siis hänelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Annille ääni.

Tämä toinen ei ole minkään näköinen, niin siinä syy. Kyllä kesätytön pitää vähän kääntää päitä kadulla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Surkeat vaihtoehdot, kuten lähes aina, mutta valitaan tuo Kerttu nyt. Tuollaiset perusblondit ei juurikaan säväytä. Perin halvoilla konsteilla saavat huomion osakseen.

Tähän vielä sellainen kommentti, että ei Anni minunkaan makuuni täydellinen ole, mutta "perusblondi" ei kyllä tee mielestäni oikeutta noin harvinaisen hienoille luomutisseille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän vielä sellainen kommentti, että ei Anni minunkaan makuuni täydellinen ole, mutta "perusblondi" ei kyllä tee mielestäni oikeutta noin harvinaisen hienoille luomutisseille.
Ei nämä ole ainakaan minulle mitkään tissikisat. Jokainen toki äänestää omilla kriteereillää, se sallittakoot. Minusta tuo neito on jokseenkin tyrkky koko olemukseltaan. Ei se nyt ruma ole tietenkään ja avuja on, mutta tyyli ei vaan miellytä.

Ihan siksi jo äänestän tuota Kerttua. Joka on kyllä kasvoistaan ihan nätti, toki melko tavanomainen sinällään. Lisäksi kuvasato näistä neitokaisista ei ole ihan samalla viivalla. Mitä nyt tuota Kerttua googletin tuossa, niin pääasiassa kuvat oli uutislähetyksistä napattuja tai joku peruskuva sateenvarjon kanssa. Ehkä muutama bikinikuva olisi hieman antanut eri perspektiiviä. Ehkä. No, Kerttua äänestin. Mitään jakoa ei taida tässä kisassa olla, mutta onpahan protestiääni annettuna. Katsotaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jos pitää melkein tai kokonaan näytettyjä tissejä ja kunnon pyllistelyä kriteereinä kesätyttökisassa, niin silloinhan vaihtoehtoina ei ole muita kuin Anni Uusivirta enää jäljellä. Jos taas haluaa valita oikean kesätytön, joka ei tyrkytä sulojaan kaikille kuolaajille, niin vaihtoehtona on Kerttu Kotakorpi.

Itse olen nähnyt tissejä ja perseitä riittävästi sekä livenä että kuvina lehdistä ja netistä, joten Kerttu on valintani. Jotain suloista tuossa naisessa on.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kertulle meni jälleen ääni. Fiksun ja mukavan oloinen likka. Tuollainen naapurin tyttö sytyttää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kumman kanssa olisi rennompaa istua jokilaivalla juomassa olutta? Annin kanssa olisi vaivaannuttavaa. Anni on esiintyvä kuva, sen sijaan Kerttu on ihminen, jonka kanssa voi rentoutua.

Minulla on tuntuma, että Anni Uusivirtaa äänestävät keskimäärin vähemmän pillua saaneet haaveilijat ja Kertti Kotakorpea äänestävät enemmän nussineet.

Annoin ääneni ilman pienintäkään epäilystä Kertulle, vaikka hän ei mikään suursuosikkini olekaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kumman kanssa olisi rennompaa istua jokilaivalla juomassa olutta? Annin kanssa olisi vaivaannuttavaa. Anni on esiintyvä kuva, sen sijaan Kerttu on ihminen, jonka kanssa voi rentoutua.

Minulla on tuntuma, että Anni Uusivirtaa äänestävät keskimäärin vähemmän pillua saaneet haaveilijat ja Kertti Kotakorpea äänestävät enemmän nussineet.

Annoin ääneni ilman pienintäkään epäilystä Kertulle, vaikka hän ei mikään suursuosikkini olekaan.

Unohdat mielestäni tärkeän äänestysryhmän, eli meidät jotka äänestävät lähinnä olosuhteiden pakosta Annia. En minäkään niitä ymmärrä, joille Uusivirta edustaa jotain parasta mahdollista naisihannetta, silloin on päässä vikaa.
Pillua on nähty elämässä ihan tarpeeksi, joten tissit sinällään ei riitä mihinkää ja olet mielestäni itse asiassa oikeassa siinä, että Uusivirran kera voisi olla vaivaannuttavaa istua vaikka kuppilassa.

Mutta sitten Kovakorven kanssa en kyllä tajua, miksi haluaisin istua ylipäänsä missään. Treffeille olen kysynyt monia naisia ja kyllä imo ulkonäön pitää olla vähän kiinnostavampi. Siis eihän Kertussa mitään vikaa ole, ihan kiva varmaan, mutta aika tuollaista seinätapettia kuitenkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pillua on nähty elämässä ihan tarpeeksi, joten tissit sinällään ei riitä mihinkää
Minähän sanoin, että keskimäärin. Poikkeuksia on. Itse asiassa arvasin, että juuri sinä kommentoit noin miten kommentoitkin. Kyllä nyt joku humanisti tekee aiheesta gradun ja ottaa selkoa, että näinhän se on, kuten edellisessä viestissäni kirjoitin.

Olosuhteiden pakostahan tässä tuli myös äänestettyä. Jatkoajan kesätyttö on kaunis titteli, tuollainen tyhjäpäinen bimbo ja milloin kenenkin arabin perässä juokseva, kuten Anni on, ei sellaista titteliä kuuluisi saada. Tässä Annille sopivampia titteleitä esim. Kerttua vastaan kisatessa: Jatkoajan kesäbimbo tai Jatkoajan runkkutyttö.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Anni on nätimpi ja omaa paremman kropan, vaikkakin Kerttu taitaa olla reilusti fiksumpi. Tällä kertaa kuuntelen kuitenkin kaluani ja äänestän Annia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olin myös viime vuonna voittajan vankkureissa alusta loppuun. Minulla on näemmä hyvin tavanomainen naismaku.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anni on mielestäni hieman liian tyrkky sekä hieman huonohkon miesmaun omaava ollakseen ihanteellinen kesätyttö, mutta kyllähän tuo ulkonäöltään on hemaiseva kissa. Kerttu on taas jäänyt minulta paitsioon, sillä en televisiota juurikaan katsele. Kuvahaku antoi varsin miellyttävän näköisen naikkosen kuvia vastineeksi, mutta valitettavasti ei nyt pärjää Annille.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jäätävän paska kaksikko sieltä sitten saatiin jälleen kerran neandertalien toimesta äänestetyksi. Kesätyttöäänestys ei petä koskaan.

Ääneni menee Betty Whitelle tässä vaiheessa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Sen verran heikot finalistit verrattuna ehdolla olleisiin niin jätän äänestämättä. Mutta kyllä molemmille antaisin ei siinä.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Ei siinä, että oma suosikki ei päässyt finaaliin mutta kumpikin tapauksista ei herätä mitään kiinnostusta. Anni on barbie, jota en osaa pitää viehättävänä edes vaikka miten yrittäisin häntä esineellistää. Kerttu taas on niin peruspullaa, ettei paremmasta väliä. En äänestä, saatana.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kyllä on surkeat vaihtoehdot ja täytyy vaan ihmetellä Uusivirran suosiota. Äänestetään nyt Kotakorpea kuitenkin, kun hän ei tiettävästi myy itseään eniten tarjoavalle.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ääneni on kaupan, sillä oma suosikkini (Susanna Laine) jäi kauas kärjestä semifinaaleissa. Mielelläni äänestän, jos ehdokastaan ahkerimmin kampanjoivat tahot jakavat jonkinlaista kuvallista argumentaatiota oman suosikkinsa puolesta. Annin tyrkky peppuheruttelu on jo nähty, eivätkä Kotakorvesta Googlen kuvahaun kautta löytynyeet kuvat saa äänestysinnokkuuttani yhtään sen enempää heräämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös